masaivan 0 Posted February 5, 2017 Plinske boce kucne imaju životni vek 40 godina, a kontrola, atest se radi svakih 10 godina.Ja sam prosle nedelje uradio reatest i povecali su mi težinu za 75kg u odnosu na saobracajnu i prethodni atest.Kakva su vaša iskustva?TT Quote Share this post Link to post Share on other sites
delakroa 38 Posted February 9, 2017 Danas sam konacno dosao na red za atest i obavio za dvadesetak minuta. Trazili su mi onaj kartoncic, ali i a4 papir i naravno 5500din. Slikali su sve, uzduz i popreko, cak i gume... dobio novi papir da je potvrdjena ispravnost, blablabla... ali su mi rekli da uz taj novi dokument mora da ide i onaj stari a4... Sve je ok, jedino su rekli da bi valjalo da se rezervoar zastiti, tektira, jer je ispod kola i podlozan uticaju vremena, vode, kise, snega, svega... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted February 9, 2017 Plinske boce kucne imaju životni vek 40 godina, a kontrola, atest se radi svakih 10 godina.Ja sam prosle nedelje uradio reatest i povecali su mi težinu za 75kg u odnosu na saobracajnu i prethodni atest.Kakva su vaša iskustva?TTMeni su se posle dve godine od atesta u SUP - u setili da je auto tezi zbog uredjaja, za plin i naterali me da menjam saobracajnu zbog toga. Послато са GT-S6310 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bosko Multipla 0 Posted February 24, 2017 (edited) Ja sam Boško već duže vreme moja porodica i ja se vozimo vrlo lepo i udobno sa našom Multiplom 1,6 bipover 2001g. Pošto je došlo vreme registracije a od zadnjeg reatesta prošlo 3god. morao sam ponovo da radim tj. da platim da mi naprave pakao ,ne ovo je gore od toga. Pisem ovo da bi se ljudi upoznali sa tim šta mogu da očekuju. Proveru boca više neradi Messer nego Gas teh iz Indjije potvrdu daje ITC kontrol iz Beograda ,pa tek onda u AMS za proveru i potvrdu Agencije. Skinem boce odnesem u Gas teh platim ITC-u nepunih 27000,00din. ,kad su ispitali boce preuzmem i vratim ih na auto . Provera da negde ne curi gas može da se uaradi tek po punjenju i naravno to uradim ,stignem ispred kuće parkiram se i shvatim da šišti ispod auta curi gas . Na svakom od ventila boca ima šraf koji je sigurnosni i služi tome da ako dodje do velikog pritiska otpusti on a ne boca i samim tim na njega se ispušta pritisak iz boce jel je napravljen od poroznog materijala i nesme nikad da se odvrne do kraja dok ima pritiska .U Gas teh-u ispuštaju preko elektro špujne ustvari ventila ,ali posto nisu upoznati da postoji + kontakt i - kontakt oni kad kako zakače a posto su kod mog slučaja obrnuli spalili su špulnu ,pošto nemože tako onda su odvrnuli šraf koji su uspeli da polome na pola ,neravno vratili ga kao da nije nista jer ni neznaju kako treba da izgleda i čemu služi (vidi budala stavila šraf ovde)narvno ta budala zna mnogo više od njih . noć meni curi gas iz kola na ulici jer živim u centru i nemam garažu.Ujutru po ponovnom odlasku u Gas teh na reklamaciju jer sam tokom noći bio na vezi i sa poslovodjom i sa njegovim direktorom koji je naravno rekao nek curi pa dodji ujutru. Odlazim posle noćnog dežurstva oko auta stižem kod stručnjaka i majstor Janko koji pravi štetu mi se pojavljuje sa rečima citiram (DOBRO PA) dobro nisam i šamar popasao ali i pak direktor me je malo psovao i pretio da zove obezbećenje pošto je mali odvrnuo šraf namotao malo teflona i zavrnuo ,naravno jer nisam hteo da izaćem dok nedobijem pismeno šta je uradjeno . Naravno zbog pretrpljene drskosti ni onda nisam potpisao nego tek kad njihov službenik nebude prisutan na pumpi kad se sipa ponovo i utvrdi dali curi. Krenemo ,stignemo na pumpu Krio natocimo kad opet curi (ima snimak kod mene ) šef stručnjak i majstor stručnjak prvo su rekli da ne curi ali pošto sam ja legao pod auto i snimio onda su i oni rekli da curi i naravno šef stručnjak upisao u zapisnik da curi i da treba da izvrše zamenu . Naravno telefonski nastavljamo jer ja zahtevam odmah da se izvrši zamena po hitnom postupku ,nalazim u Kalućerici polovan ali oni namogu da odu ,pozivalu me da dodjem jer su oni našli tamo i naravno odlazim.Do kraja taj koji su oni našni je nekpletan pa se čeka peti stručnjak koj ide preko Pančeva da donese iz Kaludjerice.To popodne me odvode u nazovi servis na kanal da skinu bocu dabi zamenili ventil.Onda shvatam da sam stigao na divlji zapad posto tu istrpim još nekolicinu da svrate da mi besne i izdiru i sve traje do 23h ,kad je uspeo da mi spali i poslednju špulnu ovaj pet stručnjak. Naravno po zvršetku u 23h bio sam prinudjen da dodatno platim jer sam se našao u zatvorenoj garaži pored kola sa njih šestoricom. Veći deo sam snimio sem momenata kad sam bio u situacijama da mi budu slobodne ruke posto je vrlo često do moglo da dodje.Snimci su poprilično veliki pa bi bilo dobro da me administrator kontaktira kako da ih kačim i gde mada ima i dosta na papiru dokaza. Ako ko radi ovo isto nemojte da nasedate da skidate ventile sami jer je vrlo opasno a i u sertifikatu imaju tabelu za ventil. Edited February 25, 2017 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
IlijaGM 5 Posted February 24, 2017 (edited) Radio sam i atest i reatest na proslom autu(multipla 1.6 bipower)na institutu u Vinci,i nikad mi niko nije trazio da skidam boce,samo su trazii da skinem suspleh odozdo da bi mogli da utvrde da je sve fabricki i da naknadno nesto nije prepravljano.Jako mi je zao sto tu se sve ovo desilo,ne odustaj dok sve ne osposobe i ne vrate auto u ispravno stanje. Edited February 24, 2017 by IlijaGM Quote Share this post Link to post Share on other sites
Easy Rider 14 Posted February 24, 2017 isteraj to do kraja. nemoj mnogo budes gospodin jer sa seljacima moras samo seljacki. Budi i ti drzak i bezobrazan. Meni je samo tako uspevalo. Kad god zam bio gospodin mislili su da mogu da me sisaju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7020 Posted February 25, 2017 Okači na Youtube pa stavi ovde link. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bosko Multipla 0 Posted February 28, 2017 Vidiš nisam se setio Youtuba ,mada nisam nikad kačio moram da ućem u fazon. Ilija jel si onda dobio potvrdu agencije ,koje godište ti je bila. Ja prošli put Meser ,AMS i agencija pa registracija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fantom22 0 Posted March 15, 2017 Pozdrav, imam jedno pitanje u koliko neko ima iskustva ili zna nesto pribliznije. Gledam auto sa plinskim uredjajem koji je uvezen iz Italije i atestiran kod nas, ali neki majstori kazu da mogu imati problema zbog Italijanskih delova za gas koje ovde necu moci da nadjem ako kojim slucajem zakaze nesto? Da li je neko bio u slicnoj situaciji ili nesto da zna vise o tome. Svaka pomoc bi dobro dosla ,hvala unapred svima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted March 15, 2017 Bitno je koji je uređaj u pitanju, znači marka isparivača i kompjutera. Od toga ti sve zavisi. Dosta komponenti može da ide i od drugog proizvođača. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sJelena 0 Posted March 20, 2017 Pozdrav svima, Ove godine treba da radim 10. godisnji reatest plina. Uredjaj je instaliran kod Ranka u Zemunu, medjutim izgleda da on vise ne radi pa me zanima, ima li neko predlog, preporuku za "plinadziju" slicnog kvaliteta. Unapred vam hvala Jelena da.. auto je Alfa 2.0 TS 1999. Znam da nisam na pravom forumu, ali sam ocajna Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted March 20, 2017 Ne budi ocajna, ovde su svi dobrodosli. Ne zivim u Zemunu, pa ti ne mogu preporuciti majstora tu, ali ti mogu reci da pripremis oko 150 evra za bocu, multiventil i reatest. Sad sam bas pitao tu kod mene. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sJelena 0 Posted March 21, 2017 Hvala ti. Ne biram kraj grada za majstora samo mi treba neki dobar/proveren za sekvencijalni plin. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 21, 2017 @sJelena Da, Ranko je oooodavno (ima jedno 4 godine, možda i više), ne samo prestao da se bavi tim poslom, nego koliko sam čuo i otišao iz SRB. U Zemunu, tj. na Altini imaš njih: http://www.kolew.com/ A, imaš i ove malo dalje, tj. nisu u Zemunu, ali znam da su skroooz ok jer su i u Partnerima Kluba: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/44352-makedo-gas/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
zeljkoci 58 Posted March 21, 2017 Imam ja jedno pitanje, ako zna neko da mi objasni. -Nov plin sam ugradio 2011g u vozilo kome sam prethodno zatamnio zadnja stakla. -Plin je atestiran 2011g. -2015g stavljam potpuno novu vecu bocu i vrsim reatestaciju, bez ikakvih problema, obzirom da su mi zatamnjena stakla nelegalizovana. -2020g vrsim reatestaciju ili atest? Ovo pitam zato sto pretpostavljam da cu u varijanti "atesta" imati problema zbog nelegalnih stakala Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted March 21, 2017 Reatest, boca ti važi do 2025. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zeljkoci 58 Posted March 22, 2017 Znaci, ako sam dobro shvatio, mogu u neku ruku da izigram zakon i da umesto atesta 2020g, uradim reatest?! To bi bilo divno, ako je to zaista tako Quote Share this post Link to post Share on other sites
voodoons 349 Posted March 22, 2017 Sve dok imaš atest, svaki sledeći je reatest. Reatest da bi bio validan, daješ i atest i reatest na uvidSent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto mk2 JTD LE 9 Posted July 24, 2017 Ranije sam kao atest za plin imao ono malo kartonce koje su saobraćajci tražili na uvid kao dokument koji moram da imam kod sebe, sada imam potvrdu format A4 sa nekom nalepnicom u donjem desnom uglu.Jel tu potvrdu o atestu moram da imam uvek kod sebe i da je pokazujem na zahtev službenog lica ili je dovoljno to što je plin upisan u saobraćajnu i jel se ona nalepnica sa potvrde lepi negde na autu ili ne? Послато са E2303 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sasa_NS 54 Posted July 25, 2017 Ne moraš da je imaš uz sebe, potrebna ti je jedino na tehničkom kada registruješ auto. Ne moraš ni da lepiš tu nalepnicu, brzo se dezintegriše pa su odustali od insistiranja da se lepi. Jedino ne bi bilo loše da i dalje imaš taj zeleni kartončić negde u fioci ispred suvozača (ako ga imaš i dalje? Ja ga imam). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto mk2 JTD LE 9 Posted July 25, 2017 27 minutes ago, Sasa_NS said: Ne moraš da je imaš uz sebe, potrebna ti je jedino na tehničkom kada registruješ auto. Ne moraš ni da lepiš tu nalepnicu, brzo se dezintegriše pa su odustali od insistiranja da se lepi. Jedino ne bi bilo loše da i dalje imaš taj zeleni kartončić negde u fioci ispred suvozača (ako ga imaš i dalje? Ja ga imam). Pa poenta je u tome da ja sad nemam taj zeleni kartoncic , samo potvrdu . Inace ja sam sad radio atest kao da je prva ugradnja nisam imao atest do sada. E sad ko izdaje taj kartonic ako izdaje MUP onda cu verovatno dobiti sad kad odem po saobracajnu dozvolu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sasa_NS 54 Posted July 25, 2017 Izdaje ga kuća koja izdaje atest, nema MUP ništa sa tim. Do sada su to davali uz potvrdu o atestu, no možda se nešto u međuvremenu promenilo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7020 Posted July 25, 2017 Kartončić ne treba. Dovoljno je nositi taj A4, čisto zbog sebe. Ne može se registrovani auto sa plinom ako nemaš tu A4 potvrdu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Darko013 4 Posted April 29, 2018 Molim sve koji znaju sta dalje da pomagaju !!! ja ne znam.... Bravo 1 - Auto kupljen 2013god u saobracajnoj vec upisan TNG / Decko od koga je uzet iz Arilja / Auto bio registrovan na Uzice ( AMSS polisa osiguranja ) ja sam dobio samo Uverenje odstampano na A4 papiru za TNG i sve je to bilo OK prolazilo tehnicki do pre 20 dana... Odem sada na tehnicki gde se ispituje neki broj papira kad ispostavi se da taj broj pod kojim se vodi auto nije uopste za moj Fiat nago za neku Zastavu ( fals dokument ) Od tehnickog nema nista... Odradim nov Stage 200 sekvent plin... Sada ne mogu da registrujem auto jer mi treba Stari papir od TNG uredjaja Posto ne moze da se radi nov Atest jer je TNG vec upisam u dozvolu,nego moram Reatest a za Reatest mora staro uverenje TNG-a ----- Ne razumem zasto bi mi neko dao Fals dokument a vec je upisano u saobracajnoj da ima TNG ( totalno nelogicno ) ----- Ako ima bilo koga ko moze da posavetuje pisite slobodno ----- Ako ima nekoga iz Arilja ili Uzica da pomogne i zna gde moze to da mi nabavi dostavicu mu sve potrebne dokumente !!! PS> PLATICU da mi neko zavrsi taj papir ako treba !!! 10e ok 10e 50e ok 50e SAMO POMAGAJTE Auto mi treba a svi me pomeraju od jednog do drugog i na kraj nista.... U Srbiji i kada hoces sve legalno ne moze.... Quote Share this post Link to post Share on other sites