Ja sam Boško već duže vreme moja porodica i ja se vozimo vrlo lepo i udobno sa našom Multiplom 1,6 bipover 2001g.
Pošto je došlo vreme registracije a od zadnjeg reatesta prošlo 3god. morao sam ponovo da radim tj. da platim da mi naprave pakao ,ne ovo je gore od toga.
Pisem ovo da bi se ljudi upoznali sa tim šta mogu da očekuju.
Proveru boca više neradi Messer nego Gas teh iz Indjije potvrdu daje ITC kontrol iz Beograda ,pa tek onda u AMS za proveru i potvrdu Agencije.
Skinem boce odnesem u Gas teh platim ITC-u nepunih 27000,00din. ,kad su ispitali boce preuzmem i vratim ih na auto .
Provera da negde ne curi gas može da se uaradi tek po punjenju i naravno to uradim ,stignem ispred kuće parkiram se i shvatim da šišti ispod auta curi gas .
Na svakom od ventila boca ima šraf koji je sigurnosni i služi tome da ako dodje do velikog pritiska otpusti on a ne boca i samim tim na njega se ispušta pritisak iz boce jel je napravljen od poroznog materijala i nesme nikad da se odvrne do kraja dok ima pritiska .U Gas teh-u ispuštaju preko elektro špujne ustvari ventila ,ali posto nisu upoznati da postoji + kontakt i - kontakt oni kad kako zakače a posto su kod mog slučaja obrnuli spalili su špulnu ,pošto nemože tako onda su odvrnuli šraf koji su uspeli da polome na pola ,neravno vratili ga kao da nije nista jer ni neznaju kako treba da izgleda i čemu služi (vidi budala stavila šraf ovde)narvno ta budala zna mnogo više od njih .
noć meni curi gas iz kola na ulici jer živim u centru i nemam garažu.Ujutru po ponovnom odlasku u Gas teh na reklamaciju jer sam tokom noći bio na vezi i sa poslovodjom i sa njegovim direktorom koji je naravno rekao nek curi pa dodji ujutru. Odlazim posle noćnog dežurstva oko auta stižem kod stručnjaka i majstor Janko koji pravi štetu mi se pojavljuje sa rečima citiram (DOBRO PA) dobro nisam i šamar popasao ali i pak direktor me je malo psovao i pretio da zove obezbećenje pošto je mali odvrnuo šraf namotao malo teflona i zavrnuo ,naravno jer nisam hteo da izaćem dok nedobijem pismeno šta je uradjeno .
Naravno zbog pretrpljene drskosti ni onda nisam potpisao nego tek kad njihov službenik nebude prisutan na pumpi kad se sipa ponovo i utvrdi dali curi.
Krenemo ,stignemo na pumpu Krio natocimo kad opet curi (ima snimak kod mene ) šef stručnjak i majstor stručnjak prvo su rekli da ne curi ali pošto sam ja legao pod auto i snimio onda su i oni rekli da curi i naravno šef stručnjak upisao u zapisnik da curi i da treba da izvrše zamenu .
Naravno telefonski nastavljamo jer ja zahtevam odmah da se izvrši zamena po hitnom postupku ,nalazim u Kalućerici polovan ali oni namogu da odu ,pozivalu me da dodjem jer su oni našli tamo i naravno odlazim.Do kraja taj koji su oni našni je nekpletan pa se čeka peti stručnjak koj ide preko Pančeva da donese iz Kaludjerice.To popodne me odvode u nazovi servis na kanal da skinu bocu dabi zamenili ventil.Onda shvatam da sam stigao na divlji zapad posto tu istrpim još nekolicinu da svrate da mi besne i izdiru i sve traje do 23h ,kad je uspeo da mi spali i poslednju špulnu ovaj pet stručnjak.
Naravno po zvršetku u 23h bio sam prinudjen da dodatno platim jer sam se našao u zatvorenoj garaži pored kola sa njih šestoricom.
Veći deo sam snimio sem momenata kad sam bio u situacijama da mi budu slobodne ruke posto je vrlo često do moglo da dodje.Snimci su poprilično veliki pa bi bilo dobro da me administrator kontaktira kako da ih kačim i gde mada ima i dosta na papiru dokaza.
Ako ko radi ovo isto nemojte da nasedate da skidate ventile sami jer je vrlo opasno a i u sertifikatu imaju tabelu za ventil.