Jump to content
FAS Goran
Веrkut

Metan (CNG, KPG, CH4)

Recommended Posts

Resio danas 85e to je to najblizi i daju garanciju 2 god


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Generalno ima atest jos 2 god koristice mi za firmu imam uvek neke dostave …. Posle moze da nastavi sl vlasnik na benzin


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako je samo 12000 onda i nije strasno,u stvari koliko je skidanje boca?

Edited by mitros

Share this post


Link to post
Share on other sites

Generalno cim Metan otplati posao posle te briga skidas ga ili guras Gas ili klot na benzin


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desava mi se ujutru kada palim auto cin predje na metan gusi se i moram da dajem gas da se ne ugasi, da li ima nemo resenje ? Inace posle normalno radi


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, mitros said:

Ajde da kazem da i nije toliko strasno,bolje nego nove boce koje skoro da prelaze vrednost samog vozila.

Pa i cena potrosenog goriva cesto visestruko prevazilazi vrednost vozila. 20000km u benzincu koji trosi 8l/100km te kosta 2600 eura samo gorivo, gledaj i iz te perspektive.

Ako taj auto nije les, bacis na papir da li se isplati (koliko prelazis, kolika su ulaganja u auto na redu, koliko kosta zamena, reatest), ja verujem da se, ako je auto dobar, isplati itekako da zamenis boce i peglas dalje.

Edited by ostoja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slažem da s Ostojom, uloženo za nove boce i atest se može isplatiti već posle godinu-dve, posle cepaš sa uštedom.

9 hours ago, copears said:

Desava mi se ujutru kada palim auto cin predje na metan gusi se i moram da dajem gas da se ne ugasi, da li ima nemo resenje ? Inace posle normalno radi


Sent from my iPhone using Tapatalk

I meni se to dešavalo par puta, toliko je loše radio na metan da je i u toku vožnje trokirao i jedva išao. Prebacim na benzin i sve super, vratim na metan, užas.

Nikad nisam našao uzrok problema, možda loše gorivo trenutno, uglavnom posle dan-dva prestane i posle bude sve ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedino prilikom paljenja prvog na prekidacu je uvek na metanu i on samo klikne posle par sekundi i krene da se gusi i ugasi se, ako dodajem malo gas kao da proguta metan i krene normalno da radi, na benzinu nemam problema


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ove godine sam radio reAtest metana posle 4godine voznje pa evo nekih iskustava.

* Za atest trebaju da se skinu zastite od boce da bi mogli da provere datum proizvodnje i serijski broj boca. Mene je atest sa skidanjem tih zastita izasao 16500rsd. Mislim da uzimaju oko 4000 rsd za skidanje sto je dranje. Odes kod majstora i on ti to skine i odes na atest. Ja se zeznuo, nisam znao. Nije komplikovano za skidanje uopste.

* Atest radi AMSS i oni imaju ispitna mesta po gradovima gde dolaze odredjenim danima.

* Moze da se uradi atest u AMSS bez najave ali moras skinuti zastite.

* Boce imaju vek trajanja od 20 godina. Ne mora da znaci ako je auto 2010 god da su i boce 2010god. Moze da se desi da bude par godina starija boca od godine auta.

* sto se zamena boce tice mislim da ne moze polovna da se stavi ali nisam siguran. Mislim da traze papire od boce.

* ako hoces da predjes samo na benzin vade se boce i mora atest ponovo. Menja se i saobracajna i menja se kilaza auta koja se upisuje u saobracajnu. To su mi rekli ovi sto rade atest.

* iz nekog razloga ovde gde sam ja atestirao metan ne rade atest Volkswagen Tourana. Sta je fora ne znam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neke info u vezi metana.Autoservis Kolew radi sve sta treba i atest,tako da na jednom mestu se sve zavrsava.Elem (kad istice resurs boca od 20god).Skinu boce,vrate jednu novu,urade atest i kad urade atest,vrate tu drugu staru,tako da posle atesta imate 1 staru i jednu novu bocu.E sad ne znam kako biva kad dodje vreme za reatest,oce li videti tu staru bocu?Ta cela igranka kosta 700e + 12000 atest.Nisam pitao da li se menjaju i ventili na bocama i neki reduktor.Ima radnja Stanišić u t.bunaru 48,imaju boce i delove,boca od 5kg je 24.000,boca od 10kg je 44.000,jedino nisam siguran da ova boca od 10kg staje u Punta 2,jer on ima 2 boce od 5kg.Ventil mu je 4900 i reduktor oko 8000.E sad ako se ne menjaju ventili i reduktor posle ovih 20god mozda se i isplati ubaciti nove boce.Zaboravih da pitam u Kolew koliko kosta da samo izbace boce i da ostane samo na benzin,cisto da znam,sta da radim.Dilema(misterija):shock:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I da izbacis metan isto moras da radis atest i da menjas saobracajnu. Kad si vec uzeo auto na metan, menjaj te boce i vozi... ako se iole vozi, isplati se.

A po goreopisanoj igranci mislim da si nagrabusio u slucaju vanrednog tehnickog...

Share this post


Link to post
Share on other sites

U ovom servisu iz Čačka što sam ja zvao menjaju se sve boce i sve je po proceduri, košta 90.000 RSD (bez atesta) što je oko 770 EUR.

Ako u Kolew-u uzimaju 700 EUR a posle ti vrate jednu staru bocu (potencijalno si u problemu) mislim da je bolje otići do Čačka i za cirka 800 EUR uraditi sve po ps-u.

Da je veća razlika pa da se zezaš ovako mislim da se ne isplati za 100 EUR manje.

A da li se generalno isplati to moraš sam da razmisliš. Ako iole voziš auto i planiraš da ga zadržiš još nekoliko godina mislim da se isplati. Ja sam računao na mom puntu sa mojom vožnjom uštedim godišnje oko 500 EUR na gorivu, znači za dve godine bih isplatio uloženo za boce i atest. Sad, ako planiram da ga prodam za godinu-dve onda ne bih to radio a ako planiram da ga vozim još četiri-pet najmanje onda što da ne.

Edited by snebojsa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slicno mislim i ja.Auto se vozi u rezimu dostave WOLT,svaki dan,tom zaradom isplatice boce za 2 meseca.Jedino nisam pitao u Kolew da li ugradjuju boce koje ja donesem i pošto je,jer bi ih kupio u tosinom bunaru kod ovog Stanišića,jedino ne znam,kao sto rekoh,da li se menjaju ventili i reduktor na bocama,jer tu je 16000 din.

Zna li neko,staje li boca od 10kg u Punta 2. Cudi me da niko u BG ne radi kao ovi u Čačku
p.s.
boce isticu u martu sledece god,znaci ne mogu da ga vozim jos tih 4,5 god,moram se odluciti do tada

Edited by mitros

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da smo polako svi u ovoj situaciji. I na mom Punticu trebaju boce da se menjaju jer vaze do Septembra sledece godine. Pazljivo pratim sta svi pisete i mislim da cu do Cacka. Imam ga vec 7 godina i presao sam oko 35k kilometara sa njime. Da sam vozio na benzin sve vreme, po prosecnoj potrosnji oko 7l na 100km bih platio oko 500k za benzin. Za metan sam dao oko 200k, inace me izadje 4.5kg na 100km, sa punim bocama, i mojoj penzionerskom voznjom, inace izvucem 250km na otvorenom putu i ako je dobar pritisak na pumpama. Svakako sam ustedeo oko 300k dinara, pa i da dam 100k, svejedno sam u plusu, i to debelom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad je idealno vreme da mislite i delate o tome, jer ako necete atestirati metan sad prodajte auto, teze je prodati auto gde covek odmah ima 800e ulaganja da atestira metan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...