neshaoct 9592 Posted May 13, 2021 @daca punto Njihove su samo ruke, ili i delovi i ruke? Ako su obe stvari njihove, koliko km/godina je garancija na veliki servis? Quote Share this post Link to post Share on other sites
daca punto 5 Posted May 13, 2021 [mention=19016]daca punto[/mention] Njihove su samo ruke, ili i delovi i ruke? Ako su obe stvari njihove, koliko km/godina je garancija na veliki servis?I delovi i ruke njihove. ne znam kolika im je garancija malo nepromišljeno sam oterao auto kod njih ali opet šta je tu je oko 90000 RSD me izlazi cifra. Plus posle toga remont turbine oko 250€. ne znam ni dali se isplatilo toliko ulaganje u auto inače je GP 1.9 130 KS. Sent from my M2101K6G using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17679 Posted May 13, 2021 1 hour ago, daca punto said: treba da se odradi mali i veliki servis plus set kvačila plus kočnice cena je poprilična Trazio sam i od njih ponudu za veliki servis tamo 2018., doduse za turbo benzinca. Cifra je bila blizu 60.000 din, a na kraju sam odradio za oko 200 EUR kod naseg Gorana. Ako ti znaci poredjenje reda velicine cena, (tada) ovlasceni vs non-ovlasceni. 2 alfini0507 and dach@ reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nenad90 2 Posted September 4, 2021 Ocajno iskustvo sa Servisom Autoklinika Savke iz Kule.... Oterao auto da mi resi elektroniku,konkretno paljenje ventilatora na hladan motor.... Covek mi zamenio svecice i ispostavio racun od 8200din Problem sa elektonikom nije ni konstatovao,niti probao da opravi....kod njega je bilo sve u redu Da nije tuzno bilo bi smesno. On 7/10/2013 at 7:13 PM, etibor said: Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted September 4, 2021 On 9/4/2021 at 3:31 PM, Nenad90 said: Oterao auto da mi resi elektroniku,konkretno paljenje ventilatora na hladan motor.... verovatno posledica uključivanja klime kad je smer ventilacije usmeren ka šoferci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nenad90 2 Posted September 4, 2021 Ma druze,pali se i lampica check engine...ko zna sta je to.... Evo ne mogu 2 meseca da resim to...nema sanse da nadjem postenog i normalnog majstora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted September 4, 2021 E, to je već druga stvar ako se i lampica pali. Moje iskustvo sa tri takva slučaja - sva tri puta je bila lambda sonda. Doduše, sva tri su bili i benzinci, što je i kod tebe slučaj. Je l' ostane možda da radi ventilator i posle gašenja motora? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nenad90 2 Posted September 5, 2021 Da,radi jos posle gasenja motora.... 4-5 puta ga tako palim i onda se posle vise ne pali ventilator, lampica ostaje nekih par kilometara...posle se i ona ugasi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Srdjan011 17 Posted October 14, 2021 da prijavim sada vec dugogodisnji javasluk u ak Kompresor ... mail za zakazivanje servisa niko ne gleda tradicionalno, tj ne moze se dogovoriti nista .. stoga sam odmah pisao predstavniku licno, on je prosledio mail na zakazovanje servisa i nista. Danas zovem jer bema druge, javlja se automat i na kraju javlha da ne moze niko da se javi i da ostavim poruku .. naravno ni na poruku se niko nije javio i tako ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dach@ 4904 Posted October 14, 2021 (edited) Menjaj servis,bar za njih ima servisa. Komša je kod njih kupio Tipa,sad je trebao da menja pločice.Zvao ujutro javili mu posle 5-6 sati cenu i ruke, nesećam se tačno cifre mislim da su pločice 10-ak hiljada plus ruke 3-4 hiljade Edited October 14, 2021 by dach@ Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4036 Posted October 14, 2021 Menjaj servis, bar nisi ograničen time. Najblaže rečeno, sramotno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Srdjan011 17 Posted October 14, 2021 nisam siguran da nisam ogranicen, odnosno, imam jos godinu dana produzene fabricke garancije, i mislim da cu jos toliko sa njima da surujem, a onda me verov nece videti. uopste mi nisu jasni ti uslovi pod kojima nastavlja da vazi ta garancija, u smislu da mali servis radim na godinu dana iako nisam presao 10.000km za to vreme itd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4036 Posted October 14, 2021 (edited) Mislim da je kod svih proizvođača uslov da se mali servis radi godišnje (generalno videti preporuku proizvođača, tj plan održavanja), dal prešao 2.000 ili 15.000km na koliko se u proseku radi mali servis, irelevantno je. Jbg, moraju oni i da se "osiguraju" i ćape ti neku lovu iz džepa, bar da se namire. Nema šta, ovlašćeni servis je ovlašćeni servis, bilo u Srbiji u Beogradu ili u Nemačkoj u Minhenu. Samo je cifra druga koji plaćaš (verujem da su švabe skuplje), ali bitno je ispoštovati da si ga uradio u tom servisu na propisanoj kilometraži ili u toku 1 kalendarske godine. Tako da možeš ovde birati i drugi ovlašćeni servis, a ne tamo gde si kupio auto (ako si ga npr tu kupio kod tog dilera). Edited October 14, 2021 by ISV_01 Quote Share this post Link to post Share on other sites
debelizmaj 414 Posted October 14, 2021 Ja u ak kompresor odrzavam od 2013. I prvog i drugog 500l a i firminog Tipa. Stvarno nikad nisam problema. Automobil mozes da vozis u bilo koji ovlasceni servis, na primer, Tipo (2020) i jedan 500l(2013) su kupljeni novi u ak kole ali nikad nisu tamo odrzavani jer su mi daleko, uvek u ak kompresor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dach@ 4904 Posted October 14, 2021 Možeš u bilo koji Fiat ovlašćeni servis.Burazer je imao tu fabričku garanciju 5 godina,4 servisa je radio kod Koleta a zadnji 5-ti servis je odradio kod Gorana na Altini i baš je bilo povoljno 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
GiDrA 6 Posted October 14, 2021 Zar Goran spada u oficijalni Fiat servis? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17679 Posted October 14, 2021 (edited) 30 minutes ago, ISV_01 said: Mislim da je kod svih proizvođača uslov da se mali servis radi godišnje (generalno videti preporuku proizvođača, tj plan održavanja), dal prešao 2.000 ili 15.000km na koliko se u proseku radi mali servis, irelevantno je. Jbg, moraju oni i da se "osiguraju" i ćape ti neku lovu iz džepa, bar da se namire. Nije samo da se oni namire , vec je u nasim uslovima pozeljno da se ulje zameni na godinu dana (ako prethodno nije prevazidjena kilometraza). Pogotovo zbog loseg goriva sa dosta sumpora kod nas (koje bukvalno ubija TBN vrednost ulja), pogotovo ako ima dosta gradske kreni-stani voznje, pa mogucnost natrcavanja na fals ulja... Zbog kondenza takodje nije preporucljivo da ulje "prezivi" dve zimske sezone. Na tome ne treba stedeti, pogotovo na modernim motorima koji motorno ulje koriste i za rad drugih sofisticiranih sistema (FireFly, MultiAir motori sa varijabilnom kontrolom usisa), kod turbaka za podmazivanje i hladjenje turbine, kod Fiatovih dizelasa imamo degradaciju motornog ulja zbog DPF regeneracija, stizu i GPF benzinci itd., itd... Najmanje je tu bitna necija zarada. Edited October 14, 2021 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
dach@ 4904 Posted October 14, 2021 @GiDrA Ne spada ali pošto je to bio zadnji servis a nije bilo ništa da se reklamira onda je servis odradjen kod Gorana. 2 notalone and GiDrA reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
DaChaS 15 Posted October 15, 2021 Jel ima nekog iz Panceva sa preporukom za korektnog majstora Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3691 Posted October 15, 2021 Ja sam ćetiri puta na 500L radio redovan servis u AK Kole, a dva puta kod "Gorana" i nisam bio nezadovoljan (cenom i uslugom) ni "tamo", a ni "ovamo", ali, moram da priznam da mi kod "Gorana" nekako ne odgovara veoma dug perioda od zakazivanja od slobodnog termina. Lako je za redovne godišnje servise ( njih mogu da planiram, pa i zakažem mesec-dva ranije), ali, šta da radim ako bih imao kvar na vozilu? Zar kod njega treba da čekam mesec-dva na dijagniostiku i opravku ? A do tada da vozim - bicikl ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 15, 2021 22 minutes ago, moron said: ...ali, šta da radim ako bih imao kvar na vozilu? Zar kod njega treba da čekam mesec-dva na dijagniostiku i opravku ? A do tada da vozim - bicikl ? A, što nisi pitao u servisu koja je procedura kad je auto u kvaru? Da si pitao, dobio bi odgovor da se unapred zakazuju intervencije koje mogu da čekaju i/ili da se planiraju (poput npr. redovnih servisa). One intervencije koje su rezultat kvara zbog kojih auto ne može da se vozi, idu preko reda i završavaju se najbrže što može. 4 1 dach@, debelizmaj, bglion and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3691 Posted October 15, 2021 Dosta diplomatski odgovor Ali, i logičan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5900 Posted October 15, 2021 Pritom znam da Goran ima i svoj šlep ako zatreba. Nama je na službenom stilu zamrzla nafta, čovek došao i sredio. 1 Srdjan011 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
sokratbg 91 Posted October 18, 2021 Poslao sam isti mail fiatovim dilerima- servisima u nedelju vece. Pitao za produzenu garanciju, cenu drugog servisa za tipo HB 1.4 benzin i cene neke dodatne opreme. Stojanov mi je ogovorio odmah ujutro u 9h, Radulovic u 15h ostali nista. Neverovatno kakava neposlovnost. Pitam se sta uposte rade. Vozila nemaju za prodaju a i kad imaju proda se par stotina godisnje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 6007 Posted October 19, 2021 @moron nekoliko puta sam "banuo" i jednom zvao Gorana za šest godina "druženja", jednom mi je samo rečeno da neće moći u toku dana da otklone kvar (anlaser), ali je ispalo da su me "slagali", jer su me isti dan pozvali oko 16 časova da preuzmem auto! 3 2 moron, Dzimbo, notalone and 2 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites