Jump to content
FAS Goran
MilosJTD

Chip Tuning (iskustva sa raznim firmama, pojedincima)

Recommended Posts

Bas me briga koliko ks imam,mozda imam i 120 samo.

Ja sam zadovoljan opstim utiskom kad provozam auto u odnosu na ono sto je bilo.

Drugo me ne interesuje.

Sent from my Nexus 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne,nego chip radimo zbog sebe,a ne zbog dokazivanja ne znam kome.

Da... :D ...i ovo malo pisanja o tome je samo 'nako...

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ I to je sasvim ok.

@ Vule

Čitaj malo bolje šta piše... :)

Nemam ja problem sa tim da li je neko lično zadovoljan i da li on baš želi da nešto meri ili ne. Ako neće, ne mora. Njegova stvar.

Ali, imam problem kada se to počne gurati kao opšteprihvaćen stav, kao svi trebaju tako...kao nemojte uopšte da merite ništa, samo da vam namestim da lepi za sedište i da mi date pare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo se setimo ko he Chelicu, najvecem trkacu sa Foruma (ne zezam se) napravio mapu i otisao da se trka bez merenja i osvojio par plekova... Pa onda na Kosutnjaku mu upucah drugu mapu, pa covek rece da je jos bolja jer je doradjena... Na Kosutnjaku nemaju vlajci, mozda poneki balvan od breze ili hrasta...

A Chelic kaze bolja je mapa, ide bolje...

I sta sad reci, koju poruku poslati ljudima?

Rece li bas ti nesho da he taj punto postao glavobolja mnogim novobeogradskim masinama?

A covek ne izmeri nista sa mapom za takmicenje, a ni onom doradjenom...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne razumem.

Taj Punto je prvu svoju mapu davnih dana imao od HS-a. Tada nije bio ni u planu nitro za taj auto. Tako je vožen na trkama po regionu.

Onda je došao na red nitro. Posle nekog vremena došlo vreme za zamenu motora. Kada je ubačen drugi, trebalo ga je izmapirati, ali opet i sa mapom koja će se koristiti kada se puca nitro, ali i sa mapom koja će se koristiti za svaki dan. Otišao je kod ljudi koji imaju iskustvo baš za te stvari, a stekli su ga za sve ove godine upravo radeći takve automobile, takve mape. Ubacili mu mapu, otišao na prvu sledeću trku, osvojio pehare.

Zaslužni za te osvojene pehare su Goran, njegov servis i njegovi ljudi koji su potrošili dosta sati u radu na tom autu, zatim ljudi koji su ga izmapirali i Čelić koji ga je vozio...i imao strpljenja da istrpi zezanja svake nedelje mesecima kako više nema auto. :D :D

Pa, najbolje merenje od svega je kada odeš na trkanje. Ono, foto senzori, hiljaditi delovi sekunde se mere...

Kako li si ti zaključio da je ustvari gore kad odeš na trkanje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikome ja nisam predlozio da ne meri,samo sam rekao da ja to necu raditi jer me ne interesuje.

Da li si dobio informaciju od tunera, pre ucitavanja, koliko ces dobiti na preformansama sa novom mapom? Da li je tuner izmerio negde svoje mape i ima dokaze za to ili pretpostavlja nM i KS na osnovu potezanja?

Koliko dugo vozis sa tom mapom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, to je ovaj čovek:

.

.

.

u Neso ala si ga ti kompromitovao ..

Nego, nesto i ne vidim tog clana vise na forumu. Izgleda mi da postoji neki debeo istorijat izmedju vas dvojice.

E sad, posto si upoznat sa velikom vecinom tjunera i njihovog rada molio bih te da mi preporucis nekog sa kim si imao dobra iskustva :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne razumem.

Taj Punto je prvu svoju mapu davnih dana imao od HS-a. Tada nije bio ni u planu nitro za taj auto. Tako je vožen na trkama po regionu.

Onda je došao na red nitro. Posle nekog vremena došlo vreme za zamenu motora. Kada je ubačen drugi, trebalo ga je izmapirati, ali opet i sa mapom koja će se koristiti kada se puca nitro, ali i sa mapom koja će se koristiti za svaki dan. Otišao je kod ljudi koji imaju iskustvo baš za te stvari, a stekli su ga za sve ove godine upravo radeći takve automobile, takve mape. Ubacili mu mapu, otišao na prvu sledeću trku, osvojio pehare.

Zaslužni za te osvojene pehare su Goran, njegov servis i njegovi ljudi koji su potrošili dosta sati u radu na tom autu, zatim ljudi koji su ga izmapirali i Čelić koji ga je vozio...i imao strpljenja da istrpi zezanja svake nedelje mesecima kako više nema auto. :D :D

Pa, najbolje merenje od svega je kada odeš na trkanje. Ono, foto senzori, hiljaditi delovi sekunde se mere...

Kako li si ti zaključio da je ustvari gore kad odeš na trkanje?

Aha, znači potezanje na zvaničnim dragovima je važeći rezultat, čak više vredi i od merenja snage, a potezanje na Mišeluku, ili u nekoj zoni ne vredi ništa, jer tu obično ljudi ne znaju da šaltaju i voze?

Nadam se da ne zaboravljaš da se na dragovima pušta gas pred kraj, da se cilja vreme i rade te nelogične stvari kako bi se uzeo bilo kakav pehar i kako bi neko uleteo u neku "klasu", šta god to značilo... Jel to merodavno merenje, koliko je auto zaista brz i koliko ima snage? Ne, realno je kad sa nekim staneš na crtu, bilo gde, pa idete punim gasom od početka do kraja i onda na kraju vidite ko je zaista brži.

Edited by Vule

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ underground

Čitaj temu na kojoj smo od početka. Pisali su ljudi... :thumbup:

Nadam se da ne zaboravljaš da se na dragovima pušta gas pred kraj, da se cilja vreme i rade te nelogične stvari kako bi se uzeo bilo kakav pehar i kako bi neko uleteo u neku "klasu", šta god to značilo...

Jeste, jeste...pušta se, naročito u finalu.

I, baš se vidi da je Čelić puštao gas u Puntu jer je vozio klasu 14 u kojoj za osvajanje pehara auto mora da ide ispod 14. Još da nije puštao gas, umesto 13.9 išao bi bar 12.9 :D :D O tom vremenu je reč, puna snaga u tim uslovima, sa onakvim gumama. Sutradan kad je vozio klasu 15, e tu vidiš da je bilo puštanja gasa, uostalom i sam Čelić je pisao o tome. Tu vidiš jer ima auto koji ide sekundu brže od toga.

A, koja su tvoja vremena Vule? Ono, Osijek je najbliži...išao si?

EDIT: Uh, zaboravih...to je hobi i nije zbog pokazivanja drugima i trkanja uopšte, nego ono...zezanje, ludilo. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da, rekao sam davnih dana da me to i ne zanima preterano, da sam hteo da se trkam prvo što bi uradio je stavio nitro, kao jedno od osnovnih "sredstava" u 402 potezanjima, mogao sam 5x do sada da ga stavim, ali nisam, jer koji će mi, kad se potežem sa drugarima, vozam krugove po Mišeluku i to zezanje ludilo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smara me da se vrti u krug ista priča. :) Ono, nek' čitaju ljudi, teško da će nešto novo biti napisano.

Ono što je važno je interes foruma, zajednice. Tu nikako ne ide stav:

- ''ne treba ništa da se meri, bitno da si ti zadovoljan''.

Ne ide zato što je idealan za manipulacije prema korisnicima usluga. Kad bi se ovaj forum ''prodao'' nekome, onda bi mogla da se gura i ta priča (potezanja na ulici umesto merenja gde treba i kako treba), ali pošto ovaj forum baš briga za bilo čiju reklamu od 20 eura mesečno, onda ne može.

Da li će bilo ko baš na svom autu da meri, da li to smatra potrebnim nije od značaja. Sa tim niko nema problem. Svako je gospodar svog auta i svojih para.

Problem nastaje kada se želi progurati kao opšteprihvaćen stav ''ne treba ništa da se meri, bitno da si ti zadovoljan''.

- svako ko se bavi čipovanjem u Srbiji će pre ili kasnije biti pomenut u ovoj temi. Svako može da napiše svoje (lično) iskustvo. Dakle, svoje...a ne video sam, pričali mi, čuo sam, verujem.

Nema ponovnog pisanja tog iskustva jer to važi i za bilo koju drugu sličnu temu na forumu (koja sadrži iskustva). Nema jer bi to bila kampanja.

- svako ko hoće reklamu na ovom forumu u vezi čipovanja, mora da pokaže da je ozbiljan. Bez toga ništa. Dakle, nikakve ulice, parkinzi i ostale dečije gluposti.

Valjci, perfomanse, reference sa zvaničnih trkanja. Dijagrami, sekunde. Tek kada se pokaže ozbiljnost kreću pregovori o tome, pod kojim uslovima može.

Dovoljno je pogledati sajtove raznih firmi po Evropi koje se bave čipovanjem, pa lepo za svaki motor dijagrami, šta su izmerili...neki idu čak dotle da napišu i koja je temp. vazduha bila pri oba merenja jer i to zna da utiče na krajni rezultat.

Ovaj forum će ostati ozbiljan.

Ima drugih foruma gde npr. slikaju specifikacije auta po Nemačkoj pa kažu...jel' vidite, garant i ja imam toliko KS. Ima drugih foruma koji se pretvaraju u servis pojedinca, pa se dozvoljava reklamiranje u potpisu (što znači da se tako reklamira gde god ostaviš svoj post, a ne samo na namenskoj temi za reklamiranje).

Dozvoljava se i da korisničko ime bude naziv delatnosti ili firme, što opet znači da se tako reklamira gde god ostaviš svoj post, a ne samo na namenskoj temi za reklamiranje.

Ali, to se dešava kada forum služi da se zamaskira interes ovoga ili onoga.

Na ovom forumu to sve ne može, neće ni moći jer je glavni interes zajednice, a ne pojedinca koji pruža neku uslugu, ili neke firme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

- ''ne treba ništa da se meri, bitno da si ti zadovoljan''.

Ko je ovo uopšte napisao i kada? Nije ni bitno uostalom, nije poenta da ne treba da se meri, nego da NE MORA da se meri, i naravno da je najbitnije da je korisnik zadovoljan.

To što on ne želi da izmeri snagu svom autu ne znači da je tjuner koji mu je radio mapu neozbiljan.

Ako se dobro sećam, i RevoChip u cenovniku usluga ima doplatu za dyno merenje, što znači da nije obavezno i ne radi se na svakom autu. I šta, sad meni neko dođe i kaže "e čipovao sam u RevoChipu mog Pasata", ja pitam pa koliko snage sad ima, on kaže nemam pojma. Jel ja automatski treba da mislim kako je Revochip neozbiljni garažni tjuner, iako znam da je iz njihove garaže izašlo stotine zadovoljnih mušterija, kao i iz garaža ovde spominjanih "garažnih" tjunera?

Edited by Vule

Share this post


Link to post
Share on other sites

- ''ne treba ništa da se meri, bitno da si ti zadovoljan''.

Ko je ovo uopšte napisao i kada?

Nisu bitni ni konji ni valjci, ako je korisnik zadovoljan - to je najbitnije...

...meni neko dođe i kaže "e čipovao sam u RevoChipu mog Pasata", ja pitam pa koliko snage sad ima, on kaže nemam pojma. Jel ja automatski treba da mislim kako je Revochip neozbiljni garažni tjuner, iako znam da je iz njihove garaže izašlo stotine zadovoljnih mušterija?

Ili se praviš da ne razueš ili...

RevoChip je ozbiljna firma jer svaku njihovu mapu možeš da izmeriš, proveriš, jer znaš tačno koliko KS i Nm ti daju za tvoje pare. Kad ih pitaš koliko KS i Nm ću dobiti za toliko i toliko mojih para, oni znaju da ti odgovore. Ozbiljni su jer njihovu mapu možeš da izmeriš na valjcima gde i svi trkači mere svoje mašine.

Ono što je ovde pominjano je kada odeš kod nekog ''tunera'' i pitaš npr. koliko Nm dobijam...on ne zna da ti kaže jer ''ljubazno ali nestručno osoblje to ne meri.'' Ako meri, koliko Nm ima tvoja Brava?

Nije stvar u tome da li je korisnik usluge ozbiljan.

Stvar je da li je davalac usluge ozbiljan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikome ja nisam predlozio da ne meri,samo sam rekao da ja to necu raditi jer me ne interesuje.

Da li si dobio informaciju od tunera, pre ucitavanja, koliko ces dobiti na preformansama sa novom mapom? Da li je tuner izmerio negde svoje mape i ima dokaze za to ili pretpostavlja nM i KS na osnovu potezanja?

Koliko dugo vozis sa tom mapom?

Vozim sa tom mapom 2-3 meseca.

Nije mi rekao koliko ks/nm dobijam jer nisam pitao,opet jer me ne interesuje.

Potrosnja mi je veca za litar jer non stop cepam auto,to ne ide na dusu tuneru,sem toga auto se ponasa izvanredno,isto kao i pre mapiranja s tim sto sam ja zadovoljniji jer naravno ide dosta bolje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čitam ovo svo vreme i ne verujem... Nikoga sa foruma ne znam lično, ali sve vas koji ste u ovoj diskusiji, jako cenim i poštujem tako da ne bih želeo da me bilo ko shvati pogrešno, jer ne bih voleo da sutra dan kada dođem na skup da me bilo ko gleda popreko i sl.

Ono što hoću da kažem je da se tema jako zahuktala i ide u pogrešnom pravcu i mislim da mi koji nemamo šta da čipujemo i koji čipom ne možemo da dobijemo ništa, ne bi smo ustvari ni trebali da se uključujemo u bilo kakvu diskusiju oko čipovanja. Neka oni koji to vole razmenjuju svoja mišljenja, jer sutradan će neko da dođe na dvadesetu stranu teme i pitaće "kod koga da čipujem svoj auto", a vi ćete da mu kažete čitaj temu od početka... Pa ovde se zadnjih par stranica vrtela ista priča u krug, gde svako brani svoje stavove i ne popušta... Šta će ko da vidi tu u potrazi za odgovorom na svoje pitanje osim rasprave? Ovo je jedini forum na kome nikada nisam video da se bilo ko prepucava i svađa sa nekim, bez i najmanjeg konflikta i mislim da bi tako trebalo da ostane i na dalje, a Neša u tome ima najveći udeo jer uvek smiri situaciju, obriše ono što može da dovede do svađe, ali sa strane gledajući, mislim da ovaj put treba malo da spusti loptu :rolleyes:

Edited by SikterBre

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikome ja nisam predlozio da ne meri,samo sam rekao da ja to necu raditi jer me ne interesuje.

Da li si dobio informaciju od tunera, pre ucitavanja, koliko ces dobiti na preformansama sa novom mapom? Da li je tuner izmerio negde svoje mape i ima dokaze za to ili pretpostavlja nM i KS na osnovu potezanja?

Koliko dugo vozis sa tom mapom?

Vozim sa tom mapom 2-3 meseca.

Nije mi rekao koliko ks/nm dobijam jer nisam pitao,opet jer me ne interesuje.

Potrosnja mi je veca za litar jer non stop cepam auto,to ne ide na dusu tuneru,sem toga auto se ponasa izvanredno,isto kao i pre mapiranja s tim sto sam ja zadovoljniji jer naravno ide dosta bolje.

Nisam te ovo gore pitao iz razloga sumnje u mapu, vec zato sto sam zeleo da znam da li imas specifikaciju mape koja ti je ucitana. Sad ispade da te ne zanima koliko ks dobijas, a zbog tih ks-a i nm-a si ubacio drugu mapu. Sta je onda merodavno za ocenjivanje mape? Ja razumem da tebe licno ne zanimaju ti podaci jer si zadovoljan i auto ti lepo ide, siguran sam da ni ja ne bih isao na valjke. Ali bih sigurno zeleo da znam sta dobijam za novac koji dajem i da li je mapa koju ugradjujem proverena a da ta provera nije potezanje.

Mora da se pravi razlika izmedju garaznih i ozbiljnih tunera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitacu coveka za tu informaciju pa cu javiti ovde.

Mapirao sam auto zbog malo vise snage koja je potrebna kad se pretice,sad da li sam dobio 10 ks ili 30 ne znam,znam da ja to osetim u voznji i preticanju,to mi je bitno

A tu razliku izmedju jednih i drugih tunera ja ne zelim da pravim,to ostavljam drugima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ srkiv i ostali

Čitajte temu, to mora tako. :thumbup: Ljudi ne mogu po 100 puta pisati ista iskustva samo zato što nekog od vas mrzi da čitate njihove već napisane odgovore.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uradio sam chip kod safe-chip na Stilu 1.9 jtd 85kw i prezadovoljan sam. Auto ne dimi, ne izbacuje greske, potrosnja cini mi se ista. Jos uvek ga gazim pa ne mogu da uporedim posle 3 dana... Na moj zahtev software-ski iskljucen egr, jer je iako zatvoren plocicom izbacivao gresku posle 20/30 000 km kad zacementira... Dobio sam sve sto sam trazio, dodatnu snagu za preticanje a ne toliko za start. Uskoro cu na valjke pa kacim screenshotove.... Svaka preporuka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...