Jump to content
FAS Euroauto Goran
DusanLe

Stilo 1.2 / 1.6 / 1.8 - high coolant temperature / diže temperaturu / opada temperatura

Recommended Posts

Koliko diže preko pola?

To je bitna info.

Evo ja sam išao u Mitrovicu po onom paklu prošle nedelje.

Upaljena klima i auto pod opterećenjem.

Kada vozim na 3500 obrtaja stoji kazaljka na pola. Par puta sam napravio izlet to 4000 obrtaja i odmah kazaljka ode par milimetara preko pola ali ne ide nikako preko.

Kada se vratim na normalnu brzinu, vrati se i temperatura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proveriću svakako ali mislim da ne to normalno ponašanje kada auto voziš po paklu i na gornjoj granici snage.

Nisu hladnjaci i antifrizi svemoćni + ja nemam interkuler.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Generalno kakav god da je pakao , ne diže temperaturu / sa klimom ili bez nje. JTD  ima dobro rešen sistem hlađenja a intercooler ima mali uticaj na temp motora. Ipak komp reguliše parametre na osnovu temerature vazduha , pritiska, temperature goriva itd itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene je u pitanju benzinac Stilo 1.6. Temperatura je dosla do prve crte posle normale dalje nije posto sam ugasio klimu kada sam primetio da se dize.

Inace nov je termodavac, termostat kupljen nov i zamenjen pre 2 godine.

Ostaje jos kada se vratim sa mora da ocistim sistem.

Inace temperatura se dizala na izlasku iz Podgorice gde je bilo veoma toplo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma koliko god da je toplo ne sme da je dize preko pola.

Probaj da ga zgazis dobro na a.putu, ako je prljav sistem trebalo bi da pocne da je dize opet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od kad sam promenio tablu kad dam kontakt i sacekam lampice da se pogase skazaljka temperature se popne do kraja i vrati odmah na pocetak . Ne javlja high coolant sem ako ga odmah upalim bez cekanja gasenja lampica. Da li je nesto do table sta bi moglo biti ? U voznji je sve normalno. I druge probleme nema

Share this post


Link to post
Share on other sites

je l posle voznje u onoj boci za antifriz treba da ima pritisak jak kad otvoris poklopac kipi pa vremenom pritisak padne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav,da li neko moze da mi kaze koliko slavinica za ozracivanje sistema ima stilo 1.6 16v?Znam za jednu na vrhu hladnjaka levo i drugu ispred grejaca kabine.Naime auto mi digao temperaturu,izbacio malo tecnosti,dolio ozracio na te te dve cesmice ali opet prebaci neki put preko pola i cuje se klokotanje posle gasenja auta.Zanimljivo je jos i to da auto u leru digne kazaljku na pola a ventilator se ne pali a cekao sam bas dugo da vidim da li ce se upaliti ali ne s tim da kazaljka u tom trenutku stoji skoro pola sata na polovini ali ventilator se ne javlja.Logicno je da prebaci temperaturu u tom trenutku preko polovine ali ne?

Ok,jasno mi je da tu nesto nije kako treba,davac il termostat ali sta drzi temp. na polovini bez ventilatora?

Edited by vlada34

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da skratim :) Samo mi treba info koliko slavinica za ozracivanje sistema ima stilo 1.6 16v?Hvala:)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stavljen nov termostat,termodavac i nov antifriz,sistem ozracen.Opet kazaljka prelazi pola na uzbrdici ali sad kao malo manje.Ventilator izgleda ne pali prvu brzinu vec samo drugu,provereno sa raskacenim reostatom.Reostat zamenjen doduse stavljen polovan,opet ne pali prvu.

Zna li neko kako unimerom da proverim ispravnost reostata?

Ili kako da proverim direktno da li mi na ventilatoru rade obe brzine?

Da dodam samo da su releji i osiguraci provereni,hvala

Edited by vlada34

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ventilator hladnjaka ima samo jednu brzinu,a kada struja ide preko reostata onda mu tej reostat daje otpor i ventilator se sporo vrti.Znaci ako ventilator radi u vecoj brzini onda je on ispravan.Rele i osigurace si kazes proverio znaci da ostaje reostat.Reostat je ispravan ako nije u prekidu a to proveris sa ommetrom.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ventilator može vremenom da oslabi i onda slabije vrti i hladi. To se meni desilo, pa sam prošle godine stavio drugi.

Provera da li radi sporija brzina - pusti motor da radi na leru, ako se na pola temperature uključuje sporija onda radi, a ako podigne temperaturu i uključi samo jaču, onda ne. Sporija brzina mora da se uključi pre ako radi. Izuzetak je jedino kad je uključen klima uređaj, jer onda sistem odmah uključuje jaču brzinu, bar tako je kod mene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na pomoci ali ipak je dihtung glave bio u pitanju.Probio malo na cetvrtom cilindru i gurao kompresiju u sistem za hladjenje<_<

Zamenjen dihtung,proverena i obradjena glava i sad vise nema problema.Od samog pocetka sam sumnjao na dihtung al rekoh da idem linijom manjeg (jeftinijeg) otpora :P

Jos jednom hvala na savetima ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozz drugari. Imam prob u ovim vrelim danima.. Naime Stilo mi podize temperaturu kada predjem brzinu od 120km/h i cim se vratim na 100 on spusti temp na normalno tj na sredinu... Naravno ne dozvolim mu ja da mnogo krene da se greje, nego cim vidim da je krenuo ja usporim... U cemu je prob?

Edited by Ivan
Spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Branislav

Nepotrebno otvorena nova tema je spojena sa postojecom, pa mozes da procitas i dosadasnja iskustva kolega ili nastavis sa diskusijom.

Pre otvaranja nove teme proveriti sadrzaj foruma pomocu Search.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, Branislav said:

Pozz drugari. Imam prob u ovim vrelim danima.. Naime Stilo mi podize temperaturu kada predjem brzinu od 120km/h i cim se vratim na 100 on spusti temp na normalno tj na sredinu... Naravno ne dozvolim mu ja da mnogo krene da se greje, nego cim vidim da je krenuo ja usporim... U cemu je prob?

 

Može da bude više uzroka. Evo recimo šta se meni desilo: počeo je da dobija malo veću temperaturu nego prošlog leta. Onda mi je pre neki dan procurio hladnjak. Odlučio sam da kupim drugi (nije bio skup - 3900 din) i nakon toga temperatura manja nego ikad! A i klima mnogo bolje radi. Znači stari hladnjak je bio zagušen. Imaš tih sredstava za čišćenje sistema za hlađenje, ja bih probao prvo s tim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

imam fiat stila 1.6 16v temperatura vode prelazi pola na satu nikako da resim problem ociscen hladnjak izvadjen termostat promenjen zaptivac pumpa skidana i sve je okej :mellow:

 

da li je neko imao ovakav problem i kako ga je resijo:huh:

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

da proverio sam na dijagnostici ali mi je cudno sto pali ventilator u toku voznje znaci ovako pocinje da dize tempereraturu kada vozis 120 km/s nekih 20 kilometara i onda tek pocinje dizati cim pustim gas

na nekih 100 km/s opada i temperatura. :(

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...