Buca_Tipo 31 Posted August 30, 2014 (edited) Na doblu smo imali slican slucaj. Radi auto postigne temperaturu normalno i upalis ventilator i svasta se desavalo. Temperatura uvek skoci za cetvrtinu a onda se gasila svetla ili zmigavac i pravio je neku spojku. Rasturili smo celu tablu da bi videli gde zeza, problem je bio u samom dzeku za ventilatora. Istopio se dzek zalepila zica pravila spojku. E sad koju je on muku imao da se istopi.Proveei i ti instalaciju. Protalaskaj malo, nije jednostavno ali bolje da nadjes i otklonis kvar. Edited August 30, 2014 by Buca_Tipo Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 30, 2014 Zvao sam i drugog majstora i isto mi je rekao da je moguce da je hladan lem kazaljke na satu. Na dijagnostici može da pogleda temperaturu, da uopšte ne gleda u tablu, nego u dijagnostiku. I, onda će videti da li temperatura stvarno tako skače, ili zeza sama tabla. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikesha 0 Posted August 31, 2014 Poslednji put kada smo proveravali temperaturu komp je pokazao 97 stepeni kada je upalio ventilator.Danasnje iskustvo, prvo paljenje ujutru teze pali nego obicno, i nema ler gasa (radi na 1000 obrtaja) kao da je zagrejan motor. Zatim primetim da se kazaljka od temp pocne dizati od 0 vec posle 30 sek. I tako sam vozio da vidim sta ce se desiti. Otvoren put, nakon 10 min ,naglo podigne tem. do skoro crvenog, i nakon 10 sek se naglo vrati. To se desavalo tri puta za period od 30 min voznje. Zatim sam u gradu ugasio aut. Kada sam ponovo palio bolje i lakse je upalio, i testirao sam kroz grad i sve je bilo normalno za voznju od 10 min po gradu (nije povecavao tem). Za sada izgled je problem posle prvog paljena tada dize tem brze , prelazi normalu , ali i teze pali. Posle svakog sledec paljenja je sve ok.Napominjem da sam zamenio senzor tem(termodavac) pre 2 dana, al i termostat pre 2 god. Molim vas za pomoc?Pozrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikesha 0 Posted August 31, 2014 Izgleda da nema pravila, ponovo isto dize iako nije prvo paljenje. Primetio sam da je papucica gasa nešto tvrdja i da auto slabije vuce. Kada stoji na leru kazaljka obrtomera se kreće ne miruje. Ne znam sra da mislim sada me sve zbunjuje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kicerica 5 Posted August 31, 2014 Da nema vazduha u sistemu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikesha 0 Posted September 7, 2014 Očistili kutiju sa relejima kod akumulatora, pošto je počela da oksidira.Kontakti su bili jako slabi zbog velike oksidacije. Naprskali kontakt sprejom i izgleda da je to bio problem.Prethodno nije pomoglo sa dodatnim lemom u instrument tabli.Evo već dva dana je sve ok.Ako se ponovi , majstor kaže da moramo uzeti novu kutiju za releje. Nadam se da neće trebati. Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikesha 0 Posted September 8, 2014 Ponovo ista stvar, idem ponovo kod elektricara. Javljam kad resim problemPozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikesha 0 Posted September 21, 2014 Primetio sam da se dok he prvo paljenje kazaljka brzo penje pa cak varira do normale , pa se vrati nazad i to sve dok se be zagreje auto. U tom periodu pali ventilator 2 brzine, a kad se zagreje nema tih problema ni posle češćih paljenja u toku dana. Izgleda da je jedini problem kod prvog jutarnjeg paljenja. Sutra idem kod drugog električara . Imate li na umu sta pravi problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
frke87 0 Posted September 23, 2014 probaj ecu,nadi polovan i probaj.samo bacas pare hodajuci od majstora do do majstora,govorim iz iskustva Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikesha 0 Posted October 1, 2014 Resio problem, samo je trebalo odzraciti sistem nakon promene termodavaca. Evo vec dva dana bez problema.Pozdrav. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoranbr1 0 Posted December 2, 2014 (edited) Poslednjih nekoliko dana sam uočio određen problem na svom Stilu 1.6Naime, na poslednjem putovanju u Beograd, otvoren put brzina od 70-90 km/h i odjednom radna temepratura pada na "polovinu polovine" tj. otprilike na dve - dve i po crte. Primetno je i grejanje oslabilo. Nisam primetio nikakav sličan problem do toga trenutka. Naime, auto normalno ide ne gubi snagu niti bilo šta, kod mene je tj. ja ga vozim već tri godine. U autu imam ugrađen metan. Auto ne gubi rashladu tečnost. E sad, kako da apsolutno budem siguran da je u pitanju termostat, da recimo nije senzor temperature, kazaljka na tabli ili nešto treće... Edited December 5, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted December 2, 2014 Pa ne bi grejanje bilo slabije da je do kazaljke ili davaca. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoranbr1 0 Posted December 3, 2014 (edited) ali nekad radi normalno tj. pokazuje na pola temperaturu, a nekad je ispod dve crte. U principu on greje, ali nije baš da topi đonove... Edited December 3, 2014 by zoranbr1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted December 3, 2014 Nije to dizel !Salim se. I ja bi rekao da je do termostata! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted December 3, 2014 Jel ti obara temperaturu kada vozis nizbrdo ili na otvorenom putu sporije, a u gradu npr dolazi do radne? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoranbr1 0 Posted December 3, 2014 (edited) u principu da, stim što i u gradu retko kad i dođe do radne. bude blizu pola, ali retko kad se baš tačno na pola, uvek ispod. Edited December 3, 2014 by zoranbr1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted December 3, 2014 Pa termostat je najverovatnije Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikesha 0 Posted July 29, 2015 ZdravoU pitanju je Stilo 1.6, u toku voznje ka moru, ukljucio sam klimu. Nakon pola sata i voznje uglavnom po ravnom predelu, krenuli smo da se penjemo uz manje brdo. Tada je pocela kazaljka tem. motora da prelazi normalu i dosla je do prve crte preko normale. Odmah sam ugasio klimu i temperatura se vratila na normalu. Do kraja puta nisam vise palio klimi, a temperatura je bila na normali. Da li je normalno da se tem.dize dok klima radi.PS: uradjen je servis klime pre kretanja na put.Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 29, 2015 Ne sme da diže temp. Proveri brzine ventilatora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikesha 0 Posted July 29, 2015 Provereno vec od ranije, rade obe brzine ventilatora. Cuo sam da kada je auto pod vecim opterecenjem i dodatno radi klima da moze doci do povecanja temperature , ali mene interesuje da li se to drugima desava, ili imam problem.Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3448 Posted July 29, 2015 Imaš problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikesha 0 Posted July 29, 2015 Sta moze biti problem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted July 29, 2015 Ventilatori, zapuseni hladnjaci.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20036 Posted July 29, 2015 (edited) MSPK mislis da moze biti problem i termostat, termodavac... Edited July 29, 2015 by Axic Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted July 29, 2015 (edited) Pa da je termostat mislim da bi se isto ponasao i uzbrdo i na ravnom..sta znam. Mora prvo dijagnostikom da se provere ventilatori i da se ocita temperatura Edited July 29, 2015 by MS PK Quote Share this post Link to post Share on other sites