Jump to content
FAS Euroauto Goran
DusanLe

Stilo 1.2 / 1.6 / 1.8 - high coolant temperature / diže temperaturu / opada temperatura

Recommended Posts

Pozdrav!!!

Jutros sam krenuo do sela, nekih 30 km od Leskovca, i kada sam dao kontakt da upalim auto kompjuter mi je prijavio "high coolant temperature" pri cemu je skazaljka za pokazivanje temperature naglo otisla udesno i u roku od dve sekunde se vratila nazad, a kompjuter je prijavio "check ok". Mislio sam da nije nista posebno, ali sam primetio da duz celog puta auto nije mogao da postigne radnu temperaturu, vec je skazaljka dosla samo do prve vece crte.

U toku puta je skazaljka mirovala, ali sam primetio da je jednom krenula nagore ali se brzo nakon toga vratila do prve vece crte, a odjednom je auto umesto vruceg vazduha poceo da izduvava hladan vazduh pa sam iskljucio ventilator. U povratku ista prica, s tim sto je u jednom trenutku skazaljka pokazala normalnu radnu temperaturu (stajala je uspravno), ali je u roku od 2-3 minuta opet spala na prvu vecu crtu. Opet je doslo do i do smene toplog i hladnog vazduha.

Napomonjem da auto nije pokazivao nikakve cudne znake, nisu se culi nikakvi cudni zvuci, signalizacija se nije palila, auto je lepo primao gas, kao da se nista nije desavalo.

Moze li mi neko dati neki savet, sta da radim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To može da bude opasno...

Mislim neprestano gledanje u kazaljku merača temperature tokom vožnje od 30 km :D

Verovatno je samo senzor otišao ili negde postoji loš kontakt...

Edited by Sirius9

Share this post


Link to post
Share on other sites

To može da bude opasno...

Mislim neprestano gledanje u kazaljku merača temperature tokom vožnje od 30 km :D

Verovatno je samo senzor otišao ili negde postoji loš kontakt...

Hmmmm, ali kako objasniti promenu temperature vazduha sa vruceg na hladni?

Share this post


Link to post
Share on other sites

fiat stilo 1,8 dize temperaturu.

imam problem sa autom dize temperaturu prvo sam mislio da je termostat, zamenio sam ga kupio nov ista prica. otisao sam kod majstora gledao sve lepo odradjuje ali voda kroz hladnjak ide sporo. on misli da je hladnjak ali nije siguran. jel moze mala pomoc? jel voda treba da ide brzo kroz hladnjak ili ne? stavio je kompresor na gornje crevo na donje izlazi veoma malo vode... jel moze da je do hladnjaka? i da kad ukljucim grejanje on spusti temperaturu tj bude na pola. hvala

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

prvo polako ispusti svu rashladnu tecnost iz auta pa onda kad si 100% siguran da je istekla

vrati je nazad i onda ozraci sistem... najbolje da ti to uradi neki drugi majstor?

jedno pitanje? kad je majstor gurao kompresor na hladan ili na vruc motror...

koliko vremena je proslo od gasenja automobila kad je gurnuo kompresor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ gusar

Motor je bio hladan nije bio vruc ali voda sporo tece kroz sistem hladnjaka, 100% se zapusio kupicu nov. jedno pitanje kako da ozracim hladnjak i da lito treba? motor je bio hladan... on je ispustao vazduh (ozrazio) samo kod motora gore a za hladnjak ne zna gde je tj kaze da nema.. hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

pre nego sto kupis hladnjak proveri ga tako sto ces da ga skines i da ga isperes...

pa ako ni to ne pomogne onda kupi nov...

Share this post


Link to post
Share on other sites

e isprao sam ga ja danas ali samo malo se poboljsalo i dalje ide tesko... nego sam hteo da te pitam jel mora i hladnjak da se zraaci? ili ne postoji otvor na hladnjaku za zracenje? hvala mnogo

Share this post


Link to post
Share on other sites

pogledaj na crevu koje vodi sa vrha hladnjaka ka termostatu motora... trbalo bi da ima na plasticnom delu hladnjaka nesto sto lici na sraf ili leptir maticu

izvinjavam se ako gresim nisam imao prilike da se susretnem sa modelom...

mozda bi pomoglo ako bi mi poslao sliku hladnjaka...

i jos jedno pitanje koji sistem ubrizgavanja je instaliran na tvom automobilu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

nema isperi ga jos par puta pa probaj i obavezno ga protresi da vidis jel zvecka nesto u njemu ako zvecka kupuj nov ako ne zvecka ispiraj...

Share this post


Link to post
Share on other sites

isprao sam ga 2 puta malo sam ga procistio ali i dalje sporo protice voda kroz sistem... kupicu nov. a tebi hvala mnogo. poz :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postoji ozraka na gornjem delu u uglu hladnjaka. Trebalo bi da se ozraci prilikom svakog ispustanja vode.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li prilikom promene termostata mora da se istoči antifriz ili ne?

Ako treba i antifriz to je dodatno oko 2000 din uz novi termostat?

Pozzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo ja da se javim imam problem ,auto mi gubi tecnost pre dva meseca sam sipao sve novo vodu i antifriz(tri litra) ali opet gubi,gledao sam na hladnjaku nije na cepu i na boci nije ne mesa vodu sa uljem,ne znam sta bi moglo da bude na nedelju dana moram da sipam pola litra vode-antifriza,vozim fiat stila 1.6 16V ,pomognite

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pregledaj opet lepo sve ispod haube, svako crevo, svaki sastav, oko hladnjaka, oko dihtunga glave motora, pa posle pogledaj u kabini oko radijatora za grejanje, pomuci se da pregledas lepo, to ti negde bas po malo vlazi i malo teze ces pronaci gde, ako nije u krajnjem slucaju unutar motora tj. da malo pusta dihtung glave..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od pre nekoliko nedelja javlja mi se alarm hgh-coolant, kazalka temperature ide do maksimuma i pali se crvena lampica za temeraturu.Ovo sve traje 1-2 sekunde , onda uradi čekiranje i vrati se u normalu.Ovo se uglavnom javlja kad je motor hladan.Dijagnostika u više servisa nije pokazala nikakvu grešku.Napon akumulatora je pre paljenja je12,5v, kada dam kontakt napon pada na 11,6v.Akumulator je neki strani iz 2008. 12v/44Ah/440A.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ocigledno senzor za temperaturu ili ozicenje do table cim ti daje takav signal kad je hladna rashladna tecnost.

Bar se taj senzor lako ispita preko otpornosti .

Pozdravi sve te servise sa dijagnostikama i nek uzmu unimer u ruke ( izolovan je ) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da nije do akumulatora nešto? Visoka temperatura bi trebala da ostane zabeležena među greškama, ali neka me neko od servisera ispravi ako grešim - ovo je samo moja zdrava logika.

Tapatalk HD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Još ako se dešava kad upali svetla eto gremlina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...