Jump to content

tempra291

Members
  • Content count

    39
  • Joined

  • Last visited

About tempra291

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 04/18/65

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Stanisic

Recent Profile Visitors

1385 profile views
  1. Fiat Tempra 1.6 - crevo za gorivo

    U pravu si da je tu poprilicno veliki pritisak.Ja vozim na plin i tada mi je iskljucena pumpa za benzin.Vrlo retko ga vozim na benzin ali ne curi mi tada na tom spoju.Ipak budi oprezan sa tim jer moze biti svasta ako popusti spoj.
  2. Fiat Tempra 1.6 - crevo za gorivo

    Ja sam izbacio tu spojnicu i u dovodno kruto crno crevo nabio 2cm bakarnog creva od auto plina od 6mm pa na to navukao to gumeno crevo sto ide na karburator (u stvari monopoint kao kod tebe).stegao dobrom selnom i sve je ok.Jedino sto sam ja stavio novo gumeno crevo ali je bilo nekvalitetno pa sam morao ponoviti postupak sa boljim crevom.
  3. Ventilator hladnjaka ima samo jednu brzinu,a kada struja ide preko reostata onda mu tej reostat daje otpor i ventilator se sporo vrti.Znaci ako ventilator radi u vecoj brzini onda je on ispravan.Rele i osigurace si kazes proverio znaci da ostaje reostat.Reostat je ispravan ako nije u prekidu a to proveris sa ommetrom.
  4. Stilo 1.6 - gasi se na plinu / metanu

    Godinu i po dana sam se patio sa ovim problemom i zahvaljujuci ovoj ideji sam resio veliko problem.Znaci trebalo je samo podesiti saraf koji je u stvari granicnik da leptir ne bi zaglavio u kucistu.Nema vise variranja lera,nema gasenja kad se stisne kvacilo i nema paljenja greske motora.Veliko HVALA.
  5. Ja sam stavio od Brava jer je moj na Tempri procureo.A kais ide na vodenu pumpu a ne alternator
  6. Fiat Stilo - konektor zadnjeg svetla

    Vidi negde na auto otpadu, uzmi ceo dzek pa ces imati nekoliko buksni.
  7. Imao sam iste probleme dok nisam vrlo precizno namestio fazu.Sad se ne gasi i nema onaj trzaj kad padaju obrtaji.Jedino jos osecam manju "rupu"kad dodajem gas negde na oko 1500 obrtaja.Ali je to podnosljivo.
  8. Ne znam. Ovo je od Stila, i hidraulicno je kvacilo.
  9. Meni se culo samo na leru .Lezaj je bio neki francuski a stavio sam redovan kuglasti dimenzije fi 20 fi 47 debljine 14 mm.To je u stvari 6204 kojem sam skinuo one bocne zastite da bi ga podmazivalo ulje iz menjaca. Negde samv ideo da je neko rekao da se moze odraditi bez skidanja menjaca ali nisam bas siguran da se to tako moze odraditi. Inace pre par godina sam pokusao na tempri 1.6 zameniti spojnicki lezaj ali kad sam ga rastivio vise ga nikad nisam sastavio,a na stilu je to jednostavno i sa amaterskim znanjem. Onaj link koji sam stavio je za punta ali je sve potpuno isto kao za stila 1.6.
  10. Kod mene se desavao problem da se cuje krckanje i cvrcanje na leru kad je pusteno kvacilo(motor 1.6).Cim se stisne kvacilo to prestaje.Na forumu http://www.fiatforum.com/punto-ii/158346-input-shaft-bearing-renewal.html sam nasao tutorial kako to resiti.Nisam nasao valjkasti lezaj vec neki kvalitetniji kuglasti i vrlo lako sam zamenio i sad je sve u redu.Naravno morao sam skidati menjac. Dobro je sto se menjac rastavlja na dva dela.Menjac i diferencijal se razdvoje a da se nista ne raspe.
  11. Radna temperatura

    Zamenio sam u prodavnici doticni hladnjak za hladnjak od drugog proizvodjaca koji dobro hladi.Prodavac se cudio mojoj tvrdnji ali mi je bez problema zamenio.
  12. Radna temperatura

    Najgore je sto sam bacio racun od tog novog. Da li se ti aluminijumski hladnjaci mogu variti u sevisima za hladnjake,pa da popravim stari?
  13. Radna temperatura

    Ne,Super je prohodan.Osetim kad duvam ustima kroz njega.Po meni su ili retke sace ili je materijal los termoprovodnik. To je taj novi.
  14. Radna temperatura

    Posle duzeg vremena i mnogo izgubljenih zivaca nasao sam uzrok mog problema,to jest pregrejavanja motora pri brzinama iznad 100km na sat.Zahvaljujem se svim forumasima koji su bili uz mene sa svojom dobrom voljom i savetima.Kao sto sam i predpostavljao bila je jedna banalna glupost ali je trebalo to locirati.Cak sam i vadio motor i ravnao blok motora koji mu je bio sumnjiv.Problem je bio u novom hladnjaku rashladne tecnosti koji nije uspevao da dovoljno ohladi tecnost.Da li zbog rasporeda saca ili loseg materijala....ne znam.Uglavnom sa starim hladnjakom nema nikakvih problema.Juce sam primetio da mi grejanje kabine duva mnogo vreliji vazduh nego ventilator motornog hladnjaka.To mi je dalo ideju da vratim stari i eto resenja.Sada mi temperatura ne prelazi 92 stepene pri bilo kom rezimu voznje na otvorenom putu. Mozda ce ovo moje iskustvo nekome pomoci i bilo bi dobro da svi koji rese neki problem to podele sa svima nama.
  15. Radna temperatura

    Hidro test je uradjen,A to da izmerim koliko je sa glave skinuto je dobra ideja samo kako da to izmerim.Mislim,koja je to fabricka vrednost koju treba da merim i kako?
×