Jump to content
FAS Goran
Milan-BG

Stilo 1.9 JTD 115hp - prevelika potrošnja?

Recommended Posts

ali nema sanse da sad nadjem...malo je off, ali samo da mi neko da link za sliku protokomera i sta se iskljucuje/skida. Hvala!

Da pokusamo!

Zof, protokomer je, ovaj, tu negde:

jtd.jpg

Reko' malo da te nasmejem (uz odgovrajucu velicinu slike :guitar: ). Evo, ja cu postaviti i novu sliku MAF-a ovde, zaokruzio sam ga crvenim, nadam se da admini nece imati nista protiv s obzirom na to u kakvoj si situaciji:

Maf_JTD.jpg

Skidas samo konektor, pritisni ga sa strane na te "zabice" (videces sve i sam) i skloni ga. Pa probaj auto tako i javi rezultate.

Edit: Zaboravih da pitam, kada ga potegnes, ne javlja ti "Engine Fault" (da ne vuce negde fals vazduh na onom vakuumu, aktuatoru) ? Ili nesto od creva nije namesteno kako treba, cacnuto, probuseno...

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo ne može biti tema gde će se govoriti o iskustvima sa servisima, preporuke za njih, jer takva tema ima:

http://www.fiat-lanc...?showtopic=5125

Ne može ni oko protokomera jer i takva već ima:

http://www.fiat-lanc...showtopic=41733

http://www.fiat-lanc...showtopic=53206

Kao i:

http://www.fiat-lanc...showtopic=41463

Pravljenje ''svaštara'' od teme je postao izgleda vrlo rasprostranjen trend :D , ali se na ovom forumu nikada neće primiti. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam imao nameru da idem u off i slazem se da treba pisati na temama predvidjenim za to. Ali ovde je protokomer samo usputno pomenut jer sam trazio link za sliku gde stoji (trazio sam pre toga sam i nisam mogao da lociram) i kako se otkacinje bez namere da idem u raspravu oko poravke istog...u svakom slucaju hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pravu je Nesa (cik reci drugacije ;)), krenuli smo malo da razvodnjavamo temu sa mogucim resenjima. Nema potrebe da se pravdas, zaneli smo se u najboljoj nameri da ti sto pre pomognemo, ja sam cak i hteo da ti okacim ovih par linkova. Nego reko' sto pre da ti ponudim neke solucije posto je u pitanju Stilo-amfibija i verovatno si pri kraju sa zivcima oko svega.

Ali tu su admini da nas preusmere ako krenemo u off. Javni na PM rezultate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao sto ti i imenjak rece, brzo bezanje u obrtaje prilikom dodavanja gasa uz losu vucu moze da znaci proklizavanje kvacila. Pogotovo sto kazes da ti je posle poplave i reparacije turbine auto dobro isao i normalno trosio, a u medjuvremenu je "samo" menjan plivajuci.

Sto se vuce tice, malo teze da je ranije bas vukao od 1500 rpm (zavisi sta podrazumevas pod vucom), evo ti ovde jedan okvirni dijagramcic, ti pogledaj naravno serijsku, a ne cipovanu verziju:

octjtd2ov.jpg

Ovi su momacki digli obrtni moment...

Kod mene je na samo 305... :ermm:

Ko zna, mozda je i Stilo od Zof79 nekad ranije chipovan pa je povlacio ranije...

Kod mene je auto prilicno zivahan vec od 1500-1600 obrtaja...

Malo mi je puno to povecanje potrosnje sa 6.3 na 8.5 ...

Stilo JTD po Novom Sadu letnja potrosnja po bordu 6.3 , sadasnja "zimska" 6.5...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrlo lepo vuče JTD od 1500, ako je sve ok, tu nema dileme. :-)

80ks čak i malo niže, 115 tu negde. 156ica sa tim motorom baš fino poleti negde oko tih obrtaja.

Tapatalk HD

Share this post


Link to post
Share on other sites

imam isti problem sa stilom jtd povecana potrosnja goriva sa pocetkom hladnijeg vremena,gradska voznja po bordu 11.5l a otvoren put 9l jedan drugar kaze da njegov stilo u ovim hladnijim danima pokazuje 8.5 do 9l gradska voznja takodje.ne znam o cemu se radi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ili imate tešku nogu ili nešto nije uredu. Nema treće.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne silim previse auto vozim do 2500 obrtaja ponekad i do 3000 u preticanju kad je tesno sumnjam da je do termostata zato sto mi auto sporo postize radnu temperaturu

Share this post


Link to post
Share on other sites

A cep metoda? Bord je nepouzdana varijanta. Promenite pumpe na kojima sipate, termostate, i naravno na dijagnostiku ako da sada niste bili, i nikako neuporedjujte sa nekim i jos na pricu koliko njegov auto trosi, jer se razlikuju relacije, auti, nacini voznje itd..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otkacio protokomer, malo isturirao i ponovo prikljucio. Nakon toga prosao oko 200km i evo veceras bord pokazuje 6.5L prosecnu potrosnju. Ali i dalje po meni losije vuce nego pre zamene plivajuceg...ili dam vec poceo da umisljam, ne znam ni sam. Mislim da je ipak najbolje meriti potrosnju metodom cep-cep, tu nema varanja!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zof, ne rece nam kakva je razlika u vuci bez MAF i sa njim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad sam otkacio protokomer, vukao je bolje ali ne sad drasticno, ali je zato dimio ko predratni voz! Kad sam vratio protokomer, prestao je da dimi i cini mi se da vuce bolje ali opet ne kao ranije. Pada mi na pamet eventualno EGR ventil ili mozda usisna grana. Ali odlucio sam, za sad je dosta majstora, cutim i vozim...

Nije mi jasno kako cep-cep moze da laze do litar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

prvo verovatno ste svi videli male crvene-narandzaste nalepnice na samim pumpama koje oznacavaju tacnost merenja istocenog goriva

drugo razlicita gustina goriva na razlicitim temperaturama i trece sama konstrukcija rezervoara i ulivnog grla u rezervoaru...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ozbiljna merenja samo menzurama, pištolj i sl ima puno varijabila. Švabe su merile odstupanja na osnovu temperature.

gorivo.jpg

EGR i rad se vidi na dijagnostici, ako sumnjaš stavi parče lima i zatvori ga.

egr_1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda ispadne da je pouzdaniji bord nego cep-cep?

Nakon 300 predjenih km prosek po bordu 6.5L - ja vam kazem da ja vozim penzionerski :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilo bi malo mnogo kad bi trazio da spustis potrosnju ispod 6,5l, znam da si mnogo puko para na auto u zadnjih 2 meseca, ali ne mozes sad kroz gorivo da se vadis :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze to jos nize,samo polako,kao penzioner... :harhar:

P>S>Zatvori egr ventil...probaj :smoke:

Edited by Sale Fiat Stilo 1.9jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamolio bih za savet,konsultaciju i pomoc.

Moj stilo 1.9JTD 115ks 2002 godiste,po gradu ima prosecnu potrosnju ( po kompjuteru ) sada kad je doslo toplije vreme oko 6.5-7 a da pritom ga vozim u normalnom rezimu,samo gradska voznja.Ne smem ni da zamislim kad bih ga silio,kolika bi mu potrosnja bila.  ( Zimi mi je bila potrosnja oko 8-8.5 L )

Dok moj tata ima isto stilo samo sa 5 vrata isti motor,isto godiste,po gradu mu trosi 5-5.5 ne prelazi po kompjuteru.

E sad pitanje je jel moguce da je to zato sto ja imam alu felne 16" a on obicne 15"? znam da je odavno doduse menjao map senzore,da nije zbog toga?

Kad vozim njegov stilo nekako mi bolje i vuche u prvoj i u drugoj brzini ( Vuce u svim brzinama za nijansu bolje,ali u prvoj i drugoj je to bas primetno ),a pritom ( hteo sam da snimim kontrol tablu,ali mi riknuo mob ) pri istim brzinama i istim obrtajima kod mene i njega kompjuter pokazuje drasticnu razliku.

Npr ja ubrzam od 40-60 kod njega pise npr 9.8-7.8 L kod mene pise 15.6-13.8 L...znaci drasticno mi vise "sprica" nego kod njega...jedino da kazem nam je po kompjuteru potrosnja ista na autoputu,mada je i tu meni za 1.5 L veca..moze neki savet? jel to nesto do mog motora? zbog guma? zapusen mi je mehanicki egr ventil..ne pada mi nista na pamet,a ni nemam toliko iskustva.

I da ,kako god da ubrzam PRVOM meni komp pokaze 25.0L u sekundi,nevezano za to dal naglo ubrzavam ili lagano.

Hvala unapred

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogu da ti za pocetak dam par opstih saveta.

Prvo, nikada se ne oslanjaj iskljucivo na board comp dok ga detaljno ne testiras. Znaci, od cepa do cepa pa vidi na cemu si, apsolutno nije merodavno porediti potrosnju na 2 automobila na osnovu toga. Ni trenutnu ni prosecnu, dosta ljudi to uzima kao Sveto pismo, a zna da slaze i preko litar.

Prosecna potrosnja ti je apsolutno OK, ako je iskljucivo BG lokal u pitanju (6,5l sada, 8l zimi). Moj 6-godisnji generalni prosek je oko 6,5 l (grad+otvoreno), pogledaj ovde, a i malo prelistaj tu temu: http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=38285&&page=63#entry870655 . Nemoj mnogo da te potresaju price upaljaca kako trosi 3 kila na otvorenom... Ima otvorena jedna opklada na forumu, pa se jos ni jedan od njih nije javio.

Sto se tice guma, za taj motor maltene nema nikakve veze da li su 15'', 16'' ili 17'' (vozio sve 3 dimenzije, u fabrickoj toleranciji). Sipate li gorivo na istoj pumpi?

Nemoj bas mnogo da cvikas zbog ostrije voznje i potrosnje, JTD pogotovo na otvorenom ima lepu osobinu da ne srce puno vise ma kako ga gazio.

A ako ti auto losije ide, sumnjas na neki kvar, da je potrebno ciscenje (MAP, MAF, usis, turbina, dizne...) imas ovde teme pa pregledaj malo.

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

i po cepu je tako,ne samo po boardu ( sa pogreskom boarda na +/- 0.5-0.7K ),dok je tati isto po cepu tako kako sam rekao 5.0-5.5 po gradu,sto je i glavni razlog mog pitanja :D 
Inace sipamo gorivo na eko pumpama obojca,retko na mol-u i nigde drugde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opusti se. Tvoja potrošnja po gradu je normalna. :thumbup:

Tata će sa takvom vožnjom sahraniti svoj auto. Tako mu reci. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...