Jump to content

skesic

Members
  • Content count

    40
  • Joined

  • Last visited

About skesic

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 04/18/90

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Gradiska

Previous Fields

  • Garage
    fiat stilo

Recent Profile Visitors

969 profile views
  1. Koliko i ispravna alfa. Zamajac je oko 350e, kvacilo 200, turbina polovna ili reparacija 200+, dizne polovne 40e komad .Trap zavisi.Znacajna stavka je i majstor.
  2. Posto vidim da si iz mog kraja,gdje si bio u servisu? Zbog loseg goriva nece sigurno izbaciti motornu gresku, dosta nas sipa i lozu pa nema problema. Promjeni servisera, ta greska trenutno mozda ne znaci nista, ali zna biti uvod u neki kasniji problem.
  3. Chip Tuning (čipovanje)

    Ne vjerujem da je na toj bravi ista zaprljano.Po meni, medjuubrzanja su bolja od skoro svih serijskih auta do 150hp, pa cak stila jtd radjenog na tu snagu ili serijskog mjeta.
  4. Stilo 1.9jtd 8v

    Da li neko radio testiranja 6b mjenjaca ili zna, I II III IV gas do 4500-4700o na koliko obrtaja vraca u sledecoj brzini i kolika je brzina u 4oj pri tim obrtajima.Pravi raspon snage mi je od 3000-4700 i hocu da to sto bolje iskoristim za 402.
  5. Stilo 1.9jtd 8v

    Kvacilo je serijsko,valeo set vec nekih 120k km od zamjene, radilo se dosta mjerenja na valjcima, pod najvecim mogucim opterecenjima, nijednom nije proklizalo. 260 ili 360nm?Ne bih bas rekao da mu je to limit.Uskoro planiram prelazak na 6b zbog kracih brzina, mislim da cu tako poboljsati performanse, pa ce se vidjeti stanje starog.
  6. Dyno runs

    Fiat Stilo 1.9 8v JTD
  7. Stilo 1.9jtd 8v

    Nakon dugog vremena jedan mali update.Pocetkom godine, stilo je dobio sm hibrid turbo,GT 2056.Sada to izgleda ovako.
  8. Lijevi blatobran je totalno matirao, haubu sam farbao kod majstora levata, totalno promasena boja, plus malo izuljan krov, ne radi mi se komplet farbanje, pa razmisljam o carbonu...Nisam vidio ni jednog stila da je uradjen, pa me zanima kako bi ispalo...
  9. Jeste prije par dana, dan-dva non stop signalizira otvorena vrata a sad ovaj engine fault, ne vjerujem da ima veze...Radim privatno kod glavnog majstora iz fiatovog servisa Motommerce Banja Luka, rekao je da treba to sve poskidati, pregledati, precistiti, 2h posla, ali ja opet vjerujem da je do mape, posto sam danas dao pun gas na 1500. obratja i izbacilo gresku, ne da mi se bacati pare na majstora ako nece nista uraditi, pogotovo ako ova greska nije njegov rejon...
  10. Sta misliti o presvlacenju komplet stila 3v carbonom?
  11. Ne znam da li da idem Srdjanu ili majstoru, nikada ranije mi se nije desavalo, najprije vjerujem da je Srdjan pretjerano podigao pritisak dizela, kao i sve ostale parametre da bi sa sto manjim pritiskom turbine dobili onoliku snagu, neki nisu vjerovali da se sa tim pritiskom turba moze dobiti ta snaga...Nesto me ti senzori zezaju, zadnjih 5.dana non stop do zadnja dva dana je pokazivalo da su otvorena zadnja vrata ili gepek...
  12. Prije 3-4 dana pri ostrijoj voznji upalilo mi se upozorenje engine fault i auto prelazi u safe mod, izgasim auto, probam paliti i nece, sacekam koji minut probam opet, upali, krenem voziti, normalno i opet par puta ista stvar...Odem kod majstora na dijagnostiku, pokaze pritisak dizela...Dodjem kuci, auto prenoci, nikakvih probema do danas...Danas na 1500. obrtaja dam pun gas u 4oj i opet izbaci gresku, dodjem kuci sa safe modom...Zbog cega mi izbacuje tu gresku, da nije zbog hard tjuninga ili je onako neki kvar?
  13. Chip Tuning (čipovanje)

    Koliki je max pritisak koji turbina na jtd motorima moze podnijeti?
  14. Dosta toga zavisi od toga kako je auto vozeno, neko voli pun gas od 1500rpm-a, a neko je tjunirao auto kod garaznih tjunera, ali u principu i ja mislim da fiat ima izdrzljiv zamajac, za razliku od vw...
  15. Jeste, Golf V kao i sva druga auta sto dobro idu, fiat takodje, imaju problem sa zamajcem, dok kod peugeota i drugih nema tog problema, ali opet, meni je draze da ide pa neka radim zamajac koliko je potrebno x...
×