weapon-X 0 Posted March 16, 2012 A ako se ne ode na dijagnostiku moze li da to pruozrokuje kasnije neki problem? Moze li da se vozi i tako bez opasnosti od nekih daljih posledica? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3451 Posted March 16, 2012 U principu, koliko ja znam, treba utvrditi uzrok kvara na AirB. Ako je recimo neki prekid to ne bi trebalo da uzrokuje neki ozbiljan problem sem sto nije u funkciji ali zato ako je centrala u pitanju to je vec sasvim nesto drugo, ozbiljnije! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ljubota 0 Posted May 1, 2012 (edited) Evo da se i ja obratim cenjenim forumašima za pomoć.Držim da ste iskusni,pošteni,kvalitetni i da neki od vas i zaista teraju fiatova vozila.Toliko što se tiče uvlačenja.Inače ja sam truba il narodski rečeno buranija za sve tipove vozila.Fantastično sam se razumeo u skidanje i čišćenje karburatora na Tomos automatiku 3l a i uspešno sam zakrpio gume na mom staromponi biciklu,koji me je izuzetno dobro služio i sa kojim sam prelazio cirka i do 25 kilometara dnevno.Elem,nova vremena došla...Godina 2012-ta...poni raspakovan odavno i zamenjen za dva lavora i jednu posudu za salatu.Finansijska situacija se izuzetno popravila ta se zahvaljujući kreditima i tetki,vozi punto mk2 8v iz 2001 godine. U mom selu se čak i pumpa otvorila tog dana.Mislili su da će zaraditi na meni...Grdno su se zajeb...Zima je bila izuzetno ladna,akumulator slab i stalno sam ga skidao i punio. U mom selu su loši putevi i teško je voziti brže od 25 km na h.Punto sada sa tim istim akumulatorom,pali ko mina,ali...Pre dve nedelje mi se prvi put upalila lampica crvene boje a koja po knjigama označava kvar vazdušnih jastuka. Raspitam se ja,kažu možda senzor zeza,treba samo skinuti te greške na kompu i to je to.Stipsa ja za kintu,naviknem ja na to crveno svetlo i nastavim dalje. Čitam ja postove,kažu oće od lošeg akumulatora,lošeg benzina.Vlasnik sam i jednog i drugog. Šta raditi dobri ljudi osim onog kačenja na komp na koji ću terati čim tetka primi penziju?Konkretno i direktno,il da ga zabetoniram i otvorim mini disko za bebe za koji već imam izuzetnu rasvetu,a koja će do leta gospodnjeg 2013-te biti još blještavija i izuzetnija... Edited May 2, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted May 1, 2012 ma dok pali lampice sve je dobro ziv je jos daje znake zivota teraj i ne razmisljaj a kad stane onda spomeni zensku familiju onome ko ti je prodao...hahahhamala salaako ti ne pravi neki problem u voznji ako ide dobro ne diraj nista...na mojoj bivsoj cromi svetlelo je barem 5-6 istovremeno ali je isla i trosila 25 l /100 km plina doduse...prica je pocela sa jednom lampicom kad sam pokusao da je sredim upalilo se jos tri u prvom pokusaju a u drugom jos tri samo sto se jedna gasila povremeno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pirlo 0 Posted May 1, 2012 Ovo je najjaci post koji sam ikad procitao na ovom forumu! Sto se tice problema, ne mogu da ti pomognem, ali pojavice se vec neki strucnjak dok ti se ne popale i ostale lampice, nemoj da brines, na pravom si mestu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted May 1, 2012 pirlo ne pricam napamet... to iz iskustva dok se na fijatu pale lamptice on je dobro kad prestanu da se pale onda je lose obicno nece da ide... ma nece ni da zavergla...svi mi znamo za poslovicno lose kontakte na svim fiat vozilima to je tradicija i ne mozes da nadjes dva fiata sa potpuno istim problemima svaki je na svoj nacin... kao i alfeznaci wd sprej + fiat to su srca dva... uz to gore pomenuti bivsi vlasnik ponike nema novca za servis (osim ako ne uzicka od tetke) nego radi sve sam... koliko sam zakljucio...a sad da se vratim na temu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pirlo 0 Posted May 1, 2012 Nisi me razumeo, ja i ne kazem da si pricao napamet. Ja iskljucujem sebe iz kategorije "strucnjaka", a ne tebe. Elektrika mi nije jaca strana, mada sam je na Tipu prilicno apsolvirao, pogotovo digitalnu tablu, koju sam dosta puta skidao, menjao onih milion lampica, i tako. I opet nije sve radilo kako treba, ekonomer, signal za rucnu, itd, ali sad se vec vracamo na tvoju pricu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3451 Posted May 1, 2012 Ovde sam zavoleo citanje postova ali ovakve obozavam ! Ti si covek, umetnik! Sad sam dosao iz Srema , pa da sam znao rado bih ti pomogao oko dijagnostike ! Valjda ce biti prilike! Quote Share this post Link to post Share on other sites
danko 157 Posted May 1, 2012 Ako ugasis auto, skines sa kontakta i ne otvaras vrata - sve bi trebalo da se pogase....- Evo resenja..... a ne kosta puno.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted May 1, 2012 zar nije lakse da skine klemu sa akumulatora ali se onda vracamo na onaj moj prvi post kada se ne pale lampice FIAT ne radikad pocnu da se pale dobar znak daje znake zivota i samog karaktera Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 2, 2012 Stigao party breaker :D Skinut iz prvog posta deo oko check engine lampice jer za to postoji posebna tema:http://www.fiat-lanc...showtopic=41378Nema koristi od toga da se sve trpa u istu temu. Isto tako skinuta i gomila off sadržaja jer to u tehničkim temama nikako nije poželjno. Imate druge, čitave delove foruma za to... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesobn 2 Posted May 6, 2012 U vezi paljenja AIR BAG lampice na Puntu ima nesto veoma zanimljivo a i misteriozno!Naime po prici jednog majstora koji radi Fiatova vozila, danas sam zaista ostao zbunjen. On tvrdi da vecina Puntova kod kojih se ovaj problem javlja su verzije VAN. Majstor kaze da mu je vise od 65-70% VAN-ova dolazilo u servis zbog toga u odnosu na "obicnog" Punta. Takodje tvrdi da kod VAN-a ni jedan kljuc za paljenje auta ne odgovara niti moze da stane u bravicu za AIR BAG kako bi se isti zakljucao ili otkljucao bas kao sto istim kljucem u nekim slucajevima ne mozete zakljucati cep rezervara.Naravno, navedeno ne vazi za svaki VAN ali kad malo bolje razmislim i sjetim se primjedbi i zalbi pojedinih prijatelja, vlasnika VAN-ova za ovaj problem, ipak mislim da tu ima nesto nejasno.Doticnog majstora buni i to sto svaka bravica AIR BAG-a kod Punta Van ne lezi u svom lezistu onako cvrsto, da je zabice unutra drze, nego je ista klimava te je mozete pomjerati rukama lijevo-desno po par milimetara pa cak je i izvaditi rukama bez pomoci nekog alata kao npr. srafcigera (odvijaca). I zaista kod drugara sam se veceras uvjerio da je sve navedeno na VAN-u istina. Da li je u vecini slucajeva doticna bravica uzrok ovog problema ostaje da se vidi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
jane 1 Posted June 12, 2012 (edited) Zdravo svima dobri ljudi. Opet bih vam se obratio za pomoć.U pitanju je Punto mk2a, 2002.g., 1.2 8v, prešao 173000 km.Elem, negde u februaru upalila se lampica airbag-a (crvena) u vožnji, sećam se. Vozio par dana, a onda oterao auto u Deltu na dijagnostiku. Posle detaljnije dijagnostike rečeno mi je da je otišao bimetal u volanu i da ga treba zameniti; deo se naručuje uz kaparu. S obzirom da nisam rizičan vozač, odlučim da sakupljam novac i da ne žurim sa ovim, ipak mi (u neku ruku) nije kritična stavka za ispravnost auta, koji me inače baš dobro služu (kuc, kuc, kuc). Dakle, sakupim novac, i odlučim da rešim ovaj problem danas. Odem do Delte, kad tamo prazan prostor, kao i prijemno odeljenje, a portir mi ljubazno reče da su pre 15 dana definitivno zatvorili servis za fiatova vozila zbog licence! Bam!E sada, moje pitanje je, da li neko od vas ima iskustva sa servisima koji mogu da kvalitetno dijagnostikuju kvarove airbag-ova za moj auto, kao i da rade popravke istog? I koji su to, u Beogradu?Od prijatelja sam saznao da se sa volanom i instalacijom airbag-a ne treba igrati i da to stvarno treba da uradi neki ovlašćeni servis sa iskustvom...P.S. Čitam u zvaničnom uputstvu punta za servisiranje airbagova, piše da se na 10 godina moraju prekontrolisati/servisirati kontakti navoja. S obzirom da auto nije udaran, možda je to razlog paljenja lampica.Pozdrav Edited June 14, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 14, 2012 Ako već hoćeš ovlašćeni u Beogradu, imaš ih još:Bogunović, AK Voždovac, AK Kole, Radulović, Vesić... Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted July 5, 2012 Vidim dosta oglasa Punto mk2 6x airbag, pa me zanima gde se nalaze ta dva dodatna airbag-a? Znam za volan, tablu kod suvozaca, i sedista, a ta dva nisam imao prilike da vidim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 7, 2012 Vaz. zavese u srednjim stubovima... Quote Share this post Link to post Share on other sites
pasha.fcrs 0 Posted July 31, 2012 Pozdrav svima...Moj problem je malo drugaciji. Ponekad mi se u toku voznje ukljuce obe lampice za airbag. Svetle par minuta, i same se iskljuce.Kontam da je do nekih kontakata ili tako nesto.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 31, 2012 Koje obe lampice...ne znam, kako je to na Puntu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
pasha.fcrs 0 Posted August 2, 2012 I crvena i zuta (suvozacki), slikacu ako treba... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skajnet 0 Posted August 4, 2012 I meni se takodje povremeno upali crvena lampica airbaga,na trenutak i onda se ugasi,imam utisak da kad god stisnem kocnicu tada se upali Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted August 4, 2012 Ako vam se pali lampa jastuka pri kočenju, krivinama i sl. proverite kablove. Kod mene na Stilu nisu bili pričvršćeni (već su bili slobodni ispod suvozačkog sedišta) i non-stop po krivinama palili lampu i pištali. Jednostavno kabal vratio u žljeb a ostale učvrstio plastičnim šelnama i od tad nijedno pištanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skajnet 0 Posted October 17, 2012 I dalje postoji problem paljenja lampice airbaga prilikom kocenja,znaci nakratko se upali i nestane,i to na svako prvo kocenje (svako sledece vezano pritiskanje pedale kocnice je ne aktivira).Dijagnostika nije pokazala nista,da li je mozda problem u masi?Imam 6 airbagova u Puntu...Mozete li mi reci gde sve postoji masa da proverim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted October 17, 2012 ako prilikom ocitavanja centrale air bega ne postoje memorisani kvarovi onda je veca sansa da nesto od kontakata nije kako treba.proveri 3 cvorista mase-kod akumulatora,kod rucice za otvaranje haube i trebalo bi kod suvozackih nogu oko stuba Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skajnet 0 Posted October 18, 2012 I dalje isti slucaj...Zaboravio sam napomenuti da prilikom stiskanja pedale kocnice,sem signalne lampice airbaga, svetlo na displeju kilometraze blago smanji jacinu...Jedino da proverimo zadnje stop lampe,ako uopste ima potrebe njih proveravati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
minja23 1 Posted January 12, 2013 skajnet imam isti problem sa paljenjem lampice air bag pri kocenju. Potpuno isti problem. Da li si to resio i kako? Quote Share this post Link to post Share on other sites