Jump to content
FAS Goran

Pirlo

Members
  • Content Count

    110
  • Joined

  • Last visited

About Pirlo

  • Rank
    Regolari

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Aleksinac

Previous Fields

  • Garage
    Alfa Romeo 147 1.6TS, Lada Samara 2108
  1. @drugar iz Prokuplja - Vazi brate, takodje! Bio sam ja u Prokuplju prosle godine u par navrata, i radio sam ventile na Tipu kod Maslaka, bas malo pre nego sto je vezivao onog radnika za ogradu i cela ta prica. Jbg. Hvala i kolezi Misketu na lepim recima! A ja sam bas hteo da pazarim Bravo. Ces da se menjamo? Merkao sam i Bravu i Deltu, i na kraju burazer presece pa uzme Alfu. Pa jeste, cena odrzavanja... mislim, nije to nesto preterano bog zna koliko, ali jeste skuplje. Ja tu razliku pogotovo sad vidim jer sam do skoro vozio Tipo. Ali Alfa je ipak Alfa, tako kazu. Bice slicica, izgleda da ce alfa uglavnom prespavati ovu zimu, ali cim je budem isterao iz garaze i malo okupao, prvom prilikom slikam jos.
  2. Hahah Bane, e pa namerno ti nisam nista javljao, rek'o bas ima da cekam kol'ko god treba dok sam ne vidis temu, da se iznenadis. Dobro si se setio. Doduse, trebalo ti je malo vise da uocis, ali to tako ide kad samo svoju temu gledas. Zezam se naravno, Bane, stari druze, hvala lepo, bas mi je drago da ti se svidja! U svakom slucaju, alfica nece nigde da pobegne. Ceka je zimski san u garazi, imam samo letnje gume i necu da se zezam, skinuo sam joj i akumulator da se ne prazni na hladnom. Preko zime ce dedina Samara da posluzi ako zatreba. Taman za to vreme da priberem pare za mali servis i jos neke stvarcice sto cu da uradim cim se prolepsa vreme. MS, Hvala na lepim recima, ima istine u tome sto kazes i pozdrav za toplicki okrug!
  3. Hvala, Milane! Hocu. I 145 ima skroz unikatan dizajn koji mi se mnogo svidja, mada mozda je 146 nekako skladnija, i ima opasnu zadnjicu. Mi zbog prakticnosti nismo uzimali u obzir kola sa dvoja vrata, zato 145 nismo ni gledali, kao sto smo morali da otpisemo i Bravo zbog toga, pa trazili Bravu i Deltu, kad ono naletela Alfa. Inace, komforna je i prostrana pozadi, i gepek je veliki.
  4. Hvala, Sikter. Nema kozu, jer Junior verzije su imale posebna sedista na kojima pise "Junior". Mada ja ne volim kozna sedista uopste, previse su mi tvrda i neugodna, a zimi ledena, nisam ljubitelj toga. Limarija je bez greske. Dok ga ovaj bilmez pre mene nije kupio, auto nije imao bukvalno ni jednu ogrebotinicu, sad na par mesta samo ima male uspomene sa parkinga i po koju malu cvrgu na krovu od grada, ali to je skoro neprimetno. Prosao je razne dijagnostike i testove sve je bez greske, kao i mehanicki i upravljacki, majstor mi je napravio jedan mali spisak u vezi nekih stvarcica koje bi bilo dobro zameniti cisto reda radi. Gume su jako dobre, ali letnje. Za zimske nemam para, tako da ove zime nece mnogo da se vozi. Protokomer cu da kupim sto pre, da mu sredim to oko zadnjeg trapa, i tih par sitnica, i to je to. Dakle, mora se uloziti, naravno, kao i u vezi svakog kupljenog auta ma koliko da je dobar, ali ne puno, nama je samo bilo najbitnije da ne bude nekih skrivenih mana i troskova, da se ne iznenadjujemo i hvatamo za glavu, ovako smo sad mirni jer tacno znamo sta treba, i to cemo polako da regulisemo da auto bude u stvarno perfektnom stanju jer planiramo dugo da ga vozimo i cuvamo. Zadovoljni smo skroz. Jos se prakticno upoznajemo sa kolima, do juce nisam ni znao da se gepek otvara iznutra, seljak je izlazio sa kljucem svaki put napolje da otkljucava.
  5. Uuu bre, ko zaboravio, ja? Taman posla, Sale! Samo nisam imao kola pola godine i komp par meseci, plus uvek neka guzva i manjak vremena, pa me nije bilo bas nesto. Hvala na lepim recima! Jeste, 146 je prelep auto, iskreno da ti kazem ja sam lovio Bravu da kupim, ali na kraju sam ipak prepustio burazeru da odabere auto koji se njemu najvise svidja jer sam ja birao kola prosli put, i pravo da ti kazem, napravio je odlican posao i mnogo bolje je to uradio nego ja kad sam uzimao Tipo. Ova Alfica je bukvalno naletela, i sve to je uradjeno za jedan dan. Ocuvana je maksimalno, stvarno, kupljena je od jednog muvatora koji je bio njen vlasnik samo pola godine i onda bio prinudjen da je hitno proda zbog nekih dugova i cuda, nije ni stigao da se navoza. Covek od koga je on uzeo auto (pravi vlasnik) je inace super lik i dugogodisnji (prvi) vlasnik jos od uvoza, koji je lepo cuvao i odrzavao, ja sam njega upoznao i licno. Alfica je kupljena za stvarno odlicnih 1550e, prodavac je trazio 2000, za koliko je stvarno i kupio. Cenkao se moj kum kome je to profesija, inace da sam ja posao, kupio bih je na kraju za 2500e sigurno. Ima 1400 kubika i 103 konja, ide kao zmaj, meni je posle Tipa ovo kao F16, toliko je brza i upravljiva i okretna da mi je bilo neverovatno, imas utisak da kroz iglene usi mozes da je provuces bez problema, lezi na putu mnogo dobro, lako se vozi, ubrzava, a zvuk motora je posebna prica, to je moj najjaci utisak, prosto neverovatno. Ja nikad ranije nisam vozio Alfu, i stvarno covek ima zelju da sve pare sto ima da samo na gorivo i da se vozi i udara po gasu. Ima i navigaciju, klimu, maglenke, daljinsko, mp3 i zvucnike pioneer, elektricne retrovizore i naravno podizace, alarm, dva kod kljuca, sekvent plin ugradjen pre godinu i po, mozda sam nesto propustio, sve u fullu stvarno. Dobila je blagoslov od proverenog majstora koji je sat vremena pregledavao, treba da zamenim protokomer jer malo zeza, mada retko, ali hocu da sve napravim da bude cakum-pakum. I nesto oko zadnjeg trapa da se zameni, imam zapisano. Juce sam zamenio antifriz, kupio nov akumulator, zamenicu i ulje uskoro, mada je ulje dobro. Potrosnju nisam jos ni stigao da izmerim, trebalo bi da trosi oko 8 sto je super, mada mi je majstor rekao da moze da se desi da meni trosi i malo vise zbog protokomera. Razlike izmedju plina i benzina prakticno nema, tj. meni je neprimetna. Eto, to je to u ovom javljanju, za pocetak.
  6. Dragi prijatelji, evo i mene konacno sa novim italijanom, Tipo je otisao, a stigla je ova lepa Juniorka! Alfa je '98 godiste, jako lepo ocuvana, pored svega sto ukljucuje "Junior" paket opreme, ima i sekvent plin, klimu, itd... ima sve zivo sto moze da ima. Odusevljen sam autom generalno, svako vozikanje i pogotovo dodavanje gasa je simfonija. Prosto te tera sve pare sto imas da das na gorivo i samo da se vozis. Malo mi trebalo da se naviknem, u odnosu na Tipo je drasticna razlika u svemu, a ni on mi nije bio lenj, imao 1.6 motor sa dve bregaste. Evo dve slicice za pocetak, bice jos, ovo sam samo na brzinu slikao cisto da mogu da je predstavim. Alfa pre neki dan konacno vozena prvi put na kompletan pregled kod proverenog majstora. Sve u svemu, majstor je Alfici dao blagoslov i pohvalio je, maksimalno je pregledao, nema nekih skrivenih mana sto je najbitnije, protokomer bi trebalo da se promeni i nesto oko zadnjeg trapa, sve ostalo spada u servis i neke sitnice. Zadovoljni smo generalno moj burazer i ja, jer smo sad mirni i tacno znamo sta treba da regulisemo da bi auto bio u top stanju, jer planiramo dugo da ga vozimo i cuvamo.
  7. :unworthy: Kakav finishing touch sa abarth minijaturom na brizgaljkama.
  8. Nisi me razumeo, ja i ne kazem da si pricao napamet. Ja iskljucujem sebe iz kategorije "strucnjaka", a ne tebe. Elektrika mi nije jaca strana, mada sam je na Tipu prilicno apsolvirao, pogotovo digitalnu tablu, koju sam dosta puta skidao, menjao onih milion lampica, i tako. I opet nije sve radilo kako treba, ekonomer, signal za rucnu, itd, ali sad se vec vracamo na tvoju pricu.
  9. Ovo je najjaci post koji sam ikad procitao na ovom forumu! Sto se tice problema, ne mogu da ti pomognem, ali pojavice se vec neki strucnjak dok ti se ne popale i ostale lampice, nemoj da brines, na pravom si mestu.
  10. Heh, Bane druze, ne pomazes mi s tom patetikom. Mora tako, jbg. Idemo peske neko vreme, pa Boze zdravlje, nastavljamo druzenje sa nekim novim Fiatom.
  11. Doslo vreme da se rastajemo. Prekopiracu tekst koji sam malopre napisao za oglas: Auto je u jako dobrom stanju, u mom vlasnistvu 3 godine, ima original Lovato plin sa tocak-bocom upisan u saobracajnu, '89 godiste, 1600 kubika, 90 konja, dve bregaste, digitalna tabla, registrovan je do decembra 2012. Kod mene je garaziran sve vreme, takoreci bez ogrebotine, po snegu nije ni vozen. Maksimalno je cuvan i dosta je ulozeno u njega. U zadnje 2 i po godine je kupljen nov akumulator, nov original Lovato isparivac, kompletan auspuh je promenjen. Potrosnja plina mu je nekih 14l u gradu. Takodje, u zadnje 2 godine uradjen mu je trap, promenjene su bile i viljuske, jabucice, spanel, itd. Svecice, ulja, kablove, i takve stvari da ne pominjem. Anlaser polovan zamenjen, termostat, i razne sitnice. Kupljena i nova vodena pumpa koja nije ni motirana jer nije bilo potrebe. Imam i jos poneke delove. Na predlog majstora mu je zbog plinskog uredjaja stavljen dvogrli karburator umesto ajnsprica (koji i dalje imam, samo je skinut). Pred zimu kupljene dve dobre polovne zimske gume, pozadi ostale letnje malo losije. Jesenas uradjena kompletna zamena ventila, kostalo 160e. Limarija odlicna, patos nesto slabiji, ali nista alarmantno. Enterijer takodje dobar, jedino mu je nebo pohabano, i na par mesta prednja sedista malo zakacena, ionako ima presvlake. Postoje neke stvarcice koje ne rade, tipa zadnji brisac nekad hoce-nekad nece, centralno sam iskljucio jer mi ponekad ne zakljuca zadnja desna, pokazatelj na digitalnoj tabli za temperaturu i gorivo ume da zeze, i slicne sitnice u skladu sa godinama. Slike su od letos, ovo na njemu je novija maska, imam i njegovu originalnu. Bez zamene. Cena: 1200e tel: 065/55-31-347
  12. Jedino sto ima veze sa vodom je skala za temperaturu motora.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...