Axic 20048 Posted June 25, 2018 Što bi menjao amortizere? Nije zgoreg da ih proveri na nekoj treskalici ali je dovoljno da promeni samo opruge i fabričkim oprugama vratiti auto na pravu visinu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dzonii 1 Posted August 1, 2019 (edited) Pozdrav ljudi imam punta 1.9 jtd u hgt opremi 2004 godiste, zadovoljan sam jako sa njim ali mi je pocelo smetati sto je tvrd pro voznji i jako nizak, jednostavno nije bas pogodan za nase puteve. Razmisljao sam da zamenim postojece sportske opruge i amortizere za klasicne, uzeo bih nove opruge kayaba i amorte bilstein i naravno nove gume 175 55 r14 (trenutno su 185 55 r15). Zanima me vase misljenje? Edited August 3, 2019 by neshaoct spojeno 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted August 1, 2019 Vozis hgt-a. I ides u skroz pogresnom smeru. Toliko. 4 Grafit, darkman14, neshaoct and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted August 1, 2019 Prodaj hgt-a i kupi puntića 1.2 2 Milutinac and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted August 2, 2019 Na njega mogu i koralke felne sa yuga. Vrhunska zabava. 1 alfini0507 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5900 Posted August 2, 2019 bio jedan i sa ljubicastim felnama Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted August 2, 2019 (edited) 13 hours ago, dzonii said: Pozdrav ljudi imam punta 1.9 jtd u hgt opremi 2004 godiste, zadovoljan sam jako sa njim ali mi je pocelo smetati sto je tvrd pro voznji i jako nizak, jednostavno nije bas pogodan za nase puteve. Razmisljao sam da zamenim postojece sportske opruge i amortizere za klasicne, uzeo bih nove opruge kayaba i amorte bilstein i naravno nove gume 175 55 r14 (trenutno su 185 55 r15). Zanima me vase misljenje? Moj predlog je da stavis te amortizere pa da probas kako ce ti biti posto amortizeri mogu biti najveca razlika u trapu po pitanju dinamike voznje, fabricki automobili nisu nesto spusteni niti su te opruge nesto bitnije razlike u tvrdoci (to je tek u novije doba zaista neka drasticna razlika u tvrdoci ali i to vecinom otkad su dobili amortizere "na dugme"), tako da mislim da je to gubljenje vremena a ovo za gume se nadam da je trebalo da pise 175/65 jer ovo sto pise bi bilo samo jos gore, ali i razlika izmedju 175/65 R14 i 185/55 R15 ce vise biti u tome kakvu gumu odaberes, nego u dimenziji po pitanju udobnosti... Profil gume oko 100mm (185x0.55=101.75mm) su najboji kompromis udobnosti i stabilnosti. Ispod toga su minimalni dobitci u performansama a drastican gubitak u udobnosti, a iznad toga je minimalan napredak u udobnosti, a drastican gubitak u stabilnosti. Ono sto ljudi obicno osete je da sa nekog sportskog modela gume koji ima tvrdji bok gume bez obzira na dimenziju predju na tipa zimske gume koje imaju drasticno meksi bok i onda tu bude drasticna razlika u udobnosti, ne toliko jer je zimska obicno 1 broj manjeg precnika i viseg profila. Milutinac, ne vozi on HGTa, on vozi diZLO koje bi volelo da je benzinac Ne verujem da mogu 13ke na kocnice od dizela, ali moze plug Edited August 2, 2019 by YUgisa 2 dzonii and neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dzonii 1 Posted August 2, 2019 Ljudi, on je ok u sustini ali jako je nizak aj i to sto je nizak snalazim se nekako ali kad naletim na neku neravninu na putu tipa neko uzvisenje ili udubljnje na putu odvali mi bubrege. I pogresno sam napisao za gume 14 ke visine su 70 ne 55 moja greska Ne znam koliko ovde mozete videti nemam trenutno bolju sliku Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted August 2, 2019 To su samo plastike nize Zamisli kako ce biti kad pokvaris auto sa tim stvarima sto hoces da uradis pa ni ne mozes da izbegnes neravninu Quote Share this post Link to post Share on other sites
mlnmnc 8 Posted February 3, 2023 Šta uraditi a podići auto barem malo? Suviše je nizak i svaku neravninu osetim.. U pitanju je Fiat Bravo 1.4 90KS Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted February 3, 2023 Osecanje neravnina nije do visine... Verovatno ti je nesto neispravno u trapu. Al ovo je tema za @YUgisa 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted February 3, 2023 Moze ako je lose spusten Quote Share this post Link to post Share on other sites