Jump to content
FAS Goran
boki

Kopiranje i kodiranje ključeva

Recommended Posts

Kljuc ima dva ili tri nezavisna sistema "bezbednosti
1. Mehanicki, toj sam metalni deo kljuca koji otkljucava vrata i volan
2. Elektronski Cip sa jedinstvenim fiksnim kodom koji otkljucava elektronsku blokadu motora
3. Elektronski deo koji sluzi za  daljinsko otkljucavanje/zakljucavanje i za kontrolu alarmnog sistema

 

U kucistu kljuca postoji jedan mali neprimetan cip nekad je zalepljen nekada slobodan pa moze lako da se izvadi tom cipu nije neophodna baterija da bi radio
Taj cip nosi informaciju koja dozvoljava startovanje automobila ili ako ga nema napise CODE na tabli i  motor nece da startuje
Cip je isti za kljuc sa daljniskim kao i za onaj bez daljinskog i potrebno ga je premestiti u novo kuciste u slucaju promene. Postoji varijanta da se cip izvadi i zalepi u blizini kontakt brave pa ce onda svi kljucevi mocu da startuju automobil
Elektronika za otkljucavanje/zakljucavanje nema veze sa cipom i potpuno su nezavisni sistemi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da link koji sam postavio važi samo za mehanički deo ključa. Narezani skakavac iz kine je 2, 3 puta jeftiniji nego kod nas....

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, clockwork_orange said:

U kucistu kljuca postoji jedan mali neprimetan cip

ako ga nema napise CODE na tabli i  motor nece da startuje

Transponder modul (TRANSmitter + resPONDER), a deo je imobilajzer sistema.

Cisto da dopunimo ;) .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene, na Alfi, prestao da radi elektronski deo za daljinsko otključavanje-zaključavanje. Alfa je ,naravno, funkcionisala ali uz mehaničko otključavanje. Zvao servis u Borči, može odmah. Isčitali kod iz kompa, ponovno učitali i sve proradilo. Cena 30 eur i nije mi žao

Poslato sa RMO-NX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na Puntu mi je povremeno ukljucivao CODE lampicu i nije hteo da upali problem resen ciscenjem svih kontakta na putu od brave do motornog kompjutera

Na Astri i Passatu sam sam kodirao kljuceve (samo za centralnu bravu) tako sto sam otkljucavao zakljucavao auto i u isto vreme drzao odgovarajuce dugme na kljucu pa se to ponovi 3 puta i daljinski prorade

 

Ponekad ima resenja i bez skupih majstora

@neshtry
izvadi pilulicu i zalepi je blizu brave i svaki kljuc ce da radi

Ja volim da imam dva kljuca od kola a na astri sam menjao kompjuter i dobio samo jednu pilulicu te sam je tako zalepio ispod kontakt brave i sve je uredno radilo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bar moz stignes do kompa, kod mene zapekli srafovi na brisacima da skinem onu plastiku znaci nemam nacina kako da ih odvrnem :( ima neko neki predlog ? brenerom da ih malo sprzim pa probam ? pre toga ili posle kad budu topli poprskam wd 40 ? 

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas su dobro zapekli kao da nisu nikad ni skidani , vise sam mislio upaljacem mozda lemilicom da ih malo zagrejem pre odvrtanja ... da je tako nesto zapeklo ne znam ... nakraju sam ostavio tako pa kad dodje vreme smislicemo nesto , samo da ne okrenem punim gasom a ono ostane i navoj i sve u ruci :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kod mene, na Alfi, prestao da radi elektronski deo za daljinsko otključavanje-zaključavanje. Alfa je ,naravno, funkcionisala ali uz mehaničko otključavanje. Zvao servis u Borči, može odmah. Isčitali kod iz kompa, ponovno učitali i sve proradilo. Cena 30 eur i nije mi žao

Poslato sa RMO-NX1 pomoću Tapatoka


To mi u komšiluku, sredili su mi brdo ključeva , što meni što drugarima, uvek su bili najjeftiniji i poprilično brzi.

Sent from my SM-A546E using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, nemanja84bg said:

Bas su dobro zapekli kao da nisu nikad ni skidani , vise sam mislio upaljacem mozda lemilicom da ih malo zagrejem pre odvrtanja ... da je tako nesto zapeklo ne znam ... nakraju sam ostavio tako pa kad dodje vreme smislicemo nesto , samo da ne okrenem punim gasom a ono ostane i navoj i sve u ruci :D

Ja sam zapeko brisač odvojio kucanjem bakarnim čekićem, uzz pomoć WD40

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radapciger je i najpametnije resenje za skidanje, zbog stakla. Ima po radnjama onih malih, za 'ljadu dindzi.

Posluzi i za druge stvari, skidanje zapeklih akumulatorskih klema, za po kuci, nije lose imati.

 

radapciger-2.thumb.jpg.4c5948bc488a2eedd81caa985f3c8111.jpg 1978514909_Radapciger_za_brisae.thumb.jpg.f187a68590825c8f45b0606e68ed28ae.jpg

 

Samo sto kolega ima problem da ne moze da odsrafi sam sraf, a ne da ne moze da svuce ruku brisaca sa osovine.

I cisto da provucemo da je tema o kodiranju kljuceva :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry za offtopic glavi sve to i kljucevi i kodovi ... moji postovi mogu u adekvatan deo , u svakom slucaju hvala za info braco ce probam na toplije vreme navedene varijante :thumbup: @Ivan i brisaci isto mislim da su dobro upekli na tom delu  :D a trebace covek iz borce sigurno za backup kljuc , polagano sto bi rekli :D

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...