marko.jovanovic 925 Posted June 6, 2012 (edited) @YUgisaMa stavio mi je gasne, i bili su mnoooogo tvrđi, i veruj mi da znam kako auto treba da se ponaša sa fabričkim amortizerima. Sada ću da stavim uljne, da ne bi izbijao bubrege na svakoj rupi. Edited June 6, 2012 by marko.jovanovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted June 6, 2012 (edited) Pa B4 odnosno gasni Bilstein amortizeri su kao sportski amortizeri, znaci nisu neki aftermarket, nego serijski sportski amortizeri i zamenski. A B6 i dalje, e to su bas aftermarket i to je ono bas vanserijski sportski A ti uzmi najbolje uljne i neces imati problema... Edited June 6, 2012 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
brzi 23 Posted June 7, 2012 Evo ja sam se malo raspitivao za cene prednjih amortizera za Punta 2, pa da podelim to sa ostalima:KYB Exel G - 5900 (Gazela)KYB Exel G - 5150 (Kit)Bilestein B4 - 5152 (Vudim)Sachs - 4640 (Gazela)Optimal - 4385 (Vudim) 4 god. garancijeDMeyle - 3400 (Gazela) 1god. garancijeDampo - 3150 (AP i Beo-car)Iako sam procitao sve postove do sada, nisam pametan sta uzeti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted June 7, 2012 Koliko si km sabio sa tim amortizerima?Tek oko 6000km posto tvrdo punjeni nisu bas za svakodnevnu voznju do posla . . .Evo ja sam se malo raspitivao za cene prednjih amortizera za Punta 2, pa da podelim to sa ostalima:KYB Exel G - 5900 (Gazela)KYB Exel G - 5150 (Kit)Bilestein B4 - 5152 (Vudim)Sachs - 4640 (Gazela)Optimal - 4385 (Vudim) 4 god. garancijeDMeyle - 3400 (Gazela) 1god. garancijeDampo - 3150 (AP i Beo-car)Iako sam procitao sve postove do sada, nisam pametan sta uzeti.Batali Dampo, jedan sam menjao 2 meseca nakon sto sam kupio nove a drugi pre par dana (mesec dana pre isteka garancije i za divno cudo zamenili su ga bez problema). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted June 7, 2012 dampo definotivno... pogledajte malo zakon opotorsacima i sve ce vam se kazati samobitno je da ti oni ugrade i kad ugrade samo li pomislis da je krepao pravac u servis... da ti daju noveza zamenu oba amortizera ako se poseduje sav alat i pribor potrebno je manje od 45 min sa sve popijenom kafom i pivom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted June 7, 2012 Dobro veče narode Otišli su mi amortizeri u k, pa se premišljam šta da metem. Vidim da je KYB najbolje rešenje, najsvežiji je Dovla. Uzeo bi neke mekše, da mi žena i dete ne skaču pozadi kao da se voze u špediteru po ataru Ja sam možda najsvežiji po datumu, ali po kilometraži već ozbiljan maratonac Prešao sam skoro 15 000km (možda i više) otkako sam zamenio amortizere i mislim da je vreme da se može reći da sam kompetentan da kažem iskustvo sa KYB-om. Sve najbolje! To bi zaista bilo jedino što imam da kažem o ovim amortizerima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted June 7, 2012 (edited) Koji si tačno stavio pozadi? Imaju u ponudi KYB 344115 koji su kao tvrđi - gasno uljni, i 344100 uljni koji su mekši.Inače, u kit komercu su zadnji 2790din, a isti ti u gazeli su 3203din. Da li ti je auto mekan kao i sa fabričkim? Imam traume od toga pa pitam Edited June 7, 2012 by marko.jovanovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted June 7, 2012 U kom kit komercu su 2790rsd, meni su rekli 3600 kad sam zvao pre nedelju dana? Quote Share this post Link to post Share on other sites
brzi 23 Posted June 7, 2012 @Ticma, @Dovla i ostali, hvala na sugestijama. Za Dampo nisam preterano zainteresovan, sudeci po iskustvima cesto riknjavaju, a i tvrdi su. Svaka cast AP-u za korektnost prilikom zamene u garantnom roku ali ja jednostavno ne volim da idem po servisima svakih nekoliko meseci.Malo me je bacilo na razmisljanje onih 4 godine garancije za Optimal, a zbog finasijskog momenta nadao sam se da cu naci neku zlatnu sredinu izmedju Dampo i KYB. Tipovao sam na Sachs, medjutim 500 dinara razlike do KYB mi nece doneti neku ustedu... Kad bi ga nasao negde za 4K dinara razmislio bi o njima.Imam jos neki dan da razmisljam dok ne legne plata. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted June 7, 2012 Imam napred KYB, nazad Monroe. Kajaba su gasni, sa duplim gasnim mehanizmom, Monro su obicni uljni.Kajaba su bili preskupi, Monro jeftin i bas pristupacan.Koji je bolji??? Hm... za toliku razliku u ceni bi Japanac trebalo da pojede Francuza, ali nije tako.Apsolutno nema tolike razlike u kvalitetu.I na prethodnim automobilima sam imao i KYB i Monroe i ne znam koji je bolji. Tako su automobili sa njima i prodavani, do sad nikad nikakav problem sa ove dve marke.Svi i najjeftiniji medju njima su tvrdji od fabricke ugradnje.Dampo, bezi sto dalje... Prejeftino, isuvise nekvalitetno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted June 7, 2012 Uzeo sam Gas-A-Just, njih su mi preporučili kao da su bolji i bili su malo skuplji od druge opcije. Uzimao sam ih u Gazeli i kod njih su bili jeftiniji nego u Kit-u jer je Gazela uvoznik (mada to kod nas ništa ne znači, ali je ovo bio slučaj). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvukoljub 0 Posted June 7, 2012 dampo definotivno... pogledajte malo zakon opotorsacima i sve ce vam se kazati samobitno je da ti oni ugrade i kad ugrade samo li pomislis da je krepao pravac u servis... da ti daju noveza zamenu oba amortizera ako se poseduje sav alat i pribor potrebno je manje od 45 min sa sve popijenom kafom i pivom...Da, ali zamena amortizera u garantnom roku ne produžava garanciju, a vreme koje sam potrošio za reklamaciju sigurno vredi više od 500 ili 1000 dinara inicijalne uštede. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted June 7, 2012 Ima jedna fora... Kad crkne amort u garantnom roku i ako priznaju garanciju, zamene vam samo taj jedan. Drugi ostane stari.A posto je neophodno menjati u paru, ostanete kratki za jedan komad. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted June 7, 2012 Ja sam pre 4god. stavio neke"lip gas tec "i nisu istrajali celu garanciju, a nisu ni bili najeftinija opcija negde na sredini. I tada su mi preporucivali ove japance kyb ili kako se vec zovu. Drugi put sam onako iznerviran uzeo "monroe" koji je bio najskuplja opcija , morao sam cak da porucim jer nisu imali za koga da ih drze na lageru,i bio spreman nekoga da bijem ako mi crknu u roku , ali bas su se dobro pokazali i voze se i dan danas. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted June 7, 2012 Imam napred KYB, nazad Monroe. Kajaba su gasni, sa duplim gasnim mehanizmom, Monro su obicni uljni.Kajaba su bili preskupi, Monro jeftin i bas pristupacan.Koji je bolji??? Hm... za toliku razliku u ceni bi Japanac trebalo da pojede Francuza, ali nije tako.Apsolutno nema tolike razlike u kvalitetu.I na prethodnim automobilima sam imao i KYB i Monroe i ne znam koji je bolji. Tako su automobili sa njima i prodavani, do sad nikad nikakav problem sa ove dve marke.Svi i najjeftiniji medju njima su tvrdji od fabricke ugradnje.Dampo, bezi sto dalje... Prejeftino, isuvise nekvalitetno...uh kako je narodu kratko pamcenje....tamo neke 93` nije bila bitna marka ni tip ugradjivali se amortizeri kaki oces pravili se po meri sve je moglo da pase na svea sad odjednom postdosmo osetljivi i na proizvodjace amortizerastavi dampo i ne ........ razmisljaj kad krepaju il vidi reklamiraj il idi na otpad pa kupi durugemada sad se samo pitanje namece a sto nisi potrazio polovne amortizere na otpadu nekom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 23021 Posted June 7, 2012 '93 nikada ne treba da bude reper ni za sta, a posebno ne za odrzavanje auta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted June 7, 2012 Imam napred KYB, nazad Monroe. Kajaba su gasni, sa duplim gasnim mehanizmom, Monro su obicni uljni.Kajaba su bili preskupi, Monro jeftin i bas pristupacan.Koji je bolji??? Hm... za toliku razliku u ceni bi Japanac trebalo da pojede Francuza, ali nije tako.Apsolutno nema tolike razlike u kvalitetu.I na prethodnim automobilima sam imao i KYB i Monroe i ne znam koji je bolji. Tako su automobili sa njima i prodavani, do sad nikad nikakav problem sa ove dve marke.Svi i najjeftiniji medju njima su tvrdji od fabricke ugradnje.Dampo, bezi sto dalje... Prejeftino, isuvise nekvalitetno...uh kako je narodu kratko pamcenje....tamo neke 93` nije bila bitna marka ni tip ugradjivali se amortizeri kaki oces pravili se po meri sve je moglo da pase na svea sad odjednom postdosmo osetljivi i na proizvodjace amortizerastavi dampo i ne ........ razmisljaj kad krepaju il vidi reklamiraj il idi na otpad pa kupi durugemada sad se samo pitanje namece a sto nisi potrazio polovne amortizere na otpadu nekom...Polovne sam vec imao (te sto sam hteo da menjam, inace prva ugradnja)... Prednji su iscureli na 30.000, zadnjima se pojeli sileni(caurice) na manje od 50.000 pa su malo lupali i tako... Resih da uzmem ipak nove... Quote Share this post Link to post Share on other sites
brzi 23 Posted June 8, 2012 Danas su mi ponudjeni i Magneti Marelli prednji amortizeri za oko 4000 dindzi.Ima li neko iskustva sa njima? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted June 8, 2012 Jedino da budes zamorce... Bolje uzmi nesto krsteno, da si bar cuo da prave amorte Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dača01 1 Posted June 11, 2012 I mani su danas ponuđeni Magneti Marelli amortizeri... Navodno je to prva ugradnja i preporuka fabrike... Zadnji za Puntića koštaju 2.550,00 din...U perspektivi planiram da menjam, ali ću najverovatnije ići na varijantu Monroe, ovaj moj majstor ima VP cenu zanjih i dobijam ih za 3.200 din kom, što nije velika razllika... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted June 11, 2012 To nije fabricka ugradnja bila...bar ranije.Isli su godinama Cofap, Brazil.Ja sam tako imao negativnih iskustava sa njima, pa sam redom (i svima ovde) pisao da nikako ne uzimaju to cudo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pegaz-croma 0 Posted July 11, 2012 (edited) Pozdrav , fiatovci.Nedavno sam kupio cromu 1.9 mjet 110 kw , 2005.Trebam da zamenim prednje amortizere. Da li neko ima iskustva sa Dampo Italijanskim amortizerima?Hvala unapred. Edited July 16, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted July 11, 2012 Jednom recju katastrofa, ja sam ih stavio na punta. Bolje daj malo vise para i uzmi pravu stvar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17680 Posted July 11, 2012 Protrci malo kroz ovu temu, imas bas detaljno o amortizerima: http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=43947Sve u svemu, koliko para, toliko muzike... Quote Share this post Link to post Share on other sites