Jump to content
FAS Goran
LDEX

Iskustva sa amortizerima

Recommended Posts

Bilstein - nazad. Napred su fabrički.

Sad vidim da vozis Bravo. Moj drugar ga je vozio i često smo putovali s njim. Mnogo je on udobniji i mekši od Punta nazad inače. Imali smo i peh sa Bravom kod Šapca. Na rupi su nam oba prednja amortizera iscurela i bili smo sledećih 400km kao košarkaška lopta :) Ne daj bože nikom :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada malo provozate te Bilstein amorte, napisite ovde i vasa iskustva iz prve ruke. Meni se blizi zamena zadnjih, verovatno na prolece, a uzeo bih Bilstein B4 (eventualno KYB Excel-G). Znaci nesto kao OEM verzija...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za sad - nezadovoljan. Tvrđi nego fabrički. Kao da zapregu vozim... Videću da li će da se "razgaze"

Share this post


Link to post
Share on other sites

uvek su fabricki mekshi, ali imajte u vidu da je hladno napolju i ulje u amortizeru je malo stegnuto dok se ne ugreje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ JLZ

Pa kako brate bre bez oba prednja da ostanete :thumbup: ?

@Ivan

Ja sam uzeo KYB Excel-G samo da namontiram mislim da su dobri...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tada se obnavljao put od Šapca do granice. Nismo znali, nema znaka. Naleteli smo na neki od čuvenih "stari put - novi put" prelaza pri 80 na sat i odoše :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa obicno budu i po 10cm :wallbash: Sta mislite kako je meni bilo kad sam naleteo sa oprugama od 50kg koje dozvole amortizeru da se sabije 2cm max u takvim eksremnim situacijama...

Jel zna neko gde mogu da se nabave Koni amortizeri? A da ne bude DINAKO prodavnica ;) Prevrnuh pola Srbije i 90% nije ni culo za firmu Koni :rofl:

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih samo da priupitam, koji su bolji gasni ili hidroulični, za ekstremno niske temperature?

Kod mene u ovu prokletiju jutros izmereno -22 i zaledio prednji desni amort, grdni tipo skakuće ko da su konjska kola. Moram hitno to rešavat samo ne znam koje da tražim gas vs ulje. Nisam trkač samo hoću nazad svojeg udobnog tipa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa obicno budu i po 10cm :wallbash: Sta mislite kako je meni bilo kad sam naleteo sa oprugama od 50kg koje dozvole amortizeru da se sabije 2cm max u takvim eksremnim situacijama...

Jel zna neko gde mogu da se nabave Koni amortizeri? A da ne bude DINAKO prodavnica ;) Prevrnuh pola Srbije i 90% nije ni culo za firmu Koni :rofl:

Ja samo znam da su dobri i oni takodje al ne znam gde imaju da se nabave :thumbsup:

Ja bih samo da priupitam, koji su bolji gasni ili hidroulični, za ekstremno niske temperature?

Kod mene u ovu prokletiju jutros izmereno -22 i zaledio prednji desni amort, grdni tipo skakuće ko da su konjska kola. Moram hitno to rešavat samo ne znam koje da tražim gas vs ulje. Nisam trkač samo hoću nazad svojeg udobnog tipa.

Pa ne znam bas tacno al ako hoces standardne tj ne skupe bas Monro ili Dampo samo ne znam da li i oni idu za Tipo isto raspitaj se u nekoj Fiat radnji ... a ako hoces gasne oni su skuplji...najbolje jos neko da ti kaze svoje misljenje ovde... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilstein - nazad. Napred su fabrički...

Bilstein - nazad

Na reklamaciji (nadam se uspešnoj). Lupaju na 10C, bacaju dupe kad amortizuju na autoputu... Baš sam peh :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da li je moguce, znaci ovde kod nas je kupiti dobar rezervni deo, cak i "markiran" ocigledno cista lutrija? Pazljivo pratim ovu temu i vase utiske posto mi se blizi zamena zadnjih amortizera (kao sto rekoh).

@danijel88

Ocekujem montazu, pa javljaj tvoje utiske o KYB Excel-G, to mi je jedan od izbora (mada zadnjih godina vise tezim udobnijoj a ne sportskoj voznji, a za njih vazi da su malo tvrdji)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilstein - nazad. Napred su fabrički...

Bilstein - nazad

Na reklamaciji (nadam se uspešnoj). Lupaju na 10C, bacaju dupe kad amortizuju na autoputu... Baš sam peh :(

Zamenjeno bez problema. Videćemo kakvi će ovi da budu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da li je moguce, znaci ovde kod nas je kupiti dobar rezervni deo, cak i "markiran" ocigledno cista lutrija? Pazljivo pratim ovu temu i vase utiske posto mi se blizi zamena zadnjih amortizera (kao sto rekoh).

@danijel88

Ocekujem montazu, pa javljaj tvoje utiske o KYB Excel-G, to mi je jedan od izbora (mada zadnjih godina vise tezim udobnijoj a ne sportskoj voznji, a za njih vazi da su malo tvrdji)

Sve je kod nas moguce...

E vecina ljudi gresi kad spomenes KYB misle da su svi sportski ali nisu,inace ovo mi je prvi put da uzimam njih ali sam se dosta raspitivao o njima i resio se za njih ..prave standardne i sportske amortizere...Evo pogledaj o KYB:

Premium

Osnovna verzija su amortizeri punjeni uljem poznati pod imenom Premium.

Superiornih performansi potpuno samoprilagodiv i tehnički unapredjen, sadrzi mnoge tehničke prednosti u svrhu produženja radnog veka.

Excel-G

Sledeća vrsta amortizera su gasni amortizeri (Patentirani ventili zajedno sa komprimovanim azotom) .

Gas pod visokim pritiskom omogućava bolje performanse što znači bolje držanje vozila na putu. Pruža izvanrednu udobnost voznje i smanjuje penušanje tipicno za obicne amortizere.

Gas-A-Just

Samopodešavajući gasni amortizer koji daje novu dimenziju kontroli vožnje. Princip se bazira na specijalnoj hidrauličnoj tečnosti pogodnoj za korišćenje u svim vremenskim uslovima i komprimovanom N2 gasu.

Zahvaljujući svojoj posebnoj konstrukciji oni se prilagođavaju svim uslovima vožnje. Ovi amortizeri su idealni za vozila kod kojih se zahteva natprosečna amortizacija.

Ultra SR

Ultra SR amortizeri namjenjeni su sportskoj vožnji. Izrađeni su tako da osiguravaju odličnu stabilnost i upravljanje vozilom. Namjenjeni su vozačima koji vole sportsku vožnju.

AGX

Osnovna odlika AGX amortizera je jednostavno podešavanje tvrdoće. Zavisno od modela amortizera moguć je odabir između 4 odnosno 8 položaja koji određuju tvrdoću.

Monomax

Monomax amortizer proizveden je kao rezultat posebnih zahteva vozača vozila s pogonom na sva četiri točka (4WD) s maksimalnom kontrolom snage i izdržljivosti. Najveći 46 mm cilindar sadrži čak 60% više N2 gasa i ulja nego standardni 37 mm cilindar. Ovakva konstrukcija omogućava veće apsorpcije udaraca sa zahtevnog i neravnog terena. Gumeni zaštitnici od prašine također su posebno izrađeni za ovu vrstu amortizera i bolje štite klip amortizera od metalnih i plastičnih štitnika u teškim uslovima vožnje.

Tako da su KYB Excel-G vise vuku ka udobnoj voznji nego ka sportskoj...Ove nedelje treba da namontiram pa cu da javim utiske :thumbup:

Bilstein - nazad. Napred su fabrički...

Bilstein - nazad

Na reklamaciji (nadam se uspešnoj). Lupaju na 10C, bacaju dupe kad amortizuju na autoputu... Baš sam peh :(

Zamenjeno bez problema. Videćemo kakvi će ovi da budu...

Vidi pa javi ..Nadam se da ce biti dobri :thumbsup:

Edited by danijel88

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozz ljudi. Letos kupih auto i vremenom je postao tvrdji nego sto je bio kad sam ga uzeo. Odem juce kod majstora, sve pregleda, nigde lufta, sileni odlicni, spone, ma sve... provozamo se krug po nekom losijem putu (doduse svaki je los) i on mi rece da su amortizeri fabricki tvrdji (sportski) i da je ta tvrdoca sada dosla do izrazaja zato sto je zahladnelo pa se ulje u amortu stegnulo. Pritom su amorti u dobrom stanju, auto stvarno odlicno lezi na putu i u krivinama nema ama bas nimalo cimanja, bezanja ili tako nesto. A i malo je nizi u odnosu na standardnog Brava. Uzeo bi mekse amorte ali se bojim da posle ne bude da mora jos nesto da se menja osim amortizera. Ima li neko savet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@danijel88

Sve sam ja to vec detaljno proucio, ali hvala u svakom slucaju. Zato i ciljam Excel-G ili Bilstein B4 jer su najblizi OEM varijanti (citaj-udobniji). Trenutno skupljam iskustva drugih :thumbsup: , pa da odlucim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@danijel88

Sve sam ja to vec detaljno proucio, ali hvala u svakom slucaju. Zato i ciljam Excel-G ili Bilstein B4 jer su najblizi OEM varijanti (citaj-udobniji). Trenutno skupljam iskustva drugih :thumbsup: , pa da odlucim.

Pa od viska znanja ne boli glava :thumbsup:

Da li neko zna koji amorti su fabricka ugradnja na Puntu?

Ja ne znam :thumbsup: rekao bih da znam...pitaj prodavnicu auto delova ili najbolje potrazi na netu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Namontirao amortizere KYB Excel G i provozao se...u krivinama lezi super zaleze super su za neravan put kad se naidje auto se ne ljulja skoro uopste dosta je stabilan,jedino se malo oseca vise da trese kad se prelazi preko pruge ili neke kaldrme ali ne mnogo...Jesu malo tvrdji od obicnih ipak su gasni ali ja sam sve u svemu zadovoljan i ne kajem se sto sam ih uzeo :thumbsup: ...mozda do leta uzmem i zadnje isto :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi pomagajte...poludecu vise sa mojim kolima i kojekakvim "majstorima".

Dakle ovako:

Pre par dana zamenim prednje amortizere. Nisam ni izasao iz servisa kada motam volan u levo skripi. Kaze majstor otisla ti solja amortizera. Zamenim solju (sa sve lezajevima)...bude ok 1 dan i opet isti problem. Takodje na nekim blagim neravnimama lupka nesto, struze...kada naletim na malo vecu rupu lupi kao da nemam levi amortizer. Vratim se u servis kaze otisle ti opruge. Leva opruga mi je za 1cm/2cm sabijenija u odnosu na desnu (doduse nije precizno izmerio...mozda je jedna guma malo popustila i sl)

E sad...sve bi to bilo ok da ja nisam skeptican po pitanju tog servisa i tog majstora. Posto planiram da prodam auto kupio sam kod njih najjeftinije NOVE amortizere. Navodno neke sbb (made in PRC) 6.200 par + 1200 montaza. Medjutim, tip donese amortizere a na kutiji pise OPTIMAL. Na amortizeru OPTIMAL? Dodjem kuci...ukucam optimal u googlu i vidim da je to sasvim druga marka? Nisam dobio fiskalni, samo neki papir na kome pise "zamena amortizera 7.400rsd, garancija 12meseci" Znaci nigde marka amortizera koji su ugradjeni?

Da li ovo lupkanje (na blagim neravninama) i jak udarac na rupama ima veze sa oprugama (realno, to se desava samo u levom tocku cija je opruga sabijenija za 1cm/2cm) ili treba da reklamiram amortizere (koji su mozda i reparirani a prodali su mi kao nove)? E da...kad ga stavi na dizalicu i okrece tocak ne cuje se. Kad ga stavi na kanal (znaci tocak dodiruje pod, opruge vrse svoju funkciju za razliku od situacije kada vise na dizalici) cuje se?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brate rado bih pomogao da znam al ne znam..al opet idi kod nekog dobrog majstora i reci mu u cemu je stvar...a moguce i da te je taj zeznuo s amortizerima ..al opet samo nagadjam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre će bit da je kugla tj viljuška ili neka gumica stabilizator. Ne škripi amortizer sto posto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...