Jump to content
FAS Goran
LDEX

Iskustva sa amortizerima

Recommended Posts

Da li neko zna koji amorti su fabricka ugradnja na Puntu?

Cofap, Brazil.

Ako ih nisi nasao, uvoznik je Euro 07.

Samo, bezi od tog cuda i ne kupuj. Fabricki su meni iscureli napred vec na 30.000.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prednji amortizeri su mi zreli za zamenu pa me zanima sta kupiti? Neka iskustva, preporuke, koji su se najbolje pokazali? Pozz svima

Stilo 1.9 JTD

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbolje je da sam odlucis sta ti treba i koliko para mozes da das. Cini mi se da je najbolja varijanta Bilstein b4.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja stavio monro.tvrdji su za 30% od fabricke varijante ali zato u krivinama drze nemam reci, zamenio ih i stavio bilstajn i dobio za 10% meksi auto od fabrickog ogibljenja, sto je mnogo meko auto leluja po krivinama pa cak mogu reci da i povlaci preko nosa definitivno mnogo meki i vratio monro e sad pozadi su monro koji su ubica za bubrege jer su isuvise tvrdi za zadnji deo pa cu verovatno morati da isprobam kayabu za pozadi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesu li ti Bilstein koje si uzeo B4 ili neki skuplji? A ako nam jos napravis poredjenje sa KYB stvarno si kralj :thumbup: .

Ja jos uvek samo ponekad bacim pogled na ovu temu jer se zadnji amorti ne spustaju ispod 65%, ali sam vec pikirao B4 ili KYB Excel-G. OEM bih zaobisao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko sam ja upucen samo b4 su mekani, ostali/skuplji su uglavnom tvrdji i nizi. U svakom slucaju po dosadasnjim iskustvima je najbolje KYB ili Bilstein. Dampo, Lip, QH i ostale gluposti su tvrde i krace traju...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa meni bi i odgovarala ta mekanija varijanta ali ne previse. Nisam bas vise u godinama za jurcanje (mada uvek me povuce neki lep krivudavi put ili magistrala :thumbup: ).

Mislim da bih bio najblizi Bilstein B4. Jos kada bi bio te srece da FICA 67 kupi i uporedi KYB Excel-G i B4 :rolleyes: . Da sacekamo, mada verujem da sa ovim markama ne bi trebalo da bude greske, zavisi samo od afiniteta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam svoje amortizere preuzeo juče u Gazeli. Uzeo sam Gas-A-Just prema njihovoj preporuci i koštaju nešto oko 4000 bez PDV-a. Montaža će ići uskoro u mojoj režiji, a radiću i test amortizera pre i posle zamene čisto da se "zvanično" vide rezultati ;)

Evo da odgovorim ako nekome još uvek znači - ugrađeni su amortizeri pre par meseci i ja sam prezadovoljan. Odmah sam po ugradnji otišao na testiranje amortizera i test je pokazao značajno poboljšanje (sa 76% na 97%). Auto se mnogo bolje ponaša na putu, ne odskače više kao pre kada naletim na rupu u krivini, a auto je i dalje udoban. Zaista preporučujem ove amortizere ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm, sve ste rekli.A ko zeli the best amortizer, i pri tom hoce da da malo vise para na ovu nemastinu , na vozdovcu u ul. Save Maskovica prodavali su KONI amortizere.Nastelujete(naravno stelujucjuci su) kako vam odgovara i dok je auto kod vas uzivate.E sad ,cena ....thumbup.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ono što sam ja gledao, KONI amortizeri za moj auto su bili možda 15ak % skuplji od ovih koje sam uzeo što po mom mišljenju i nije previše skupo. Čak sam se u jednom trenutku i zagrejao za njih, ali sam se ipak odlučio za udobnost :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad sam prosle godine pitao za KONI bio je amortizer za stila po komadu 15 000 dinara i to minimum, a postojali su i skuplji neki...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cofap, Brazil.

Ako ih nisi nasao, uvoznik je Euro 07.

Samo, bezi od tog cuda i ne kupuj. Fabricki su meni iscureli napred vec na 30.000.

Nažalost, u potpunosti se slažem :crybaby: , vozio sam se u Puntu (ona osnovna verzija, posle 10 000 su već gotovi, lome i lupaju po rupama i ležećim) a i na Pandi su već pri kraju, a nema im ni 7-8 000 od zamene , doduše putevi su nam neverovatno loši, ali bolje skupiti novce, pa pazariti neke kvalitetnije, nego da uštediš u startu, a posle cimanje i još veći trošak :X

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recite mi samo, kratko pitanje, kakvi su sachs ili sax amortizeri, gasni su, ugradnjeni pre nekih 7 meseci, sa rukama me izasli oko 10000din.

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

nema odgovora :(

Inace, da iskoristim priliku ovde da iskazem divljenje za rad administratora, tj nesaoctan-a, covek kao da je sve vreme ovde, i skrece paznju na sta treba, pomaze i plus usmerava i prebacuje postove u odgovarajuce teme. Clan sam nekoliko foruma, al tamo je totalno opozitna slika. Jeste li bre vodili coveka na pivo? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Retko su se spominjali ti amortizeri pa verovatno zato niko nije odgovorio. Ako si ih već ugardio, onda ti nama prenesi utiske kad prođe neko vreme :)

A neshaoct prima (pivo naravno :D ) svake nedelje na okupljanjima :)

p.s. Njemu je pivo zapravo coca-cola :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha, lapsus lingva :D

oktana 99, evropski kvalitet :)))

Ja ne znam sta da vam kazem za amorte, posto su oni moji crkli, ovi su bolji u svakom slucaju. Imam premalo iskustva da ocenjujem amortizere, al ajd u jednoj recenici. Stabilni u krivinama, i tvrdi, nesto na sportski fazon. :))

vise me brine i interesuje pitanje dugotrajnosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaki novi su bolji od polovnih /starih.Dobra je to marka,sluzice,imas garanciju,a trajace i posle nje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima li neko iskustva sa TOP LINE amortizerima? Danas mi covek u Kit komercu ponudi zadnje za 1800rsd po komadu a nikad nisam cuo za njih.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro veče narode :)

Otišli su mi amortizeri u k, pa se premišljam šta da metem. Vidim da je KYB najbolje rešenje, najsvežiji je Dovla. Uzeo bi neke mekše, da mi žena i dete ne skaču pozadi kao da se voze u špediteru po ataru :D

Zadnje moram da menjam, a poželjno je i prednje.

Da li neko ima iskustvo sa Bilstein za Bravo? Imao sam gorko iskustvo sa Bilstein, tj mislim da me je majstor zeznuo. Imao sam raspalu Feliciju 1.9D i ugradio sam sva 4 Bilstein na okretnici 17-ce u Ustaničkoj. Jeste da je auto bio stabilan, ali onaj ko sedi pozadi je bacao peglu posle 20-ak km vožnje po gradu. Na auto putu sam osećao svako izbočenje.

Znači treba mi mekša varijanta, volim ja da peglam krivine, ali ne i sapu(a)tnici :p

Da li neko ima iskustvo sa http://www.bobosport.org/ ?

Pretražio sam par foruma i mišljenja su oprečna, mada ima više pozitivnih. Vidim da rade trapove trkačima, i daju godinu dana garancije na amortizere. Zvao sam danas da se raspitam, cena remonta je 20€ sa demontažom i montažom po komadu, i za prednje i za zadnje.

Ne želim da ovu temu pretvorim u bojno polje ovim pitanjem, jednostavno me zanimaju realna iskustva.

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam ja na Yugu njegove amorte ali su kraceni i tvrdo punjeni i za sad nemam primedbi sem sto izbijaju bubrege :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razmisli koliko dugo jos planiras da cuvas auto pa vidi..i novi mislim da imaju 2god max garanciju koja inace vazi samo na papiru..tj da ti ugradi iskljucivo njihov servis i da menjas i pogace i sta vec...Imam ja druga koji puni te amortizere, i nema tu nikakve filozofije. Po meni mozes slobodno da radis kod tih ljudi, mozda je cak i bolje od ovih "originala" po prodavnicama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li neko ima iskustvo sa Bilstein za Bravo? Imao sam gorko iskustvo sa Bilstein, tj mislim da me je majstor zeznuo. Imao sam raspalu Feliciju 1.9D i ugradio sam sva 4 Bilstein na okretnici 17-ce u Ustaničkoj. Jeste da je auto bio stabilan, ali onaj ko sedi pozadi je bacao peglu posle 20-ak km vožnje po gradu. Na auto putu sam osećao svako izbočenje.

Znači treba mi mekša varijanta, volim ja da peglam krivine, ali ne i sapu(a)tnici :p

Kakav je to majstor papan, garant ti je ugradio original Bilstein amortizere koji rade :harhar: Mnogim ljudima ne valjaju neki amortizeri jer su tvrdi a stvar je samo da su navikli da voze na mekanim dotrajalim amortizerima pa kad stave nove onda je tvrdo... Eventualno si mozda imao neke uljne a da ti je on stavio B4 koji su gasni koji bi u teoriji trebali biti malo vise tvrdji od uljnih. Ja ti predlazem da uzmes uljne KYB ili Bilstein i da ne razmisljas dalje ;) Sto se tice reparacije amortizera, ako idete u neki servis, pitajte ih da li imaju mogucnost da izmere silu amortizera... Ako ne, to moze biti problem, jer sile amortizera moraju biti jednake na istoj osovini, zato se i preporucuje zamena u paru... Ispravni amortizeri su mnogo vise od toga samo da ne cure ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...