Hardvet 2 Posted February 22, 2012 Da li neko zna koji amorti su fabricka ugradnja na Puntu? Cofap, Brazil.Ako ih nisi nasao, uvoznik je Euro 07.Samo, bezi od tog cuda i ne kupuj. Fabricki su meni iscureli napred vec na 30.000. Quote Share this post Link to post Share on other sites
radev 0 Posted March 18, 2012 (edited) Prednji amortizeri su mi zreli za zamenu pa me zanima sta kupiti? Neka iskustva, preporuke, koji su se najbolje pokazali? Pozz svimaStilo 1.9 JTD Edited March 19, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted March 18, 2012 Najbolje je da sam odlucis sta ti treba i koliko para mozes da das. Cini mi se da je najbolja varijanta Bilstein b4. Quote Share this post Link to post Share on other sites
filipovic 0 Posted March 18, 2012 ja stavio monro.tvrdji su za 30% od fabricke varijante ali zato u krivinama drze nemam reci, zamenio ih i stavio bilstajn i dobio za 10% meksi auto od fabrickog ogibljenja, sto je mnogo meko auto leluja po krivinama pa cak mogu reci da i povlaci preko nosa definitivno mnogo meki i vratio monro e sad pozadi su monro koji su ubica za bubrege jer su isuvise tvrdi za zadnji deo pa cu verovatno morati da isprobam kayabu za pozadi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted March 19, 2012 Jesu li ti Bilstein koje si uzeo B4 ili neki skuplji? A ako nam jos napravis poredjenje sa KYB stvarno si kralj .Ja jos uvek samo ponekad bacim pogled na ovu temu jer se zadnji amorti ne spustaju ispod 65%, ali sam vec pikirao B4 ili KYB Excel-G. OEM bih zaobisao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted March 19, 2012 Koliko sam ja upucen samo b4 su mekani, ostali/skuplji su uglavnom tvrdji i nizi. U svakom slucaju po dosadasnjim iskustvima je najbolje KYB ili Bilstein. Dampo, Lip, QH i ostale gluposti su tvrde i krace traju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted March 19, 2012 Pa meni bi i odgovarala ta mekanija varijanta ali ne previse. Nisam bas vise u godinama za jurcanje (mada uvek me povuce neki lep krivudavi put ili magistrala ).Mislim da bih bio najblizi Bilstein B4. Jos kada bi bio te srece da FICA 67 kupi i uporedi KYB Excel-G i B4 . Da sacekamo, mada verujem da sa ovim markama ne bi trebalo da bude greske, zavisi samo od afiniteta... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted March 19, 2012 Ja sam svoje amortizere preuzeo juče u Gazeli. Uzeo sam Gas-A-Just prema njihovoj preporuci i koštaju nešto oko 4000 bez PDV-a. Montaža će ići uskoro u mojoj režiji, a radiću i test amortizera pre i posle zamene čisto da se "zvanično" vide rezultati Evo da odgovorim ako nekome još uvek znači - ugrađeni su amortizeri pre par meseci i ja sam prezadovoljan. Odmah sam po ugradnji otišao na testiranje amortizera i test je pokazao značajno poboljšanje (sa 76% na 97%). Auto se mnogo bolje ponaša na putu, ne odskače više kao pre kada naletim na rupu u krivini, a auto je i dalje udoban. Zaista preporučujem ove amortizere Quote Share this post Link to post Share on other sites
Transporter131 138 Posted March 19, 2012 Hmmm, sve ste rekli.A ko zeli the best amortizer, i pri tom hoce da da malo vise para na ovu nemastinu , na vozdovcu u ul. Save Maskovica prodavali su KONI amortizere.Nastelujete(naravno stelujucjuci su) kako vam odgovara i dok je auto kod vas uzivate.E sad ,cena .... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted March 19, 2012 Ono što sam ja gledao, KONI amortizeri za moj auto su bili možda 15ak % skuplji od ovih koje sam uzeo što po mom mišljenju i nije previše skupo. Čak sam se u jednom trenutku i zagrejao za njih, ali sam se ipak odlučio za udobnost Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted March 20, 2012 Kad sam prosle godine pitao za KONI bio je amortizer za stila po komadu 15 000 dinara i to minimum, a postojali su i skuplji neki... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nitro 16 Posted March 30, 2012 Cofap, Brazil.Ako ih nisi nasao, uvoznik je Euro 07.Samo, bezi od tog cuda i ne kupuj. Fabricki su meni iscureli napred vec na 30.000. Nažalost, u potpunosti se slažem , vozio sam se u Puntu (ona osnovna verzija, posle 10 000 su već gotovi, lome i lupaju po rupama i ležećim) a i na Pandi su već pri kraju, a nema im ni 7-8 000 od zamene , doduše putevi su nam neverovatno loši, ali bolje skupiti novce, pa pazariti neke kvalitetnije, nego da uštediš u startu, a posle cimanje i još veći trošak Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokaco7 0 Posted April 6, 2012 (edited) Recite mi samo, kratko pitanje, kakvi su sachs ili sax amortizeri, gasni su, ugradnjeni pre nekih 7 meseci, sa rukama me izasli oko 10000din. Edited April 6, 2012 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokaco7 0 Posted April 9, 2012 nema odgovora Inace, da iskoristim priliku ovde da iskazem divljenje za rad administratora, tj nesaoctan-a, covek kao da je sve vreme ovde, i skrece paznju na sta treba, pomaze i plus usmerava i prebacuje postove u odgovarajuce teme. Clan sam nekoliko foruma, al tamo je totalno opozitna slika. Jeste li bre vodili coveka na pivo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted April 9, 2012 Retko su se spominjali ti amortizeri pa verovatno zato niko nije odgovorio. Ako si ih već ugardio, onda ti nama prenesi utiske kad prođe neko vreme A neshaoct prima (pivo naravno ) svake nedelje na okupljanjima p.s. Njemu je pivo zapravo coca-cola Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22911 Posted April 9, 2012 tj nesaoctan-a, Koliko oktana ima Nesha? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokaco7 0 Posted April 9, 2012 hahaha, lapsus lingva oktana 99, evropski kvalitet ))Ja ne znam sta da vam kazem za amorte, posto su oni moji crkli, ovi su bolji u svakom slucaju. Imam premalo iskustva da ocenjujem amortizere, al ajd u jednoj recenici. Stabilni u krivinama, i tvrdi, nesto na sportski fazon. )vise me brine i interesuje pitanje dugotrajnosti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted April 9, 2012 Svaki novi su bolji od polovnih /starih.Dobra je to marka,sluzice,imas garanciju,a trajace i posle nje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokaco7 0 Posted April 9, 2012 Svaki novi su bolji od polovnih /starih.Dobra je to marka,sluzice,imas garanciju,a trajace i posle nje.hvala drugar, nadam se Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted May 25, 2012 Ima li neko iskustva sa TOP LINE amortizerima? Danas mi covek u Kit komercu ponudi zadnje za 1800rsd po komadu a nikad nisam cuo za njih. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted June 5, 2012 (edited) Dobro veče narode Otišli su mi amortizeri u k, pa se premišljam šta da metem. Vidim da je KYB najbolje rešenje, najsvežiji je Dovla. Uzeo bi neke mekše, da mi žena i dete ne skaču pozadi kao da se voze u špediteru po ataru Zadnje moram da menjam, a poželjno je i prednje.Da li neko ima iskustvo sa Bilstein za Bravo? Imao sam gorko iskustvo sa Bilstein, tj mislim da me je majstor zeznuo. Imao sam raspalu Feliciju 1.9D i ugradio sam sva 4 Bilstein na okretnici 17-ce u Ustaničkoj. Jeste da je auto bio stabilan, ali onaj ko sedi pozadi je bacao peglu posle 20-ak km vožnje po gradu. Na auto putu sam osećao svako izbočenje.Znači treba mi mekša varijanta, volim ja da peglam krivine, ali ne i sapu(a)tnici Da li neko ima iskustvo sa http://www.bobosport.org/ ?Pretražio sam par foruma i mišljenja su oprečna, mada ima više pozitivnih. Vidim da rade trapove trkačima, i daju godinu dana garancije na amortizere. Zvao sam danas da se raspitam, cena remonta je 20€ sa demontažom i montažom po komadu, i za prednje i za zadnje.Ne želim da ovu temu pretvorim u bojno polje ovim pitanjem, jednostavno me zanimaju realna iskustva. Edited June 5, 2012 by marko.jovanovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted June 5, 2012 Imam ja na Yugu njegove amorte ali su kraceni i tvrdo punjeni i za sad nemam primedbi sem sto izbijaju bubrege Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted June 5, 2012 Koliko si km sabio sa tim amortizerima? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted June 5, 2012 Razmisli koliko dugo jos planiras da cuvas auto pa vidi..i novi mislim da imaju 2god max garanciju koja inace vazi samo na papiru..tj da ti ugradi iskljucivo njihov servis i da menjas i pogace i sta vec...Imam ja druga koji puni te amortizere, i nema tu nikakve filozofije. Po meni mozes slobodno da radis kod tih ljudi, mozda je cak i bolje od ovih "originala" po prodavnicama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted June 6, 2012 Da li neko ima iskustvo sa Bilstein za Bravo? Imao sam gorko iskustvo sa Bilstein, tj mislim da me je majstor zeznuo. Imao sam raspalu Feliciju 1.9D i ugradio sam sva 4 Bilstein na okretnici 17-ce u Ustaničkoj. Jeste da je auto bio stabilan, ali onaj ko sedi pozadi je bacao peglu posle 20-ak km vožnje po gradu. Na auto putu sam osećao svako izbočenje.Znači treba mi mekša varijanta, volim ja da peglam krivine, ali ne i sapu(a)tnici Kakav je to majstor papan, garant ti je ugradio original Bilstein amortizere koji rade Mnogim ljudima ne valjaju neki amortizeri jer su tvrdi a stvar je samo da su navikli da voze na mekanim dotrajalim amortizerima pa kad stave nove onda je tvrdo... Eventualno si mozda imao neke uljne a da ti je on stavio B4 koji su gasni koji bi u teoriji trebali biti malo vise tvrdji od uljnih. Ja ti predlazem da uzmes uljne KYB ili Bilstein i da ne razmisljas dalje Sto se tice reparacije amortizera, ako idete u neki servis, pitajte ih da li imaju mogucnost da izmere silu amortizera... Ako ne, to moze biti problem, jer sile amortizera moraju biti jednake na istoj osovini, zato se i preporucuje zamena u paru... Ispravni amortizeri su mnogo vise od toga samo da ne cure Quote Share this post Link to post Share on other sites