Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Nova Dacia Logan & Sandero stižu 2012. / Dacia Lodgy

Recommended Posts

whatcar.jpg WhatCar?: Dacia Sandero Stepway

 

Ko voli nešto što liči na SUV i da je jefitno...a da se onda jeftino i vozi = evo auta za to jer ovakav Sandero ima povišen klirens, a može da ide i na plin:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoshopmagazin.jpg AutoShopMagazin: Dacia Sandero Stepway

 

Došlo vreme da je jedna Dacia u prva tri po prodaji u Evropi - to je aktuelni Sandero Stepway,

Ali, isto tako je došlo vreme da je ovakav Sandero sa cenom stigao na oko 16 hiljada evra:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesu bili opcija, ali kad odeš da naučiš, shvatiš da su "obavezna opcija" kao i metalik boja (kad sam gledao u junu u Reno Savi). Tako da su sad samo "ozvaničili"!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada sam u martu tražio manja kola za posao (a na kraju uzeo Jare 1,5), "gledao" sam i Sandera, a osim za poručivanje, bilo je par komada Sandera brzo ili odmah raspoloživih ( "u dolasku" ili "na lageru"), a oni nisu svi imali na sebi već uključene opcione sve parking senzore i kameru. Neki su imali "na sebi" samo zadnje park. senzore (i npr. alu felne).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Dacia model - Dacia priprema najprodavaniji model: kompakt koji će se nalaziti između Sandera i Joggera

 

Možda je klik bejt ali iz više izvora kalkulišu da se priprema novi Dacia model,meni,lično izgleda kao render između Astre i Ioniqa,ali evo teksta u celosti,prevedonog google prevodicem:

 

IMG_0950.jpeg

 

”Dacia priprema najprodavaniji model: kompakt koji će se nalaziti između Sandera i Joggera. Dacia Sandero je postala smrtonosno oružje rumunske marke u B segmentu. Firma već radi na novoj generaciji Dustera i Bigstera. Međutim, veliki novitet brenda stiže 2026. godine sa autentičnim kompaktom, koji vam otkrivamo u ovom pregledu i njegove tajne.

Nema sumnje da je Dacia poslednjih godina doživela pravu revoluciju. Elektrifikacija je stigla do rumunske firme, radi na novoj generaciji popularnog Dustera koji će ponuditi važne inovacije kao i novi Bigster godinu dana kasnije. Drugi SUV marke koji je za mnoge bio nezamisliv kada smo vam ga ekskluzivno predstavili prije nešto više od pet godina.
Projekat Bigster je sazreo u ovom periodu, odgađajući njegovo pokretanje do sredine 2024. kako bi se koristila naprednija tehnologija, posebno u pogledu efikasnosti. Novi Duster i Bigster su najvažniji modeli kratkoročno i srednjoročno, ali firma Mioveni takođe gleda dalje od sredine decenije i već razvija ono što će biti šesti model u ponudi. Čist i tvrdi kompakt, "stariji brat" za uspješnog Sandera, kojeg vam predstavljamo u ovoj atraktivnoj rekreaciji.

 

Dacia će napasti Opel Astru sa 100% kompaktnim modelom

Dacia kompaktna budućnost biće model sa petoro vrata koji će ponuditi najmoderniji imidž novog brenda, sa finim farovima koji će se spajati kroz tanku traku koja zauzima prostor rešetke. Moderniji dizajn ispred i iza, ali sa novom stranom koja neće biti običan Sandero izdužen i niži. Nešto više od četiri metra Sandera i 4,5 metra Joggera ostavljaju prostora za dodatni model između, čuvajući pozicioniranje svakog od njih. Ovo je ključni razlog zašto je Dacia smatrala da je neophodno lansirati kompakt, dopunu novom Joggeru koji izaziva senzacije, ali više turizma - u principu, bez ikakve estetske reference na crossovere - i sa maksimalnom dužinom od 4,3 metra ponude veliki unutrašnji prostor za pet putnika i izdašna zapremina tereta u prtljažniku. Alternativa Opel Astri, ali jeftinija.

 

Dacia kompaktna budućnost stiže 2026. po pristupačnoj ceni

Firma neće zaboraviti ni napredne pomoćnike u vožnji, ni paletu benzinskih motora prilagođenih za rad na TNG i elektrificiranih kojima će premašiti zahtjevni Euro 7 standard, ali neće konkurirati Nijemcima po snazi, jer je postavljeno ograničenje sa maksimalno 160 KS. Sve što drugi proizvođači kažu da ne mogu da ponude u ovom segmentu uradiće Dacia sa cenom koja će se kretati u orbiti od 20.000 evra. Dacia kompaktna budućnost nije daleko, jer brend planira da bude predstavljen sredinom 2025. godine i lansiran na tržište u prvoj polovini 2026. godine.”

 

Izvor teksta

 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno / formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valjda ce i materijali biti za nijansu bolji u smislu dodira i odabira tipa tvrde plastike u odnosu na sandera i logana...mada koliko oni trenutno kostaju, sumnjam da ce biti neki preterani napredak za auto koji ce biti jeftiniji od opel Astre (verovatno L)  a opet kostatit oko 20k.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isto mislim,ali meni i nije važno koji su mmaterijali upotrebljavani…

Ja to što Dacia radi kontam kao reakciju na svu tu opremmljenost novih automobila,a automobili zapravo služe da te odvezu od tačke A do tačke B,ako to rade na uznudljiv način tim bolje…

Teško da mali trocilindraš uzbudljiv za vožnju,ali ljudi su pozitivno odreagovali 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, neshtry said:

automobili zapravo služe da te odvezu od tačke A do tačke B,ako to rade na uznudljiv način tim bolje…

Teško da mali trocilindraš uzbudljiv za vožnju,ali ljudi su pozitivno odreagovali

Slazem se no ima nas raznih, od toga da je nekome i kutija sibica sa 4 tocka = auto od A do B do onih koji ipak zele neki komfor i 'ne mora da je bas bas toliko jeftino da para oci'.

Moze on biti uzbudljiv ako se pomiris da je 3 cilindra, 90-125ks i laksi za voznju od atmosferca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je čudno kako ta plastika u kabini smeta samo kod Dačije?

Svaki model B segmenta ima obilje tvrde plastike unutra...pa ne smeta!

Ne smeta ni to što je VW T-Rock plastikaner najgori, ne smeta ni što u Vitari ima i žnj plastike i žnj lima... Samo je Dačija sinonim za lošu izvedbu!

@Martin:wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dačija je to usavršila do krajnjih granica…i pokrenula trend….

i sistem farbanja i nalepnice i nedostatak izolacije i goli lim

Meni ne smeta,a ni mnogima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daciju mk1 sam vozio kao auto B segmenta. I Caddy 2019 je ima, i L200 2021 je ima (posebno ispod linije upravljaca ali to je radna masina ne fensi auto), A5 Octavija je iskreno slabo ima. Duster mk2 pre restyle-a (najnoviji) u II nivou opreme je bas onako jeftino uradjen, centralna konzola i komande klime . Nije hrapava ali...

Mislim da vise boli cinjenica da nemas B segment ispod 10K eura nego koliko i kakvu jeftinu plastiku Dacija ima a onda i iz toga proizilazi da te pare dajes za solidan motor i menjac i svetla, a ostalo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koleza Oktavija nije B segment... Polo, Clio, C3, pa i nekada "naši" Punto, GP i Evo!

Moja poenta je da se za recimo Suzuki uvek govori o good value for money, iako je limarijski i plastikom tu na nivou Dačije... Eno ga novi T-Rock, trijes' iljada, a plastika ko kamen! 

Cene auta su otišle u q..c, svih pa i Dačije... 2018. sam u nekoj listi do 15000 imao Megan, 500L, S-Cross, Toyotu Auris, Seat Leon Style, Hyundai I30, KIA Ceed... Sada su svi oni 20+ iljada... Jbg

Share this post


Link to post
Share on other sites
36 minutes ago, bane1321 said:

Koleza Oktavija nije B segment... Polo, Clio, C3, pa i nekada "naši" Punto, GP i Evo!

Jos manje je L200 ali poenta price je da ces svuda u klot modelima naci jeftinu plastiku, pitanje je u kolikoj meri i za koji novac i da li ce to u ocima nekog ko daje lovu za isti ili se zaduzuje na 5-7g biti onako, prinudni kompromis ili sve jedno mu je. Sa drugim delom se potpuno slazem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za moj ukus, sadašnji Sandero Stepway, Logan i Jogger mogu da imaju mekše plastike enterijera i lepši štof na sedištima nego Fiat Tipo. Čak je pitanje i ko je pasivno bezbedniji, jer je Tipo testiran davne 2016, a nove Dačije 2021. godine, kada nisu bili isti uslovi i kriterijumi za tetsove pasivne bezbednosti.

Ono gde je Dačija sigurno gora od Tipa ( van svake dileme ) jesta aktivna bezbednost. Tu je Tipo "šije" samo tako. Tipo, zavisno od opreme, može da ima elemente asistencije koji kod dačije mogu samo da se sanjaju.

Tipo je postao PRESKUP u svakom smislu. Samo pogledajte zvaničan cenovnik za MY 2023 za Tipo, za 1,5 MHEV ili 1,6MJ. Ono su skandalozne cene. Samo pogledajte. Debelo iznad 30 hiljada. Ja sam mislio da sam žrtva skrivene kamere.

Radije bih ( čini mi se ) za manje para kupio Jogger-a hibrida.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prorocanstvo kaze da ce 2023 biti kolaps cena automobila jer ce prodaja stati zbog sumanutog rasta istih. Videcemo da li ce se obistiniti :lol:

 

Ali da je sumanuto sve, bas jeste. Cene nekih voza su bezmalo 50% otisle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iranski Saipa Cadila na bazi prvog Renault Logana

 

saipa 04.jpg

 

Iranska kompanija Saipa je javnosti pokazala novi model Cadila, koji je u stvari njihova značajno doterana verzija prve generacije Renaultovog Logana (u Evropi kao Dacia).

 

saipa 03.jpg

 

U odnosu na Logan, Saipa Cadila ima potpuno drugačiji prednji deo, sa novom maskom, svetlima, branikom i haubom, dok su pozadi nova svetla, drugačiji branik i poklopac prtljažnika.

 

saipa 02.jpg

 

Takođe, i unutrašnjost je izmenjena, uz trokraki volan, novu instrument tablu, kao i novi multimedijalni sistem sa ekranom osetljivim na dodir.

 

saipa 01.jpg

 

Motor je 1.6 atmosferski benzinac sa 105KS, u paru sa 5-stepenim manuelnim menjačem (kasnije stiže i CVT). Cena u kratkoj vesti nije navedena.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Sandero stiže 2027. godine

 

dacia p022.jpg

 

Kako pišu britanski mediji, sledeća generacija Dacie Sandero biće prvi električni automobil kompanije pune veličine, koji će ponuditi pristupačnost izbegavanjem skupog hardvera za baterije velikog dometa. Nakon uspešnog evropskog lansiranja Dacie Spring EV 2021. Dacia pomera fokus na elektrifikaciju svojih postojećih linija osnovnih modela, održavajući niske troškove korišćenjem postojeće arhitekture i unapređenjem efikasnosti minimiziranjem težine.

 

Izvršni direktor Dacije Denis Le Vot za britanski Autocar navodi da će nova, četvrta generacija Sandera stići ''2027. ili 2028. i živeti do 2034. ili 2035.'' i služiti kao nosilac za niskobudžetni put ove marke do game sa nultim emisijama. Sandero je jedan od najjeftinijih i najpopularnijih automobila u Evropi, tako da je pitanje kako osigurati da njegov naslednik zadrži tu poziciju uz poštovanje sve strožih zakona o bezbednosti i emisiji izduvnih gasova. Šef prodaje i marketinga Gzavije Martinet kaže da, iako će Dacia ući u C-segment sa tri veća nova modela u naredne tri godine, neće napustiti Sandero. ''B-segment je ko smo i šta radimo'', rekao je on. ''Ne želimo da zaboravimo ko smo.''

 

Kako bi zadržao svoju poziciju tržišnog lidera u ovom segmentu, Sandero će biti elektrifikovan. Le Vot je objasnio: ''Idemo na kraći domet i duže vreme punjenja'' u poređenju sa električnim rivalima u B-segmentu, jer ''želimo jeftiniju cenu za kupca.'' On je ukazao na rastuću cenu osnovnih električnih automobila - ''35.000 evra, 40.000 evra, 45.000 evra'' - kao inhibitor širokog širenja i ponovio posvećenost Dacie pružanju pristupačnije alternative. Kada novi Duster bude lansiran 2024. godine, svaki Dacia automobil (osim Springa) biće zasnovan na CMF-B platformi Grupe Renault, a njeni električni modeli će slediti primer prelaskom na blisko povezan ekvivalent CMF-BEV. To znači da će električni Sandero efektivno predstavljati Dacijin pristup Renaultu 5, iako sa više fokusa na korisnost i praktičnost.

 

Minimiziranje težine će biti ključno za smanjenje troškova i moglo bi čak omogućiti Daciji da ugradi manju bateriju od one koju će koristiti Sanderovi rođaci na toj platformi. Le Vot je napomenuo da prosečan kupac Springa vozi oko 10 milja (16 km) dnevno - što je znatno manje od dometa od 140 milja (225 km) koje nudi njegova baterija od 26.8 kWh. Dacia neće, rekao je on, ciljati na ''domet od 500-600 km i 20-minutno punjenje''. On je dodao da kompanija takođe istražuje načine da hemiju baterija učini što jeftinijom: ''možda će baterija biti na bazi natrijuma. Neki tvrde da natrijumske baterije nisu sjajne jer ne skladište mnogo energije i jer su teške. Ali su jeftine.''

 

Šef dizajna Dejvid Durand je dao nagoveštaje o tome kako će se sledeći Sandero uklopiti u liniju novog izgleda brenda - kao što je najavljeno u robusnom konceptu Bigstera - i da će se značajno razlikovati od aktuelnog automobila. Na osnovu ove perspektive, logično je da će sledeći Sandero biti postavljen više od tla od sadašnjeg i biće dizajniran da otvorenije prikaže Dacijin novi aktivni etos, kao što je prošle godine prikazano konceptom Manifesto. Verzija sa SUS motorima ostaje moguća, s obzirom na to da se takvi automobili mogu prodavati do 2035. u Evropi (2030. u Velikoj Britaniji), ali bez sumnje će doći sa hibridnom tehnologijom koja je nedavno uvedena u Joggeru.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo skuplji servis "po jedinici mere", ali, uz servisni interval koji ti upražnjavaš ( 30 hiljada km ? ), ispadne sasvim normalno.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otprilike, ali moram naglasiti da nakon 20k km kreće potrošnja ulja. Tako je bilo u toku prvog servisnog intervala i u toku drugog servisnog intervala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...