neshaoct 9590 Posted July 31, 2010 Dacia, niskobudžetni brend Renaulta sa sedištem u Rumuniji krenula je korak dalje u izgradnji svog prepoznatljivog imena uz novi dizajn budućih modela. Ovaj proizvođač naporno radi kako bi razvio drugu generaciju modela koji je postigao neočekivani uspeh, čak i na tržištima zapadne Evrope. Dacia trenutno radi na razvoju novog Logana, koji trenutno ima kodni naziv X52 i već je u pregovorima sa velikim brojem snabdevača, uključujući 54 rumunske i 134 strane kompanije. Kako navode zvaničnici, kreiranje izgleda druge generacije Logana je kao slaganje velike slagalice i svaki snabdevač je dobio samo određenu količinu informacija o novom modelu. Novi Logan bi trebalo da koristi motore koji zadovoljavaju euro 5 standard, a najavljeno je da će Dacia biti zadužena za proizvodnju Euro 5 motora za Renault Grupu. Ukoliko fabrika u Miaveniju dostigne maksimum kapaciteta od 300.000 jedinica proizvodnje godišnje, Renault bi mogao da proizvodnju X52 izmesti u svoje fabrike u Maroku i Rusiji. Dacia Logan II na tržištu bi trebalo da se nađe 2012. godine. Render : Autobild.de preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted August 1, 2010 samo da su ga malo podigli pa da komotni napisu INFINITY Quote Share this post Link to post Share on other sites
TRAZIONE_INTEGRALE 0 Posted August 1, 2010 Kakav god bude bio bice djubre....pored njega kad sam u pikapu osecam se kao da sam u ferariju...koliko je to djubre podignuto....zlo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted August 1, 2010 (edited) Odusevilo me kda sam cuo da u Daciji tapaciri nemaju ni jednu zabicu (od majstora koji ih je skidao) -lepe se Kad se tako stedi na plastici kakvo li je ostalo Ali verujem da ce napraviti pomak na novijim modelima -pocece da stavljaju zabice Edited August 1, 2010 by mik Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kypck 0 Posted August 1, 2010 Drugar je uzeo Sandera stepway...nije los autic, ali samo 2 airbag-a, a plastike kao da fale negde...oko prednjih brisaca i na zadnjoj stranici (gde je brava petih vrata)... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted August 1, 2010 Salu na stranu nije dacija toliko losa za te novce Ali nekako jos uvek odaje utisak jeftinoce i krhkosti na prvi pogled A konkurencija u tom rangu joj je prilicno jaka i cene konstantno padaju,u toj klasi,gde ima mnogo atraktivnijih automobila sa vise opreme,boljim dizajnom i boljom bezbednoscu.Cuo sam i ovake i onakve price o njoj ,mada su uglavnom ljudi koji su je kupili zadovoljni sa odnosom ulozeno/dobijeno 1 Bojssa reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted August 1, 2010 Ko do sada nije video, nek' pogleda:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=42399 Quote Share this post Link to post Share on other sites
mane 2 Posted August 2, 2010 (edited) Shalu na stranu ali koliko para toliko i zikemu, moj nesretni kum je 2000 kupo novu Daciju Solencu, grdje bi bilo samo da je kupio Uaz-a, za 10 god koliko je vozi (presao je 110000 imao je samo redovne servise i zamene diskova i lamele ...nijedan kvar na motoru i na kompu (ako ga ima), lazem, imao je jedan vanredan zahvat , otprilike posle 3 god raubovanja su mu otpale sharke na vozacevim vratima , steta je sanirana u 20 ak jura ili dem ne secam se sta bi tad popularno...hocu da kazem i podrzim Mika-a .... ako zelis nov auto i ako nisi kompleksash kao vecina nas uzi( ga biciklo i nako nije moje) Daciju Sandero ili ono ...klonirano all road chudo i narednih par godina samo pegla i.... bona di minaca... sto rekli Rumuni Edited August 2, 2010 by mane 1 Bojssa reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted August 2, 2010 Ne razumem čemu toliko piškenje po Dačiji... Dačija se digla iz potpunog mrtvila i polako počinje da napreduje... ono što je najvažnije, osvaja sve veće tržište... Evropa, Balka, Rusija, Severna Afrika, Bliski Istok... to je ono što je našoj Zastavi i sadašnjem Fiatu oduvek falilo... Solenca je bila prvi trzaj iz pepela i nije se pokazalo toliko loše u odnosu kvalitet/cena... za njom Logan, pa Logan restyle, pa sad Sandero, pa Sandero stepway pa za njim sada Duster pa najava novog Logana... Dakle, da ne valja ne bi toliko napredovala, a činjenica je da svaka roba ima svog kupca... oni su svesni svog (ne)kvaliteta i ciljna grupa su im siromašne zemlje, a ne zapadna Evropa u koju mi pokušavamo da proguramo Juga i sada Punta... ne radi se to tako 1 Bojssa reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted August 2, 2010 Sve se slažem oko Dacie i njenog postpenog, planskog razvoja i produkcije novih modela. Samo dopuna oko Punta...nemamo mi šta da guramo Punta u zapadnu Evropu, jer je on od svog prvog primerka, prve generacije već tamo. Od prve generacije do danas prodat je u preko 6.000.000 komada...i danas se proizvodi i u Italiji, ne samo u KG. U Italiji je i dalje uz Pandu najprodavaniji Fiatov model u toj klasi.Npr. u januaru ove godine, italijansko tržište:Najprodavaniji model Fiata je Punto (Punto Classic, Grande Punto i Grande Punto Evo) prodat u 20.496 komada. Sledeća je Panda sa 14.992 jedinica, na trećem mestu je Fiat 500 sa 7.358, dok je Lancia Ypsilon na četvrtom mestu u okviru grupacije sa 3.845 jedinica.http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=40215 Quote Share this post Link to post Share on other sites
babo 0 Posted August 3, 2010 Samo dopuna oko Punta...nemamo mi šta da guramo Punta u zapadnu Evropu, jer je on od svog prvog primerka, prve generacije već tamo. Od prve generacije do danas prodat je u preko 6.000.000 komada...i danas se proizvodi i u Italiji, ne samo u KG. U Italiji je i dalje uz Pandu najprodavaniji Fiatov model u toj klasi.http://www.fiat.it/cgi-bin/pbrand.dll/FIAT_ITALIA/carconfig/carconfig.jsp?BV_SessionID=@@@@1255883685.1280819664@@@@&BV_EngineID=cccfadeldkeefdicefecejgdfkhdfji.0&modelKey=1886 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Steelo 0 Posted August 3, 2010 http://www.fiat.it/cgi-bin/pbrand.dll/FIAT_ITALIA/carconfig/carconfig.jsp?BV_SessionID=@@@@1255883685.1280819664@@@@&BV_EngineID=cccfadeldkeefdicefecejgdfkhdfji.0&modelKey=1886 Moze neko objasnjenje za nas sa jeftinijim ulaznicama...Ne kapiram sta ovo znaci... link ka fiatovom sajtu... i? Quote Share this post Link to post Share on other sites
TRAZIONE_INTEGRALE 0 Posted August 3, 2010 za te parekoliko kosta nov logan sandereo ili koje god vozilo dacije pre bih pazario polovnjaka i odradio veliki servis.... ma moze da bude nov koliko hoce....dokne naprave neshto kao shto je recimo fabija... ni ne razmishljam o daciji kao automobilu...tacka Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted August 3, 2010 posao mi je takav da se srecem svakodnevno sa raznoraznim automobilima.Primetio sam da oni koji voze Daciju Logan i Sandero nikad nece da kazu da voze Daciju vec >>Vozim LOGANA tj Vozim Sandera a na to se upisam iz sve snage Od ta dva bi uvek izabrao Punto Classic Quote Share this post Link to post Share on other sites
mane 2 Posted August 3, 2010 (edited) EVOLUZIONE...Slazem se sve sto si rekao za cenu ali ... Fabia.....pa po cemu je fabia lepsa, od sandera, (cak misim da je skuplja), jedino po tome sto je losh klon VW-a mogao si da nadjes bolji auto za poredjenje, recimo alfu 147 2005, alfu 156 restajling , fiat stilo M-jet 2006,fiat grande punto itd ,pa opste je poznata stvar da je skoda vozilo nestvarenih Vw drivera Edited August 3, 2010 by mane Quote Share this post Link to post Share on other sites
TRAZIONE_INTEGRALE 0 Posted August 3, 2010 pa pazi mane nisam imao zelju da takve lepotice kakve su alfe (inace ciji sam prvenstveno fan ) stavljam u bilo koje poredjenje sa dacijom.... zato je fabija dobila mesto....ALFA je stvar duha, auto koji jedini ima dushu.... on se voli...ljubi ,,sa njime se prica....ma to je kao da imash najbolju ribu Quote Share this post Link to post Share on other sites
mane 2 Posted August 3, 2010 ...tesko da sam ja poredio daciju i alfu...koliko se secam ti si komentarisao cenu nove dachije i polovnog automobila a, ja sam alfu( ma mogao je da bude i golf IV, opel astra, nebitno) naveo samo kao auto koji moze da se nabavi za taj novac ... ali sve u svemu slazem se sa tobom , tesko da bih kupio daciju,sjang-jong,indijski ili neki driugi auto tog kalibra samo da bih vozio nov auto... sta cu kad vucem poremecaj iz detinjstva ( uvek su me fascinirali nemacki tenkovi , talijnske voditeljke , a ni gejshe nisu za bacanje, samo ponekad podsecaju na porcelanske lutke kao i vecina njihovih automobila)....uvek sam gotivio sile osovina... Quote Share this post Link to post Share on other sites
TRAZIONE_INTEGRALE 0 Posted August 4, 2010 A nenenenenen mane dechahce silno gresis Ja sam fabiju poredio sa dacijom u smislu kvaliteta da necu priznati daciju kao auto dok ne naprave kvalitet priblizan bar fabiji ...a spomenuh da bi polovnjaka uzeo pre nego novu daciju bez navodjenja marke.... :) :) mislim da ne bude zabune? khm... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 617 Posted August 4, 2010 Ne biste verovali, ali u Germaniji gde sam boravio proteklih 20tak dana, prešao put od Minhena do Rostoka na točkovima (BMW 1 ), video sam sigurno 10 puta više Dacia Logan (obavezno karavan) nego svih Fiata ukupno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mane 2 Posted August 4, 2010 A nenenenenen mane dechahce silno gresis Ja sam fabiju poredio sa dacijom u smislu kvaliteta da necu priznati daciju kao auto dok ne naprave kvalitet priblizan bar fabiji ...a spomenuh da bi polovnjaka uzeo pre nego novu daciju bez navodjenja marke.... :) :) mislim da ne bude zabune? khm... Vidi...mali veseljace, ako pazljivo procitas svoj prethodni post o blacenu Dacije, videces da si upravo ti pominjao cenu polovnjaka i nove dacije a opet ti kazem kao i u prethodnom postu (odgovor na prvi tvoj post ) sto se tice kvaliteta fabie i sandera....po cemu je fabia bolja.... isto sr... drugi znak na haubi , konfekcionale...da ne bude zabune... Ne biste verovali, ali u Germaniji gde sam boravio proteklih 20tak dana, prešao put od Minhena do Rostoka na točkovima (BMW 1 ), video sam sigurno 10 puta više Dacia Logan (obavezno karavan) nego svih Fiata ukupno. ....ma da su Shvabe normalne ne bi napali Rusiju u II WW Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted September 17, 2012 Novi Dacia Logan: prve zvanične slike Sem slika novog Sandera, Dacia je objavila i zavnične fotografije nove generacije Logana sa kojim je 2004. godine i počeo preporod ove rumunske marke u vlasništvu Renaulta. Za ovih 8 godina na tržištu dosadašnji Logan je širom sveta prodat u više od 2.5 miliona primeraka, mada pod različitim markama (Dacia, Renault, Nissan, Lada, Mahindra). Kao i Sandero II, i Logan II će premijeru imati krajem septembra na Salonu automobila u Parizu. I ovde je novost Renaultov trocilindrični turbo benzinac 0.9 TCe sa 90KS, a neki izvori pominju da će u ponudi biti i 1.2 TCe benzinac sa 115KS. I ovde važi ono što je rečeno za novi Sandero; bez obzira na brojna poboljšanja u odnosu na dosašnji model cena novog Logana se neće bitnije menjati, što opet znači da će Logan II biti pristupačan automobil koji je pored savremenijeg dizajna u odnosu na aktuelni dobio i moderniju unutrašnjost sa kvalitetnijim materijalima i poboljšanu bezbednost. Više detalja će biti saopšteno naknadno. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 17, 2012 Nešo preteče me za 36 minuta. Postavio sam slike i Sandera. http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=54802&st=40 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted September 18, 2012 ja da dodam samo,kvalitet izrade,enterijera i zavrsne obrade,punta klasik i dacije logan,punto duplo bolje uradjen,ali duplo.....Ne hvalim Fiat,vec svako ko je mogao paraleno da ih pregleda,uocio je to... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted September 19, 2012 Ja sam ih dugo paralelno i vozio i jos ih vozim 2007. godiste oba.Tako da: enterijer Punta izgleda kao spejs-satl naspram enterijera Logana. Apsolutno se slazem.Ali, kod Logana je puno teze izgrebati plastiku od plastike kod Punta, koja se izgrebe cim ne daj Boze naslonis prst na nju.Videcemo kako ce biti kod restajlinga. Quote Share this post Link to post Share on other sites