kreator 288 Posted September 27, 2018 (edited) Meni se na 1,6 dešava da prvo paljenje npr ujutro neće iz prve..Moz da verglaš kolko oćeš a neće..Na drugo gašenje pumpe upali nekad čak i treći put..Dok vruć pali što kazu na pola ključa. Cenim al nisam baš siguran da mi ne radi pumpa kako treba..Gladajući jedan video o tome ona ne sme vraća gorivo nazad u rezervoar već da uvek ima neki pritisak..Znači samo smer ka motoru. To ću uskoro da proverim..Inače u radu je ok ide prima gas ..Pumpa za benzin treba da ima na izlazu jednu kuglicu sa oprugom koja sprečava da vraća gorivo nazad jednosmerni ventil.Kad ona propadne posle više sati pritisak u sistemu oslabi pa neće da upali..Treba joj vremena da nagura gorivo do dizni. Probaj prvo dal pumpa drzi gorivo..Skineš crevo pa duneš kroz njega u smeru rezervoara ..Ako vreća onda je to..Ako ne onda trazi nešto drugo.. Edited September 27, 2018 by kreator 1 knezevic76 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
cuore_sportivo 79 Posted September 28, 2018 Iste simptome sam imao prosle godine i morao sam pumpu da menjam. 1.2 16v mk2a. Quote Share this post Link to post Share on other sites
emil 14 Posted October 4, 2018 Evo mali update. Akumulator sam proverio, stavili smo ga na opterecenje od 210A i kazu u akumulator servisu da je aku odlican, i da ima dovoljno snage i kapaciteta. Sistem napajanja gorivom je izgleda problematican. Na samom railu, gde su dizne, ima mali izlaz sa iglom, za proveru pritiska goriva. U toku rada pumpa nabije pritisak i do 3.5 bara, tako je izmerio manometar, medjutim. Ako ostavim auto 2 minuta a da ne radi, ugasen je, pritisak odmah padne. Jednostavno ne zadrzava pritisak u sistemu. Ovo se lako proveri sa burgijom ili srafom. Samo pritisnes iglicu na otvoru na railu, sa strane ka remenicama, i kod mene jedva da kapne malko goriva, a trebalo bi pod pritiskom da sprica. Probao sam i metodom koju je kreator naveo, i tu osetim da polako pritisak opada, kada duvek u njega, ka smeru pumpe. Pritisak opada polako, ali opada. Sad, mislim da je pumpa dobra, jer ona nabije 3.5 bara, sto je dovoljno, ali da je regulator pritiska problem. Da li se kod 1.2 16V moze regulator zasebno menjati ili moram celu pumpu vaditi iz rezervoara i stavljati drugu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vasilije 0 Posted April 28, 2019 (edited) Radi se o fiat punto 2002 1.2 8v problemi su sledeci. Ne mogu da startujem automobil, na instrument tabli mi stoji kod kljuc, to je prvi problem. Drugi problem jeste kada dam kontakt pumpa se cuje kao da sam uklkucio zmigavac ali jedno 100 puta brze cakće, po pravilu bi ona trebala nakon nekoliko sekundi da se iskljuci ali nece. To mi se sve desilo kada sam auto oterao kod autodiagnosticara i on mi je rekao kako ja sam ti sve greske izbrisao. Ja kasnije da upalim automobil kad oces djavola ne moze. On je opet hteo da mi prikljuci diagnostiku ali uopste nema napajanja na izlasku gde dolazi OBD2 a akumulator ispravan. Izvinjavam se ovo sam napisao sve zbrda zdola jer sam veoma nervozan. Ako je neko imao isti problem neka odgovori. Hvala na razumjevanju. Edited April 29, 2019 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vasilije 0 Posted May 1, 2019 hvala vam na pomoci. Sajt vam je odlican Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9664 Posted May 2, 2019 @Vasilije Nema na čemu...jer vreme se ne računa po tebi (kažu da je bio jedan lik pre 2019. godina, pa vreme ipak računamo po njemu). Pošto se vreme ne računa po tebi, onda pogledaš i šta je pisano pre nego si ti rešio da pišeš...naročito nakon što sam tvoje pitanje prebacio u temu gde treba, tj. gde se o tome već pisalo. 2 MS PK and majstormica reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto mk 0 Posted May 30, 2020 (edited) Imam jedan problem sa punto 1.2 8v 2000 godina proizvodnja. Auto ima 270k km. kad je motor hladan auto pali i mozes ga voziti bez problema, ali kad postigne radnu temperaturu i ako slucajno ugasis auto onda nema palenja sve dok se motor na ohladi ( neki 3-4 sata) . Kad se to dogodi na tabli se upali check engine lampica i motor radi na 2 cilindra ( samo auto kao da iskluci 1vi i 4ti cilinder). Kad bi izvukao kablbod svecice na 1vi i 4ti cilinder auto ostaje da radi. Nosio na dijagnostiku ostanoveno da je bobina .. zamenjene komplet bobine, kablovi i svecice ali problem opet ostaje .. autoelektricar kaze da je mehanicki kvar, automehanicar kaze da je problem sa strujom. jel neko imao slican problem i kako je to sredio .. Edited May 30, 2020 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 21229 Posted May 30, 2020 @Punto mk obično bude senzor radilice, imao sam taj problem da neće da upali kad je vruć, zamenio taj senzor radilice i nikakav problem više nije bio. Jedino ne znam sto se kod tebe javlja problem sa nemirnim radom motora, to se meni nije dešavalo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto mk 0 Posted May 31, 2020 Kad je bio na dijagnostici nije izbacio gresku senzora tek gresku bobine 1 ili kako i da je .. ona bobina koja je za 1vi i 4ti cilinder . Ispitacu instalaciju na senzora da nije pukla izolacija ili slicno i probacu ga ocistiti. Ako i to ne pomogne Promenicu senzor polozaja radilice pa cemo videti .. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko_016 2 Posted July 25, 2020 Forumasi imam problem sa punticem, a desava se sledece: dok je bilo hladnije vreme ako auto ne palim tipa 5 dana tesko je palio, punio sam akumulator i slicno. Sad kad je vreme toplo auto pali bez problema prvi put (kad je hladan), medjutim ako auto ugasim pa za nekih 5-10 minuta treba da upalim auto jedva vergla ali nekako se namuci da upali. Cudo je to sto se ovo ne javlja uvek nego na primer, drugo paljenje super provozam se stanem nesto na 5 minuta, trece paljenje jedva, muci se. Sta moze da bude problem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9664 Posted July 25, 2020 (edited) @Marko_016 Koliko sam razumeo, nemaš problem sa paljenjem (startovanjem motora), nego sa verglanjem zbog akumulatora...auto odstoji neko vreme i nema snage da zavergla? Ako nije odstojao zavergla kako treba, upali bez problema...ali onda voziš, staneš...i kad treba opet da zavergla to ili radi kilavo ili uopšte neće. Tako? Voziš li retko i kratke relacije (1-2-3 km)? Edited July 25, 2020 by neshaoct Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 16807 Posted July 25, 2020 Kod mene je bio akumulator problem,ne stigne da se dopuni,a i pre prvog starta nije bio baš pun. Probaj da dopuniš akumulator i da ne pališ potrošače,pa proveri.... Verovatno je alternator za zamenu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko_016 2 Posted July 25, 2020 On 7/25/2020 at 6:39 PM, neshaoct said: @Marko_016 Koliko sam razumeo, nemaš problem sa paljenjem (startovanjem motora), nego sa verglanjem zbog akumulatora...auto odstoji neko vreme i nema snage da zavergla? Ako nije odstojao zavergla kako treba, upali bez problema...ali onda voziš, staneš...i kad treba opet da zavergla to ili radi kilavo ili uopšte neće. Tako? Voziš li retko i kratke relacije (1-2-3 km)? Da kratke su relacije, gradska voznja, vozim na primer jednom u 3 dana i to malu kilometrazu. Evo da ti opisem situaciju od danas: vozio sam do majstora za auspuh da sredim nesto, auto u dvoristu upalio odlicno, ugasio sam ga ispred kapije kod majstora pa upalio opet i sve super, u razmaku od 5 minuta. Nakon toga, udjem u dvoriste kod majstora stanem ispred njegove garaze i ugasim auto na pet minuta, da upalim auto da udjem u radionicu on se muci dok vergla ali upalio je nekako. On 7/25/2020 at 6:45 PM, neshtry said: Kod mene je bio akumulator problem,ne stigne da se dopuni,a i pre prvog starta nije bio baš pun. Probaj da dopuniš akumulator i da ne pališ potrošače,pa proveri.... Verovatno je alternator za zamenu Vazi, probacu i to, samo da nadjem punjac za akumulator Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 16807 Posted July 25, 2020 Ja sam mučio sa punjačem,pozajmljivao i jednog dana presečen i odem i kupim...I hvala Bogu da jesam,nije toliko skup koliko je koristan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko_016 2 Posted July 25, 2020 Koji punjac si uzeo i gde? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko_016 2 Posted August 19, 2020 Problem je resen kupovinom novog akumulatora (varta blue dynamic), prethodno je elektricar proverio alternator i rekao da dobro puni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milos Milivojevic 0 Posted July 6, 2022 (edited) Pozdrav ljudi, treba mi pomoc vezana za problem koji imam sa automobilom. U pitanju je Fiat Punto 1.2 8v 2003 god., imao sam paljenje, majstor mi je rekao da je detonirao plin da ne duzim mnogo. , sredio sam sta se trebalo srediti u tom trenutku i u pocetku je sve bilo dobro, medjutim poceo je da se cuje kao "traktor" zamenio sam bobine,bio je bolji zvuk motora sve je bilo bolje. Nakon toga sam krenuo do prodavnice i auto se ugasio kao da je gubio snagu, prakticno u voznji izgubi snagu i nakon toga ponovo dobije snagu i obrtaji se podignu, pa padnu a kada se auto ugreje nece da se upali tacnije nece da povuce, upali se i kada dam gas obrtaji padnu i ugasi se, zamenio sam senzor temperature rashladne tecnosi i nista. Da li neko ima iskustva sa ovakvom vrstom problema.. Pozdrav Edited July 6, 2022 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackkk 121 Posted July 6, 2022 (edited) @Milos Milivojevic Proveri zupčenje, pogotovo ako si ga palio na gurku. Edited July 6, 2022 by neshaoct dodao tag 1 Milos Milivojevic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
cofili 0 Posted April 24, 2023 (edited) Pozdrav, Imam Zastavu 10, 2007. godište, 1.2 motor 8V, benzinac sa potapajucom pumpom. Ne razumem se skoro apsolutno nista pa bi svaka pomoc dobro dosla pre majstora. Uglavnom kad ga palim prvi put u danu nema sanse da upali iz prve, ili da ga palim 2 3 puta pa tek onda upali ili da pustim da vergla sigurno 10 sekundi pa tek onda upali, ali posle kad se provoza malo pa ga ugasim onda pali iz prve, moguce da je do struje nesto. Evo ga i video gde se cuje kako vergla: VIDEO ZASTAVA 10 (klik na link) Hvala puno svaka pomoc ako mogu ja nesto sam ds proverim da vidim sta i kako pre majstora, ili bar da znam otprilike sta mu je bilo bi super Edited April 24, 2023 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9664 Posted April 24, 2023 @cofili Kada je motor hladan troši do 30% više goriva nego kad dođe na radnu temperaturu. Taj benzin mora da prođe kroz dizne. Kada su dizne dosta zapušene, onda kroz njih ne može da prođe toliko goriva i eto problema sa paljenjem. Kada ugasiš motor koji je na radnoj temperaturi (svejedno, samo da nije skroz hladan), i hoćeš opet da ga upališ posle nekog vremena, trebaće manje goriva i ta manja količina može da prođe kroz dizne (koje su u određenoj meri zapušene) i zato tada pali bez problema. Dakle, kada god postoje problemi sa paljenjem kada je auto hladan, a istih problema nema kada je motor zagrejan - mogući razlog su dizne. Skidanje i čišćenje benzinskih dizni na 1.2 8v nije skupo. Ali, može da bude problem i sa pumpom goriva, jer ona mora da potera tu veću količinu benzina kada je motor hladan... Quote Share this post Link to post Share on other sites
cofili 0 Posted April 24, 2023 (edited) hvala, takodje mi se desilo juce, vozio sam ga mozda sat vremena, i stanem na semafor radi na leru super, i ja da krenem na semafor u prvoj ugusi se… dam mu ja i gas opet se ugusi.. ubacim u rikverc probam da vidim jel ide, ide bez problema… i posle rikverca ubacio u prvu opet i krenuo bez problema…. i da li je istina da automobili sa potapajucom pumpom moraju da se voze na pola rezervoara, jer nju hladi benzin? Edited April 24, 2023 by neshaoct formatiranje Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9664 Posted April 24, 2023 3 minutes ago, cofili said: i da li je istina da automobili sa potapajucom pumpom moraju da se voze na pola rezervoara, jer nju hladi benzin? - KLIK OVDE Quote Share this post Link to post Share on other sites
cofili 0 Posted April 24, 2023 (edited) hvala, isto da napomenem, smrdi mi benzin iz auspuha, jel to mozda isto zbog dizni? ili to ukazuje da je ipak pumpa problem Edited April 24, 2023 by neshaoct formatiranje Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9664 Posted April 24, 2023 @cofili Miris benzina na auspuhu je jer nije dobro sagorevanje. Može biti zbog loših svećica, može biti zbog loše lambda sonde... - Fiat Punto mk.2 1.2 16v / 8v - lambda sonda Quote Share this post Link to post Share on other sites
cofili 0 Posted April 24, 2023 (edited) hvala!!! bas smaram izvinjavam se… ali totalni sam pocetnik pa me sve zanima rekli su mi da mozda i losije pali jer ne baca svecica struju kako treba, i sad ovo i rekli mi da te svecice nisu skupe i da ih ima valjda cetri komada…. jel mogu ja to da zamenim sam? Edited April 24, 2023 by neshaoct formatiranje Quote Share this post Link to post Share on other sites