Jump to content
FAS Euroauto Goran
viktorparacin

Fiat Punto mk.2 1.2 8v - variranje obrtaja / leptir

Recommended Posts

Uradio sam kako si rekao provjerio kabal i đek sve je ok nema znakova da je neko oštećenje na njima ili da đek pravi slab kontakt. Sa prislanjanjem ključa nisam uspio uradio jer  kada se ugasio bio sam u koloni na graničnom prelazu između BiH i SR i nisam mogao u tom trenutku skidati plastiku već standardno reset ecu i teraj dalje mada se tada nije upalila kod lampica. Da mi je naći šta je problem da se on sam od sebe u leru ugasi onda bi sve ostalo bilo lakše. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko sam vidio stlov ecu je lako otvoriti i obaviti popravku, međutim puntov je teže i veoma pipljiv za  otvoranje jer je dodatno zaliven silikonom. ne znam nikoga u Loznici da radi njihovu popravku u razgovoru sa jednim autoelektričar on mi je rekao da kad ima problem sa računarom on ih šalje za Beograd. Koliko se uopšte kreće njihova popravka?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da sam na tvom mestu upalio bih, digao haubu i mrdao svaki džek, žicu, releje pogotovo jer oni mogu da zakucaju, pa ti kad otkačiš ecu ili acu on se rastereti i tako neko vreme dok ponovi ne zakuca.
Padaju mi na pamet relej pumpe goriva, relej koji je vezan za paljenje i ne znam sad napamet koje sve releje ima a utiču direktno na rad motora.
Problem je jer ti fantomski kvarovi se najbolje rešavaju kad se dese. Samo tad električar može da vidi gde je struja u prekidu.

I da dodam za servis ECU, obično se radi zamena, daš stari a dobiješ sređeni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam konkretno kod tebe na autu, obično su negde kod akumulatora ili kod koševa pokriveni poklopcem na kome treba da je iscrtano koji je za šta.
Releji za ventilatore i slično mogu biti odvojeni od releja za pumpu!

Izguglaj fuel pump relay za tvoj model auta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedno pitanje, mk2b 16v. Imam probelm, koji nije toliko strasan, ali nervira. Prilikom "pravljenja vage" se najvise vidi, naime drzim gas u konstantnom polozaju, pustam kvacilo ali kako prenos krece da hvata, obrtaji variraju i auto blago trza/cima. Kada menjam brzine pri visim obrtajima sve je ok. Ovo se takodje primecuje pre dodavanju gasa pri nizim obrtajima (~1800npr). Auto pali dobro, ide dobro, ne stuca, niti ista slicno. Zamenjenje svecice, kablovi, akumulator, remontovan alternator, naravno svi filteri, radjen veliki servis i zamena kvacila pre nekoliko meseci (ne zbog ovoga, vec zbog generalnog stanja). Problem bio prisutran i sa starim kvacilom. Sledece na sta ciljam je ciscenje klapne gasa? Da li moze biti jos nesto? Pitam unapred, jer ako ne naglasim majstoru sta sve da pogleda i problem ostane, moram ponovo da idem, ostavljam auto itd, sto mi pravi najveci problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

varijaraju mi obrtaji pri ostrijem dodavanju gasa dok je hladan, zna li neko uzrok?

hladan na ler radi dobro, bez oscilacija, kad krecem bez gasa ili sa malim/blagim dodavanjem gasa sve ok. Malo vise stisnem gas poludi.

zagrijan sve ok. skidao klapnu, cista.

 

Edited by Zan Batist

Share this post


Link to post
Share on other sites
On ‎2‎/‎24‎/‎2019 at 9:30 AM, Zan Batist said:

varijaraju mi obrtaji pri ostrijem dodavanju gasa dok je hladan, zna li neko uzrok?

hladan na ler radi dobro, bez oscilacija, kad krecem bez gasa ili sa malim/blagim dodavanjem gasa sve ok. Malo vise stisnem gas poludi.

zagrijan sve ok. skidao klapnu, cista.

niko nije imao isti scenario? bio bih vam zahvalan ako podijelite iskustvo sa mnom.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On ‎2‎/‎27‎/‎2019 at 2:29 PM, Zan Batist said:
On ‎2‎/‎24‎/‎2019 at 9:30 AM, Zan Batist said:

varijaraju mi obrtaji pri ostrijem dodavanju gasa dok je hladan, zna li neko uzrok?

hladan na ler radi dobro, bez oscilacija, kad krecem bez gasa ili sa malim/blagim dodavanjem gasa sve ok. Malo vise stisnem gas poludi.

zagrijan sve ok. skidao klapnu, cista.

niko nije imao isti scenario? bio bih vam zahvalan ako podijelite iskustvo sa mnom.

i ovo je rijeseno davno, da zatvorimo case.. kontakt sprejom spoj kabla i bobine, kraj.

 

Presto-Kontakt-sprej-400ml.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poz kolege puntisti...moze savet, od kad je krenula zima povremeno dok auto ne dostigne radnu temp obrtaji u leru variraju, ali ravnomerno, uvek se u leru spuste za 100-200 obrtaja, u istim intervalima, znaci radi ono kao da ga turiras blago i jednako, brm brm brm ....malo dodam gas on unormali se...u voznji sve ok, kad se ugreje bude ok....neki predlog? 1.2 8v 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...