mikisxy 6 Posted February 3, 2010 jbg ima nas ralicitih svuda,zato se trudimo da ovaj forum ostane u duhu pomoci i druzenja Quote Share this post Link to post Share on other sites
a.m 1 Posted February 3, 2010 slabo sam aktivan jer nemam bas puno vremena ali stvarno ste super pozz svima a za 200 javim hihihiipa ti slobodno zakazi kod ovih nasih majstora pa nije zagreb toliko daleko,a i kada ti urade znas sta su ti uradili pa dodjem ti ja jednom godisnje u Bg i Kraljevo a sad sam i kupio neke delove u kraljevo i to upola jeftinije nego kod nas npr kod nas je kvacilo ili korpa i lamela 2200kn a to je oko 300e bez druk lagera ako vas 9500din isto sve Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stilo_jtd_Mania 0 Posted February 15, 2010 Zanima me jedno, Kako sa ociscenom turbinom stilo od 115ks ide samo 180 kmh? Moj stilo ide 220 kmh na ravnom ali mu treba malo vremena, a na nizbrdici posle naplatne rampe na auto putu ka Nisu sam isao oko 230 kmh i zalepio skalu obrtaja na 5000 rpm. neki likovi su isli i preko 230 ali nemam pojma da li su cipovani(youtube). da li moj cajger laze nemam pojma, sa obzirom da na auto komandi i meracu brzine odstupa moj brzinometar samo 4 kmh kao i na lagun od ortaka ,a i na astri isto tako? Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted February 15, 2010 procitaj pazljivo celu temu,niko ne kaze da je 180limit preko koga nece da ide dakle pre ciscenja turbine na 160 je palio engine fail i vracao se u safe mod kada je ociscena turbina probano je do 180km/h i isao je extra i sigurno da moze jos Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 15, 2010 ...Moj stilo ide 220 kmh na ravnom ali mu treba malo vremena, a na nizbrdici posle naplatne rampe na auto putu ka Nisu sam isao oko 230 kmh i zalepio skalu obrtaja na 5000 rpm...Držati na 5.000 obrtaja i nekog benzinca od ~100KS nije baš poželjno ( ''treba mu malo vremena'' ), a za dizele tek nikako nije...Vrlo brzo će tu doći do kvarova...kao što se dešavalo....da li moj cajger laze nemam pojma, sa obzirom da na auto komandi i meracu brzine odstupa moj brzinometar samo 4 kmh kao i na lagun od ortaka ,a i na astri isto tako?Naravno da laže. Svaki to radi. Što je veća brzina kojom se ide, on laže više...tj. to na autokomandi nije relevantno jer ne idete 180 Km/h...već mnogo manje, pa je i to laganje brzinomera manje.Takođe, proizvođač automobila je napisao koja je maksimalna brzina tog modela. Teško da su napisali manje nego što stvarno može da ide, bez obzira koliko pokaže cajger... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted February 15, 2010 zalepio skalu obrtaja na 5000 rpm. U petoj brzini jtd Stilo sa originalnom mapom ne može da dostigne 5000 o/min. To bi bila brzina debelo preko 220 km/h. Maksimalna brzina 192 km/h postiže na 4000-4100 o/min gde je i najveća snaga tog motora. Meni je cajger na 4000 u petoj pokazivao 200. Nisam ga držao dugo tako ali se i dalje penjao vrlo polako.Posle čipovanja ide lagano preko 4000 ali nisam probao dokle. Mislim čak da ima blokadu na 4400. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan73 337 Posted February 21, 2010 ^^^ Potvrđujem!4000rpm i 200km/h na autoputu kod (cini mi se) Leskovca (pravac kao pista od par km)!Letos, pri povatku iz Grčke. Stilo jtd 115HP 2005. Quote Share this post Link to post Share on other sites
fandjo 1 Posted April 26, 2010 Kad pricate o brzini i merenju lazljivi brzinomer ne racunajte, uzmi od nekog gps i na njemu meri brzinu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted April 26, 2010 Izmereno. Tu smo u 4% dok je dok je šata na gumi dobra Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted April 26, 2010 (edited) Jeste da nije Stilo, nego Lybra, ali motor je skoro identičan.Evo kako to izgleda- a nije tako. Daj bože da je 195, a i broj obrtaja je možda nešto preko 4000, jer je u pitanju nizbrdica...iza Ražnja (Niški auto put)Zlatno pravilo za sve motore i ponašanje u drumskoj vožnji je da je moguće koristiti maksimalnu brzinu, ali taman toliko da se ostvari nekakav cilj (preticanje...i sl.)Putna brzina je od 75-80% maksimalne brzine, negde na 3000 obrtaja.. Vrlo ugodna i lagana vožnja do 160, niti buka u kabini, niti napeta žena, deca smirena, muzika se lepo čuje - a motor troši kao upaljač!! Edited April 26, 2010 by Damjanović Quote Share this post Link to post Share on other sites
zocca 0 Posted May 4, 2010 ja sam na toj istoj nizbrdici pre 2 godine iso 215km ( po mom satu stilo 1.9jtd i bilo je preko 4000 mislim da je mozda mogo jos malo da ubrza ali ipak je to bila nizbrdica nisam sigurna da bi iso toliko na ravnom)Sto se potrosnej tice u odlasku za GRcku oko 750km prosek 5.2l nisam iso brze od 140 na jednom mestu iso 180 30sec. A u povratku prosek 120km/h po kompjuteru i potrosnja 7,x nisma siguran tacno ali preko 7l.I naravno potrosio i ulje. Od onda ne vozim preko do dans retko kad predjem 120km. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zeljkoci 58 Posted May 5, 2010 lepo ubacim svoju cromicu u 6-tu, 3500 o/min i samo zvizdi 210km/h. bez ikakvog opterecenja i zamora. isao sam i vise ali nije preporucljivo. dizel je to. pre toga nista nisam cistio. posle sam ocistio EGR, MAP, MAF (ko zna kad je zadnji out bili cisceno). ostala mi je jos turbina i usis. ala ce to onda da pokaze svoju azdaju! Quote Share this post Link to post Share on other sites
a.m 1 Posted August 6, 2010 imam jedno pitanje u vezi turbina za stila. Da li koja veca pase na njega i od kog je to auta, jer bi htio stavit vecu turbinu posto mi je auto chipan? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted August 6, 2010 pa povecaj pritisak na tvojoj turbini Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted October 20, 2010 evo danas odradio jednom nasem kolegi sa foruma turbinu pa cisto da malo pokazem slikovito razliku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tomazino2001 0 Posted October 20, 2010 Inače ovo je turbina sa mog Stila. Nisam stigao danas da podignem auto tako da još ne mogu da prenesem utiske. Imam u MIkija poverenje tako da ne sumnjam da je turbini vratio život. Inače rekao mi je da je bila jedna od najgorih koje je čistio.Miki brate unapred hvala, a kinta sutra( ne malo sutra nego sutra)! Sutra šaljem utiske. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted October 20, 2010 vec sam mislio da lozim garvan za cunke u auspuhu.ubila ga gradska memla od turbine preko katalizatora i dalje izduva bio pun garezi.turbina prepunjavala preko 25%.posle sredjivanja turbine i katalizatora parametri se vratili na normalu a utiske najbolje ce da iznese tomazino jer ce najbolje da vidi i razliku u radu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted October 20, 2010 Sta je chadji ovo gore i dole ko da nisu iste kako je prosao rad jel su se da lisrafovi i ostali spojevi ili su pruzali otpor Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted October 20, 2010 za divno cudo sve islo dosta glatko Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted October 20, 2010 Sreca u nesreci Quote Share this post Link to post Share on other sites
tomazino2001 0 Posted October 21, 2010 Danas sam uzeo auto od Mikija pa da vidimo rezultate. Definitivno sve što je Boki rekeo za svoju turbinu važi i u mom slučaju. Bolje ubrzava,bolje vuče i konačno (za sada a nadam se i ubuduće) nema paljenja lampice na 2500 rpm. Vozio sam ga do 4000 obrtaja autoputem sve je bilo u najboljem redu. Nisam dugo tako vozio jer je bila gužve i radovi, ali pisaću i ubuduće kako se ponaša auto.Savetujem svakome ko ima problem sa turbinom i paljenjem poznate lampice da obavezno uradi čišćenje turbine jer će pomoći i sebi i autu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 303 Posted October 23, 2010 Nisam znao da li da ovo stavim u temu radna temperatura ili ovde,ali evo da postavim pitanje Vec sam pisao da imam problema sa snagom,nece da vuce na malim obrtajima i oblak dima iza mene Znam da ima milion stvari koje mogu biti uzrok,ali da iznesem sta sam danas primetio pa da cujem savet iskusnijih Termostat mi je neispravan i auto dodje do radne jedino u nekom zastoju,ali kada dodje do radne temperature auto ide normalno i nema dima,meni je nesto cudno da termostat ima neke veze sa ubrzanjem,ali tako je svaki put kad je kazaljka na sredini.A pisao sam i da kad je napolju malo hladnije,ujutro kad prvi put upalim auto turbo ispusta neke shishtajuce zvuke,sve dok se malo ne zagreje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 23, 2010 Pothlađen motor, tj. onaj koji nije na radnoj temperaturi (a, nije zbog neispravnog termostata) više troši i slabije ide. To što više troši je taj oblak nesagorele nafte koji ostavljaš iza sebe, a to da slabije ide si i sam pisao... Ali, zato kada dođe na radnu temperturu (ta situacija u zastoju) nemaš više problema jer motor radi na optimalnoj temperaturi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 303 Posted October 23, 2010 Ma sve ja to Nesho kapiram,ali on i kad se vozi 3 sata konstantno ako nije na radnoj i kad mu dam pun gas iza mene ostaje crna strafta a auto ubrzava kao mrtav konj Nije mi jasno to s temperaturom,zasto ide normalno samo kad je na radnoj Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 23, 2010 Kada god nije na radnoj temperaturi, on će imati iste simptome. Nema tu veze koliko dugo se vozi (3 sata ili 3 minuta)...bitno je da nije na radnoj. Temperatura ulja, bolje podmazivanje, manje trenja, manji otpor...sve to kada je temp. na radnoj... Quote Share this post Link to post Share on other sites