Dr cosworth 5 Posted December 9, 2011 (edited) Turbine su iste samo se razlikuju u vrsti rasterecenja te varjabilne ili ti turbine sa promenljivom geometrijom imaju bolji odziv na gas ili ti manji spool.To sto ti se desilo sa TDI je zato sto im pucaju osovine pa je povukao ulje iz intercoolera i doslo je do samozapaljenja istog.E sad punto JTD je sa klasicnim wastegate ventilom. Edited December 9, 2011 by Dr cosworth Quote Share this post Link to post Share on other sites
edwin 0 Posted December 18, 2011 (edited) Pozz ljudi! Jel zna možda netko tip/model turbine za Stilo JTD, '04g, 59kW? Za sad znam da je IHIHvala! Edited December 18, 2011 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
coyot 0 Posted December 22, 2011 Bio kod majstora dijagnostika kaze da je otisao ventil za kontrolu pritiska punjenja. Sad me zanima posto sam to jednom mijenjao, ali su mi tada stavili polovnu, da li se isplati mijenjati ovaj ventil i staviti novi. Da napomenem da je ventil oko 70 eur a za ruke ce mi sigurno uzeti 30 eur. Naravno nece je cijelu remontovati i ne znam kakvo je stanje u samoj turbini, da li je puna čadji i da li je ostalo u redu. Rece neko da u Uzicu servisiraju dobro turbine? Koliko kosta servis gore, zna li neko cijenu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 23, 2011 Pročitaj preko 100 postova napisanih u ovoj temi pre tvog, pominjalo se svašta nešto... Quote Share this post Link to post Share on other sites
daniel89v 0 Posted January 25, 2012 (edited) bio sam danas na redovnom servisu u pitanju je stilo 1.9 jtd 115 urade oni sve sto treba a posle mi kazu da curi ulje na turbini i da treba remont uraditi al kazu da kosta od 13000 do 50000,sta vi predlazete sta da uradim posto nisam im ostavio kola nisam bio siguran u njih da me ne zajebu ili nesto, jeste da curi ulje al na dan pi padne samo kap ulja,na 12000km nisam dosipao nista ulja nije bilo potrebe Edited January 25, 2012 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted January 25, 2012 Ček, kako sam razumeo, ulje ti iscuri iz turbine i nađe se neka kap ispod auta na podu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted January 25, 2012 Verovatno imaš problema sa crevom od interkulera do usisne grane. Pogledaj jel ti to crevo masno. Kroz malu rupu izbija kodenzovano ulje isparenja masnih para, pa se ono sliva niz crevo do interkulera gde kaplje.Ako je povišena potrošnja ulja, to bi moralo da se manifestuje na nivo ulja u motoru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vukajlo 4 Posted January 25, 2012 Hoce i na dihtungu od metalnog creva koje vraca ulje iz turbine u karter (veoma redak slucaj ali ga ja imao, 15 minuta posla kod majstora), najcesce je ovo sto rece Kole. Ako ne dolivas onda nije strasno, ako te iritira onda kupi novo crevo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
daniel89v 0 Posted January 25, 2012 meni on ulje ne trosi,malo se primeti na meracu posle 12000km,da bi on trosio ulje onda naravno trebao bi da dospem malo ulja, cim budem imao vremena provericu to crevo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 29 Posted January 25, 2012 Hoce i na dihtungu od metalnog creva koje vraca ulje iz turbine u karter (veoma redak slucaj ali ga ja imao, 15 minuta posla kod majstora), najcesce je ovo sto rece Kole. Ako ne dolivas onda nije strasno, ako te iritira onda kupi novo crevo.Mislim da je ovo moj problem. I meni pomalo brljavi, i kad se pogleda iz kanala, upravo neko takvo crevo mrljavi. Šta si ti konkretno uradio sa ovim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vukajlo 4 Posted January 26, 2012 Najbolje da majstor pogleda tacno gde curi/kaplje. Najbolje se vidi gde sta curi kada se odmascivacima opere sumnjivi deo na crevima , upali motor i posmatra (sve ostalo je nagadjanje). Meni je slinio na dihtungu metalnog creva koje iz turbine vraca ulje u karter, majstor zamenio dihtung i jos dodao one paste za zaptivanje i sve sljaka (nije mi majstor naplatio nista kolko je sitan posao bio). Nezavisno od ovoga (pre godinu ipo) sam menjao to famozno crevo od interkulera do usisa (Kole ga pominjao), bila sitna rupica (bas mala tackica) pa mi prskalo po motoru i nerviralo me (mada je majstor bio u fazonu da ne bacam pare i ne diram nista). Quote Share this post Link to post Share on other sites
ssimic71 0 Posted August 31, 2013 (edited) Imam Stila 1.9 JTD 85kW - 2004 cini mi se da je Dynamic varijanta. Vidi se da na auspuhu pusi malo vise nego je normalno i to crni dim, pre svega u voznji na manjim obrtajima, kad krece ili ubrzava. Cistio sam EGR vise puta, ali je dim i dalje prisutan. Vec neko vreme (oko godinu dana) vidim da curi pomalo ulje na turbini, pa se sliva na okolna creva. Da li je moguce da ulje iz turbine negde prodire i uzrokuje da vise pusi na auspuhu nego sto treba? Edited August 31, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted August 31, 2013 Da li troši ulje i koliko ?Najjednostavnije da ga prikačiš na dijagnostiku i ispratiš parametre. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted September 1, 2013 Imam Stila 1.9 JTD 85kW - 2004 cini mi se da je Dynamic varijanta. Vidi se da na auspuhu pusi malo vise nego je normalno i to crni dim, pre svega u voznji na manjim obrtajima, kad krece ili ubrzava. Cistio sam EGR vise puta, ali je dim i dalje prisutan. Vec neko vreme (oko godinu dana) vidim da curi pomalo ulje na turbini, pa se sliva na okolna creva. Da li je moguce da ulje iz turbine negde prodire i uzrokuje da vise pusi na auspuhu nego sto treba? moguce je zato sto ulje iz turbine ide direktno na usis ali ja bih pre turbine proverio parameter smese posto kazes da je crn dim pozadi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ssimic71 0 Posted September 2, 2013 Da li troši ulje i koliko ?Najjednostavnije da ga prikačiš na dijagnostiku i ispratiš parametre.Pa ne trosi mnogo, Uglavnom na zameni pokaze po jedan kruzic na kompjuteru, prazan. Imam Stila 1.9 JTD 85kW - 2004 cini mi se da je Dynamic varijanta. Vidi se da na auspuhu pusi malo vise nego je normalno i to crni dim, pre svega u voznji na manjim obrtajima, kad krece ili ubrzava. Cistio sam EGR vise puta, ali je dim i dalje prisutan. Vec neko vreme (oko godinu dana) vidim da curi pomalo ulje na turbini, pa se sliva na okolna creva. Da li je moguce da ulje iz turbine negde prodire i uzrokuje da vise pusi na auspuhu nego sto treba? moguce je zato sto ulje iz turbine ide direktno na usis ali ja bih pre turbine proverio parameter smese posto kazes da je crn dim pozadi... a kako se to radi? Dijagnostikom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bumblebee 18 Posted September 19, 2013 Evo kolege moje,ostyavi me autic na putu NS-ZR. U preticanju na 2100obrtaja turbina promenila zvuk i pocela sa zvizdanjem,nikakva greska se nije upalila a ja sam odmah zaustavio kola i pozvao slep sluzbu da tera do majstora.......lada samara od 20godina me nikada nije ostavila na drumu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted September 19, 2013 Ne možeš baš tako da gledaš, desila se sitnica i ne znači da će te loše služiti auto zbog toga niti da će biti kada se sve sabere bolji ili gori od Lade.Meni se (pu,pu,pu) nijednom nije jednom desilo da me auto ostavi na putu, a bilo je baš ulaganja i kilometara sa sva 3 automobila, a od toga je jedan bio jedan 20god star i otišla mu je radilica u sred vožnje, ali ipak je izgurao 2km do kuće. Tebi je 99% spalo neko crevce tako da će i kvar biti mizeran Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bumblebee 18 Posted September 19, 2013 Nadam se,majstor ce pogledati tek danas oko pet pa ce mi javiti...da nemam ams osiguranje slep bi me kosta 10k dinara a ovako je u onih 2k godisnje clanarine. Za svaku preporuku osiguranje ali samo skrenuti paznju da pod 140km se podraqzumeva od mesta odakle je krenulo slep vozilo pa 70km u jednom do servisa. Znaci 140km mora da se uklopi i njegov povratak "kuci"...ja se uklopio u 122km x) Javim se sa informacijama...ali mislim da ce da se prodaje i da kupim novo auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bumblebee 18 Posted September 19, 2013 Zveknula turbina........znate nekog za reparaciju da zna da radi posao? Preko moa sam pa cu pretraziti forum sa liskim temama....Verovatno ce na prodaju posle ovog,pa koga interesuje neka se javi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sreten91 12 Posted September 19, 2013 I ja sam istog stava. Jednom da me ostavi na putu, ide na oglase. Još jednom, tamo i ostaje. Što se tiče remonta turba, iskustva su stvarno šarenolika. Evo što sam skoro čitao na ARCS-u. - http://www.arcs.org.rs/forum/viewtopic.php?f=71&t=56128 Ukucaj na gugl iskustva oko remonta turbine, i ima ceo dan da čitaš. Evo nekih iz NS, nemam pojma kakvi su. http://www.ns-steel.rs/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bumblebee 18 Posted September 19, 2013 NI SLUCAJNO NS steeeeeelOni su me i doveli do ove situacije.Zbog viska para sam nosio na ciscenje turbine i izduva kod njih i od tad je sve krenulo naopako.Ocistio, kaze turbina ti je bila prljava ostalo sve super, otisao za Zrenjanin i na pola puta mi se ugasi auto i pocne da dimi iz haube.Zovem njega, dodje po koa i posl 30 dana mi javlja kako je stavljena nova turbina.I eto danas, posle predjenih tacno 10k km zvekne i ova.Sutra nosim kod servisera Zeravica u Novom Milosevu da vidim sta ce da kaze zasto je crklo.Ide na prodaju posle opravke i kupujem novo auto. Neka bude rata 150e i ovako me izadje mesecno odrzavanje kola malo manje jer uvek ima nesto da se doda. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 19, 2013 Oko remonta turbine, iskustva (gde uraditi) imamo u ovoj temi:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=43695 Quote Share this post Link to post Share on other sites
jasko__ 0 Posted September 19, 2013 Jučer kod majstora dok sam mijenjao nosač motora (prezadovoljan), zakrpio mi i crijevo interkulera - bilo šuplje kod spojnioce, tako da ga je samo malo skratio i sredio (više ne pišti kod visokih obrtaja)... Eh dok je to radio opipao krilca ili kako se već zovu od turbine i kažu da imaju malo lufta ali ne sad previše da je potrebno mijenjanje ili remont...ali je isto našao ulje...kaže da mi tu najvjerovatnije troši ulje (inače 1 litar na 2000 km).. Šta je po vama najbolje : 1. remont turbine2. ebay http://www.ebay.it/itm/TURBO-TURBINA-TURBOCOMPRESSORE-FIAT-STILO-ALFA-147-E-156-1-9JTD-/331026979624?pt=Ricambi_automobili&hash=item4d12bedb28&_uhb=13. http://turboservislj.pik.ba/artikal/3880382/nova-turbina-fiat-stilo-marea-punto-multipla-1-9-jtd/ (prevedeno u eure - 240)4. kupiti polovnu kod mene u gradu na otpadu - oko 230 eura ( stanje je pod velikim upitnikom) Mišljenja? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted September 19, 2013 Po meni,najbolje je uraditi remont turbine. Kow dobrog servisera,verovatno daju i neku garanciju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jasko__ 0 Posted September 19, 2013 Kod Vas u Srbiji je lakse...kod nas je to malo komplikovanije...ja bar nisam cou za pouzdani servis za te stvari Quote Share this post Link to post Share on other sites