Jump to content
FAS Goran
boki

Fiat Stilo - turbina

Recommended Posts

Kod dizela je jako bitna radna temperatura :yes ,cak mi je majstor rekao da on ne moze da ide kako treba :thumbdown: ,ukoliko nije na optimalnoj radnoj temperaturi :no .

Kao sto svi znamo :smoke: taj tip motora pali pogonsku smesu uz pomoc pritiska(a ne ko benzinac uz pomoc el.varnice)

e sad zamislite situaciju kada smesa vazduha i goriva treba da se upali pod pritiskom,a temperatura motora nije u odredjenim granicama ili ti motor je hladniji :unsure: .

Ja kao laik :geek: pretpostavljam :whistle: ,da motor dobija vise goriva u takvoj situacijinego sto bi inace trebao na radnoj temperaturi(sto se vidi i po bordu,dizel vise trosi dok se ne zagreje)a pritom je i sagorevanje i te vece kolicine goriva slabije :( ,pa otuda sa vremenom visak chadji i ostalog nesagorelog djubreta u turbini pogotovo :wallbash: .

Sve u svemu,sa termostatom krece visa potrosnja,nemirniji rad motora,losije sagorevanje,i chepovi chadji i djubreta svuda okolo,pa i u turbini,katalizatoru itd,a samim tim automobil ide sve teze i teze :crybaby: .

A naravno ovoj situaciji doprinosi gradska voznja kreni stani i losije gorivo <_< .

Edited by mik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas ociscena turbina i sve sto sleduje , naravno kod mikija :thumbsup: identican problem bio kao kod tomazina, prepunjavala turbina. Sad prede , ne ulazi u penzos mod kako bi rekao nas Mik :)

:thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoUB0.jpg

hoZAi.jpg

hp14r.jpg

hp63J.jpg

evo par slicica kako je izgledalo i sta je jos doradjeno npr kao krpljenje rupe na kolektoru uljnih para cisto da nedaj boze ne srkne malo vode u usis+brisanje zaostalih gresaka po racunarima+zamena creva sto je vlazilo gorivo+zamena nekih delova trapa=zadovoljna musterija

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jel si slikao onu vudu dzidzu ? il sam to ja samo uslikala ? da vide ljudi sta sve moze da se nadje gde mu mesto nije :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nesto slicno sam i ja nasao u svom motoru, i ispostavilo se da je pacov koji je verovatno usao u motorni prostor dok je motor bio topao. Pretpostavljam da je zaginuo po startovanju motora, tj da ga je kais sasekao jer inace ne bi ostao tamo. Prilikom jednog detaljnog pranja motora nadjem to nesto sto je preostalo vremenom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nesto sam danas primetio pa reko' da vas pitam :thumbup:

Kad dam gas u leru do nekih 2000 obrtaja,cini mi se kao da se turbina ne gasi nego ostane da zvizdi non stop,onako tiho,ali ja cujem :rolleyes:

Jel zrela za remont ili je to normalna pojava?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa valjda ako ti baca ulje, trosi, masna je, zvizdi puno i sl. onda znaci da je dobila lufta i da je zrela za remont, ako nema toga zasto bi je remontovao! E sad, nikad probao nisam to sto ti kazes, otkud znam kako se cuje na 2000 obrtaja... Ali zasto bi se gasila, tj turbina se nikad i ne gasi vec se samo otvara na odredjenom broju obrtaja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ulja trosi jako malo do zamene do zamene,menjam ga na 10.000km,turbina nije masna kao ni creva na usisu.

Ona ce sigurno na remont,bilo je malo lufta u osovini kad sam je skidao,samo da se finansijska situacija malo popravi :thumbsup:

Hvala na odogovoru u svakom slucaju :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa sacekaj da neko od iskusnijih odgovori... Ja recimo menjam seleniju na 10.000km i nemam nikakvu potrosnju ulja na toj kilometrazi. uvek pokazuje maksimalno ispunjene krugove na tabli. A i na meracu stoji tu gde je, samo potamni. E sad turbina mi se cuje kad ubrzavam ili turiram... onako normalan neki zvuk ne prejak, ima li lufta i kakva je ne znam jer nikad skidao nisam. Auto presao 160.000km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se bojim da je moj presao jedno 300.000 km :thumbsup:

skoro 200.000 je na satu,a ne sumnjam da je vracana,tako da zejtina mora malo da potrosi :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mikisxy povecan mi je pritisak na turbini samo sto mi se cini da je vec dala svoje pa bi onda odmah stavio i nesto vece jer mi je auto chipovan.

A daj mi reci sta si tacno radio na ovom slikama,mislim sa turbom jesi ga samo cistio ili i reparirao turbinu

Share this post


Link to post
Share on other sites

cistio i po potrebi ako se rasteluje podesavao,za repariranje je ipak potreban turbo-servis to je dosta ozbiljan i precizan posao sa gomilom specijalnih alata samo za turbine

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok hvala ti mozda se i vidimo ovog leta na jedno ciscenje turba

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo danas bas sam cackao jednog fiata iz dubrovnika :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

naravno da su isti kad FIAT vozila voze normalni ljudi! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poštovani,

deo koji vam je potreban pod brojem 55188059 je zamenjen brojem 55203202. Regularna cena je 9355,17din, a do 30.04.2011 (dok traje akcija) je 5800,89 din.

Srdačan pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...