Mik 3 Posted October 23, 2010 (edited) Kod dizela je jako bitna radna temperatura ,cak mi je majstor rekao da on ne moze da ide kako treba ,ukoliko nije na optimalnoj radnoj temperaturi .Kao sto svi znamo taj tip motora pali pogonsku smesu uz pomoc pritiska(a ne ko benzinac uz pomoc el.varnice)e sad zamislite situaciju kada smesa vazduha i goriva treba da se upali pod pritiskom,a temperatura motora nije u odredjenim granicama ili ti motor je hladniji .Ja kao laik pretpostavljam ,da motor dobija vise goriva u takvoj situacijinego sto bi inace trebao na radnoj temperaturi(sto se vidi i po bordu,dizel vise trosi dok se ne zagreje)a pritom je i sagorevanje i te vece kolicine goriva slabije ,pa otuda sa vremenom visak chadji i ostalog nesagorelog djubreta u turbini pogotovo .Sve u svemu,sa termostatom krece visa potrosnja,nemirniji rad motora,losije sagorevanje,i chepovi chadji i djubreta svuda okolo,pa i u turbini,katalizatoru itd,a samim tim automobil ide sve teze i teze .A naravno ovoj situaciji doprinosi gradska voznja kreni stani i losije gorivo . Edited October 23, 2010 by mik Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irokanji 0 Posted October 26, 2010 Danas ociscena turbina i sve sto sleduje , naravno kod mikija identican problem bio kao kod tomazina, prepunjavala turbina. Sad prede , ne ulazi u penzos mod kako bi rekao nas Mik Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted October 26, 2010 evo par slicica kako je izgledalo i sta je jos doradjeno npr kao krpljenje rupe na kolektoru uljnih para cisto da nedaj boze ne srkne malo vode u usis+brisanje zaostalih gresaka po racunarima+zamena creva sto je vlazilo gorivo+zamena nekih delova trapa=zadovoljna musterija Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irokanji 0 Posted October 26, 2010 A jel si slikao onu vudu dzidzu ? il sam to ja samo uslikala ? da vide ljudi sta sve moze da se nadje gde mu mesto nije Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted October 26, 2010 onu vradzbinu si ti uslikala mobilnim Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irokanji 0 Posted October 26, 2010 Nasli smo neki skelet ili bar deo nekog Ako se ne vidi dobro, to je ono zuckasto u sredini Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted October 26, 2010 vradzbina sto posto.Zato ti je auto isao ki zmaj! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dfast 2 Posted October 27, 2010 Nesto slicno sam i ja nasao u svom motoru, i ispostavilo se da je pacov koji je verovatno usao u motorni prostor dok je motor bio topao. Pretpostavljam da je zaginuo po startovanju motora, tj da ga je kais sasekao jer inace ne bi ostao tamo. Prilikom jednog detaljnog pranja motora nadjem to nesto sto je preostalo vremenom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 303 Posted January 9, 2011 Nesto sam danas primetio pa reko' da vas pitam Kad dam gas u leru do nekih 2000 obrtaja,cini mi se kao da se turbina ne gasi nego ostane da zvizdi non stop,onako tiho,ali ja cujem Jel zrela za remont ili je to normalna pojava? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted January 9, 2011 Pa valjda ako ti baca ulje, trosi, masna je, zvizdi puno i sl. onda znaci da je dobila lufta i da je zrela za remont, ako nema toga zasto bi je remontovao! E sad, nikad probao nisam to sto ti kazes, otkud znam kako se cuje na 2000 obrtaja... Ali zasto bi se gasila, tj turbina se nikad i ne gasi vec se samo otvara na odredjenom broju obrtaja... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 303 Posted January 9, 2011 Ulja trosi jako malo do zamene do zamene,menjam ga na 10.000km,turbina nije masna kao ni creva na usisu.Ona ce sigurno na remont,bilo je malo lufta u osovini kad sam je skidao,samo da se finansijska situacija malo popravi Hvala na odogovoru u svakom slucaju Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terza 1 Posted January 9, 2011 Pa sacekaj da neko od iskusnijih odgovori... Ja recimo menjam seleniju na 10.000km i nemam nikakvu potrosnju ulja na toj kilometrazi. uvek pokazuje maksimalno ispunjene krugove na tabli. A i na meracu stoji tu gde je, samo potamni. E sad turbina mi se cuje kad ubrzavam ili turiram... onako normalan neki zvuk ne prejak, ima li lufta i kakva je ne znam jer nikad skidao nisam. Auto presao 160.000km Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 303 Posted January 9, 2011 Ja se bojim da je moj presao jedno 300.000 km skoro 200.000 je na satu,a ne sumnjam da je vracana,tako da zejtina mora malo da potrosi Quote Share this post Link to post Share on other sites
mladennis 0 Posted March 1, 2011 Na koliko obrtaja se po pravilu pali turbina kada je sve ispravni na autu? Stilo 115ks Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted March 1, 2011 turbina se vrti uvek,a krene da puni na 1800Rpm Quote Share this post Link to post Share on other sites
a.m 1 Posted March 1, 2011 mikisxy povecan mi je pritisak na turbini samo sto mi se cini da je vec dala svoje pa bi onda odmah stavio i nesto vece jer mi je auto chipovan.A daj mi reci sta si tacno radio na ovom slikama,mislim sa turbom jesi ga samo cistio ili i reparirao turbinu Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted March 2, 2011 cistio i po potrebi ako se rasteluje podesavao,za repariranje je ipak potreban turbo-servis to je dosta ozbiljan i precizan posao sa gomilom specijalnih alata samo za turbine Quote Share this post Link to post Share on other sites
a.m 1 Posted March 3, 2011 ok hvala ti mozda se i vidimo ovog leta na jedno ciscenje turba Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted March 3, 2011 evo danas bas sam cackao jednog fiata iz dubrovnika Quote Share this post Link to post Share on other sites
filipovic 0 Posted March 22, 2011 i kakav je komentar? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted March 22, 2011 pa,isti auti kao i ovi odavde Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted March 22, 2011 naravno da su isti kad FIAT vozila voze normalni ljudi! Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted March 22, 2011 he he devojka je bila u pitanju Quote Share this post Link to post Share on other sites
erikc3000 0 Posted April 5, 2011 jel moze neko da mi javi koliko kosta u srbiji ovaj deo 55188059. to je original broj od FIAT Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milanche 7 Posted April 8, 2011 Poštovani,deo koji vam je potreban pod brojem 55188059 je zamenjen brojem 55203202. Regularna cena je 9355,17din, a do 30.04.2011 (dok traje akcija) je 5800,89 din.Srdačan pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites