Jump to content
FAS Goran

mladennis

Members
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

About mladennis

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    NIS
  1. Drugari kod mene je na zadnjem staklu pokidan kontakt na koji se ubada ona buksna. jedan je pokidan a jedan je ok. Nadam se da znate na sta mislim. Da li se i to moze zalepiti tim tecnim srebrom koji pominjete ili cime vec i gde to mogu da nabavim? Rec je o stilu karavan ako to ima neke veze.
  2. Da dodam i ja moje iskustvo... Na tabli se povremeno palilo BULB FAILURE REAR recimo jednom u par dana dok na kraju posle mesec dana upalilo se i vise se nije gasilo do malocas kad sam resio problem. Sve sijalice su radile, ali bas sve do jedne, pomislio sam da je neki kontakt pa krenem redom da skidam zadnja svetla i naidjem na jednu sijalicu (zadnja desna pozicija) koja je sva pocrnela a i dalje je radila. Zamenim tu sijalicu i problem resen, verovatno da je komp. prepoznao da je sijalici dosao kraj.
  3. Da li neko moze da me uputi gde da kupim dijagnostiku za mog Stila 1.9jtd. a da to bude pouzdano i jeftino, citao sam neke teme gde pise da mogu da se nadju i za 30-35 evra ali gde i da li sa njima mogu sve isto sto i sa onima koje se prodaju na netu za po 250e? Treba mi za licne potrebe eto cisto kad se desi neki kvar da vidim u cemu je problem bez odlaska kod majstora i tome slicno.
  4. jeste mineralno ali stvarno nemam nikakve primedbe na to ulje, inace nebih ga koristio toliko dugo e sad ne znam kakva je razlika u motoru BRAVO i KROMA ali ako nema bitnih razlika moja preporuka je u svakom slucaju VS GAS. Za ovih 70k kilometara bukvalno ni kapi ulja nije potrosio moj motor pa razmisljam da ulje nije dobro motoru bi se do sada nesto desilo pa bi poceo bar malo da trosi ulje. Doduse ja sam ga menjao na 7k kilometara po savetu majstora dok jos nije potroseno do kraja
  5. Ja vec tacno tri godine koristim taj vs gas na staroj kromi 2.0ie od kad sam joj uradio neku polugeneralnu i do danas posle nekih 65-70k kilometara moj motor ne trosi ni gram ulja i nikad nisam imao problema sa tim uljem samo sam ga menjao na nekih 7k kilometara i naravno pri svakoj zameni menjao i filter. To je ulje jedno od najjeftinijih a super je i moj ti je savet da ne bacas pare na skuplje ulje. kroma sada ima 230k kilometara a motor ko singerica...
  6. FIAT STILO 1.9JTD 115KS KARTER, GLAVA MOTORA I JOS PO NEKI DELOVI Moj link Moj link
  7. Ako stavis manju gumu onda ti je obrtni moment (ili kako god se to zvalo) veci pa ne mora da znaci da ce potrosnja biti veca Ja da sam dobio gume za dz nebi se razmisljao ni trenutak vec odma kod vulkanizera, ako ne verujes posalji mi te gume za dz a ja tebi par dana kasnije saljem slike auta sa dz gumama. Ovako sam osudjen da vozim nove vinterine zimske na ovim visokim temperaturama.
  8. Moj mehanicar skinuo tablu i odneo kod nekog svog elektronicara, popravljena za 50e i evo vec skoro mesec dana radi bez problema.
  9. Ne dimi ujutru kad ga upalim to sam vec konstatovao sto ce reci otisle su karike, koliko kostaju delovi u ovlascenim servisima za ovu nazovi polugeneralnu? karike, dihtunzi, gumice ventila, lezajevi i sta vec tu ide jos?
  10. Milance vidim da su te uglavnom svi izhvalili ovde pa predpostavljam da ces i meni pomoci svojim znanjem. Ja sam iz nisa i ne isplati mi se da dodjem kod tebe u servis ali konsultacija i savet se mogu isplatiti. Radi se o stilu 1.9jtd, pre mesec dana je uradjena turbina u Uzicu ali mi i dalje trosi ulje, manje nego pre ali i dalje trosi nekih 1,5 litra na 1000km sto je opet previse. Citajuci ovaj forum skapirao sam da mogu biti gumice ventila ili uljne karike, cini mi se da su to jos jedine opcije koje mogu biti. kompresija motora je dobra, kilometraza je 170 000 km. Pitanje je: Kako da na sto bezbolniji nacin ustanovim da li je problem u karikama ili gumicama ventila a da ne rasturim ceo motor naravno jer trenutno ne mogu finansijski da pokrijem sve ovo, reviziju glave mozda nekako ali jos i karike i sve sto uz to ide bilo bi previse pa bi u tom slucaju sipao ulje i terao dalje bar do kraja leta dok se ne zaradi neki din. Unapred hvala
  11. Na mojim farovima (stilo karavan) nemam poklopce za H1 sijalice (dugo svetlo) a nema ni onih zabica koje drze te poklopce na svom mestu ako tu uopste ide neke zabice. tako sam ga kupio pa ako neko ima viska te poklopce od nekih starih farova neka se javi da pravimo neki dogovor?
  12. E pa zemljace i mene muci ista briga samo sto meni treba za stilo karavan verziju a sto je najgore nisam uspeo ni nove da nadjem a kamo li polovne, nema pa nema. ljudi pomozite...
  13. Da li se na stilu 1.9JTD 115ks mogu zameniti gumice ventila bez skidanja glave, koliko uopste kostaju te gumice i da li postoji neka okvirna kilometraza na kojoj one stradaju (moj stilo je preso 170 000 kilometara i sumnjam na gumice). Kako uopste utvrditi da li su gumice za zamenu? Turbina uradjena, motor dobar a i dalje trosi ulje.
  14. Oce li neko od vas da kaze kako je resio problem sa tablom, i meni isto cas radi cas ne radi tabla, koji je najjednostavniji, najbrzi i najjeftiniji nacin popravke?
  15. Sa mojim stilom se desava sledece: kad dam kontakt od svih onih silnih sijalica upali se samo ona za airbag, auto upali i radi normalno ali tabla je skroz mrtva, obrtomer, temperatura, pozadinsko svetlo ama bas nista ne radi, onda odjednom proradi sve normalno na kratko pa se opet izgubi, skidao sam akumulator punio ga, ocistio sve moguce kontakte i naprskao ih i nije vredelo, tablu nisam skidao pa me interesuje da li je moguce da je nesto u njoj riknulo pa se tako ponasa i kako mogu da ustanovim da li je tabla u pitanju. Ima li neko neki predlog?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...