Jump to content
FAS Goran

bender

Members
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About bender

  • Rank
    Il Nuovo

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    STILO 1.9 JTD 2005
  1. Pozdrav svima. Interesuje me da li imate preporuku za nekog ko ugradjuje tempomat, koliko košta ugradnja i koliko vremena treba za sve. Lokacija Novi Beograd i Beograd. Stvar je u tome što imam ručicu ali nisam pronašao konektor kod volana. U pitanju je 1,9jtd dynamic 2005. Ako je problem zbog oglašavanja pošaljite mi na pm. Pozdrav i svako dobro.
  2. Pozdrav drugari. Dugo se nisam oglašavao ali sam pratio dešavanja i naravno dosta toga naučio zahvaljujući Vama. Dakle, da ne dužim priču i da krenem od početka. Vlasnik sam (ponositi) Stila 2005 1,9JTD Dynamic sa 5 vrata. Kupio sam ga (po "carinskim" papirima) sa oko 107.000 km i od 2009 godine prešao jedva 30.000 km sa njime za sve ovo vreme i to sve sa osnovnim malim servisima i jednim velikim na 118.000 km (servis prvo na Altini kasnije na Bežaniji, da ne reklamram). Svaki dan na posao sa njime, 2-3 smo porodično išli do grčke, malo po Srbiji i tako. Hvala Bogu nisam imao nikakvih problema sa njime za sve ovo vreme, tj. sve dok nisam promenio akumulator sa 54 na 72, mada i sada me zeza + kabal, ponekad spadne sa kleme ali to je to. E da, papučica od tempomata mi stoji na stolu dok ovo pišem i tako da sada sabiram utiske i slično. Šta je razlog ovog opisa i mog javljanja. Pošto smo se proširili za još jednog člana (sada nas je četvoro, žena, 2 klinca i ja) stiče se utisak da nam Stilo postaje sve manji i manji, a žena i ja smo dosta visoki, ona oko 180, ja 192. I moje pitanje i razmišljanja idu na temu šta dalje, šta posle ovog izvanrednog (puj, puj, puj , da ga ne ureknem) vozila? Da li je pametno preći na prostu karavan verziju ili da se ipak ide na novu Cromu ili možda Alfu 159 karavan? Da li ste imali sličnog iskustva ili možda znate da je neko imao sličan problem? Toliko od mene za sad, pozdrav i svako dobro.
  3. A jeste li primetili kako pri brzinama od oko 120 da ljudi pozadi vas dosta losije cuju?!?! Mene to iritira. U toku voznje kazem nesto, a od pozadi cujem "MOLIM!!! NE CUJEM!!!", pa peri usi. Naravno ovo se desava skoro sa svakim ko sedi pozadi. Tacnije, da li je buka u Stilu intenzivnija pozadi nego napred?
  4. Pozdrav svima. Odavno me nije bilo ali evo stvari su se malo slegle i najzad nadjoh vremena da dodjem i da vas sve pozdravim i pitam nesto. Dakle, od pre par nedelja imam jedan problem. Kada dam kontakt i kada odradi chekiranje i sada trebam da kresnem on jednostavno "umre". Iskljuci sve. Ne radi tabla, ne radi daljinski kljuc... tacnije sve sto treba na struju nece. Ne radi ni sat na tabli ni lampica na vratima kada je zakljucam. E sad, tako ga pustim da odmori par minuta i on "vaskrsne" i upali bez problema. A sta mene buni, jeste da je sat OK i da nije klasicno gubljenje struje, da sve resetuje od osnovnih f-ja (datum, sat, brzine....). Prvi put kada mi se to desilo situacija je bila sledeca. Sedam u kola i po obicaju dajem kontakt ali nekako kao da sam presao jos milimetar preko prvog kljuca ali bez paljenja. Vezem se i provalim da zbog tog malo preteranog okreta brava je zakljucana za paljenje. Brava. I rezonom da ne mora ponovo da ga ostavljam na proveri sve iskljucujem ponovo ga palim na keca i to se desilo prvi put i jos jedno 5-6 puta od tada. Drugi put se desilo kada sam duze ostavio kontakt u bravi i posle resio da palim ali nece. I jos nesto, da li postoji neka blokada koja se ukljucuje kada se ne stisne kvacilo ili nesto slicno? Cele ove nedelje nisam imao taj problem, hvala Bogu, ali me dosta uznemirava sama pomisao kada sednem u kola i kazem "nece valjda opet". Interesuje me da li MORA u chekiranju, na pocetku pre paljenja, da pokaze i dijagnostiku ulja sa sve onim kuglicama, posto toga kod mene nema??!?! Jos jednom da vas pozdravim i pozelim svako dobro.
  5. Hvala vam puno. Nisam znao da postoji deo foruma sa servisima thnx nesho
  6. Ostalo mi je po cajgeru Service nege oko 900 km. Posto sam qpio kola bez servisne knjizice, a presao 100k km i samo po preporuci prodavca ("ma nema u njega da ulazes jos jedno 5-6000 ma 10.000 km, sve na njemu je novo"...ccccc) odlazem neizbezno. Pa pitam da li je prvo potrebno videti, dijagnostifikovati sta je potrebno za taj servis ili cisto da kazem 'ocu mali ili veliki servis i to je to. Goranche (servis) ti si mi nekako najblizi, barem tako mislim jer sam na B kosi, pa mozda i direktno tebe da pitam, a i jednom sam bio kod tebe (prethodni moj post sa problemom struje). E da i da pitam za nacine placanja.... tipa ako je neki "jachi" servis u pitanju tj. neshto skuplji da li moze neshto tipa odlozeno, chekovi i slichno. Pozdrav svima.
  7. Meni se desava da sa vremena na vreme blinkne ABS i to traje recimo tu voznju, a vec posle sat vremena kada ponovo sednem za volan i upalim ABS ne sija. To me smori bas bas.
  8. Moze biti to. . . ili da je nekoga mrzelo da menja osigurac pa po onoj nasoj narodnoj 1 licna 4 Ampera. Na kraju kad god sednem u kola, prekrstim se i kazem KRENI, pa sta bude bude. Tempirana bomba, mada ne bas bukvalno alo tako nekako dodje. Sedis i cekas da vidis sta ce novo da se desi. Savet: SVE MOZE BITI ALI JEDNO NE MOZE. DA ZANAVJEK NESTANE UMNIH, A DUSEVNIH LJUDI Drugim recima, nista ne sme da nas iznenadi i sve treba primiti smireno, jer ne vredi se nervirati oko lepog, malenog stilica. I on ima dusu. POZDRAV
  9. Na početku sam i odabrao English ali na zadnjem prozoru pre početka instalacije zadnji deo menija, gde pita da li želim ikonicu eLearn-a na desktopu, mi napiše na italijanskom i nastavi sa instalacijom. Kada završi i kada je pokrenem sve je na italijanskom, a kada u opciji Language izaberem English izbaci mi poruku "INSERT CD-ROM". Mauntovao sam ga u Deamon-u, a kasnije i narezao na CD i isto se dešava. W T F ! ! !
  10. @mikisxy nije crkao osigurac, vec su licne (kojima je osigurac premošćen, pojačan ili već...) pregorele i pukle. a zašto su pregorele... struja, vlaga, kiša, temperatura, . . . , rupa(e) na putu, Gremlini . . . itd.
  11. kod mene je sve i samo na italijanskom. samo na pocetku instalacije pise na engleskom ali sve posle je ITA. jbg
  12. ... koji svakome moze da se desi. Na raskrsnici na Bezanijskoj kosi pocnu da mi blicaju svi koji mi idu u susret i tada shvatim da mi je kabina u mraku i da svetla ne rade. Nesto sam se bio zamislio u toku voznje, jer sam se selio i nisam obracao puno paznje na okruznje tako da nisam bio ni svestan da mi se iskljucio radio, grejanje, svetla i cela tabla. Brzo ti ja krenem da upalim sva 4 migavca ali "prc" nece. Pritisnem jace papucicu gasa i motor se javi bez problema. Stanem tu negde sa strane, podignem haubu i gledam. Sve na prvi pogled izgleda OK. Ne radi ni centralno zakljucavanje, a kada stavim kljuc u bravu i dam kontakt cuje se neko kratko zujanje i upali se na tabli sledece: ABS, Blokada, Voda u rezervoaru, podignuta rucna.. skoro sve ali motor sada nece da se upali. Samo vergla. Pozovem dva prijatelja koji imaju stila nekoliko godina, pogledaju i kazu da nisu imali slicnog iskustva. Nazovem jos para ljudi i niko ne znam sta moze biti. Sto je i normalno jer niko od njih nije kvalifikovan elektricar ali covek se za svaku slamku hvata. Posle nekog vremena primetimo da je osigurac F71 sporan (onaj kod akumulatora na + polu). Jer kao da je bio premoscen sa nekim licnama bakra, koje su pukle i kada bi ih spojili bacale bi varnice. I posle 2 sata oni mene odslepaju do parkinga, cujem se sa jos par ljudi koji su krenuli od toga da mi je aktivirana blokada, jer sam preleteo preko rupe, da mi je potrebna neka kartica sa brojevima za odblokiranje i tako tome slicno. Sutra ujutru dodju prijatelji da me slepaju do servisa u Zemunu i sada posto mi ne rade migavci dosli oni sa dvoje kola i kao pod pratnjom me odvuku do servisa. A kada smo dosli u servis, ljudi lepo poceli od osiguraca... i tu i zavrsili. 200 dinara. Sporni su bili F73 i F71. Missim sta reci. Pozdrav.
  13. Pozdrav svim ljubiteljima ovog foruma. Dakle, imam problem koji se tice poklopca rezervoara na Fiat Stilu JTD. Problem je tipa da se ne zakljucava prilikom pristiska na taster za zakljucavanje, Cak mi se cini da na samom rezervoaru ne postoji klin koji inace i sluzi da se zakljuca poklopac rezervoara. Kada se pogleda spolja, uocava se da je sve na mestu ali na mestu gde treba da je klin je cela ta plastika ali pod prstima se oseca kao da je priprema uradjena za klin ali njega definitivno nema. Iz tog razloga zelim da vas sve pitam da li je neko jos imao ovakvo iskustvo i na koji nacin ga je resio. Pozdrav svima i sve pohvale za ceo forum.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...