Jump to content
FAS Goran
boki

Fiat Stilo - turbina

Recommended Posts

jbg ima nas ralicitih svuda,zato se trudimo da ovaj forum ostane u duhu pomoci i druzenja

Share this post


Link to post
Share on other sites

slabo sam aktivan jer nemam bas puno vremena ali stvarno ste super pozz svima a za 200 javim hihihii

pa ti slobodno zakazi kod ovih nasih majstora pa nije zagreb toliko daleko,a i kada ti urade znas sta su ti uradili ;)

pa dodjem ti ja jednom godisnje u Bg i Kraljevo a sad sam i kupio neke delove u kraljevo i to upola jeftinije nego kod nas npr kod nas je kvacilo ili korpa i lamela 2200kn a to je oko 300e bez druk lagera ako vas 9500din isto sve

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zanima me jedno, Kako sa ociscenom turbinom stilo od 115ks ide samo 180 kmh? Moj stilo ide 220 kmh na ravnom ali mu treba malo vremena, a na nizbrdici posle naplatne rampe na auto putu ka Nisu sam isao oko 230 kmh i zalepio skalu obrtaja na 5000 rpm. neki likovi su isli i preko 230 ali nemam pojma da li su cipovani(youtube). da li moj cajger laze nemam pojma, sa obzirom da na auto komandi i meracu brzine odstupa moj brzinometar samo 4 kmh kao i na lagun od ortaka ,a i na astri isto tako?

Share this post


Link to post
Share on other sites

procitaj pazljivo celu temu,niko ne kaze da je 180limit preko koga nece da ide dakle pre ciscenja turbine na 160 je palio engine fail i vracao se u safe mod kada je ociscena turbina probano je do 180km/h i isao je extra i sigurno da moze jos

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Moj stilo ide 220 kmh na ravnom ali mu treba malo vremena, a na nizbrdici posle naplatne rampe na auto putu ka Nisu sam isao oko 230 kmh i zalepio skalu obrtaja na 5000 rpm...

Držati na 5.000 obrtaja i nekog benzinca od ~100KS nije baš poželjno ( ''treba mu malo vremena'' ), a za dizele tek nikako nije...

Vrlo brzo će tu doći do kvarova...kao što se dešavalo.

...da li moj cajger laze nemam pojma, sa obzirom da na auto komandi i meracu brzine odstupa moj brzinometar samo 4 kmh kao i na lagun od ortaka ,a i na astri isto tako?

Naravno da laže. Svaki to radi. Što je veća brzina kojom se ide, on laže više...tj. to na autokomandi nije relevantno jer ne idete 180 Km/h...već mnogo manje, pa je i to laganje brzinomera manje.

Takođe, proizvođač automobila je napisao koja je maksimalna brzina tog modela. Teško da su napisali manje nego što stvarno može da ide, bez obzira koliko pokaže cajger...

Share this post


Link to post
Share on other sites

zalepio skalu obrtaja na 5000 rpm.

U petoj brzini jtd Stilo sa originalnom mapom ne može da dostigne 5000 o/min. To bi bila brzina debelo preko 220 km/h.

Maksimalna brzina 192 km/h postiže na 4000-4100 o/min gde je i najveća snaga tog motora.

Meni je cajger na 4000 u petoj pokazivao 200. Nisam ga držao dugo tako ali se i dalje penjao vrlo polako.

Posle čipovanja ide lagano preko 4000 ali nisam probao dokle. Mislim čak da ima blokadu na 4400.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Potvrđujem!

4000rpm i 200km/h na autoputu kod (cini mi se) Leskovca (pravac kao pista od par km)!

Letos, pri povatku iz Grčke.

Stilo jtd 115HP 2005.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izmereno. Tu smo u 4% dok je dok je šata na gumi dobra :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste da nije Stilo, nego Lybra, ali motor je skoro identičan.

rlx2A.jpg

Evo kako to izgleda- a nije tako. Daj bože da je 195, a i broj obrtaja je možda nešto preko 4000, jer je u pitanju nizbrdica...iza Ražnja (Niški auto put)

Zlatno pravilo za sve motore i ponašanje u drumskoj vožnji je da je moguće koristiti maksimalnu brzinu, ali taman toliko da se ostvari nekakav cilj (preticanje...i sl.)

Putna brzina je od 75-80% maksimalne brzine, negde na 3000 obrtaja.. Vrlo ugodna i lagana vožnja do 160, niti buka u kabini, niti napeta žena, deca smirena, muzika se lepo čuje - a motor troši kao upaljač!!

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam na toj istoj nizbrdici pre 2 godine iso 215km ( po mom satu stilo 1.9jtd i bilo je preko 4000 mislim da je mozda mogo jos malo da ubrza ali ipak je to bila nizbrdica nisam sigurna da bi iso toliko na ravnom)

Sto se potrosnej tice u odlasku za GRcku oko 750km prosek 5.2l nisam iso brze od 140 na jednom mestu iso 180 30sec. A u povratku prosek 120km/h po kompjuteru i potrosnja 7,x nisma siguran tacno ali preko 7l.

I naravno potrosio i ulje. Od onda ne vozim preko do dans retko kad predjem 120km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lepo ubacim svoju cromicu u 6-tu, 3500 o/min i samo zvizdi 210km/h. bez ikakvog opterecenja i zamora. isao sam i vise ali nije preporucljivo. dizel je to. pre toga nista nisam cistio. posle sam ocistio EGR, MAP, MAF (ko zna kad je zadnji out bili cisceno). ostala mi je jos turbina i usis. ala ce to onda da pokaze svoju azdaju!

Share this post


Link to post
Share on other sites

imam jedno pitanje u vezi turbina za stila.

Da li koja veca pase na njega i od kog je to auta, jer bi htio stavit vecu turbinu posto mi je auto chipan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa povecaj pritisak na tvojoj turbini

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo danas odradio jednom nasem kolegi sa foruma turbinu pa cisto da malo pokazem slikovito razliku.

Q6o_J.jpg

Q6ruS.jpg

Q6wu9.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inače ovo je turbina sa mog Stila. Nisam stigao danas da podignem auto tako da još ne mogu da prenesem utiske. Imam u MIkija poverenje tako da ne sumnjam da je turbini vratio život. Inače rekao mi je da je bila jedna od najgorih koje je čistio.Miki brate unapred hvala, a kinta sutra( ne malo sutra nego sutra)! Sutra šaljem utiske.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vec sam mislio da lozim garvan za cunke u auspuhu.ubila ga gradska memla od turbine preko katalizatora i dalje izduva bio pun garezi.turbina prepunjavala preko 25%.posle sredjivanja turbine i katalizatora parametri se vratili na normalu a utiske najbolje ce da iznese tomazino jer ce najbolje da vidi i razliku u radu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta je chadji :wallbash:

ovo gore i dole ko da nisu iste :blink:

kako je prosao rad jel su se da lisrafovi i ostali spojevi :question:

ili su pruzali otpor :veryangry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam uzeo auto od Mikija pa da vidimo rezultate. Definitivno sve što je Boki rekeo za svoju turbinu važi i u mom slučaju. Bolje ubrzava,bolje vuče i konačno (za sada a nadam se i ubuduće) nema paljenja lampice na 2500 rpm. Vozio sam ga do 4000 obrtaja autoputem sve je bilo u najboljem redu. Nisam dugo tako vozio jer je bila gužve i radovi, ali pisaću i ubuduće kako se ponaša auto.

Savetujem svakome ko ima problem sa turbinom i paljenjem poznate lampice da obavezno uradi čišćenje turbine jer će pomoći i sebi i autu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam znao da li da ovo stavim u temu radna temperatura ili ovde,ali evo da postavim pitanje :whistle:

Vec sam pisao da imam problema sa snagom,nece da vuce na malim obrtajima i oblak dima iza mene :wallbash:

Znam da ima milion stvari koje mogu biti uzrok,ali da iznesem sta sam danas primetio pa da cujem savet iskusnijih :thumbup:

Termostat mi je neispravan i auto dodje do radne jedino u nekom zastoju,ali kada dodje do radne temperature auto ide normalno i nema dima,meni je nesto cudno da termostat ima neke veze sa ubrzanjem,ali tako je svaki put kad je kazaljka na sredini.

A pisao sam i da kad je napolju malo hladnije,ujutro kad prvi put upalim auto turbo ispusta neke shishtajuce zvuke,sve dok se malo ne zagreje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pothlađen motor, tj. onaj koji nije na radnoj temperaturi (a, nije zbog neispravnog termostata) više troši i slabije ide. To što više troši je taj oblak nesagorele nafte koji ostavljaš iza sebe, a to da slabije ide si i sam pisao... :thumbup:

Ali, zato kada dođe na radnu temperturu (ta situacija u zastoju) nemaš više problema jer motor radi na optimalnoj temperaturi. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma sve ja to Nesho kapiram,ali on i kad se vozi 3 sata konstantno ako nije na radnoj i kad mu dam pun gas iza mene ostaje crna strafta a auto ubrzava kao mrtav konj :wallbash:

Nije mi jasno to s temperaturom,zasto ide normalno samo kad je na radnoj :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada god nije na radnoj temperaturi, on će imati iste simptome. Nema tu veze koliko dugo se vozi (3 sata ili 3 minuta)...bitno je da nije na radnoj. :thumbup:

Temperatura ulja, bolje podmazivanje, manje trenja, manji otpor...sve to kada je temp. na radnoj...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...