TheWickerMan 984 Posted December 15, 2009 (edited) Prosle godine u novembru procuri pumpa za vodu,kupim novu i stavim je,kad ono pre neki dan procurela opet :realmad: (a od avgusta slabo sam vozio auto,nije presao sve ukupno 15000 km )... Sta raditi,ima neka kvalitetnija (ovu sam platio 25e)... ? Edited January 1, 2010 by neshaoct dodata u naslov oznaka modela Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 465 Posted December 15, 2009 O kom se autu radi?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 7 Posted December 15, 2009 na 1.2 8V desava se da procure pumpe za vodu ali ne za tako kratak period.cisto da pomenem proveri da nije gumica na cevi sa zadnje strane pumpe,da nije spaner bio vise zategnut ili antifriz da ne pasuje.ako nije bilo nista od toga imasaf (gazela komerc) ima kvalitetne pumpe za vodu Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheWickerMan 984 Posted December 15, 2009 @ Goran sorry,nisam napisao, Punto Mk1 1.2 8V 43kW@ mikisxy antifriz onaj koji treba...sutra cu kod majstora pa cemo da vidimo spaner i tu gumicu ... videh malope da ne curi mnogo,ali curi sa zadnje strane... Pogledacemo sutra...Hvala puno na informacijama Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 7 Posted December 15, 2009 ako je sa zadnje onda je najverovatnije gumica na cevki ili ali retko da sama cev procuri Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoki becejac 0 Posted January 1, 2010 posto sam nov u odrzavanja punta kod mene se izgleda isto tako manifestovalo,ja odem do ovdasnjih majstora da naglasim u pitanju je blago i perodicno curenje antifriza punto mk2 1242 oni odmah pumpa za vodu ja kupim neku mitteli minneli ako se ne varam mislim da sam resio problem a ono opet pogotovo kad je hladan auto kapanje,pogledaju majstori ponovo kad kazu na neku cev pusta,da li ima u prodaji gumice za tu cev ili se problem resava dihtovanjem moze da se vozi i ovako ali zasto bi pustalo ako ne mora dajte sugestije- da naglasim kada se auto zagreje nekad nema pa ima itd nema pravila pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 7 Posted January 1, 2010 gumica ima u prodaji posebno,samo neka utvrde da li je u pitanju gumica ili cev postala porozna.cena gumice je smesna bolje resi to curenje jer alu glave ne vole pregrevanje Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoki becejac 0 Posted January 1, 2010 hvala na sugestiji,kao sto sam i pretpostavio izgleda da im je ta cev problematicna stvar,bezazleno ali moze napraviti veliki problem ako nestane rashladne tecnosti i ne proverava se,samo je zbunjujuce sto ne kaplje stalno cudno ali istinito,posle svake voznje stavim parce kartona ispod auta i od pet puta cetiri putaje suv karton ali ipak resavam taj problem ovih dana :thumbup: Quote Share this post Link to post Share on other sites
banetv 3 Posted January 1, 2010 Ove sugestije su izvanredna.A korisno bi bilo da svi popune ono ‚‚garage‚‚ da ne pitamo uvek - koji model... Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheWickerMan 984 Posted January 2, 2010 na 1.2 8V desava se da procure pumpe za vodu ali ne za tako kratak period.cisto da pomenem proveri da nije gumica na cevi sa zadnje strane pumpe,da nije spaner bio vise zategnut ili antifriz da ne pasuje.ako nije bilo nista od toga imasaf (gazela komerc) ima kvalitetne pumpe za voduIpak je ovo boldovano bilo,pretegnut spaner...sve sredjeno i sve OK...hvala mikisxy Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bruno 0 Posted January 12, 2010 Ako je crkla pumpa, probaj da nađeš SKF. Najbolji kvalitet. MAGNETI MARELLI, nije loš ali... To ti je sve italijanska mala privreda.www.magnetimarelli.comwww.skf.com Quote Share this post Link to post Share on other sites
banetv 3 Posted January 13, 2010 (edited) Da iskoristim temu za još jedno pitanje: koliko bi prosečno ispravan Punto izgubio antfriza za godinu dana -sva 4 god.doba (tu su i vrućine, isparavanja i sl.). Ja sam za godinu dodao oko 1.2L , s tim što je u početku kad sam ga kupio, falilo oko 0.6L. - dakle, dodao sam za moj period oko 0.6L.Mislim da je to OK. Ili nije? Edited January 13, 2010 by Banetv Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 367 Posted January 13, 2010 Meni je izgubio čašu malo posle zamene pred prošlu zimu, otad već godinu i par meseci ni kap Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 7 Posted January 13, 2010 na cepu postoji ventil koji ispusti visak pritiska da ne popucaju creva i hladnjak ,tako da za fiatove visoko turazne masine i visoke radne temperature 0.6L j za godinu je zanemarljivo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dimitrijus 3 Posted February 3, 2014 cao, treba da radim veliki servis ,pa je me zanima da li da menjam i pumpu za vodu, ako je dobra, ne menjati ili menjati u svakom slucaju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9662 Posted February 3, 2014 Ona je deo za koji je kasno da se menja kada rikne. Dakle, menja se dok je još uvek ispravna i ne pravi nikakav problem. Ako nemaš pojma koliko je kilometara na autu, menjaj je, ionako je nikakav poseban trošak. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted February 3, 2014 Pa nece kod njega da krivi ventile ako rikne kais ili ode vodena, ali ipak ne treba rizikovati da auto stane negde za ljubav 2-2500 dinara. Menjaj! Quote Share this post Link to post Share on other sites
darko007 0 Posted April 13, 2014 (edited) jedno pitanjce.kod zamjene vodene pumpe je li dovoljno staviti samo dihtung koji se dobija uz pumpu ili treba stavljati i diht mase? Edited April 14, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted April 13, 2014 Neces pogresiti i ako stavis diht masu. Ocistis sve lepo,osusis i naneses diht masu. Onda ce da drzi sigurno...naravno,stavis i dihtung Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 12547 Posted February 3, 2021 Danas pomerih onu plastiku da proverim stanje zupcastog kajsa.Pa malo se upitah gde je vodena pumpa.Pa proceprkah forum.I sad mi ostaje jedno pitanje.Vidim da u ponudi ima pumpa za siri i za uzi kajs.U cemu je razlika. Zna li neko?Ima li to veze da li auto ima klimu..Zna li neko koje su to sirine kajsa? Sent from my POT-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
zeljkoci 58 Posted February 4, 2021 15mm i 22mm 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 21122 Posted February 4, 2021 (edited) @shuxx kompresor klime ide na PK (kanalni kaiš), ne ide na zupčasti. Edited February 4, 2021 by Axic Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 12547 Posted February 5, 2021 @Axic znam gde ide, ali obično kada je auto sa ili bez klime bude drugačije dimenzionisanje prenosa snage, pa pomislih da je to to... niko još ne reče za koja vozila je uži a za koja širi kajš, na taj podatak nisam naišao pregledajući forum Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skarac 11 Posted July 16 On 4/13/2014 at 9:13 PM, darko007 said: jedno pitanjce.kod zamjene vodene pumpe je li dovoljno staviti samo dihtung koji se dobija uz pumpu ili treba stavljati i diht mase? Skoro sam bio do radnje da gledam vodene pumpe za Punto klasik 1.2 8v, i nijedna nije imala dihtung u paketu, gledao sam neku spansku i Ina. Gde naci taj dihtung, koji proizvodjac ga daje? Sve imaju mali zljeb, ali ne stavlja mi se silikon, jer on opet mora dugo da se susi..... Quote Share this post Link to post Share on other sites