Goran Zemun 435 Posted March 20, 2018 1 hour ago, Marko Stilo said: Pozdrav Gorane, Nedavno sam kupio Fiat stilo, 1.9 8V Multijet, 2006to godiste i koliko jutros se uclanio u klub. (Tj uplatio, cekam mail sa potvrdom) Zanima me za pocetak ova dijagnostika kod Vas za clanove kluba, sta sve tu spada, koliko traje i kada bi to moglo da se organizuje? U Beogradu sam do ~27mog marta, pa cisto da znam dal da planiram to za pre ili nakon puta. Marko Svako jutro osim subote i nedelje...u 7:30... Dijagnostika i pregled celog auta....besplatno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Stilo 0 Posted March 20, 2018 5 minutes ago, Goran Zemun said: Svako jutro osim subote i nedelje...u 7:30... Dijagnostika i pregled celog auta....besplatno. Zvuci super, u cetvrtak sam onda tu u 7:30, do tad ce verovatno i proci uplata. Ali mi svakako kartica do tad nece stici, da najavim taj deo. Marko Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 435 Posted March 21, 2018 9 hours ago, Marko Stilo said: Zvuci super, u cetvrtak sam onda tu u 7:30, do tad ce verovatno i proci uplata. Ali mi svakako kartica do tad nece stici, da najavim taj deo. Marko Ok Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9491 Posted March 24, 2018 Fiat servis ''Goran'' poziva sve posetioce Fiat-Lancia Club Serbia Foruma da dođu na štand na Beogradskoj sajmu, hala 1A, i tom prilikom se upoznaju sa ponudom i ostvare popuste. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nenad994 0 Posted March 24, 2018 Druze, interesuje me da li bi mi mogao da mi resis jedan problem na autu. U pitanju je fiat stilo coupe 3v 85kw 2002 god. Samo kada je auto ugasen naa istrument tabli mi je upali levi zmigavac, i gori non stop, sve dok ne okrenem kontakt ili upalim neki potrosac nprm otvorim vrata, ili upalim svetlo u kabini ili radio. Na autu sve radi, svi zmigavci, kad dam kontakt sve radi i pokazivaci pravca na instument tabli sve. Auto je teran na dijagnostiku, i nema nijednu gresku. Elektricar mi rece da je mozda instrument tabla problem, ali me interesuje da li ti mozda znas u cemu je problem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 435 Posted March 24, 2018 2 hours ago, Nenad994 said: Druze, interesuje me da li bi mi mogao da mi resis jedan problem na autu. U pitanju je fiat stilo coupe 3v 85kw 2002 god. Samo kada je auto ugasen naa istrument tabli mi je upali levi zmigavac, i gori non stop, sve dok ne okrenem kontakt ili upalim neki potrosac nprm otvorim vrata, ili upalim svetlo u kabini ili radio. Na autu sve radi, svi zmigavci, kad dam kontakt sve radi i pokazivaci pravca na instument tabli sve. Auto je teran na dijagnostiku, i nema nijednu gresku. Elektricar mi rece da je mozda instrument tabla problem, ali me interesuje da li ti mozda znas u cemu je problem? Moze...javite se u servis od ponedeljka i dogovorite neki termin za pregled. Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted March 27, 2018 Pozz druze, imam veliki problem sa potrosnjom ulja Da li mi mozes pomoci Quote Share this post Link to post Share on other sites
cirmi 1 Posted March 27, 2018 (edited) Pozdrav imam Punta 2001 1.2 16v (nema plin) Koliko bi koštao mali servis, pregled trapa i kočnica (ima ABS) u vašem servisu? Hvala Edited March 27, 2018 by cirmi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 435 Posted March 27, 2018 9 hours ago, coa565 said: Pozz druze, imam veliki problem sa potrosnjom ulja Da li mi mozes pomoci Mogli bi pregledati auto i reci nase misljenje...javite se da se dogovorimo. 063242007 7 hours ago, cirmi said: Pozdrav imam Punta 2001 1.2 16v (nema plin) Koliko bi koštao mali servis, pregled trapa i kočnica (ima ABS) u vašem servisu? Hvala Ja sam citavu nedelju na sajmu, za cene bolje pozovite u servis. 0652193543 Quote Share this post Link to post Share on other sites
cirmi 1 Posted March 28, 2018 Hvala puno na javljanju. Pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Takedownman 0 Posted March 31, 2018 Pozdrav Gorane! Zanima me koliko je zamena Letve volana za fiat stila 3v. Imam letvu, samo vasa zamena? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 435 Posted April 2, 2018 On 4/1/2018 at 12:33 AM, Takedownman said: Pozdrav Gorane! Zanima me koliko je zamena Letve volana za fiat stila 3v. Imam letvu, samo vasa zamena? Zamena letve bez reglaze trapa je 4000 rsd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4796 Posted April 2, 2018 Gorane imam pitanje.Auto trese preko 120, a najvise se oseti na 140.Stavljene nove letnje gume i felne doduse polovne. Desna poluosovina zamenjena pre par meseci.Zanima me sta moze jos da bude osim guma i felni koje cu svakako opet proveriti ? I da li imate preporuku za vulkanizera?Cini mi se da je i sa zimskim imao vibracije na volanu tj volan seta levo desno, doduse manje nego na letnjem setu.Sent from my SM-G955F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 435 Posted April 2, 2018 8 minutes ago, dekirs said: Gorane imam pitanje. Auto trese preko 120, a najvise se oseti na 140. Stavljene nove letnje gume i felne doduse polovne. Desna poluosovina zamenjena pre par meseci. Zanima me sta moze jos da bude osim guma i felni koje cu svakako opet proveriti ? I da li imate preporuku za vulkanizera? Cini mi se da je i sa zimskim imao vibracije na volanu tj volan seta levo desno, doduse manje nego na letnjem setu. Sent from my SM-G955F using Tapatalk Da li se tresenje i vibracije osecaju samo dok ubrzavate ili i kada auto izbacite iz brzine? Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4796 Posted April 2, 2018 Nisam probao da ga izbacim iz brzine, ali najvise se osete kada drzim konstantnu brzinu. Na ubrzanju skoro pa da nema nikakvih vibracija.Sent from my SM-G955F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 435 Posted April 2, 2018 15 minutes ago, dekirs said: Nisam probao da ga izbacim iz brzine, ali najvise se osete kada drzim konstantnu brzinu. Na ubrzanju skoro pa da nema nikakvih vibracija. Sent from my SM-G955F using Tapatalk Probajte balansirati tockove Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4796 Posted April 2, 2018 Hocu, hvala. Izgleda da u Beogumi nisu dobro balansirali..Sent from my SM-G955F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 435 Posted April 2, 2018 Just now, dekirs said: Hocu, hvala. Izgleda da u Beogumi nisu dobro balansirali.. Sent from my SM-G955F using Tapatalk Ako ne uspe....dovezite da pogledamo. 1 dekirs reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 15933 Posted April 2, 2018 Postovani Gorane, ako budete u mogucnosti, zamolio bih vas za par recenica iz iskustva (pitam ovde a ne privatno, sigurno ce i drugima znaciti info). Krenuo sam ozbiljnije da gledam 5v vozila iz C segmenta, 2013-2014. Zbog restrikcija na putevima, ne planiram da prebacujem 1.6 ili 120KS. Prelazim za nase uslove prosecne kilometraze, tako da u obzir uzimam i turbo benzince. Zaobisao bih i deaktiviranje EGR/DPF na dizelima, koje je do sada prolazilo (uz potencijalno kasnije vracanje istih, ako se poostre kriterijumi za izduv). Takodje, vidim da ima bas lepih primeraka koji se u turbo-benzinskoj varijanti dovoze najvise iz Svajcarske. Pa je moje pitanje - da li 1.4 TB 120 u Giulietti tog godista ima neke izrazene mane ili razlog da ga treba zaobici, ukljucujuci i menjac i ostale sklopove? Isto me zanima i za Bravo Sport 1.4 T-Jet izlaznih godista (isti 198A4000 motor)? Verzije 1.4 MultiAir (170KS) su mi vec previse, a pisali ste i da im na cca 150 000km potencijalno odlazi MultiAir razvod koji nije bas naivan za servis. Znaci cisto tehnicki, robusnost i prilagodjenost za nase uslove voznje i odrzavanja: 1.4 TB (T-Jet) ili 1.6 JTDm-2 u Giulietti/Bravo Sport, par godina starim? Performanse, potrosnja i cene delova su mi poznati, hvala puno unapred. Quote Share this post Link to post Share on other sites
NemanjaLip 6 Posted April 2, 2018 Postovanje Gorane, imam problem sa kolima. U pitanju je Fiat Bravo 1999. Pri normalnom kocenju mi blokira zadnji desni tocak(dobos), a ostali tockovi koce normalno. A papucica mi je do pola okej a posle polovine hoda je skroz tvrda, kad ga izbacim iz brzine i drzim ga na 5000 obrtaja papucica postaje meksa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Svetlana 0 Posted April 3, 2018 Postovani Gorane, Imam Pandu (169) 2007 god - automatic.Da li radite popravku automatskih menjaca, i kada mogu da dodjem do Vas da pogledate auto? Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 444 Posted April 6, 2018 (edited) Pozdrav Gorane, Imam problem od juce sa Cromom 2.4 2008. Pocela je da povlaci nelinerano u 5 i 6 se bas oseti. Kao da izgubi boost pa se vrati taj neki osecaj. Uradio sam log mozete ga videti dole. https://docs.google.com/spreadsheets/d/1idKLbSFYFTOm2v9v9lsELj-7KhRDWl_rbeaSRKZPR58/edit?usp=sharing Map sensor(boost pressure) je konstantno visi i to odsta od desired kao sto vidite u log. Isto tako kolicina vazduha koju MAF meri je niza od desired/zadate mapom. Kola nisu cipovana. Pri jacem gasu nekom 70% - 100% kola vuku normalno isto tako pri slabom gasu. Problem mi se javlja pri nekom 30 - 40% gasa. Meni ovo izgleda kao da se glave peraja na turbini. Isto tako mozda ciscenje MAF sensora? Mogu da uradim i polozaj gasa pri logu boosta jer sma zaboravio a to bi bas pogazalo kad se desavaju ove oscilacije. Edited April 6, 2018 by DraganUS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 435 Posted April 6, 2018 On 2.4.2018. at 10:08 PM, NemanjaLip said: Postovanje Gorane, imam problem sa kolima. U pitanju je Fiat Bravo 1999. Pri normalnom kocenju mi blokira zadnji desni tocak(dobos), a ostali tockovi koce normalno. A papucica mi je do pola okej a posle polovine hoda je skroz tvrda, kad ga izbacim iz brzine i drzim ga na 5000 obrtaja papucica postaje meksa. Mora se pregledati ceo sistem...koji je motor u autu? On 3.4.2018. at 10:25 PM, Svetlana said: Postovani Gorane, Imam Pandu (169) 2007 god - automatic.Da li radite popravku automatskih menjaca, i kada mogu da dodjem do Vas da pogledate auto? Radimo naravno...na pregled mozete doci bilo koji dan od ponedeljka...ili se javite na 063242007. Pregled je besplatan... 4 hours ago, DraganUS said: Pozdrav Gorane, Imam problem od juce sa Cromom 2.4 2008. Pocela je da povlaci nelinerano u 5 i 6 se bas oseti. Kao da izgubi boost pa se vrati taj neki osecaj. Uradio sam log mozete ga videti dole. https://docs.google.com/spreadsheets/d/1idKLbSFYFTOm2v9v9lsELj-7KhRDWl_rbeaSRKZPR58/edit?usp=sharing Map sensor(boost pressure) je konstantno visi i to odsta od desired kao sto vidite u log. Isto tako kolicina vazduha koju MAF meri je niza od desired/zadate mapom. Kola nisu cipovana. Pri jacem gasu nekom 70% - 100% kola vuku normalno isto tako pri slabom gasu. Problem mi se javlja pri nekom 30 - 40% gasa. Meni ovo izgleda kao da se glave peraja na turbini. Isto tako mozda ciscenje MAF sensora? Mogu da uradim i polozaj gasa pri logu boosta jer sma zaboravio a to bi bas pogazalo kad se desavaju ove oscilacije. Morali bi da pratimo jos neke parametre u voznji...da li je auto u Bg?? On 2.4.2018. at 5:55 PM, Ivan said: Postovani Gorane, ako budete u mogucnosti, zamolio bih vas za par recenica iz iskustva (pitam ovde a ne privatno, sigurno ce i drugima znaciti info). Krenuo sam ozbiljnije da gledam 5v vozila iz C segmenta, 2013-2014. Zbog restrikcija na putevima, ne planiram da prebacujem 1.6 ili 120KS. Prelazim za nase uslove prosecne kilometraze, tako da u obzir uzimam i turbo benzince. Zaobisao bih i deaktiviranje EGR/DPF na dizelima, koje je do sada prolazilo (uz potencijalno kasnije vracanje istih, ako se poostre kriterijumi za izduv). Takodje, vidim da ima bas lepih primeraka koji se u turbo-benzinskoj varijanti dovoze najvise iz Svajcarske. Pa je moje pitanje - da li 1.4 TB 120 u Giulietti tog godista ima neke izrazene mane ili razlog da ga treba zaobici, ukljucujuci i menjac i ostale sklopove? Isto me zanima i za Bravo Sport 1.4 T-Jet izlaznih godista (isti 198A4000 motor)? Verzije 1.4 MultiAir (170KS) su mi vec previse, a pisali ste i da im na cca 150 000km potencijalno odlazi MultiAir razvod koji nije bas naivan za servis. Znaci cisto tehnicki, robusnost i prilagodjenost za nase uslove voznje i odrzavanja: 1.4 TB (T-Jet) ili 1.6 JTDm-2 u Giulietti/Bravo Sport, par godina starim? Performanse, potrosnja i cene delova su mi poznati, hvala puno unapred. Izvinjavam se na kasnjenju...malopre sam doputovao iz Istanbula....u ponedeljak cu sesti i kuckati na ovu temu...Hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 444 Posted April 6, 2018 Morali bi da pratimo jos neke parametre u voznji...da li je auto u Bg?? Trenutno nisam. Vracam se posle 15og. Cim se vratim dolazim do vas. Ako vam treba neki log sa parametrima mogu da uradim i da vam posaljem. verovatno cu zakazati i mali servis odmah. Sent from my SM-J710F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 435 Posted April 6, 2018 6 minutes ago, DraganUS said: Trenutno nisam. Vracam se posle 15og. Cim se vratim dolazim do vas. Ako vam treba neki log sa parametrima mogu da uradim i da vam posaljem. verovatno cu zakazati i mali servis odmah. Sent from my SM-J710F using Tapatalk Vidimo se... Quote Share this post Link to post Share on other sites