Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat servis ''Goran''

Recommended Posts

Postovanje majstor Gorane imam punta 2 1.2 16v radi ok hteo bih da ubacim plin kakvo je vase misljenje,posto vidim da se dosta ljiudi zale na neke trzaje svecice kablovi itd...na tim motorima znam da je plin dosta osetljiv mada ja trenutno nemam nikakvih problema konkretno jel taj motor podrzava plin?Hvala unapred

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, miljenica said:

Postovanje majstor Gorane imam punta 2 1.2 16v radi ok hteo bih da ubacim plin kakvo je vase misljenje,posto vidim da se dosta ljiudi zale na neke trzaje svecice kablovi itd...na tim motorima znam da je plin dosta osetljiv mada ja trenutno nemam nikakvih problema konkretno jel taj motor podrzava plin?Hvala unapred

 

Posto Vas motor ima hidraulicno stelovanje ventila, necete imati nikakvih problema sa plinom. Naravno ako se sve ugradi kako treba . Problrm sa svecicama i kablovima na tom motoru je podjednako zastupljena kako na benzinu , tako na plinu. Izaberite dobar servis za plin i ne brinite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav Gorane,

 

Zadesilo me je u inostranstvu da mi je na Bravu opet tokom regeneracije iskočila poruka da moram da promenim ulje.. Proveravao sam i opet se podigao nivo iako ste mi već jednom vadili malo ulja pre oko 5000 km.

Mogu li da dođem jedno jutro sreda/čet/petak da mi obrišete grešku i opet izvučete malo ulja, obzirom da moram opet da putujem za vikend.

Mali servis i zamena ulja me čekaju za oko 1500km, ali ako mislite da bi trebalo da ga odradim pre vremena može i tako.

 

Hvala unapred. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, shomispc said:

Pozdrav Gorane,

 

Zadesilo me je u inostranstvu da mi je na Bravu opet tokom regeneracije iskočila poruka da moram da promenim ulje.. Proveravao sam i opet se podigao nivo iako ste mi već jednom vadili malo ulja pre oko 5000 km.

Mogu li da dođem jedno jutro sreda/čet/petak da mi obrišete grešku i opet izvučete malo ulja, obzirom da moram opet da putujem za vikend.

Mali servis i zamena ulja me čekaju za oko 1500km, ali ako mislite da bi trebalo da ga odradim pre vremena može i tako.

 

Hvala unapred. 

Budite sutra u 7:30 u servisu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gorane kada budete imali vremena ako mozete napisite nam nesto o Djulijetama, tj konkretno ono poredjenje sto je kolega Ivan pitao pre par dana. Verujem da bi dosta nas zelelo da cuje vase misljenje :)

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Goran Zemun said:

Budite sutra u 7:30 u servisu.

Vazi, hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Goran Zemun said:

Posto Vas motor ima hidraulicno stelovanje ventila, necete imati nikakvih problema sa plinom. Naravno ako se sve ugradi kako treba . Problrm sa svecicama i kablovima na tom motoru je podjednako zastupljena kako na benzinu , tako na plinu. Izaberite dobar servis za plin i ne brinite.

hvala puno na brzom odgovoru i savetu majstor Gorane

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovim putem bih zeleo da se javno zahvalim Goranu I svim njegovim zaposljenima na izuzetnom odnosu I saradnji proteklih sest godina, prvo na Grande Puntu, pa potom na Bravou! 

Svaka cast I jos jednom hvala na svemu!

Share this post


Link to post
Share on other sites
49 minutes ago, bane1321 said:

Ovim putem bih zeleo da se javno zahvalim Goranu I svim njegovim zaposljenima na izuzetnom odnosu I saradnji proteklih sest godina, prvo na Grande Puntu, pa potom na Bravou! 

Svaka cast I jos jednom hvala na svemu!

Hvala Vama na poverenju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovani Gorane,

provukli smo ovde kod vas na temi nesto oko novijih Fiatovih turbo benzinaca, ali nista konkretnije... Ne bih da dosadjujem, ako zbog praznika uhvatite neki minut vremena, bio bih zahvalan za savet. Trenutno nisam u Srbiji, a preko poznanika mi je iskocio lepo opremljen Bravo Sport 2012., uvoz bi bio iz Svajcarske. Motorizacija je jedino sto me kopka, u pitanju je 1.4 MultiAir, 140 KS.

Interesuje me vas generalni savet - da li se kod nas upustati u kupovinu tog motora ili ne? Sta je sve ono sto moze da krene naopako sa tom jedinicom (ukljucujuci i sam MultiAir razvod, menjac, turbo, zamajac i sl.). Tj. koja bi bila razlika u odnosu na odrzavanje nekog Euro 5 MultiJet dizela (ukljucujuci i zaje*anciju sa DPF i moguce uvodjenje kontrole izduva)?

Ne prelazim velike kilometraze, auto bi bio porodicni, bez 'kidanja', tako da mi i turbo benzinac zavrsava posao.

Puno bi mi znacilo vase iskustvo i savet jer tih motora ovde maltene i da nema. A ako ta varijanta ima vasu prelaznu ocenu, vec bih u cetvrtak po povratku dogovarao pregled auta kod vas (ocekujem da posle praznika auto bude dostupan za test). Unapred hvala, srdacan pozdrav.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minutes ago, Ivan said:

Postovani Gorane,

provukli smo ovde kod vas na temi nesto oko novijih Fiatovih turbo benzinaca, ali nista konkretnije... Ne bih da dosadjujem, ako zbog praznika uhvatite neki minut vremena, bio bih zahvalan za savet. Trenutno nisam u Srbiji, a preko poznanika mi je iskocio lepo opremljen Bravo Sport 2012., uvoz bi bio iz Svajcarske. Motorizacija je jedino sto me kopka, u pitanju je 1.4 MultiAir, 140 KS.

Interesuje me vas generalni savet - da li se kod nas upustati u kupovinu tog motora ili ne? Sta je sve ono sto moze da krene naopako sa tom jedinicom (ukljucujuci i sam MultiAir razvod, menjac, turbo, zamajac i sl.). Tj. koja bi bila razlika u odnosu na odrzavanje nekog Euro 5 MultiJet dizela (ukljucujuci i zaje*anciju sa DPF i moguce uvodjenje kontrole izduva)?

Ne prelazim velike kilometraze, auto bi bio porodicni, bez 'kidanja', tako da mi i turbo benzinac zavrsava posao.

Puno bi mi znacilo vase iskustvo i savet jer tih motora ovde maltene i da nema. A ako ta varijanta ima vasu prelaznu ocenu, vec bih u cetvrtak po povratku dogovarao pregled auta kod vas (ocekujem da posle praznika auto bude dostupan za test). Unapred hvala, srdacan pozdrav.

 

 

Motori uglavnom lepo rade, hidro razvod izdrzava oko 200000 km zavisi od kvaliteta i redovne zamene ulja. Sa turbom nema vecih problema jer nema garezi pa je cistiji, obicno problem pravi jedan ventil na crevu usisa i ibera preko koga se ubacuju uljne pare. Puca membrana pa se cuje pistanje kao da je crkao turbo. U sustini dobar auto i dobar motor, jedino ako Vam potrosnja ne pravi problem posle Stila. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala puno!

Pogledacu ga prvo licno, na prvu deluje dobro, pa cu se javiti telefonom u servis za pregled kod vas.

Potrosnja, kao sto rekoh nije problem - mnogo mi je bitniji kvalitet i pouzdanost tog motora, ostalo je sve poznato.

Cujemo se, hvala jos jednom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav Gorane,
Da li servis radi 1 i 2 maj. Imam problem prozor suvozacevih vrata sam spustio i nece da se podigne (zatvori). Kada pritisnem prekidac, prozor krene ali stane na prvoj trecini otvora i nece dalje, kada se spusta cuje se neko krckanje. Ovo mi ne bi bilo toliko hitno da imam garazu pa da parkiram auto, ali stoji mi na ulici i to mi je problem. U pitanju je croma 2008.


Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Dukabre said:

Pozdrav Gorane,
Da li servis radi 1 i 2 maj. Imam problem prozor suvozacevih vrata sam spustio i nece da se podigne (zatvori). Kada pritisnem prekidac, prozor krene ali stane na prvoj trecini otvora i nece dalje, kada se spusta cuje se neko krckanje. Ovo mi ne bi bilo toliko hitno da imam garazu pa da parkiram auto, ali stoji mi na ulici i to mi je problem. U pitanju je croma 2008.


Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
 

Radimo u sredu...dodjite ako nije kasno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Radimo u sredu...dodjite ako nije kasno.
Ok. Hvala na odgovoru. Ako nista ne uradim do tad, videcemo se u sredu.

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovani,

 

Koliko bi izasla zamena seta kvacila sa sve druk lezajem kod vas i koliko otprilike unapred treba da se zakaze?

 

Fiat stilo, Mjet, 120ks, 2006to

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav Gorane,

Pre par dana menjao sam podizac u desnim vratima, fiat croma. Danas sam primetio da ta vrata ne mogu da otvorim na bravicu iz kola, vec samo spolja. Pa bih sutra ujutro dosao do servisa da se to pogleda.

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Dukabre said:

Pozdrav Gorane,

Pre par dana menjao sam podizac u desnim vratima, fiat croma. Danas sam primetio da ta vrata ne mogu da otvorim na bravicu iz kola, vec samo spolja. Pa bih sutra ujutro dosao do servisa da se to pogleda.

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
 

Mozda glupo pitanje, ali ajde, ne moze da odmogne.. ako su zadnja vrata u pitanju.. jel si proverio child lock?

Edited by rkoma1986

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Dukabre said:

Pozdrav Gorane,

Pre par dana menjao sam podizac u desnim vratima, fiat croma. Danas sam primetio da ta vrata ne mogu da otvorim na bravicu iz kola, vec samo spolja. Pa bih sutra ujutro dosao do servisa da se to pogleda.

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
 

Naravno...mi smo u servisu od 7:30...Cekamo Vas..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Naravno...mi smo u servisu od 7:30...Cekamo Vas..
Hvala vidimo se ujutro

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Mozda glupo pitanje, ali ajde, ne moze da odmogne.. ako su zadnja vrata u pitanju.. jel si proverio child lock?
prednja desna vrata su u pitanju. Pozdrav

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Marko Stilo said:

Postovani,

 

Koliko bi izasla zamena seta kvacila sa sve druk lezajem kod vas i koliko otprilike unapred treba da se zakaze?

 

Fiat stilo, Mjet, 120ks, 2006to

Za zakazivanje i cene morate pozvati servis....0652193543 ili 011 2193543.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gorane, svakako bih se javio odmah ujutru u servis, ali da pitam i ovde da ne zakasnim.

Crni Bravo Sport MultiAir koji ste pregledali za kupovinu i ostao je u servisu - juce je kaparisan, a po dogovoru treba da se posle vikenda vrati prodavcu slepom (stize odjava iz Svajcarske, kako bi se zavrsila AMS procedura).

Pitanje je sledece - na dijagnostici je utvrdjena grescica sa automatom/prekidacem na kocnici. Posto auto nakon registracije treba da vozim sa placa kuci - da li bi neko od majstora imao vremena da pogleda automat i proveri dijagnostikom stanje eventualnih gresaka i status "Stop&Start" sistema posle toga? Pre nego ga Pop vrati slepom na plac (ako je ozdravio i ako je to uopste planirano za sutra). Pa bih vam slep, pregled i zamenu automata platio o istom trosku. A kada zavrsim sa papirologijom, da bez zurbe zakazemo veliki servis... Hvala jos jednom za pomoc i licno angazovanje.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, Ivan said:

Gorane, svakako bih se javio odmah ujutru u servis, ali da pitam i ovde da ne zakasnim.

Crni Bravo Sport MultiAir koji ste pregledali za kupovinu i ostao je u servisu - juce je kaparisan, a po dogovoru treba da se posle vikenda vrati prodavcu slepom (stize odjava iz Svajcarske, kako bi se zavrsila AMS procedura).

Pitanje je sledece - na dijagnostici je utvrdjena grescica sa automatom/prekidacem na kocnici. Posto auto nakon registracije treba da vozim sa placa kuci - da li bi neko od majstora imao vremena da samo zameni automat i proveri dijagnostikom stanje eventualnih gresaka i status "Stop&Start" sistema posle zamene? Pre nego ga Pop vrati slepom na plac (ako je ozdravio i ako je to uopste planirano za sutra). Pa bih vam slep, pregled i zamenu automata platio o istom trosku. A kada zavrsim sa papirologijom, da bez zurbe zakazemo veliki servis... Hvala jos jednom za pomoc i licno angazovanje.

 

 

Sutra menjamo prekidac i vracamo ga na plac...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gorane opet ja moram da gnjavim :)

Do kad radite sutra i da li ima sanse da dodje Delta koju smo spominjali na pregled za kupovinu oko pola 5  ili nakon toga?  Znacilo bi mi da bude popodne zbog mog radnog vremena.

 

Zvacu svakako ujutru nego rekoh da ne zakasnim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro veče Gorane. 

-Zanima me koliko košta veliki servis za Lancia Lybra 2.0 20v 2004g (sa uljem i filterima naravno, i vodenom pumpom) . Da li možete da nabavite sve delove. 

-Da li možete da nabavite novu uljnu pumpu, ili da li postoji mogućnost remonta postojeće? Pitam zato što sam x puta čuo i pročitao da im je to problem, pa ima slab pritisak i eto belaja. 

- Da li preporučujete preventivnu zamenu letećih ležajeva? Ako je to potrebno koja je cena? 

Pozdrav i veliko hvala unapred. Nije hitno, ako ne možeš da odgovoriš u narednih par dana svakako ću okrenuti servis. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...