Jump to content
FAS Euroauto Goran

coa565

Members
  • Content Count

    671
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About coa565

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Garage
    Fiat punto II 1.9 JTD 2002; Fiat Stilo 1.9 JTD 2003

Recent Profile Visitors

2187 profile views
  1. Ma objasnio sam mu na fb treba samo da odradimo to.
  2. Stavis bos id golfa 3 sdi i deklu i usis promenis i puntic sluzi jos 5-6 godina
  3. @puntara Mogu. Skines donju polutku pa zarotiras radilicu u kuntra smeru ka se okrene gornjs pokutka i samo je izvadis. Ubacis polako drugi ako je u standardu radilica i to je to
  4. Ja bih zamenio samo aksijalne lezajeve i to bez skidanja radilice pa dok traje traje. Posle zamenis seo motor i teraj dalje Tako sam ja uradio na mom prethodnom 1.9 d
  5. Pa verovatno zato sto je crkao senzor temperature vode koji se nalazi na termostatu i zelene je boje...
  6. coa565

    Kopaonik

    Ja mogu da vam budem izvestac posto zivim tu
  7. Verovatno je izbacen katalizator pa ima vece strujanje vazduha i malo je bocniji sigurno.
  8. Sam sam skinuo pk kais i nije nista iz pk kruga, bas jako cekica kao da udara metal u metal.
  9. Ja mislim da je menjena kada sam radio veliki servis pre 17000 km ili pola godine
  10. Pozdrav forumasi, potrebna mi je pomoc, upalio stila normalno, dosao do posla i ugasio normalno. Posle dva sata upalim ga da odem do prodavnice dok sam na pauzi, upali normalno i sve super. Krenem ka prodavnice i pred prodavnicu stisnem kvacilo i kocnicu da stanem i on odjednom promeni zvuk i poce kao jako da kucka. Ugasim i upalim, normalno pali kao i uvek ali isto kao da nesto vrzdi po motoru. Provozam ga, cini mi se da ide malko slabije i malko izbaci crni dim ali nista ozbiljno. Vise nisam smeo da ga palim jer je bas pocelo da lupa i vrzdi pa me interesuje sta to moze da bude. Inace plivajuci mi je bio losnjikav ali necuje se u tom delu, vise negde u delu turbine ali na dodavanje gasa se odvaja zvuk turbine od ovog zvuka. Hvala unapred
  11. Nije upalio ulje, jos ima ulja u karteru ali izgleda da je pumpa zalepila i nazuzala naftu a i dizne verovatno bile rasljokane.
  12. Cuti imao sam srecu da sam preziveo, zatvorena radionica a puna dima i odjednom krene gusenje i nadjo vrata. Kako crno crevo ali bi spasio motor jbg bio u top stsnju, samo na jedan grejac palio na minusu na zub.
  13. To mu je sto mu je, zavrsena diskusija oko mog punta. Dobio turazu u radionici zatvorenoj dok sam sam bio pored motora, dok sam ja stigao da udjem u kola i ubaci u petu, pusti kvacilo i on ripi i istopi lamelu i nastavi u turazu. Jedva sam od dima uspeo da nadjem vrada da izadjem iz radionice. Jedno 25 minuta bio u turaze, crevo za vodu izletelo i iterao svu vodu i konacno se ugasio sam. To je bilo celo selo u dimu. Srecom pa nije eksplodirao. Ohladio se motor, izvadim merac ono ima ulje a radio 25 minuta u turaze. Okrenem malo radilicu ono normalno se okrece i ima kompresiju. Ja mislim da je blok ostao citav. Videcemo kad dodje na red rasturanje.
  14. A kad dobije turazu nemoze na kljuc da se ugasi Uzeo sam ga dzabe bukvalno a registrovan do 10. Marta Dijagnostika izbacuje samo air temperature sensor Moze od golfa 2 na sajlu
  15. Imam jako cudan problem sa puntom 1.9 D Pali super, radi u leru pomalo isprekidano i cim mu dam malo gas ponekad ne ali cesce da ode u turazu i nemogu da ga ugasim na kljuc vec samo u brzinu. Da li to moze da bude do lukaz pumpe ili dizni? Motor ne duva gotovo uopste ni na merac ni na liberlauf. Kada dobije turazu dimi pozadi i oseti se jako nafta i zasad nisam primetio da opada nivo ulja.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...