Jump to content
FAS Goran

slavisa75

Members
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

About slavisa75

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 11/28/1975

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi beograd

Previous Fields

  • Garage
    FIAT MAREA 1.9 JTD,Alfa Romeo Mito 1.4

Recent Profile Visitors

1503 profile views
  1. Ima na kupujem prodajem,ovako izgleda
  2. Kod euro 5 i 6 benzinaca donja lambda sonda belezi veoma precizno promene u izduvnim gasovima i zato se cesto pali ta greska P0420 prevedeno neefikasnost katalizatora.Za pravilan rad motora je bitna gornja lambda sonda na osnovu koje motor pravi odgovarajucu smesu goriva i vazduha a donja sonda takozvana kontrolna sama rec joj kaze kontrolise kakvi izduvni gasovi izlaze iz katalizatora. Na tvom mestu ne bih trosio pare na polovan katalizator ,vec proverio stanje dizni i svecica,i ako su one ok,gornja lambda sonda ti je nova,a i donja samo ugradi adapter na donju lambda sondu i mirno vozi zadnjih 30.000 tako vozim bez paljenja te greske,a palila mi se svaki drugi dan,a potrosnja i sve ostalo mi je ok.
  3. Na zalost katalizator je veoma skup,original ide i do par stotina evra,nije jeftina stavka,isti problem na Alfi mito koju imam sa tim motorom i sa istim problemom,resio sam ugradnjom tz varalice lamda sonde,koja se srafi na mesto postojece lambda sonde a onda sonda u varalicu tako da izduvni gasovi ne idu direkt na sondu,i samim tim greska se vise ne pali.
  4. Nemoj dzabe da menjas lambda sonde,greska ti se odnosi na efikasnost katalizatora,tj donja lambda sonda pokazuje da vrednost izduvnih gasova nije dobra.U vecini slucajeva to znaci da je katalizator odradio svoje ili motor nema dobro sagorevanje iz nekog razloga i katalizator ne moze da gasove procisti na pravi nacin.
  5. Isti "problem" i kod mene,s tim da kod mene kad je ispod 5 c uvek pali lampicu a kad je iznad nekad da nekad ne.Namerno sam stavio pod znacima navoda jer to mozda i nije problem.Takodje i kad je topao motor nekad upali a nekad ne:proverio sam sve grejace i rade ,cistio kabal napajanja releja grejaca i nikakve promene nije bilo.Ocigledno elektronika sama odlucuje kad ce da pali lampicu a kad ne u odnosu na temperaturu,i na neke samo njoj znane parametre.Kad dodatno padnu temperature trebalo bi da se uvek pali,tako da jedino ostaje da cekamo.
  6. Danas sam ih montirao na prednje tockove,prvi utisci su onako, deluju suvise mekano,verovatno ce se brzo trositi pogotovu leti, nisu bucne,verovatno ce svoje pravo lice pokazati na snegu ako ga bude bilo ove godine.
  7. Vrednosti ti se razlikuju zato sto ti je zatvoren egr ventil a ne zato sto ti je neispravan protokomer.Mozes da proveris tako sto ces pratiti vrednosti na konstantnom gasu recimo na 2000 obrtaja gde bi vrednosti trebalo da ti se izjednace.To ti govorim iz iskustva jer je tako i kod mene,skidao sam plocicu sa egr a i onda se vrednosti na leru izjednace.
  8. Kada je egr zatvoren sa plocicom,onda ti zadatu vrednost pokazuje dosta manju od realne koja bi na leru trebala biti oko 500 mg.Ako je naleru 500,a pri dodavanju gasa raste onda ti je protokomer dobar,i razlog potrosnje trazi na drugom mestu ako uopste i postoji
  9. Sipao sam Wolf u gradaciji 5w-40 u Mareu jtd i nakon predjenih 7000 km mogu vam reci da sam pomalo iznenadjen,jer je ulje promenilo boju ali ne koliko sam ocekivao tj daleko je od crnog a takvo bi trebalo da bude nakon te kilometraze ,sto u meni pomalo izaziva sumnju da mozda ne odradjuje svoj posao kako treba tj ne stiti motor.Ili mi je motor toliko dobar da ne prlja ulje.
  10. Ne favorizujem ni jedan brend koji proizvodi setove kvacila,ali i dalje dajem prednost onima ciji je set kvacila u prvoj ugradnji.Ako set kvacila nije kopija nekog brenda i ako se proizvodi u fabrici tog brenda gde god se ona nalazila (Turska i sl.) onda ne bi trebalo da bude problema na tako maloj kilometrazi.Jedan od bitnih faktora pri zameni kvacila je i majstor koji svojom nepaznjom moze da osteti novi set kvacila i tako da mu u startu smanji vek trajanja.Mnogi nemaju alat za centriranje lamele nego rade odokativno,a onda kad vracaju menjac nazad navlace ga srafovima jer nece da "naidje" i time ostecuju srce lamele ili nutove spojnicke osovine.Takodje ako nije menjan plivajuci zamajac pri zameni seta kvacila,prvih par hiljada dolazi do ne bas idealnog naleganja izmedju lamele i zamajca,dok sto bi majstori rekli ne legne pa i to moze izazvati podrhtavanje pri kretanju.Moj je slucaj bas takav,jer nisam menjao zamajac,koji je bio ok ali mi je nakon zamene seta vrlo malo podrhtavao,uglavnom kad sam kretao sa manjim gasom,a sad nakon predjenih par hiljada ne trese uopste.
  11. Kada se u isto vreme pali lampica od rucne i ABS 99% ti je problem u ABS jedinici tj hladnom lemu u njoj standardna boljka za taj tip ABS jedinice procitaj malo na forumima ista jedinica je inace i u Vektri B
  12. Originalan set kvacila mozes da kupis u ovlascenom Fiat servisu,a Valeo set u Ap sportu,Kit komercu i ostalim radnjama su zamenski setovi kvacila,slikao sam ti kutiju na njoj imas Valeo broj taj ti set odgovara
  13. Valeo,Luk i Sachs su veliki proizvodjaci kvacila ciji su setovi ugradjeni u sve velike brendove medju njima i Mercedes u cijem servisu i radim.Setovi kvacila koje ugradjujemo su pravljeni po Mercedesovim standardima, i iako po izgledu i imenu lice na recimo set kvacila Sachs,duplo su skuplji i iz mog iskustva prelaze barem duplo vise kilometara.Sve to nam govori da ako je moja Marea presla sa fabrickim setom 200.000 km,sa Valeom koji sam ugradio bicu prezadovoljan ako predje 100.000,tako da koliko para toliko muzike
  14. Pripremi se za zamenu seta kvacila isti slucaj i kod mene pre par dana zamenjeno i em sto je sad mekano kvacilo em sto auto krece bez gasa a trzanje ne postoji.Moja preporuka je valeo pod uslovom da nadjes original jer im je to prva ugradnja,moja marea je izgurala sa prvi setom (valeo) tacno 205 000 km.I mala napomena nemas opruge na lameli fiksna je a ispupcenje na srcu lamele ide prema zamajcu za razliku od vecine drugih auta,i ako sam menjas kao sto sam ja ne pokusavaj bez stubne dizalice sve drugo je skoro nemoguca misija
  15. Proveri creva interkulera posebno gornje ispred usisne grane meni je puklo pre neki dan ali sa unutrasnje strane ne vidi se kad se otvori hauba povuci rukom po njemu ako je masno sigurno je pocelo da puca

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...