Jump to content
FAS Euroauto Goran

slavisa75

Members
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

About slavisa75

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 11/28/1975

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi beograd

Previous Fields

  • Garage
    FIAT MAREA 1.9 JTD,Alfa Romeo Mito 1.4

Recent Profile Visitors

1173 profile views
  1. Isti "problem" i kod mene,s tim da kod mene kad je ispod 5 c uvek pali lampicu a kad je iznad nekad da nekad ne.Namerno sam stavio pod znacima navoda jer to mozda i nije problem.Takodje i kad je topao motor nekad upali a nekad ne:proverio sam sve grejace i rade ,cistio kabal napajanja releja grejaca i nikakve promene nije bilo.Ocigledno elektronika sama odlucuje kad ce da pali lampicu a kad ne u odnosu na temperaturu,i na neke samo njoj znane parametre.Kad dodatno padnu temperature trebalo bi da se uvek pali,tako da jedino ostaje da cekamo.
  2. Danas sam ih montirao na prednje tockove,prvi utisci su onako, deluju suvise mekano,verovatno ce se brzo trositi pogotovu leti, nisu bucne,verovatno ce svoje pravo lice pokazati na snegu ako ga bude bilo ove godine.
  3. Vrednosti ti se razlikuju zato sto ti je zatvoren egr ventil a ne zato sto ti je neispravan protokomer.Mozes da proveris tako sto ces pratiti vrednosti na konstantnom gasu recimo na 2000 obrtaja gde bi vrednosti trebalo da ti se izjednace.To ti govorim iz iskustva jer je tako i kod mene,skidao sam plocicu sa egr a i onda se vrednosti na leru izjednace.
  4. Kada je egr zatvoren sa plocicom,onda ti zadatu vrednost pokazuje dosta manju od realne koja bi na leru trebala biti oko 500 mg.Ako je naleru 500,a pri dodavanju gasa raste onda ti je protokomer dobar,i razlog potrosnje trazi na drugom mestu ako uopste i postoji
  5. Sipao sam Wolf u gradaciji 5w-40 u Mareu jtd i nakon predjenih 7000 km mogu vam reci da sam pomalo iznenadjen,jer je ulje promenilo boju ali ne koliko sam ocekivao tj daleko je od crnog a takvo bi trebalo da bude nakon te kilometraze ,sto u meni pomalo izaziva sumnju da mozda ne odradjuje svoj posao kako treba tj ne stiti motor.Ili mi je motor toliko dobar da ne prlja ulje.
  6. Ne favorizujem ni jedan brend koji proizvodi setove kvacila,ali i dalje dajem prednost onima ciji je set kvacila u prvoj ugradnji.Ako set kvacila nije kopija nekog brenda i ako se proizvodi u fabrici tog brenda gde god se ona nalazila (Turska i sl.) onda ne bi trebalo da bude problema na tako maloj kilometrazi.Jedan od bitnih faktora pri zameni kvacila je i majstor koji svojom nepaznjom moze da osteti novi set kvacila i tako da mu u startu smanji vek trajanja.Mnogi nemaju alat za centriranje lamele nego rade odokativno,a onda kad vracaju menjac nazad navlace ga srafovima jer nece da "naidje" i time ostecuju srce lamele ili nutove spojnicke osovine.Takodje ako nije menjan plivajuci zamajac pri zameni seta kvacila,prvih par hiljada dolazi do ne bas idealnog naleganja izmedju lamele i zamajca,dok sto bi majstori rekli ne legne pa i to moze izazvati podrhtavanje pri kretanju.Moj je slucaj bas takav,jer nisam menjao zamajac,koji je bio ok ali mi je nakon zamene seta vrlo malo podrhtavao,uglavnom kad sam kretao sa manjim gasom,a sad nakon predjenih par hiljada ne trese uopste.
  7. Kada se u isto vreme pali lampica od rucne i ABS 99% ti je problem u ABS jedinici tj hladnom lemu u njoj standardna boljka za taj tip ABS jedinice procitaj malo na forumima ista jedinica je inace i u Vektri B
  8. Originalan set kvacila mozes da kupis u ovlascenom Fiat servisu,a Valeo set u Ap sportu,Kit komercu i ostalim radnjama su zamenski setovi kvacila,slikao sam ti kutiju na njoj imas Valeo broj taj ti set odgovara
  9. Valeo,Luk i Sachs su veliki proizvodjaci kvacila ciji su setovi ugradjeni u sve velike brendove medju njima i Mercedes u cijem servisu i radim.Setovi kvacila koje ugradjujemo su pravljeni po Mercedesovim standardima, i iako po izgledu i imenu lice na recimo set kvacila Sachs,duplo su skuplji i iz mog iskustva prelaze barem duplo vise kilometara.Sve to nam govori da ako je moja Marea presla sa fabrickim setom 200.000 km,sa Valeom koji sam ugradio bicu prezadovoljan ako predje 100.000,tako da koliko para toliko muzike
  10. Pripremi se za zamenu seta kvacila isti slucaj i kod mene pre par dana zamenjeno i em sto je sad mekano kvacilo em sto auto krece bez gasa a trzanje ne postoji.Moja preporuka je valeo pod uslovom da nadjes original jer im je to prva ugradnja,moja marea je izgurala sa prvi setom (valeo) tacno 205 000 km.I mala napomena nemas opruge na lameli fiksna je a ispupcenje na srcu lamele ide prema zamajcu za razliku od vecine drugih auta,i ako sam menjas kao sto sam ja ne pokusavaj bez stubne dizalice sve drugo je skoro nemoguca misija
  11. Proveri creva interkulera posebno gornje ispred usisne grane meni je puklo pre neki dan ali sa unutrasnje strane ne vidi se kad se otvori hauba povuci rukom po njemu ako je masno sigurno je pocelo da puca
  12. Postovani Imam fiat mareu 1.9 jtd 2001 godiste 110 ks i u poslednje vreme mi podrhtava pri kretanj a i kvacilo mi nisko odvaja pa predpostavljam da je set kvacila zreo za zamenu. Ako se utvrdi da je i zamajac zreo za zamenu da li postoji varijanta zamene sa obicnim zamajcem i koliko bi to sve izaslo sa delovima i rukama sa popustom kao clana Pozdrav
  13. U Kit komercu 480 din vernet termostat od renoa 4 ja ugradio kod mene u auto pre oko mesec dana odlicno radi temperatura na pola posle par kilometara jedina je muka ubaciti ga u crevo ali topla voda i malo masti rese problem
  14. slavisa75

    Euroauto info

    ZA fiat mareu 1,9 jtd sedan prednje plocice cena.Hvala unapred
  15. Ventilator ne mora da se upali odmah pri paljenju klime vec posle odredjenog vremena a u zavisnosti od pritiska freona u klima sistemu .Ako auto radi na leru sa ukljucenom klimom verovatno ce se brzo upaliti ventilator dok se u voznji redje pali.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...