Jump to content
FAS Goran
srdjos

Fiat Stilo - ulje u menjaču

Recommended Posts

Fiat Punto

Allestimento : 1.9 JTD 85CV

Motore : 188A7000

Coppa motore e filtro : Selenia WR 5W-40 - 4.3 L

Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 6.2 L

Impianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0.65 L

Cambio e differenziale : Tutela Car Technyx - 1.98 L

http://www.fiat-lanc...showtopic=33480

Mešaj to slobodno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto planiram da zameim ulje u menjacu, zanima me da li je isti postupak kod jtd 5 stepenog menjaca i kod multijet 6 stepenog, nesto sam gledao danas cini mi se da ima neka mala sipkica za proveru nivoa ulja, mozda gresim...jel neko ima iskustva s ovim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo svima,

 

Imam jedno pitanje vezano za semering poluosovine. Pretražio sam ceo net i nigde nisam mogao da nađem dimenzije semeringa. Da li neko zna dimenzije semeringa poluosovine leve i desne (što idu u menjč) za fiat stilo 1,6 16v. 

 

Da li su mi neke semeringe u radnji ali se ispostavilo da nisu to te dimenzije. 

 

Hvala

Edited by VlajkoNI

Share this post


Link to post
Share on other sites

A gde se nalazi ta sipkica, nisam je video, tj nisam ni trazio posto nisam znao da ima?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na kućištu menjača sa gornje strane :) , ismeđu kabine i motora, tačno ispod EGR ventila, ali skroz dole. Pazi kako je vadiš, mislim da ima navoj.


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

egr je pomenut radi objasnjenja lokacije gde se nalazi sipka, nisam sigran dal imaju benzinci, na multijet 6stepenom menjacu ima sigurno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi koliko tacno stane ulja u menjac?

J

a sam na jesen menjao kvacilo, a zamenio sam i ulje u menjac. Ispustio staro i sipao novo  2L ali nije bilo do vrha. Znaci gde je crevo od interkulera pa negde ispod njega sam sipao ulje. Jel treba da dolijem skroz do vrha ili? Posto kad sam gledao u onu rupicu nisam video ulje.

Neko pisao da ne udje ni 2L ulja bogami kod mene nesto ne valja, a sada kada je hladno bas tesko ubacuje u brzine (iz vece u manju) naprimer u 2 ubaci tek kad je na 20km/h. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma stavio sam ja 2L Tutelinog ulja ali nije do cepa iako sam sipa 2L. Neko ovde pisao da sipa skroz do cepa gde sipa ulje i da mu to izadje 2L. Pa kud ode onda mojih 2L kad nije do cepa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da nisi nasao pogresan cep :)

Iznad leve poluosovine stoji, imbusom se odvija. Jel si taj otvarao?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da. Menjao sam set kvacila ispustio sam ulje kroz levu poluosovinu. Mada ima tamo dva cepa, mislim da su imbusi ova, zaboravio sam. Jedan je dole a jedan je malo vislje ulevo. Ja sam ispustao kroz onaj donji.

A jel se meri onda na onam cepu/srafu vise malo ulevo blizu gde se ispusta ili skorz gore ispod akumulatora / creva od interkulera?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ne mogu sad da se setim tacno bas. Znam da je inbus i iznad leve poluosovine. Nije prema akumulatoru koliko se secam nego negde bas iznad osovine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema veze. Samo me interesuje da lise sipa ulje skorz do gore znaci napuni se celo zvono moenjaca ulja? Ili kako?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ako je pravi cep, sipa se dok ne pocne da curi. Mozda sam ja pogresio kolicinu, ima tema na forumu u kojoj pise koliko ulja staje pa proveri da li je pravi cep :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok hvala. Pa svi kazu do 2L. Ja sam sipao 2L od gore, ispod creva interkulera, gde ide i crevo do druk lezaja, tamo negde je taj saraf u taj sam sipao 2L ulja a moze jos da stane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce da je pogresan sraf. Ovaj se mislim i ne vidi odozgo. Zavucen je sa strane u onim rebrima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bem li ga. Ja sipao od gore, ispod akumulatora tamo je jedan ibus, jedan veliki siroki kao cep za motorno ulje. Mada svejedno, ako staje nepune 2L slije se to tamo malo probrcka to mu dojde na isto. Ja sam mislio da se od gore sipa ulje, dakle na vrhu menjaca blizu druk lezaja a ispusta se normalno dole.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...