Jump to content
FAS Goran
malac1971

Veliki i mali servis za Stila / Nuova Bravo

Recommended Posts

Samo da nam se gospodin dobavljac ne uobrazi :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo nek proba da se uobrazi! :D hahahah

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav drugari forumasi

da li je i kako moguce da sami zamenimo zupcasti kais na stilu 1.9jtd,116ks

posedujem vec neko,koliko toliko znanje u garazi,sto kazu nisam bas toliki laik

kako i gde se gleda uzupcenje i tako te stvari,svaka pomoc bi bila od velike koristi

hvala unapred i veliki pozdrav...

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

predpostavljao sam da je potreban specijalan alat za zamenu istog,a kazem neko znanje,jer mi je otac do penzije radio kao automehanicar i imamo nasu garazu u kuci ali njega ne mogu da namolim da mi to odradi a ja i ne razumem se bas toliko da bih ja tu nesto sam menjao i dirao,problem mi je samo to uzubljenje kako ide kod stila,hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzubljenje ti je najmanji problem na ispravnom autu, obelezis remenice gde su bile i ne mozes da pogresis

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja to ne bi cackao sam ako bas sto posto nisi siguran da znas sta radis. Nije mnogo dati 50- tak evra majstoru,nego nedaj boze posle 500 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas odradjen veliki + mali servis na mom Stileru.

Posto ga radim 2. put sa originalnim Fiatovim delovima (3. na Stilu ukupno), evo par zapazanja. Auto je presao malo jace od 60 000 km od poslednjeg velikog servisa, naravno sacekao sam i interval malog servisa i odradio sve zajedno.

Po mom skromnom misljenju koje se jos jednom potvrdjuje, mislim da nije "must have" raditi veliki servis na tom intervalu ukoliko se uzmu kvalitetni delovi, a ne fus za koji se dosta ljudi hvata. Kod nas se upravo zbog toga smatra "normalnim" interval od 60 do 70 000 km. Trebalo bi obratiti paznju na vremenskih 5 godina (3 u otezanim uslovima - gradska voznja, hladna i prasnjava podrucja...).

Opet kazem, po drugi put sam danas ostao iznenadjen izuzetno dobrim stanjem svih komponenti koje su zamenjene. Sto mi je i majstor Nesa potvrdio - naravno, ne sme da garantuje, ali smatra da je sa ovakvim stanjem moglo komotno da se izgura bar jos 2 intervala malog servisa.

Da podsetim, Fiat je propisao interval velikog servisa za Stilo JTD na 120 000 km, za MultiJet 150 000 km, sa proverom stanja na 60 000 km (uz navedenih 5 godina obavezno, 3 u otezanim uslovima eksploatacije).

E sad, zbog objektivnih razloga kod nas (kvalitet delova, goriva...) taj interval je rapidno manji.

Evo par slicica, cisto kao potvrda, delovi su OEM Fiat posle malo jace od 60 000 km:

 

Zupcasti:

050420141517.thumb.jpg.90e300030cd100e865f2b76395ba7945.jpg 050420141519.thumb.jpg.0b6fad7e7460fb9a22aeb39804da4882.jpg

 

Vodena pumpa:

050420141515.thumb.jpg.88a02b957d0ded2c0590d79184e1934f.jpg 050420141516.thumb.jpg.99387a9f43109578f9b76445dbc13e74.jpg

Takodje u dobrom stanju su bili i roler i spaner.

 

Eto, malo sam se bespotrebno zaleteo (valjda ce moje iskustvo znaciti nekome) ali vec sam ranije uzeo povoljno delove od Boleta pa reko' da odradim. Iskreno me mrzelo da to vracam i prodajem ili cekam, a i ne zalim da ulozim za vitalne delove posto me auto izuzetno sluzi.

Takodje bih primetio i za mali servis, UFI filteri goriva su odlicni, ovde se generalno menjaju na svakom 2. malom servisu, a Fiatov interval zamene je 60 000 km.

Usput preventivno zamenjen cep kartera i ociscen protokomer, auto prede kao maca.

 

I evo za kraj jedne interesantne spontane slicice kod Nese, dva bratka od istoga tatka:

050420141520.thumb.jpg.5cc6e94e31bc5d7c258b9c2ab6cca166.jpg

 

 

Edited by Ivan
Slike prebacene sa Postimage na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tvoj je desni :p
A delovi baš dobro izgledaju. Što se velikog servisa kod mene tiče proveren je zupčasti kada je vodena pumpa menjana, ali misilm da se neću usudiiti da vozim više od 50 000km sa delovima koje je prethodni vlasnik ugradio, a ako dočeka Stilo kod mene drugi veliki servis onda već može i malo duže da se čeka pod uslovom da stavim original delove što ću nastojati da uradim :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skinuti delovi mogu opusteno u oglase :D

 

Inace veeelika steta sto ovaj Stilo nema svoju temu :yes

 

Ali kako sam nacuo,mozda se to uskoro promeni ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ivane, ko kupi od tebe taj auto ima slatko da se navozi za sve pare  :respect:

 

Neće ga on nikad prodati s obzirom da traži noviji auto koji je utegnutiji od sadašnjeg  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se polovnjaka tice, tuzno ali je tako, zato mi i pada na pamet novo... Na prste mogu da nabrojim Bravo MultiJet koje sam gledao, a da nemam osecaj kada sednem nazad u svog Stila da vozim benzinca (vozio si se sa mnom). Skoro sam izmenjao PK krug, u januaru uzeo nov Exide, sad veliki + mali servis i uzecu 2 nove gume... Zasluzio je, pa kad ode - ode, apsolutno nigde ne zurim i jos uvek itekako uzivam u njemu...

Mare, rece mi Nesa da je taj auto nedavno promenio vlasnika i da je od skoro kod njega... Cini mi se da sam ga negde vidjao. Malo sam pogledao dok sam cekao i caskao sa njima, videh da je unutra svasta naknadno nasvirano od opreme, ali da ima da se radi na njemu.

@Jankela

Standardno Selenia WR, ranije sam uzimao od Boleta kao i sve ostalo, ali posto nije imao sipao sam kod Nese njegovo.

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da bre.. Uzeo ga skoro za male pare. 2350e, 2004g, registrovan.. Sad ga sredjuje za sebe. Nove kocnice, mali servis i plus senzori radilice i bregaste.. Voli covek da mu je sve na mestu bas kao i mi.. Sredice mu ga Nesa, ne sumnjam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Video sam sve, ima malo posla ali deluje u sustini korektan auto, a ne sumnjam ni ja, pisao sam vec u iskustvima sa servisima.

Sale, 4660 din me tacno izaslo 5 litara WR-a. Sta ste se uhvatili za to ulje :) , ima falseva ali ne u toj meri da treba bas toliko praviti dramu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa trebalo bi da mali servis cine svi folteri- filter ulja,fulter nafte,fulter vazduha,filter klime i naravno ulje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Došao je čas da uradim i mali i veliki servis.

Potrebna mi je pomoć za spisak:

1.PK kaiš

2.španer pk kaiša

3.roleri

4,set za zupčenje 

5.vodena pumpa

6.filter ulja

7.filter vazduha

8.filter goriva

9.filter klime

10 ulje 5 ili 10w-40

11. ?

 

šta sam to zaboravio?

Ima te li predlog gde kupiti i koju marku? 

Da li je INA se zupčastog ok?

Da li je neko koristio popust članova kluba i gde?(mislim prvenstveno za nabavku delova)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kontaktiraj clana sa foruma bane23, on ima delove iz originala i korektan je sa cenama :D

Ja sam set za zupcenje i pk krug uzeo dayco, a vodena pumpa SKF, set filtera sam uzeo od baneta a ulje marly 5w40 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...