Jump to content
FAS Goran
malac1971

Veliki i mali servis za Stila / Nuova Bravo

Recommended Posts

U taj motor ne ide Selenia TD zbog DPF filtera! Sipaj ulje koje je preporuceno za taj motor s DPF filterom.


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

WR je čisto bacanje para za taj motor, sipaj Seleniu TD. 

 

Filter ulja 500 dinara, filter vazduha 500 dinara, filter klime 800 dinara, filter goriva 800 dinara, 5 litara TD 3100 din.

 

Sve ukupno 5700 dinara. Stim da možeš nasuti 4.5 litre u suštini, tako da onu dodatnu bocu od litre kupuješ svaki drugi put, jer ti pola ostane, pa te servis izađe ustvari 5300 dinara u proseku, sa sve filterom kabine svaki put (iako ne mora).

Vule, nije bacanje para nego tako treba da se odrzava jedan auto, to sto ti gledas da prodjes sto jeftinije je druga stvar, isto tako mozes da sipas i modricu pa ce ti biti jos jeftinije koji dinar, ok je da ti odrzavas kako zelis svoj auto ali nije ok da nekom kazes da je to bacanje para, jel moze covek da pomisli da si u pravu.

 

Znam da ovo ovde nije tema za to ali ja ovako ne odrzavam svoj auto. Moj mali servis je mnogo skuplji od 5300 i ne zalim. Ali Boze moj, svako radi po svom.

+1

 

U taj motor ne ide Selenia TD zbog DPF filtera! Sipaj ulje koje je preporuceno za taj motor s DPF filterom.

 

Vule je mislio na jtd 8v koji ide u bravu i on nema dpf, ali ni on ne bi trebao da sipa bilo sta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene mali servis košta oko 80€ i naravno da nemam nameru ništa da menjam, samo me je zanimala Vuletova matematika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam da ovo ovde nije tema za to ali ja ovako ne odrzavam svoj auto. Moj mali servis je mnogo skuplji od 5300 i ne zalim. Ali Boze moj, svako radi po svom.

 

Pa šta od delova kupuješ kad je mnogo skuplji od 5300?

 

 

U taj motor ne ide Selenia TD zbog DPF filtera! Sipaj ulje koje je preporuceno za taj motor s DPF filterom.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk

 

Ja pričam o mom JTD 8V u Bravi, ne o MultiJetu.

 

 

Vule, nije bacanje para nego tako treba da se odrzava jedan auto, to sto ti gledas da prodjes sto jeftinije je druga stvar, isto tako mozes da sipas i modricu pa ce ti biti jos jeftinije koji dinar, ok je da ti odrzavas kako zelis svoj auto ali nije ok da nekom kazes da je to bacanje para, jel moze covek da pomisli da si u pravu.

 

Koje je fabrički preporučeno ulje za JTD 8V sa 74kW?

 

Ne štedim ja ni na čemu, kupujem sve onako kako treba da se kupuje, od 2-3 proizvođača svih filtera uvek uzmem najskuplje, pa opet izađe na ~50€.

 

Samo kažem koliko po PS-u košta servis za moj auto, zbog toga sam se i začudio što je toliko skuplji za 2.0Mjet, ali s obzirom da je ulje skuplje i da su svi filteri skuplji, skroz razumljivo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mali servis za stila jtd kosta 8500...stoga je logicno da njegov kosta i vise. Najbolje bi bilo da sipa ulje na tocenje,ima za 150 dinara litar. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Koje je fabrički preporučeno ulje za JTD 8V sa 74kW?

 

Ne bitno da li je jtd ili mjet, 8v ili 16v, za cr motore je preporuceno 5w40, bilo je preporuceno 10w40 kad je napravljen tek jtd, ali odma zatim razvijeno i ulje selenia wr koja je preporucena za jtd motore, a za motore sa DPF-om WR PE. Naravno da ne moras sipati seleniu, mozes i nesto kvalitetnije ili manje kvalitetnije ali bi trebalo biti preporucene gradacije i specifikacije, naravno da mozes voziti i na 10w40 ali to ulje nece podmazivati kao full sintetika pogotovo ne zimi, uostalom da ne trujemo coveku temu, ima tema bas i o uljima vec je sve ovo raspravljano.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Vule- ja mogu samo da dodam, da je drug sipao seleniu TD u stila 1.9 jtd 8v 2002 god. i motor mu je trosio preko litar ulja na 10 000 km... A od kad je po preporuci majstora sipao 5w-40 nije imao skoro nikakvu potrosnju ulja... E sad do cega je nemam pojma... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja TD sipam poslednja 3-4 puta, pre toga sam dva puta sipao WR, nikakve razlike u potrosnji ulja nije bilo, odnosno, ne potrosi ni pola litre na 15000km, mislim da je oko 300-400ml po slobodnoj proceni bila potrosnja na toj kilometrazi, i sa jednim i sa drugim uljem.

I nemoj sad neko da mi napise jaooo pa ja radim servis na 8000km a ne na 15000km, ti nemas pojma da odrzavas auto i tako dalje, samo vi menjajte na 8, niko vam ne brani, kad pocnete da prelazite 4-5k mesecno (vangradska voznja pretežno) i svaka tri meseca radite mali servis, menjacete i vi na 15 :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja TD sipam poslednja 3-4 puta, pre toga sam dva puta sipao WR, nikakve razlike u potrosnji ulja nije bilo, odnosno, ne potrosi ni pola litre na 15000km, mislim da je oko 300-400ml po slobodnoj proceni bila potrosnja na toj kilometrazi, i sa jednim i sa drugim uljem.

I nemoj sad neko da mi napise jaooo pa ja radim servis na 8000km a ne na 15000km, ti nemas pojma da odrzavas auto i tako dalje, samo vi menjajte na 8, niko vam ne brani, kad pocnete da prelazite 4-5k mesecno (vangradska voznja pretežno) i svaka tri meseca radite mali servis, menjacete i vi na 15 :)

 

Moze opusteno da se radi mali servis na 15 000... ja sam prelazio godisnje oko 20 000, mozda koju hiljadu vise.... I po slobodnoj proceni nije trosio ulje uopste... uvek kada sam proveravao ulje bilo je na tom mestu gde je i sipano... Na stilu sam radio mali servis na 10 000, ali to nikad nije bilo 10 000, uvek je bilo oko 11 000, jer dok kupim materijal i organizujem se, napravim jos neki km... 

 

Na bravu kad skinem DPF planiram da radim mali servis na 15-20 000, mislim da mu nista nece smetati... 5w-30 bi trebalo da je jos kvalitetnije ulje... A ja imam makar 60-70% vangradske voznje. Mozda nije lose uzeti kvalitentiji filter goriva i ne misliti. Takodje znam ljude koji koriste obican filter goriva champion, ili Meat&Doria i menjaju ga na 20 000+ km bez problema...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat Stilo 1.6 16V i par pitanja za iskusne:

 

Za veliki servis sam uzeo od Boleta set zupčastog i to nije sporno.

U Kit Komercu tražio "sve ostalo za veliki servis" i dobio kaiš dayko (4pk917EE), kaiš Continental Contitech (5pk940) i pumpa vode Ruville.

 

Kažu ne idu nikakvi španeri i ležajevi za kanalne kaiševe?! 

Šifre kaiševa se razlikuju od onih na sajtu AP Sporta, jesu mi da liodgovarajuće?

Share this post


Link to post
Share on other sites

U ponedeljak-utorak treba da uradim drugi mali servis.

U junu kada sam prvi put radio, kupio sam neke filtere Pionir, ili tako nesto, i naravno Seleniu WR 5w-40.

 

Da li neko moze da mi napise koje filtere sada da kupim? Znam da su original najbolji, ali koji su to prvi do njih po kvalitetu? Da li su dobri oni, sto su u ponudi u AP?

Edited by Macvanin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadam se da cu sledeci put moci da kupim original set filtera.

 

Hvala Neso, potrazicu ih u ponedeljak  :)

 

 

Samo da ispravim prvi post, filteri koje sam prosli put stavljao su marke Filtron, sada sam nasao kutiju, ne znam odakle mi pade na pamet Pionir :D

Edited by Macvanin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi, nameracio sam se da odradim veliki servis na Stilu 1.9 jtd, 85kw. Reko ajde kad je bal nek je bal, da makar budem miran u potpunosti, okrenem Euro auto i... blizu 32 000 kostaju svi delovi (ukljucujuci i 5l Selenije WR 5w40 koju bih uzeo u GMS-u)... jeste to cifra obiljna, ali su Ufi filteri, SKF set za upcenje... u AP sportu sve to izadje nekih 6-7 000 manje, ali su delovi za klasu ispod ovih. Jel neko uopste obraca paznju na to, ili je poenta samo nek je novo? :) Zanima me gde bih jos mogao da potrazim oreginal delove, kvalitetne, po pristupacnim cenama?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja obracam paznju. Kao i mnogo kolega ovde. Mozda smo samo zaludjeni ali eto....
Stavio sam sve orig. na velikom servisu i vec pripremam opet isto za mali. Sve sam kupovao kod clana boleabarth na forumu-ima i svoju temu. ;)
Samo kazi Jankovic i 2 Ivana te salju i imas najbolje cene :p:P:p

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Može lako da se desi da fabrički delovi isteraju ceo interval od 60 000km i jače bez problema dok falševi često i na pola intervala prozvižde, kaiševi budu različitih dužina ili malo duži nego što treba i slično..Ako je već veliki servis u pitanju odradi kako treba pa da si miran 5 godina :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi, nameracio sam se da odradim veliki servis na Stilu 1.9 jtd, 85kw. Reko ajde kad je bal nek je bal, da makar budem miran u potpunosti, okrenem Euro auto i... blizu 32 000 kostaju svi delovi (ukljucujuci i 5l Selenije WR 5w40 koju bih uzeo u GMS-u)... jeste to cifra obiljna, ali su Ufi filteri, SKF set za upcenje... u AP sportu sve to izadje nekih 6-7 000 manje, ali su delovi za klasu ispod ovih. Jel neko uopste obraca paznju na to, ili je poenta samo nek je novo? :) Zanima me gde bih jos mogao da potrazim oreginal delove, kvalitetne, po pristupacnim cenama?

 

Ja sam do sad uradio 6 malih servisa sa Champion, meat&doria, i jos ne znam ti ni ja kakvim filterima... Nikad nisam imao problem u smislu da mi se zapusi neki filter i da mi to pravi problem... Sa fals filterima radis malo cesce male servise tipa 10-15 ooo km u zavisnosti koliko ti je gradska ili voznja otvorenim putem i to je to... 

 

Pre mozda mesec dana sam nabavio od boleabarta ORIGINAL Ufi filter nafte za multijeta i filter klime, koji mi stoje za sledeci seervis, kontam da su delovi vrh kvaliteta, jer su Original... Naravno moja preporuka za boleabart-a, covek je stvarno korektan u svakom pogledu! 

 

PS pitaj ga i naruci ako ima set zupcenja za JTD-a... Izacice te jeftinije nego u radnji...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...