beli_Punto 123 Posted February 28, 2013 moracu da probam ovo, ali da vidim sa majstorom sta on kaze ... ako i kod mene ne bude problema imas pivo(inace ovo za pivo se samo tako kaze, jer kad se preracunamo dodjem ovde na forumu bar 2 gajbe) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted February 28, 2013 Bolje je i da radi pothladjen motor nego da taj od resoa izda... Quote Share this post Link to post Share on other sites
RINGE 0 Posted February 28, 2013 xe xe nebrini za protok sve sam proveravao sve savrseno funkcionise usteda je ogromna ko je blzu Arandjelovca neka dodje ugradicu mu za pivo temperatura stoji tacno na pola nevarira cepao sam auto jurio termostat otvara zatvara sve funkcionise extra a i za motor je najbolja jedna ista radna temperatura Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted February 28, 2013 Moze to da se napravi i sa termostatom od zastave 101 i onda samo menjas uloske... Po 260 din... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvukoljub 0 Posted February 28, 2013 A ako se nađe dobar polovan termostat od Z101 onda košta oko 120 dinara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
RINGE 0 Posted February 28, 2013 ljudi ovaj od rendze traje 100godina a i fes leze na plasticnu cev i fes se ugura u crevo :harhar: :harhar: :harhar: :harhar: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3451 Posted February 28, 2013 Dobra je fora , skroz ! Naravno, nisam pobornik budzevine ali za nuzdu EXTRA ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 28, 2013 Napisano je to pre više od 3 godine, precizno 04.12.2010.:http://www.fiat-lanc...=80#entry718368 Quote Share this post Link to post Share on other sites
RINGE 0 Posted March 1, 2013 Jeste stavio sam ja gore i slike i sve da pomognem malo ljudima....... a meni treba pomoc oko protokomera crko i zeza me senzor radilice pomagajteeeee Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 1, 2013 ...meni treba pomoc oko protokomera crko i zeza me senzor radilice pomagajteeeeeImaš posebne teme, za to, klik:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showforum=22Pretraga foruma se koristi ovako:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=54042 Quote Share this post Link to post Share on other sites
RINGE 0 Posted March 1, 2013 hvala drugar :unworthy: :unworthy: :unworthy: Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted March 1, 2013 Ta rupa odavno izmišljena, tako da od toga ne treba praviti neko revolucionarno otkriće. Treba samo čitati unazad. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvukoljub 0 Posted March 1, 2013 I slušati muziku unazad Quote Share this post Link to post Share on other sites
VOLK 0 Posted March 1, 2013 danas sam malo gledao onaj reostat posto mi prva brzina na vent.ne radi i vidim da kod mene ima onaj grejac o kome ste pricali nekoliko stranica nazad.Ukljucuje se kad obrtaji predju 1000 -1300 ali nisam resio prvu brzinu i dalje ne radi,proverio sve kablove i konektore,moze li se nekako popraviti da ne kupujem nov...? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bagi 0 Posted October 5, 2013 Pozdrav Fiatovci,menjao sam danas sa drugarom termostat, i naravno kao i ostali sve sam po spisku fiatu i zarekao sam se nikada vise fiat, ali stvarno.U svakom slučaju, posle 3 sata mučenja zamenismo mi to al pri vraćanju akumulatora ispostavilo se da jedna žica ima koju pojma nemamo gde ime.Ako neko zna molim vas da mi pomogne gde da je zakačim. pozInače, ako neko hoće da menja sam termostat radnje su sledeće: 1. Skidanje akumulatora2. Skidanje kućišta akumulatora (zeznuto zbog mora kablova, veoma teško)3. Ispuštanje antifriza iz sistema (mi smo direktno sa motora skinuli crevo sa leve strane (gde je boca za antifriz)4. Skidanje creva sa termostata (obavezno kupite šajbne jer one originalne jedino da izlomite da bi skinuli zapekla creva sa termostata)5. Skidanje termostata (e ovde nastaje kompletna jebada. Problem je što se cev interkulera zavrće za šraf od termostata i koje je nemoguće skinuti, mi smo morali da ga odvrćemo sa obe strane i zatim da na jedvite jade povučemo da spadne sa tog šrafa. Da bi odvrnuli navrtku od termostata morali smo da savijemo držač inertkulera i nikad ga više vratili nismo na mesto.6. Menjanje termostata je prošlo OK7. Sve ostalo idete u nazad, OK je, samo to glupo interkulersko biiip smo ostavili nezakačeno.8. Vraćanje kućišta akumulatora (vrlo jebeno opet zbog kablova)ž9. Stavljanje akumulatora10. Spianje antifriza (oko 2 do 3 litra mi je isteklo) Ovo sam ostavio za sutra videću šta će biti11. Paljenje motora i čekanje da izađe vazduh kroz posudu za vazduh, ponovo dolivanje antifriza kada termostat otvori Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 5, 2013 Biće ti još veći problem. Ona ušica nije od interkulera (cev interkulera je ona crna plastična) već od izmenjivača toplote. Tj hladnjaka izduvnih gasova od izduvne cevi ka EGR ventilu. Nije džabe fixirana, pazi da od vibracija ne pukne jer kroz nju kroz ona dva crevca cirkuliše rashladna tečnost.Znao sam za jadac i zato sam lepo ko čovek platio termostat i ugradnju. I prisustvovao ginekološkoj operaciji. Jedina razlika što Vlada i Jara to rade rutinski. Časkom.Ona iskreno nemam pioma gde ide. Ako Kuvalja vido sve ovo verovatno zna (pošto i on treba da ručno odradi ovaj posao). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted October 5, 2013 (edited) Evo gledam temu, ja cu skinuti i leptir usisa da bi imao vise mesta i kod mene mora da se skine i ECU. Onaj kablic deluje da je neki od pluseva, ide iz istog snopa, crvene je boje, pa bi trebalo da je +, ali probaj da ga isprati i da vidis gde ide, kad si upalio auto da li sve radi, isprobaj sve uredjaje, a izmeri da li ti puni alternator. Edited October 5, 2013 by Kuvalja Quote Share this post Link to post Share on other sites
bagi 0 Posted October 5, 2013 Ma uhvatio nas mrak, stao sam na vraćanju akumulatora, ostalo ću sutra ujutru pa javljam.Jel neko zna na koji način da sipam antizriz i izbacim vazduh iz sistema. Zar je tako bitna ta uška, jbg nismo mogli rukom da pomerimo cev ni milimetar, ne znam čime bih je pričvrstio, nem ašanse da ispravljenu uškiu nabacim ponovo na Šraf, predugačak je, zar je moguće da su sev tako zakomplikovali... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted October 5, 2013 i meni deluje da + taj kabli, da nemas slucajno xenone? pa da je od njih taj plus? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted October 5, 2013 Kao sto ti je Kuvalja rekao, prati gde ide i za sta je taj kablic, isprati sta se desava... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted October 5, 2013 Stvarno deluje kao da je + otpao sa kleme, ali ovo je bilo zasrafljeno negde, morao si da ga skines sam.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
fiat128s 3 Posted October 6, 2013 100% sa kleme + jer se vidi da je crven i da ima usicu za sraf od kleme,a to sto kazes vise Fiat nikada,ne mislim da te sad ispravljam i nesto hvalim Fiat,ali probaj na Passatu,Audiju,Skodi,Renou,Fordu i ostalim novijim kolima i doci do termostata pa ces videti koja je muka. Ljudi skidaju branike i pola prednjeg dela auta kada treba da promenu sijalicu ili ga uzupce tako da je to decija igra. Ne mislim da popujem nesto sad kao ja sam pametan,nego sam se nagledao a dosta i radio oko kola novijih tako da znam sta je muka. Srecno i sto pre da resis problem... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bagi 0 Posted October 6, 2013 Evo da se pohvalim, jutros sam nastavio posao, dolio antifriza 1l 100%, i oko 1l destilovane vode. Upalio auto sacekao oko 15 min da se zagreje, dodavao jos oko 1l destilovane vode i buum. Temperatura zakucala na pola skale (kako i treba) otisao do BG (100km) i radi kao sat, temperatura ne osciluje ni milimetar, milina bozja. Sad samo treba pratiti tokom narednih dana da li negde ne kaplje na crevima, za sada suvo ko dren.Pozdrav i srecno svima koji ovo pokusaju, al ako imate para bolje dati 2500 za ruke i ne razmisljati!!! Vezano za uskicu sa EGR cevi, ostala je ne zasrafljena, ali cev ne mrda ni milimetar, jbg valjda ce biti OK, i tako sam zatvorio EGR ventil... Sto se tice kabla, njega sam izolovao, sve radi normalno, puni akumulator, tako da mozda i nije bio zakacen, ako neko zna od cega je molim da mi javi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 6, 2013 Stavi slike u punoj rezoluciji. Quote Share this post Link to post Share on other sites