Jump to content
FAS Goran
nidza

Termostat JTD

Recommended Posts

moracu da probam ovo, ali da vidim sa majstorom sta on kaze :D ... ako i kod mene ne bude problema imas pivo

(inace ovo za pivo se samo tako kaze, jer kad se preracunamo dodjem ovde na forumu bar 2 gajbe) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

xe xe nebrini za protok sve sam proveravao sve savrseno funkcionise usteda je ogromna ko je blzu Arandjelovca neka dodje ugradicu mu za pivo :)

temperatura stoji tacno na pola nevarira cepao sam auto jurio termostat otvara zatvara sve funkcionise extra a i za motor je najbolja jedna ista radna temperatura :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze to da se napravi i sa termostatom od zastave 101 i onda samo menjas uloske... Po 260 din...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ljudi ovaj od rendze traje 100godina a i fes leze na plasticnu cev i fes se ugura u crevo :guitar::harhar: :harhar: :harhar: :harhar: :harhar: :harhar: :harhar: :harhar: :harhar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste stavio sam ja gore i slike i sve da pomognem malo ljudima....... a meni treba pomoc oko protokomera crko i zeza me senzor radilice pomagajteeeee

Share this post


Link to post
Share on other sites

...meni treba pomoc oko protokomera crko i zeza me senzor radilice pomagajteeeee

Imaš posebne teme, za to, klik:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showforum=22

Pretraga foruma se koristi ovako:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=54042

:thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta rupa odavno izmišljena, tako da od toga ne treba praviti neko revolucionarno otkriće.

Treba samo čitati unazad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

danas sam malo gledao onaj reostat posto mi prva brzina na vent.ne radi i vidim da kod mene ima onaj grejac o kome ste pricali nekoliko stranica nazad.Ukljucuje se kad obrtaji predju 1000 -1300 ali nisam resio prvu brzinu i dalje ne radi,proverio sve kablove i konektore,moze li se nekako popraviti da ne kupujem nov...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav Fiatovci,

menjao sam danas sa drugarom termostat, i naravno kao i ostali sve sam po spisku fiatu i zarekao sam se nikada vise fiat, ali stvarno.

U svakom slučaju, posle 3 sata mučenja zamenismo mi to al pri vraćanju akumulatora ispostavilo se da jedna žica ima koju pojma nemamo gde ime.

Ako neko zna molim vas da mi pomogne gde da je zakačim.

 

 

xeszfnor9cpavk2g9iup1_t.jpg  

 

xbq5xijygcttjc39ekfo_t.jpg  xnnneli462axv9yxewx0_t.jpg

 

poz


Inače, ako neko hoće da menja sam termostat radnje su sledeće:

 

1. Skidanje akumulatora

2. Skidanje kućišta akumulatora (zeznuto zbog mora kablova, veoma teško)

3. Ispuštanje antifriza iz sistema (mi smo direktno sa motora skinuli crevo sa leve strane (gde je boca za antifriz)

4. Skidanje creva sa termostata (obavezno kupite šajbne jer one originalne jedino da izlomite da bi skinuli zapekla creva sa termostata)

5. Skidanje termostata (e ovde nastaje kompletna jebada. Problem je što se cev interkulera zavrće za šraf od termostata i koje je nemoguće skinuti, mi smo morali da ga odvrćemo sa obe strane i zatim da na jedvite jade povučemo da spadne sa tog šrafa. Da bi odvrnuli navrtku od termostata morali smo da savijemo držač inertkulera i nikad ga više vratili nismo na mesto.

6. Menjanje termostata je prošlo OK

7. Sve ostalo idete u nazad, OK je, samo to glupo interkulersko biiip smo ostavili nezakačeno.

8. Vraćanje kućišta akumulatora (vrlo jebeno opet zbog kablova)ž

9. Stavljanje akumulatora

10. Spianje antifriza (oko 2 do 3 litra mi je isteklo) Ovo sam ostavio za sutra videću šta će biti

11. Paljenje motora i čekanje da izađe vazduh kroz posudu za vazduh, ponovo dolivanje antifriza kada termostat otvori

 

 

 

xhxp8xdauvkd5lknmrgf6_t.jpg  xl132ifhxs6wz7rj14w8p_t.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Biće ti još veći problem. Ona ušica nije od interkulera (cev interkulera je ona crna plastična) već od izmenjivača toplote. Tj hladnjaka izduvnih gasova od izduvne cevi ka EGR ventilu. Nije džabe fixirana, pazi da od vibracija ne pukne jer kroz nju kroz ona dva crevca cirkuliše rashladna tečnost.

Znao sam za jadac i zato sam lepo ko čovek platio termostat i ugradnju. I prisustvovao ginekološkoj operaciji. Jedina razlika što Vlada i Jara to rade rutinski. Časkom.

Ona iskreno nemam pioma gde ide. Ako Kuvalja vido sve ovo verovatno zna (pošto i on treba da ručno odradi ovaj posao).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo gledam temu, ja cu skinuti i leptir usisa da bi imao vise mesta i kod mene mora da se skine i ECU. Onaj kablic deluje da je neki od pluseva, ide iz istog snopa, crvene je boje, pa bi trebalo da je +, ali probaj da ga isprati i da vidis gde ide, kad si upalio auto da li sve radi, isprobaj sve uredjaje, a izmeri da li ti puni alternator.

Edited by Kuvalja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma uhvatio nas mrak, stao sam na vraćanju akumulatora, ostalo ću sutra ujutru pa javljam.

Jel neko zna na koji način da sipam antizriz i izbacim vazduh iz sistema. Zar je tako bitna ta uška, jbg nismo mogli rukom da pomerimo cev ni milimetar, ne znam čime bih je pričvrstio, nem ašanse da ispravljenu uškiu nabacim ponovo na Šraf, predugačak je, zar je moguće da su sev tako zakomplikovali...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stvarno deluje kao da je + otpao sa kleme, ali ovo je bilo zasrafljeno negde, morao si da ga skines sam..

Share this post


Link to post
Share on other sites

100% sa kleme + jer se vidi da je crven i da ima usicu za sraf od kleme,a to sto kazes vise Fiat nikada,ne mislim da te sad ispravljam i nesto hvalim Fiat,ali probaj na Passatu,Audiju,Skodi,Renou,Fordu i ostalim novijim kolima i doci do termostata pa ces videti koja je muka. Ljudi skidaju branike i pola prednjeg dela auta kada treba da promenu sijalicu ili ga uzupce tako da je to decija igra. Ne mislim da popujem nesto sad kao ja sam pametan,nego sam se nagledao a dosta i radio oko kola novijih tako da znam sta je muka. Srecno i sto pre da resis problem...  :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da se pohvalim, jutros sam nastavio posao, dolio antifriza 1l 100%, i oko 1l destilovane vode. Upalio auto sacekao oko 15 min da se zagreje, dodavao jos oko 1l destilovane vode i buum. Temperatura zakucala na pola skale (kako i treba) otisao do BG (100km) i radi kao sat, temperatura ne osciluje ni milimetar, milina bozja. Sad samo treba pratiti tokom narednih dana da li negde ne kaplje na crevima, za sada suvo ko dren.

Pozdrav i srecno svima koji ovo pokusaju, al ako imate para bolje dati 2500 za ruke i ne razmisljati!!!

 

Vezano za uskicu sa EGR cevi, ostala je ne zasrafljena, ali cev ne mrda ni milimetar, jbg valjda ce biti OK, i tako sam zatvorio EGR ventil...

 

Sto se tice kabla, njega sam izolovao, sve radi normalno, puni akumulator, tako da mozda i nije bio zakacen, ako neko zna od cega je molim da mi javi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...