Jump to content
FAS Goran
nidza

Termostat JTD

Recommended Posts

Isto se o meni desava na mom puntu 1.3 mjet. menjao termostat i opet isto pa su mi poceli pricati kako taj motor malo toplote daje...

A isto tako,nisu mi radile prve dve brzine ventilatora na hladnjaku otkako sam ga kupio, vozio sam tri godine i nikada mi nije presao polovinu na skali, nije se pregrejao ni prokuvao...

Da nisam dopunjavao klimu ne bih ni skontao da ventilator radi tek na trecuoj brzini.

Edited by pliver

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo recimo sad kad sam isao kuci..put o nekih 20 minuta, 12 km, malo gradske, malo magistrale, malo uzbrdice seoske..vani oko 3 stepena..meni temperatura motora se popela do drugog podioka..ni blizu zeljene polovine...

Znaci nije dobro..

 

 

Imao isti problem na Stilu - zamena termostata je resila stvar. Nije dobro motor da vozis tako duze vreme (par meseci) sa neispravnim termostatom, ali za nedelju-dve i par stotina km sumnjam da nesto preterano lose moze da se desi.

Edited by Mirko_NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto to ti i pričam, kazaljka zakovana na pola, teram ga sa majstorom uz Kosmaj i na vrhu Kosmaja gornje crevo laaaaaadno. Trebao bih da se penjem na Mon Blan na spoljnoj temeraturi od +35 da bi se termodavač namolio da uključi prvu brzinu od hladnjakovog ventilatora??? A grejanje skoro nikakvo??? :rant::wallbash: Čekam da se javi neko od naših ‚‚Velikih Guru-a", ako kojim slučajem znaju šta radi termostat, osim što sprečava-dozvoljava kruženje vode ka hladnjaku? Da li ima i funkciju da zatvara ili usporava protok ka malom radijatoru u kabini. Ako je termostat zatvoren i gornje crevo koje izlazi iz njega ka hladnjaku mrtvo ' ladno a prelivno crevce na posudi toplo, šta radi treća lulica na termostatu?  Krenem li nizbrdo ili stanem a grejanje radi sa duvanjem na dvojci kazaljka ‚‚fijuuuuuu" na dole! :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da ja detaljno objasnim svoju situaciju...u pitanju je dvozonska digitalna klima...

Kazaljka je inace na dnu i nakon pola sata vožnje...

Grijanje - recimo kad tek upalim, samo se ugasi na neki stand by, minimalna snaga ventilatora..iako je recimo na prethodnoj voznji bio ventilator na maximumu...i tako stoji na nekom minimumu skoro pola sata i onda se tek vrati na one postavke od prethodne voznje, ventilator na maximum i pocne da puse...ali to docekam samo na duzim relacijama od pola sata...

Al evo jutros sam probao ovo...cim sam upalio, rucno povecao snagu ventilatora...i on poce odmah puhat hladno...ali nakon par minuta se zrak poce grijat...i malo po malo poce vruce puhat...nakon nekih 10 minuta...

Sta mu sad to znaci, ne znam....HOCE LI ZAMJENA TERMOSTATA REZULTIRAT DA SE SAMO PALI NAKON PAR MINUTA ILI CU I DALJE MORAT RUCNO JA DA POVECAVAM SNAGU VENTILATORA????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega dragi nisam bas ovo pitao..jer sam tek jutros probao ovo rucno da nastimam..pa mi sad nije bilo jasno kako moze puhat kad sam ustimam..a sam nece da se aktivira..
Jbg koprcam se,meni je 60 eura plus ruke povelika suma.. :wub:


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Termostat se ne testira tako, duvanjem toplog posle minut ili 15min.

To je sistem grejanja kabine a ne grejanja motora koji jesu medjusobno povezani ali i dovoljno razdvojeni.

Rekao sam ti kako i zasto klima radi to sto radi sa postepenim pojacavanjem ventilatora.

Termostat je druga prica. Ti definitivno imas kvar kad ti je kazaljka na dnu i prvo kod majstora moras da vidis sta ne valja!

Prikaci ga na dijagnostiku i isprati temp vozila jer ti je mozda kvar u tabli, mozda u davacu, mozda u termostatu...

To ovako na daljinu ili sam neces resiti!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neverovatno koliko slabo greje traktorce dok radi na leru...

Pre neki dan upalim kola, vozim 5-6 minuta i polako pocinje da se dize kazaljka.

Stanem na semafor, auto radi u leru - kazaljka se ne pomera ni makac!

Nastavim sa voznjom krene oept da se penje :guitar:  

I tako dok ne dodje do pola skale. Onda stoji zakucano i ne pomera se.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas odradih zamenu termostata na mom stilu, i ja stavih od Renoa Vernet 89c. Smrzoh se i zakasa celo popodne dok sam skinuo stari termostat. Pojede me onaj lim od izmenjivaca toplote za egr, muke zive dok sam ga skinuo jos nisam skidao ni kuciste akumulatora. Svejedno, zavrsih posao po noci. Temperatura zakucana na pola i uzbrdo i nizbrdo, grejanje je kao ludo. Sve funkcionise super za sada, utisci su odlicni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zajedno smo ga stavljali :) . Hteo sam da kupim Facet ali posto je njemu crkao skoro posle mozda mesec dana od ugradnje, i ja stavih ovaj. Vidim da kod njega radi kako treba, pa rekoh i ja da stavim isti i da premostim zimu sto bi se reklo, a posle bih vratio moj Behr, jer on dobro radi posao do nekih +10ak stepeni, do skoro nisam ni primecivao da je los. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da sam znao da će biti ovakva situacija ostavio bih moj stari. Držao je odlično i leti i zimi, ali uvek na 79 stepeni ako je neopterećen.

 

A za Renoov bitno samo da se ne pregreje, ostalo će valja nekako pregurati zimu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa u principu, termostat ko termostat, bitno je da otvara i zatvara na odredjenim temperaturama. Znam da postoji veca mogucnost da zaglavi u zatvorenom polozaju ( ne daj Boze) ali za to mi je tu kazaljka temp. pa cu videti na vreme. Kupili smo nov R4 jos 1986god i nikada nije zeznuo ter. pa mi je to dalo podstreka :laughing:

U prodavnicama ne mozes da dodjes na red od ljudi koji kupuju termostat od R4. Poceli ljudi masovno da ga trpaju u sve i svasta. Ne kazem ja da neko treba to da radi na svom autu ali ja sam morao da kupim termostat u istoj radnji gde smo uzeli ovaj Vernet orig. koji je crkao za kratko vreme, pa nisam hteo bukvalno isto sr. da uzimam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moram reci sledece:

-svako se snalazi kako zna i ume, u skladu sa razlicitim uslovima koji deluju na i oko njega, stoga : podrzavam ovu zamenu kao bolje ista nego nista, ali generalno ne podrzavam stavljanje termostata od renoa 4! I nikada ga nikome svon ne bih preporucio!

I znas kad ces da ga izvadis? Ili kad crkne ili nikad! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pazi, realno, cupanje je otprilike jednako tesko kao i kada ga uguravas. Nece stajati preko leta sigurno jer ovaj moj stari Behr nije los, kao sto sam i rekao do skoro kada je bilo 10-ak stepeni nisam ni provalio da je los. Drzi on i sada kada je bio minus ali ranije otvara pa nece po gradu da popne temp preko 1/4. Zato sam i uzeo onaj tvoj stari da bi sacuvao ovaj moj, posto mora da se rasturi da bi se stavio od renoa. Sada je sve pripremljeno za zamenu, tako da mi nece trebati vise od pola h da to odradim. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cekaj,koliko sam shvatio,termostat od rendze si ugurao u kuciste termostata? I to sljaka? Ako zaista sljaka,ja sigurno necu kupovati nov kada crkne. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jok, u ono veliko crevo sto ide od termostata do hladnjaka. Sad stoji tik uz termostat. Nisam ga ugurao u kuciste nego sam morao iz kucista da izvadim stari termostat da ne bi pravio probleme, a ako hoces da stavljas ovaj nemas razlike dal ti je u kucistu ili u crevu, nije original pa nije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...