Jump to content
FAS Goran
nidza

Termostat JTD

Recommended Posts

Jutros mi se desilo nesto sto nisam ocekivao.Auto je juce presao ~100km i temperatura je bila u redu.Jutros krecem na posao i naravno ne obracam paznju na temperaturu...Na 10km do posla,slucajno bacim pogled kad ono temperatura uveliko presla pola,skoro u crvenom.Ja ugasim auto,parkiram u dvoriste jednog druga(srecom) i on me doveze do posla.

 

Sta sad da radim?Da li je termostat otisao i da li je ovo moglo da ostavi neke posledice?Prosto mi je neverovatno da je sve bilo u redu,i odjednom se ovo desi.

 

Molim vas za pomoc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neće ništa biti ako je prešla pola i odmah si ga ugasio. Kreni prvo od osnovih stvari tipa da nije iscurela rashladna tečnost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slažem se, ima više logike. A i valjda bi premetio da mu za 10km nestane nekolko litara tečnosti.

E sad koliko se sećam Mačvanin je radio veliki servis pre nekoliko meseci tako da ne bi smela ni vodena pumpa tek tako da ode..

Share this post


Link to post
Share on other sites

u trenutku kad sam kupovao auto, otisla je vodena pumpa. U Stojanovu zatim zamenjena (tad je i bio na proveri auto), koja je prozvizdala posle 3 dana (gubio tecnost). Tako da, mozda je suvise licno, ali vodenim pumpama ne verujem :)

Edited by Mel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ugasio sam ga,ponovo upalio misleci da ce se vratiti i vozio sam tako max 2.5km,i kada je krenula jos dole kazaljka ugasio sam ga.Posle 11 000km,evo ga prvi kvar :(  Nisam radio,radio je predhodni vlasnik na 180 000(provereno),a sada ima 219 000km.Posto sam laik za ovo moram sad traziti majstora po Mitrovici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

u trenutku kad sam kupovao auto, otisla je vodena pumpa. U Stojanovu zatim zamenjena (tad je i bio na proveri auto), koja je prozvizdala posle 3 dana (gubio tecnost). Tako da, mozda je suvise licno, ali vodenim pumpama ne verujem :)

 

 

Ni ja nemam nešto poverenja u njih nakon što je moja prozviždala na putu za Italiju :) Mada nije joj za zameriti s obzirom da je prethodni vlasnik nikad nije ni zamenio(rekli čoveku u servisu da nije potrošni deo :laughing: ).

 

@Macvanin to je 40kkm što je  ~2/3 servisnog intervala ako je rađen sa dobrim delovima,a ako nije može lako biti  da je dotrajao. Proveri koliko imaš rashladne tečnosti za početak. Ali ako je nešto oko vodene pumpe barem 7000din za skidanje kaiša i pumpu ti ne gine.. 

A možda je i bolje odraditi i veliki servis ako već to radiš pa si miran što se toga tiče dok imaš Stila

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakav crni veliki servis sada :D U zadnje dve nedelje dao sam skoro 400e za gorivo,oranje je u toku :) 

Cuo sam se malopre sa servisom,gde Maki odrzava Mareu.Rekli su mi ljudi da dodjem.Ako opet bude nabio temperaturu brzo,ne gine mi slepanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sada sam stigao iz servisa,i termostat je zavrsio svoje.Morao je i dijagnostiku da prikljuci,i za 3min posla ode crvena :D E sad,koji mi termostat preporucujete.Covek u sevisu kaze da su svi oni isti,ali zelim i od vas da cujem.Koliko vidim, ovo su mi jedine dve opcije:

 

cxca84019.jpg  cxca84020.jpg

 

http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.view&product_id=32697

http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.view&product_id=45302

 

imam dve opcije Facet i neki Color Stat,za koji ja iskreno prvi put cujem?Koji je bolji izbor,posto definitivno,nemam pare za ovaj original,on je skoro 7 000.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam znao da na stilu kad ode termostat moze da ode u crveno :question:

Bilo je price da noviji termostati kad riknu ostanu otvoreni,neka me ispravi neko ako gresim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veruj da nisam ni ja,ali danas sam bio u Fiat servisu,i covek kaze da je termostat.I da,ako je bitno kaze da je na njemu fabricki,tj nikada nije menjan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A je l' moze kvar termostata da se utvrdi na dijagnostici? Ja sam do sad mislio da ne moze.

 

A ako je tebi otisao termostat, znaci da je ostao zatvoren. Mislim da bi trebalo da tad i ne radi grejanje u kabini (kad nema protoka tecnosti)? Sad je kasno, al mozda si primetio :)

Edited by Mel

Share this post


Link to post
Share on other sites

A je l' moze kvar termostata da se utvrdi na dijagnostici? Ja sam do sad mislio da ne moze.

 

A ako je tebi otisao termostat, znaci da je ostao zatvoren. Mislim da bi trebalo da tad i ne radi grejanje u kabini (kad nema protoka tecnosti)? Sad je kasno, al mozda si primetio :)

 

Pretpostavljam da je zaključio majstor na osnovu temperature motora i toga da li su ventilator 1 i 2, tj prva i druga brzina uključene. 

 

@Macvanin kupi što pre elm327, uštedeće ti mnogo para ako je ova dijagnostika kotšala 1000din :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Termostat ti je kao i sa sijalicom ili akum. Ako radi prvih par dana lepo, radice tako duugo dugo. Gledaj da kupis Behr ako ne, uzmi i taj Facet samo ga dobro izproveravaj kada ga zamenite da bi mogao odmah da ga vratis ako ne drzi temp.

I nemoj da cekas jos puno za v.servis, dosta je presao sa ko zna kakvim delovima.

Edited by MS PK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na ovom forumu se vise ljudi zalilo na Facet, tako da je jeftinije odma ga eliminisati, a ne 2-3 puta da placas ruke. Kao sto kolega rece vernet je dosta hvaljen, ja sam uzeo original fiatov (behr) i zadovoljan sam, pa ti biraj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci da eliminisem Facet?Jel mogu neki linkovi sa cenama tog behr i vernet,posto ne mogu da nadjem.

Edited by Macvanin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vernet ti je Calorstat. I ja ga skoro ugradio kod sebe, za sad zadovoljan.

Edited by Sreten91

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahaaaa,to je u stvari Calorstat :D E njega sam nasao za 5400 dinara.Onda je bolje dati 800 dinara vise i kupiti pravi termostat.

 Facet-4665 dinara

Calorstat 5400 dinara

Behr ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Behr (originalni fiatov deo) za 1.9 mjet 140 ks, cini mi se 7800 din

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedan savet meni je se olenjio behr termostat na multijetu sporo je zatvarao(dodje na radnu prilikom voznje nizbrdo blago opada pa opet dodje na radnu) poceo je da zeza na 240 000 i posle 7 god rada, kupim facet i padne mi na pamet da ga proverim pre ugradnje i ima sta da zakljucim kada na prosirenom delu gde se vidi termostat naspem vode on ni kapi na behr nepusta a na novom facetu kaplje li kaplje i onda mi komsija kaze stavljaj to ce se od temparature leci sve je novo i to nije to on drzi na radnoj ali kad je grejanje upaljeno on propusta i pada za 15c-20c inace pritom mi je poceo da posle god dana da kaplje pored donje lule iz termostata koju sam kasnije prebacio sa behr toplo nepreporucujem zbog velikog posla zamene da se facet ne ugradjuje vec orginal behr ili vec neki kvalitetniji ako ima. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...