Macvanin 88 Posted November 4, 2013 Jutros mi se desilo nesto sto nisam ocekivao.Auto je juce presao ~100km i temperatura je bila u redu.Jutros krecem na posao i naravno ne obracam paznju na temperaturu...Na 10km do posla,slucajno bacim pogled kad ono temperatura uveliko presla pola,skoro u crvenom.Ja ugasim auto,parkiram u dvoriste jednog druga(srecom) i on me doveze do posla. Sta sad da radim?Da li je termostat otisao i da li je ovo moglo da ostavi neke posledice?Prosto mi je neverovatno da je sve bilo u redu,i odjednom se ovo desi. Molim vas za pomoc! Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted November 4, 2013 Neće ništa biti ako je prešla pola i odmah si ga ugasio. Kreni prvo od osnovih stvari tipa da nije iscurela rashladna tečnost. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mel 59 Posted November 4, 2013 pre ce biti pumpa za vodu nego termostat Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted November 4, 2013 Slažem se, ima više logike. A i valjda bi premetio da mu za 10km nestane nekolko litara tečnosti.E sad koliko se sećam Mačvanin je radio veliki servis pre nekoliko meseci tako da ne bi smela ni vodena pumpa tek tako da ode.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mel 59 Posted November 4, 2013 (edited) u trenutku kad sam kupovao auto, otisla je vodena pumpa. U Stojanovu zatim zamenjena (tad je i bio na proveri auto), koja je prozvizdala posle 3 dana (gubio tecnost). Tako da, mozda je suvise licno, ali vodenim pumpama ne verujem Edited November 4, 2013 by Mel Quote Share this post Link to post Share on other sites
Macvanin 88 Posted November 4, 2013 Ugasio sam ga,ponovo upalio misleci da ce se vratiti i vozio sam tako max 2.5km,i kada je krenula jos dole kazaljka ugasio sam ga.Posle 11 000km,evo ga prvi kvar Nisam radio,radio je predhodni vlasnik na 180 000(provereno),a sada ima 219 000km.Posto sam laik za ovo moram sad traziti majstora po Mitrovici. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted November 4, 2013 u trenutku kad sam kupovao auto, otisla je vodena pumpa. U Stojanovu zatim zamenjena (tad je i bio na proveri auto), koja je prozvizdala posle 3 dana (gubio tecnost). Tako da, mozda je suvise licno, ali vodenim pumpama ne verujem Ni ja nemam nešto poverenja u njih nakon što je moja prozviždala na putu za Italiju Mada nije joj za zameriti s obzirom da je prethodni vlasnik nikad nije ni zamenio(rekli čoveku u servisu da nije potrošni deo ). @Macvanin to je 40kkm što je ~2/3 servisnog intervala ako je rađen sa dobrim delovima,a ako nije može lako biti da je dotrajao. Proveri koliko imaš rashladne tečnosti za početak. Ali ako je nešto oko vodene pumpe barem 7000din za skidanje kaiša i pumpu ti ne gine.. A možda je i bolje odraditi i veliki servis ako već to radiš pa si miran što se toga tiče dok imaš Stila Quote Share this post Link to post Share on other sites
Macvanin 88 Posted November 4, 2013 Kakav crni veliki servis sada U zadnje dve nedelje dao sam skoro 400e za gorivo,oranje je u toku Cuo sam se malopre sa servisom,gde Maki odrzava Mareu.Rekli su mi ljudi da dodjem.Ako opet bude nabio temperaturu brzo,ne gine mi slepanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Macvanin 88 Posted November 4, 2013 Sada sam stigao iz servisa,i termostat je zavrsio svoje.Morao je i dijagnostiku da prikljuci,i za 3min posla ode crvena E sad,koji mi termostat preporucujete.Covek u sevisu kaze da su svi oni isti,ali zelim i od vas da cujem.Koliko vidim, ovo su mi jedine dve opcije: http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.view&product_id=32697http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.view&product_id=45302 imam dve opcije Facet i neki Color Stat,za koji ja iskreno prvi put cujem?Koji je bolji izbor,posto definitivno,nemam pare za ovaj original,on je skoro 7 000. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kejd 1 Posted November 4, 2013 Ja Facetov vozim skoro 2 godine i za sada radi...videcemo dokle Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted November 4, 2013 Nisam znao da na stilu kad ode termostat moze da ode u crveno Bilo je price da noviji termostati kad riknu ostanu otvoreni,neka me ispravi neko ako gresim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Macvanin 88 Posted November 4, 2013 Veruj da nisam ni ja,ali danas sam bio u Fiat servisu,i covek kaze da je termostat.I da,ako je bitno kaze da je na njemu fabricki,tj nikada nije menjan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mel 59 Posted November 4, 2013 (edited) A je l' moze kvar termostata da se utvrdi na dijagnostici? Ja sam do sad mislio da ne moze. A ako je tebi otisao termostat, znaci da je ostao zatvoren. Mislim da bi trebalo da tad i ne radi grejanje u kabini (kad nema protoka tecnosti)? Sad je kasno, al mozda si primetio Edited November 4, 2013 by Mel Quote Share this post Link to post Share on other sites
Macvanin 88 Posted November 4, 2013 Nemam pojma,znam samo da je morao da vidi neke parametre.Grejanje je radilo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted November 4, 2013 A je l' moze kvar termostata da se utvrdi na dijagnostici? Ja sam do sad mislio da ne moze. A ako je tebi otisao termostat, znaci da je ostao zatvoren. Mislim da bi trebalo da tad i ne radi grejanje u kabini (kad nema protoka tecnosti)? Sad je kasno, al mozda si primetio Pretpostavljam da je zaključio majstor na osnovu temperature motora i toga da li su ventilator 1 i 2, tj prva i druga brzina uključene. @Macvanin kupi što pre elm327, uštedeće ti mnogo para ako je ova dijagnostika kotšala 1000din Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted November 4, 2013 (edited) Termostat ti je kao i sa sijalicom ili akum. Ako radi prvih par dana lepo, radice tako duugo dugo. Gledaj da kupis Behr ako ne, uzmi i taj Facet samo ga dobro izproveravaj kada ga zamenite da bi mogao odmah da ga vratis ako ne drzi temp.I nemoj da cekas jos puno za v.servis, dosta je presao sa ko zna kakvim delovima. Edited November 4, 2013 by MS PK Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted November 4, 2013 Moj je vernet, vise puta pisao pozitivno iskustvo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted November 4, 2013 Na ovom forumu se vise ljudi zalilo na Facet, tako da je jeftinije odma ga eliminisati, a ne 2-3 puta da placas ruke. Kao sto kolega rece vernet je dosta hvaljen, ja sam uzeo original fiatov (behr) i zadovoljan sam, pa ti biraj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Macvanin 88 Posted November 4, 2013 (edited) Znaci da eliminisem Facet?Jel mogu neki linkovi sa cenama tog behr i vernet,posto ne mogu da nadjem. Edited November 4, 2013 by Macvanin Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sreten91 12 Posted November 4, 2013 (edited) Vernet ti je Calorstat. I ja ga skoro ugradio kod sebe, za sad zadovoljan. Edited November 4, 2013 by Sreten91 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Macvanin 88 Posted November 4, 2013 Ahaaaa,to je u stvari Calorstat E njega sam nasao za 5400 dinara.Onda je bolje dati 800 dinara vise i kupiti pravi termostat. Facet-4665 dinaraCalorstat 5400 dinaraBehr ??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted November 4, 2013 Behr (originalni fiatov deo) za 1.9 mjet 140 ks, cini mi se 7800 din Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted November 4, 2013 Mislim da je za jtd oko 6500din Behr Quote Share this post Link to post Share on other sites
Macvanin 88 Posted November 5, 2013 Kupljen Vernet,danas ide na zamenu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted November 5, 2013 Jedan savet meni je se olenjio behr termostat na multijetu sporo je zatvarao(dodje na radnu prilikom voznje nizbrdo blago opada pa opet dodje na radnu) poceo je da zeza na 240 000 i posle 7 god rada, kupim facet i padne mi na pamet da ga proverim pre ugradnje i ima sta da zakljucim kada na prosirenom delu gde se vidi termostat naspem vode on ni kapi na behr nepusta a na novom facetu kaplje li kaplje i onda mi komsija kaze stavljaj to ce se od temparature leci sve je novo i to nije to on drzi na radnoj ali kad je grejanje upaljeno on propusta i pada za 15c-20c inace pritom mi je poceo da posle god dana da kaplje pored donje lule iz termostata koju sam kasnije prebacio sa behr toplo nepreporucujem zbog velikog posla zamene da se facet ne ugradjuje vec orginal behr ili vec neki kvalitetniji ako ima. Quote Share this post Link to post Share on other sites