Jump to content
FAS Goran
nidza

Termostat JTD

Recommended Posts

Termostat................................Alternator

Termostat_tabela.jpg Alternator.jpg

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi,zamenio sam termostat pre nedelju dana kupljen u AP-u putem interneta marke Facet.Auto mi dostigne rad.temperaturu ali cini mi se sporo,opada temperatura u mestu kad je ukljuceno grejanje na 2,opada na nizbrdici ne mnogo ali ne stoji na sredini kako bi trebalo, dok u voznji sve normalno.Radna se dostigne posle 5-6 km voznje.Da li je moguce da je nov termostat los fabricki i kako je moguce reklamirati ga kod AP -a posto je kupljen online imam samo fisk.racun.Ima li neko predlog neki.Hvala i Srećna Nova godina :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Radna se dostigne posle 5-6 km voznje.

Ovo je sasvim ok, nije ništa sporo.

...imam samo fisk.racun.

Ništa ti više i ne treba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na odgovoru.Moze li mi neko reci kako da proverim da nemam vazduha u sistemu gde se nalaze ti ventili (srafovi za ispustanje vazduha)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) pa stilo jtd 2002

video sam negde na forumu u nekoj temi da ima tri srafa ali ne mogu da pronadjem,i da li treba motor da bude hladan ili zagrejan ili je to nebitno?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemo se ljutis...Ima na dva mesta koliko ja znam!!! Kada stanes ispred auta, sa desne strane Gecic je termostat, iza njega na crevu treba da je jedan cep, bar je kod mene tako, a drugo mesto je na hladnjaku, opet stojis ispred auta, gornji desni ugao, tu se nalazi cep!!! Pa odvrni jedan po jedan i proveri...treba antifriz da pici bez prekida, tj.da nema vazduha!!! Ovaj na crevu ces lako odvrnuti, a ovaj na hladnjaku, malo je zaheban da mu se pridje:rolleyes:Aj pa javi sta si uradio.

Moze i hladan da bude...bar je majstor kod mene tako radio :D Samo pazi da u cantri imas doboljno tecnosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da se i ja malo ukljucim u Volkovu pricu! Ako pretpostavimo da termostat nisi menjao u "kucnoj radinosti",ne vidim razlog da vazduh nije ispusten kako treba.Jer SVAKI MAJSTOR zna da se,u ovom slucaju na Stilu JTD,vazduh ispusta "sam od sebe",tj. samim radom motora nakon zamene termostata,sve do ukljucivanja ventilatora.Prve brzine-naravno! Jedino ako je to malo traljavo uradjeno,u zurbi,pa vazduh nije ispusten kako treba.U tom slucaju postoje tacno predvidjena mesta za to.I to uradi sto pre,i NEMOJ ga voziti dok to ne uradis.Pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema razloga da se razvija prica oko grejaca ja sam pre 7 dana rasturao karavana jtd sa manuelnom klimom i ima grejac koji stoji ispred radijatora za vodu (grejac kabine),posle par dana na englezu sa pet vrata isti grejac na istom mestu....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi,zamenio sam termostat pre nedelju dana kupljen u AP-u putem interneta marke Facet.Auto mi dostigne rad.temperaturu ali cini mi se sporo,opada temperatura u mestu kad je ukljuceno grejanje na 2,opada na nizbrdici ne mnogo ali ne stoji na sredini kako bi trebalo, dok u voznji sve normalno.Radna se dostigne posle 5-6 km voznje.Da li je moguce da je nov termostat los fabricki i kako je moguce reklamirati ga kod AP -a posto je kupljen online imam samo fisk.racun.Ima li neko predlog neki.Hvala i Srećna Nova godina :D

Taj nov termostat ti je dobar... :D samo odzraci i vozi.... Da je los termostat ne bih dostigao nikad radnu temperaturu, a pogotovo ne posle 5-6 km... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da se uključim u temu, zamenio termostat (fiat multipla 1,9 jtd 2001 god.) po drugi put za manje od godinu dana i slična stvar se dešava sporo dostiže radnu temperaturu kroz grad mu treba od vidikovca do bežaniske kose da dostigne četiri crtice na displeju, ali ponekad nikad i ne dostigne radnu tepmperaturu jednostavno ostane na dve ili tri crte. Zamenjeno u ovlaščenom servisu i oni ljudi prosto ne znaju šta da rade, ovaj sklop od motora je toliko problematičan za postizanje radne temp. da imam utisak kao da ima frižider oko sebe koji mu ne da da postigne normalnu temp. Prosto mi nije jasno kako pri 3000 obrtaja ne može da ugreje 6 litara antifriza. Pokušavam da napravim deo koji će se ubaciti između creva termostata i hladnjaka sa ubačenim original tojotinim termostatom koji će moći da se menja kada rikne (a riknuće limburga meseca).

poz :guitar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ajd neka me neko ispravi ako gresim,za ispustanje vazduha sraf na crevu iza termostata (1) gore desno na hladnjaku sraf (leptir) (2) i prema malom hladnjaku je na malom metalnom crevu treci sraf.Ako je to u redu da pristupim odzracivanju :D

Edited by VOLK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sigurno da je u redu...ali za taj treca na ulazu ka malom hladnjaku nisam znao da postoji :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

sad sam gledao ta mala alu cev nalazi se ispred motora levo ispred hladnjaka i postoji ventil idem sad da probam pa javljam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

e sad je sve u redu :D ispustio vazduh na crevu iza termostata malo izaso i odma posla tecnost probao na ove druge curi tecnost.Sad sam se vratio sa probne voznje drzi temperaturu na leru i kad je vent. ukljucen i na nizbrdici, sad je cini mi se sve OK,mada je napolju toplije danas mislim da je problem resen.Hvala svima jos jednom.Pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj slucaj! Letos,u sred bela dana,na plus beskonacno,po gudurama Crne gore,ja stadoh da bacim pogled na Djurdjevica taru,i rekoh da malo "oladim" masinu.Kad sam otvorio haubu,motor kao da nije ni radio.Bukvalno! Gde god pipnes-MLAKO! To je upravo ta prica o JTD i MJET motorima,i njihovim radnim temperaturama!

Sad,mozete misliti kako ti motori uopste i mogu da postignu radnu temperaturu na 0 stepeni,a da ne pricamo na -10.Verovatno zato i toliko traju!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da nisu hladni,vec je sve to majstorski odradjeno,ako mogu tako da se izrazim.Motor-ko motor,konstrukcija i princip rada,ali ima tu jos stvari koje uticu na rad motora.Samo jedna od stavki je verovatno i taj "sus-pleh",koji ima vaznu ulogu u strujanju vazduha,a samim tim i hladjenju motora!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da ne govorim o "pipanju",jer je i plastika vruca sama po sebi,vec o subjektivnom osecaju kada podignem haubu-prosto nema tog vrelog vazduha koji te zapljusne!

A taj izraz da je motor MLAK,upotrbio sam u zargonu,a ne u bukvalnom smislu.Taj slucaj mlakog motora sam imao na Marei TD 100,jer mi je riknuo termostat,pa se temperatura nikad nije mrdala sa prve crte!

A to je za posledicu imalo toplo-hladno,pa mi je "prsla glava",i za uspomenu mi izbilo 300 Evra iz dzepa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...