ivan.ik 625 Posted December 29, 2012 (edited) Termostat................................Alternator Edited December 29, 2012 by ivan.ik Quote Share this post Link to post Share on other sites
VOLK 0 Posted January 2, 2013 Pozdrav ljudi,zamenio sam termostat pre nedelju dana kupljen u AP-u putem interneta marke Facet.Auto mi dostigne rad.temperaturu ali cini mi se sporo,opada temperatura u mestu kad je ukljuceno grejanje na 2,opada na nizbrdici ne mnogo ali ne stoji na sredini kako bi trebalo, dok u voznji sve normalno.Radna se dostigne posle 5-6 km voznje.Da li je moguce da je nov termostat los fabricki i kako je moguce reklamirati ga kod AP -a posto je kupljen online imam samo fisk.racun.Ima li neko predlog neki.Hvala i Srećna Nova godina Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 2, 2013 ...Radna se dostigne posle 5-6 km voznje.Ovo je sasvim ok, nije ništa sporo....imam samo fisk.racun.Ništa ti više i ne treba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
VOLK 0 Posted January 2, 2013 Hvala na odgovoru.Moze li mi neko reci kako da proverim da nemam vazduha u sistemu gde se nalaze ti ventili (srafovi za ispustanje vazduha)? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted January 2, 2013 Koji je auto u pitanju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
VOLK 0 Posted January 2, 2013 pa stilo jtd 2002 video sam negde na forumu u nekoj temi da ima tri srafa ali ne mogu da pronadjem,i da li treba motor da bude hladan ili zagrejan ili je to nebitno? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted January 2, 2013 Nemo se ljutis...Ima na dva mesta koliko ja znam!!! Kada stanes ispred auta, sa desne strane Gecic je termostat, iza njega na crevu treba da je jedan cep, bar je kod mene tako, a drugo mesto je na hladnjaku, opet stojis ispred auta, gornji desni ugao, tu se nalazi cep!!! Pa odvrni jedan po jedan i proveri...treba antifriz da pici bez prekida, tj.da nema vazduha!!! Ovaj na crevu ces lako odvrnuti, a ovaj na hladnjaku, malo je zaheban da mu se pridje:rolleyes:Aj pa javi sta si uradio.Moze i hladan da bude...bar je majstor kod mene tako radio Samo pazi da u cantri imas doboljno tecnosti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
VOLK 0 Posted January 2, 2013 ok probacu,hvala ti na odgovoru.Pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted January 2, 2013 Nista brate, tu smo da pomognemo jedan drugom...Pozzz Quote Share this post Link to post Share on other sites
LjubeVG 86 Posted January 2, 2013 Evo da se i ja malo ukljucim u Volkovu pricu! Ako pretpostavimo da termostat nisi menjao u "kucnoj radinosti",ne vidim razlog da vazduh nije ispusten kako treba.Jer SVAKI MAJSTOR zna da se,u ovom slucaju na Stilu JTD,vazduh ispusta "sam od sebe",tj. samim radom motora nakon zamene termostata,sve do ukljucivanja ventilatora.Prve brzine-naravno! Jedino ako je to malo traljavo uradjeno,u zurbi,pa vazduh nije ispusten kako treba.U tom slucaju postoje tacno predvidjena mesta za to.I to uradi sto pre,i NEMOJ ga voziti dok to ne uradis.Pozdrav! Quote Share this post Link to post Share on other sites
DusanCirkovic 0 Posted January 2, 2013 Nema razloga da se razvija prica oko grejaca ja sam pre 7 dana rasturao karavana jtd sa manuelnom klimom i ima grejac koji stoji ispred radijatora za vodu (grejac kabine),posle par dana na englezu sa pet vrata isti grejac na istom mestu.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted January 2, 2013 @ LjubeVGZnaci po tebi u servisima se greske ne desavaju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
tosonije 3 Posted January 3, 2013 Pozdrav ljudi,zamenio sam termostat pre nedelju dana kupljen u AP-u putem interneta marke Facet.Auto mi dostigne rad.temperaturu ali cini mi se sporo,opada temperatura u mestu kad je ukljuceno grejanje na 2,opada na nizbrdici ne mnogo ali ne stoji na sredini kako bi trebalo, dok u voznji sve normalno.Radna se dostigne posle 5-6 km voznje.Da li je moguce da je nov termostat los fabricki i kako je moguce reklamirati ga kod AP -a posto je kupljen online imam samo fisk.racun.Ima li neko predlog neki.Hvala i Srećna Nova godina Taj nov termostat ti je dobar... samo odzraci i vozi.... Da je los termostat ne bih dostigao nikad radnu temperaturu, a pogotovo ne posle 5-6 km... Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor1970 0 Posted January 3, 2013 Samo da se uključim u temu, zamenio termostat (fiat multipla 1,9 jtd 2001 god.) po drugi put za manje od godinu dana i slična stvar se dešava sporo dostiže radnu temperaturu kroz grad mu treba od vidikovca do bežaniske kose da dostigne četiri crtice na displeju, ali ponekad nikad i ne dostigne radnu tepmperaturu jednostavno ostane na dve ili tri crte. Zamenjeno u ovlaščenom servisu i oni ljudi prosto ne znaju šta da rade, ovaj sklop od motora je toliko problematičan za postizanje radne temp. da imam utisak kao da ima frižider oko sebe koji mu ne da da postigne normalnu temp. Prosto mi nije jasno kako pri 3000 obrtaja ne može da ugreje 6 litara antifriza. Pokušavam da napravim deo koji će se ubaciti između creva termostata i hladnjaka sa ubačenim original tojotinim termostatom koji će moći da se menja kada rikne (a riknuće limburga meseca).poz Quote Share this post Link to post Share on other sites
VOLK 0 Posted January 3, 2013 (edited) ajd neka me neko ispravi ako gresim,za ispustanje vazduha sraf na crevu iza termostata (1) gore desno na hladnjaku sraf (leptir) (2) i prema malom hladnjaku je na malom metalnom crevu treci sraf.Ako je to u redu da pristupim odzracivanju Edited January 3, 2013 by VOLK Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted January 3, 2013 Sigurno da je u redu...ali za taj treca na ulazu ka malom hladnjaku nisam znao da postoji Quote Share this post Link to post Share on other sites
VOLK 0 Posted January 3, 2013 sad sam gledao ta mala alu cev nalazi se ispred motora levo ispred hladnjaka i postoji ventil idem sad da probam pa javljam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted January 3, 2013 Aj...pa javi sta si uradio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
VOLK 0 Posted January 3, 2013 e sad je sve u redu ispustio vazduh na crevu iza termostata malo izaso i odma posla tecnost probao na ove druge curi tecnost.Sad sam se vratio sa probne voznje drzi temperaturu na leru i kad je vent. ukljucen i na nizbrdici, sad je cini mi se sve OK,mada je napolju toplije danas mislim da je problem resen.Hvala svima jos jednom.Pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted January 3, 2013 Ma to je ok...Pozzz Quote Share this post Link to post Share on other sites
LjubeVG 86 Posted January 3, 2013 Moj slucaj! Letos,u sred bela dana,na plus beskonacno,po gudurama Crne gore,ja stadoh da bacim pogled na Djurdjevica taru,i rekoh da malo "oladim" masinu.Kad sam otvorio haubu,motor kao da nije ni radio.Bukvalno! Gde god pipnes-MLAKO! To je upravo ta prica o JTD i MJET motorima,i njihovim radnim temperaturama! Sad,mozete misliti kako ti motori uopste i mogu da postignu radnu temperaturu na 0 stepeni,a da ne pricamo na -10.Verovatno zato i toliko traju! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted January 3, 2013 Sto su hladni? Ne razumem kako to moze da prija bilo kojoj masini.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
LjubeVG 86 Posted January 3, 2013 Naravno da nisu hladni,vec je sve to majstorski odradjeno,ako mogu tako da se izrazim.Motor-ko motor,konstrukcija i princip rada,ali ima tu jos stvari koje uticu na rad motora.Samo jedna od stavki je verovatno i taj "sus-pleh",koji ima vaznu ulogu u strujanju vazduha,a samim tim i hladjenju motora! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted January 3, 2013 Ne pipaj plastiku, pipaj gvožđe Quote Share this post Link to post Share on other sites
LjubeVG 86 Posted January 3, 2013 Naravno da ne govorim o "pipanju",jer je i plastika vruca sama po sebi,vec o subjektivnom osecaju kada podignem haubu-prosto nema tog vrelog vazduha koji te zapljusne! A taj izraz da je motor MLAK,upotrbio sam u zargonu,a ne u bukvalnom smislu.Taj slucaj mlakog motora sam imao na Marei TD 100,jer mi je riknuo termostat,pa se temperatura nikad nije mrdala sa prve crte! A to je za posledicu imalo toplo-hladno,pa mi je "prsla glava",i za uspomenu mi izbilo 300 Evra iz dzepa! Quote Share this post Link to post Share on other sites