Jump to content
FAS Goran

milanml

Members
  • Content Count

    90
  • Joined

  • Last visited

About milanml

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Garage
    Punto mk2b 1.3 multijet

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Poštovani članovi foruma. Mtj je kragujevački Classic, prešao 123000 km. Ja sam ga izvezao iz Delte daleke 2010. god. Od pre par meseci pri brzoj promeni sa kočnice na gas i obratno, papučica gasa ,,zaigra neku pipirevku" pod nogom, ali je funkcija gasa normalna i ništa se ne manifestuje ni na kazaljki obrtomera, ni na samom broju obrtaja motora. To se dešava samo pri malim brzinama, čim se krene. Je li to crkavanje papučice u najavi? Još nisam čuo da je neko imao ovakav kvar i sa ovim manifestacijama! Zahvaljujem svima koji će se javiti da izreknu svoje cenjene sudove!
  2. Poštovani Gorane, Zakazao sam u tvom servisu za 07.12.2019. god. u 8 h, detaljan pregled tek kupljene Fiat Idee, 1,3 mtj, 2005. god. Prešla, kobajagi, 118 000 km. Takođe sam naveo da ćemo zameniti ulje, filter za ulje i filter za gorivo. Obzirom da nemam skoro nikakvu servisnu istoriju o ovom autu, intersuje me da li ćeš tog dana biti tu, da se konsultujemo oko toga, da li mu je potrebna zamena lanca ili šta god već treba. Prijatan je za vožnju, trapovi su ok, kočnica malo dublje potanja ali ima odličnu silu kočenja, na tehničkom. Pošto sam isčitao ovde milion tvojih postova, u proteklih 10 godina, želeo bih da ti, kao najpoznatiji ,,šaptač" multijet motorima, poslušaš i kažeš svoje mišljenje, kako me ne bi strefilo neko prezubljivanje pri paljenju, ne daj Bože! Mislim da je auto u odnosu na mog punta classic sa istim motorom, obzirom na njegovu težinu, malo lenj. Pozdrav, nadam se da se vidimo u subotu 07.12. , sabajle u osam.
  3. Poštovane kolege Evo da se ,,učlanim u klub srećnika" i ja sa ovim klinom-pečurkom, kako reče kolega Veki, Naravno duži deo ovog polomljenog šrafčeta je ostao u poklopcu ventila i bregaste. Samo nemojte da mi kažete da se ovo može naći u Torinu, čim se uđe druga levo! Ili na otpadima u zamenu za bubreg i dvanaestopalačno crevo. Punto je 1.3 multijet, 2010.-to, i prešao 105 kkm. Čuo sam pre par meseci potmulo klombaranje u leru, a onda kad sam rešio da istražim slučaj, gle radosti, klin je izašao sa sve kućištem za filter. Desni je u pitanju. Ima li leka apoteka? Hvala na odgovorima Pozdrav
  4. Nema DPF, to znam sigurno, Hvala na odgovoru! Znači nije izvršena smrtna presuda motoru?
  5. Poštovane kolege odrađen je mali servis na astri h 1.9cdti, 2005. god, koju je pre par meseci kupila ćerka ,ali je prodavac u delmax-u, zbog pređene kilometraže,preporučio Castrol 10w40 gradaciju. To mi je sve rekla kada je bilo završeno. Znam da u taj motor ide Selenia WR 5w 40 ili Pure energy 5w 30, zato što ja vozim Punta 1.3 mtj i relativno često pratim ofaj forum. Auto je prešao 180 000 i nema nikakvih manifestacija, pre sipanja ulja, da je motor bio ,,istrošen". Stavljao sam ruku na otvor auspuha i pod turažom nije ostavljao niti crnilo od čađi, niti masnoće (dim je potpuno bezbojan), niti miris nafte. Samo se osećao ,,korektan" miris sagorelog evrodizela. da li je neukoj ćerki prodavac prodao ulje koje može da nanese ozbiljne štete motoru. Servis je uradio drugar njenog dečka u svojoj garaži. Hteli, siroti, da prođu jeftinije! Ako je greška neispravljiva i pogubna, vičite mi ovde, da ih nateram da momentalno sipaju pravu gradaciju. Prešla je oko 300 km od zamene. Hvala na trudu za odgovore.
  6. Pošto sam meĐed od 120 kila, reših da se savijem na dnevnom svetlu u budžak kod suvozačevih nogu i ispitam šta se dešava sa trećom brzinom. Šesnaest znojeva me oblilo! I naravno čim sam se uhvatio za džek, a ventilator je bio uključen, vidim da neka igrankica sa kontaktom postoji. Imam šta i da vidim, buksna se rastopila i razglavila na trećoj brzini. Našprengujem to sa malim šrafcigerom i voilaaaa! Dakle pitanje topivog osigurača je samo kada ne radi nijedna, osim direkta na četvrtu, kada ne radi samo jedna ili dve, onda su buksnice u problemu. Svakako hvala, na odgovoru.
  7. Sve pročitah detaljno, ali moj ventilator ne radi samo u trećoj brzini. Gde tu ,,leži zeka"? Radi se o mulijet-u 1.3 sa klimom. Ostale brzine se ponašaju normalno i ventilator ne cijuče. Relativno skoro sam ga podmazivao. Hvala unapred za pomoć, ako neko zna rešenje ovakvog problema.
  8. Bravo za rešenje problema. U pravu si, ne veruj ničemu dok ne blesne sijalica na probnoj lampi.
  9. Auuu braleee, preznojih se dok sam čitao! Zar ima još nešto da proveri majstor, što ti nisi? Teško da bi se setili oni i pola od ovoga, što si ti uradio, A šta bi moglo da fali kompjuteru klime ako je pokreneš sa živom strujom sa upaljača. Nego treba saznati caku gde treba dovesti struju na reostat da može da se gasi klima. Neki andrak sigurno ima. A gde se nalazi centrala klime, da bi ti neko skinuo za probu??? To i mene interesuje i ako, hvala Bogu nema tih problema.
  10. Epilog, klombaranja na multijet-u iz Mladenovca je luft u kugli viljuške, prednja desna. Zamenjena sa Tejovićevom remontovanom i centriran trap. nema više klombaranja, sve je utegnuto ko tambura. Hvala svima na pomoći!
  11. Hvala momci @Axic , @pedjabj i @francuz69. Pozdrav! Posetiću navedene majstore ovih dana, kada krenem za Bgd.
  12. Da znaš da mi je ona ponajviše sumnjiva, obzirom koliko su puta žena i deca cucala taj desni točak preko ivičnjaka! Majstor koji zna znanje, kojeg mi preporučuješ?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...