Jump to content
FAS Goran
nidza

Termostat JTD

Recommended Posts

Pa po kojoj je ceni iskazana po toj se prodaje, sve ostalo je prevara i posao za inspekciju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima povoljno Vernetov termost u Tosinom Bunaru firma VS Group. Pre mesec, dva sam kupio 4300din. Dolazi zima pa ako nekom zatreba da zna gde ima jeftino.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kasno si javio,mada bi me sa postarinom izasao oko 4600 ,a ja sam ga platio u Smederevu kod drugara 5000.

Ali u svakom slucaju je OK cena...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste ok cena...ja sam moj platio 6500din...Toliko mi je majstor rekao da kosta,on ga i uzeo,naravno,ali sam ja ipak zvao neke radnje da pitam...u nekim radnjama je bio cak i skuplji :fun:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda da je i kod mene otiso termostat,kupio sam auto letos u avgustu mesecu i temperatura je uvek bila na sredini,sada sa zahladjenjem primetio sam da je kazaljka znatno ispod radne temperature i ne penje se nikako do radne,isao autoputem za bg isto,gradska voznja isto znaci termostat 100%.. :(

Edited by VOLK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jutros auto radio u mestu jedno 10 min i dostigo radnu temperaturu,pratio sam creva iz hladnjaka i crevo blize termostatu je na pocetku bilo toplije a crevo u donjem delu hladnjaka hladno,kasnije kada je dostigao radnu temp. creva su se skoro izjednacila sa toplotom znaci termostat otvara i zatvara ali u voznji znatno opadne temperatura.A mozda je to i normalno :smoke: . Ne znam kao da mi termostat ranije otvara pa pocne ranije da kruzi kroz sistem...ima li neko neki predlog?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije sigurno to normalno. Meni je termosat bio na radnoj temperaturi u gradu, lagano dostizao radnu, ali čim vozim više od 2 minuta konsantnom brzinom padne na milimetar ispod polovine i nikako da se podigne osim ako ne maltretiraš kola ili opet uđeš u gradu.

Ne moraš da slušaš nas, prikači examiner i pogledaj da li rade obe brzine ventilatora, pročitaj temperaturu i vidi da li je ventilator otvoren, 2 minuta posla i znaš na čemu si odmah.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda da je i kod mene otiso termostat,kupio sam auto letos u avgustu mesecu i temperatura je uvek bila na sredini,sada sa zahladjenjem primetio sam da je kazaljka znatno ispod radne temperature i ne penje se nikako do radne,isao autoputem za bg isto,gradska voznja isto znaci termostat 100%.. :(

Kad je toplo svi su ispravni, ali kad dođu hladni dani odmah se vidi razlika između ispravnog i neispravnog. Možeš da se tešiš još par dana dok je toplo, videćeš sledeće nedelje kad se očekuju temp. oko nule. Ima da ti izbije 6000 dindži ko od šale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zaglavio pa je stalno otvoren.i nemas radnu temperaturu imas vecu potrosnju i losije podmazivanje motora jer i ujle nije dovoljno zagrejano.menjaj to. :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok hvala svima na odgovorima.Raspitao sam se malo po servisima 7k sa ugradnjom i garancijom 50k km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Narode,nov sam na forumu,pa bih-pre nego sto postavim pitanje-da ipak proverim da li sve funkcionise kako treba.A pitanje je u vezi termostata na mom Stilu JTD 85 kw.Pozdrav svima! :unworthy:

Video sam nekoliko odgovora,ali ne i konkretnih,na pitanje: Zasto se mnogima,pa i meni-i ako imamo nove termostate na Fiat Stilo JTD 85 kw,desava da pri niskim temperaturama,kada auto radi u mestu,i pusti se grejanje na MAX,i na 3 ili 4 brzinu,obara temperaturu motora.Znaci,jedino u tom rezimu rada,a nikako u toku voznje,na nizbrdicama,niti na semaforima,bez obzira na grejanje u kabini.Naglasicu da mi auto u roku od nekoliko minuta postize radnu temperaturu,i na polovini stoji UVEK,osim u navedenom slucaju! Hvala unapred na odgovoru!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato sto savremeni dizeli, verovao ili ne, u odnosu na stare dizele imaju problem sa radnom temperatrurom. Stari dizel nisi mogao da ohladis a novi ne mozes da zagrejes. Konkretno za taj problem pretpostavka je da su elementi za grejanje kabine predimenzionisani (creava i radijator kabine) pa kada je auto na leru a grejanje na MAX razmena temperatura u dva hladnjaka je tolika da temperatura motora opada. U voznji je drugacije jer pumpa za vodu i motor rade na vecim obrtajima i temperaturama pa je i grejanje bolje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pretpostavljam da je to sto kazes Branko,i da nije problem do termostata,vec moram da se pomirim sa cinjenicom da vozim Fiat Stila! Salu na stranu,ja sam prezadovoljan sa njim,ali volim da sve radi kako treba,jer-na kraju krajeva-to je i uslov da nas kola sluze! Hvala na odgovoru.Pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Školski, savremeni turbo dizeli imaju veliko iskorišćene energije tj. puno se iskoristi u mehanički rad. Deo koji se gubi u vidu trenja i odavanja toplote očigledno nije dovoljan da pruži grejanje na max. brzini ventilatora. Skuplji automobili imaju i dodatna grejanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tek da vozis multijeta da vidis kako obara temperaturu kad pustis grejanje :). A i ako je ukljuceno bas mu treba da je dostigne. Secam se prosle zime kada sam se spustao sa Kopaonika. Napred sam imao zimske nazad letenj morao sam bas polako da silazim kako se ne bi okrenuo. Secam se -10 dok sam vozio sto se kaze pravo po putu nisam dosao do spustanja ,grejanje je bilo odlicno kazaljaka na pola. Onda krece spust. Motor rasterecen na nizbrdici mala turaza ,ledara napolju, grejanje lepo pici i nakon nekih 30 min sporog spustanja primetim kako postaje hladno u kabini. Kako sam bio skocentrisan da spustim auto sa planine nisam ni primetio da je oborio temperaturu gotovo na min . Ne ono na cetvrtinu nego bukvalno skoro na minimum u kabini hladno. Kako sam se spustio u podnozje pocinje ravan put, nema snega, dodajem gas, motor radi na vecoj turazi nakon 2 min kazaljka se vraca na pola i grejanje lepo radi.

Jos jedna stvar ,zimske napred letnje nazad uzas! nikad vise, obavezno sve 4 zimske. Stilo je lagan pozadi to nije normalno kako seta zadnji deo. Ko krene na planinu obavezno sve cetiri zimske.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je danas sigurno 20ak minuta zagrevao auto do tačno polovine. Doduše radio je na manjim obrtajima koji su bili konstanti. Najviše mi smeta što dosta gušim auto jer ga jako lagano vozim dok ne dostigne radnu temperaturu,a u zadnje vreme su mi kraće relacije, tako da je ni ne dostigne. Danas sam ga gnjavio na niskim obrtajima baš dugo i posle jedva dočekao da se zagreje lepo pa da ga malo pritisnem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tek da vozis multijeta da vidis kako obara temperaturu kad pustis grejanje :). A i ako je ukljuceno bas mu treba da je dostigne. Secam se prosle zime kada sam se spustao sa Kopaonika. Napred sam imao zimske nazad letenj morao sam bas polako da silazim kako se ne bi okrenuo. Secam se -10 dok sam vozio sto se kaze pravo po putu nisam dosao do spustanja ,grejanje je bilo odlicno kazaljaka na pola. Onda krece spust. Motor rasterecen na nizbrdici mala turaza ,ledara napolju, grejanje lepo pici i nakon nekih 30 min sporog spustanja primetim kako postaje hladno u kabini. Kako sam bio skocentrisan da spustim auto sa planine nisam ni primetio da je oborio temperaturu gotovo na min . Ne ono na cetvrtinu nego bukvalno skoro na minimum u kabini hladno. Kako sam se spustio u podnozje pocinje ravan put, nema snega, dodajem gas, motor radi na vecoj turazi nakon 2 min kazaljka se vraca na pola i grejanje lepo radi.

Jos jedna stvar ,zimske napred letnje nazad uzas! nikad vise, obavezno sve 4 zimske. Stilo je lagan pozadi to nije normalno kako seta zadnji deo. Ko krene na planinu obavezno sve cetiri zimske.

u pravu si Drvac potpuno... meni obara temperaturu cak i u voznji po ravnom ako vozim na nekih 1700 obrtaja u 4. toj.... i pustim malo jace grejanje...

igore ne moras da cekas da se skroz ugreje auto da bi ga vozio normalno... kad se pomeri malo kazaljka (preko 50 C) mozes da ga vozis slobodno i normalno... do 2500 obrtaja pa i vise... Naravno ne pun gas, ali normalno da...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni nikako ne obara kad se zagreje. Inače, ja začekam da baš dođe na pola i onda idem sa jačim gasom jer je baš mala vremenska razlika između početka grejanja i polovine, a u principu između toga i nemam ubrzanja jer do tad već izađem na autoput pa vozim lagano u 4. 70-80

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislim da nikako ne bi trebalo da obara temperaturu..kada je ispravan termostat...mora da drzi na pola kao zakucanu...Ja kod mene imam problem...obara mi kada stojim na semaforu ili idem niz brdo..to ne valja!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...