Jump to content
FAS Goran
nidza

Termostat JTD

Recommended Posts

Ne znam ljudi...ja mozda nisam auto mehanicar...ali znam po kom principu radi termostat i cemu sluzi...on je tu da bude zatvoren tj.da smanji protok vode samo kroz motor...pa po potrebi da otvori i propusti vodu kroz hladnjak i istu ohladi...a sad ne vezano za egr...mislim tj.po nekoj logici, temperatura mora da stoji na pola...ne sme da je spusta kada se stoji u mestu niti kada se ide niz brdo...zamislite da se nadjete u koloni dugoj 800km...ne mrdate...dvvoje male dece i a napolju -20...stojite satima...upaljeno grejanje na 2...po logici majstora znaci da bi trebalo da se zaledi sve jer po njima je normalno da je obara kada se stoji!!!! Znaci bez obzira na egr...mislim da ne sme da je obara...mozda ce teze doci do nje zbog zatvorenog egr ali kada dodje kakva god voznja bila...mora da stoji temperatura...;);););););)

Послато са ZTE-SKATE користећи Тапаток 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mora, pisano vec 100 puta.

E sad...meni jeste zatvoren egr...da li je moguce da zbog toga obara temperaturu?

I meni je zatvoren EGR godinama, kad dodje do radne ne mrda, sta god mu radio...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci definitivno kada je ispravan termostat...temperatura mora da stoji na pola...^_^ Sve vise imam zelje da se posvadjam sa majstorom...jer me ocigledno pravi budalom...

Послато са ZTE-SKATE користећи Тапаток 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Termostat služi da motor što pre postigne radnu temperaturu i da je održava, tako što zatvara protok rashladne tečnosti ka hladnjaku (cirkulacija ka malom hladnaku kabine i za grejanje kod nekih modela usisa-karburatora je uvek u funkciji nezavisno od termostata) odnosno kad postigne rad. temp. reguliše protok ka hladnjaku i tako je održava. Zavisi kako je napravljen termostat imaš koji budu otvoreni potpuno na 82 C, 88 C, 92C itd. Bitna stavka na kojoj temperaturi kreće otvaranje, na kojoj je potpuno otovren i naravno hod termostata (ako je manje otvraranje može doći do pregrevanja motora). Za R21 1.7 GTS F3N motor otvaranje počinje na 89 C potpuno je otvoren na 101 C i hod 8 mm. Recimo stari termostat je lepo otvarao ali hod je bio 5 mm i zno je da digne temperaturu (ali samo na autoputu) ne u crveno ali višlje nego što je trebao.

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve vise imam zelje da se posvadjam sa majstorom...jer me ocigledno pravi budalom...

Jes' da postoji posebna tema za iskustva sa servisima, ali ako nije problem da nam kazes, ko je u pitanju?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije servis u pitanju bar ne vama poznat...to dam preko preporuke otisao kod lika...Inace kod sajma je servis!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci definitivno nije ni do egr...cuo dam se da likom...idem u subotu da menjam termostat opet...mozda zaista ovaj nov sto je stavljen ne valja...

Idem sutra da menjam termostat...uspeo sam na poslu da resim neke stvari pa javljam rezultate!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sale ti si se razbacao na sve strane sa tim termostatom, možda i proradi od muke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesam brate, patim ja vise nego auto koji je non stop ladan...Idem sutra da ga menjam, trebao u subotu ali cu sutra sa posla izaci ranije!!!! Pa hteo sam da vidim kakva su iskustva...rekoh, mozda ja gresim....mozda zaista treba da obara temperaturu....mada je to meni ne logicno:):):):):)

Послато са ZTE-SKATE користећи Тапаток 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako nelogicno kad majstor kaze da treba tako :laughing: ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima i za to leka, znas gde sve mozes da nadjes doktore za Fiate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod multjeta obara kad se pusti grejanje malo jace tu nema price. Obara samo kada se stoji u mestu. Imam obd II bluetooth adapter i povezivao sam dijagnostiku. Kad se vozi temperatura je 88-90 C Kad se dugo stoji krene da opada. Kad se zagreje motor grejanje radi kao ludo . Inace kazaljka kada doje na pola ne znaci da je temper motora 90c vec je u rasponu od 80-90. Lepo se moze ispratiti na dijagnostici. Do skoro sam imao fabricki termostat koji je poceo ranije da otvara pratio sam na dijagnostici vec na nekih 75 otvori. Novi drzi na 88C zavisno od rezima voznje stepen gore dole ali neverovantno precizno regulise. EGR nije blokiran.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prosto ne sme da obara temperaturu...to nije logicno...ma koliko god da je hladno!!!! Kao sto sam vec rekao...zamisli da se nadjes u koloni...stojis mestu...hoces da mi kazes da je normalno da se smrznes u kolima!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Logicno je da kada radi u mestu obara temperaturu, jednostavna termodinamicka racunica. Kolicina toplote koja se odvede sa grejaca kabine plus ona koja se odvede razmenom toplote sa okolinom sa svih slobodnih povrsina motora je veca od kolicine toplote koju proizvede motor radeci na praznom hodu i temperatura pada bez obzira sto je termostat potpuno zatvoren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bih se slozio sa tobom...evo sad ovog trenutka sedim u sluzbenom autu...poosao mi je takav da imam cekanja po 20minuta...grejanje na 2 ili 3 i NE obara temperaturu...greje kao lud!!!! Tako da nikako se ne mogu sloziti sa tim!!!!

Javljam naravno...cim zavrsim danas!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Logicno je da kada radi u mestu obara temperaturu, jednostavna termodinamicka racunica. Kolicina toplote koja se odvede sa grejaca kabine plus ona koja se odvede razmenom toplote sa okolinom sa svih slobodnih povrsina motora je veca od kolicine toplote koju proizvede motor radeci na praznom hodu i temperatura pada bez obzira sto je termostat potpuno zatvoren.

Po svoj zdravoj logici, potpuno se slazem sa ovom konstatacijom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako...nisam bezobrazan...ali imam jedno pitanje za vas koji tvrdite da je normalno da se zaledite kada stojite u koloni dugoj 17km...jeste li vozili vi nekada druga kola osim stila!? Eto, prosto pitanje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je pala na pamet druga zanimjliva stvar :laughing: Kakvo je grejanje ljudima koji imaju HHO generator? Poznato je da on snižava za pola temperaturu kola. I jednu stvar nikako ne kapiram. Svi se slažemo da je loše kada auto ne radi na radnoj temperaturi, oni sa Webastom zgrnuše grdne pare na priči da se auto zagreje pre vožnje i da čuva motor, a opet ima ljudi koji tvrde da HHO ne šteti kolima. Nije mi to baš najjasnije?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako...nisam bezobrazan...ali imam jedno pitanje za vas koji tvrdite da je normalno da se zaledite kada stojite u koloni dugoj 17km...jeste li vozili vi nekada druga kola osim stila!? Eto, prosto pitanje...

Sale ne kazem da ti gresis ili da Tex gresi, samo pratim neku svoju logiku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...