MS PK 7735 Posted October 27, 2015 Najskuplje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rista JTD 0 Posted October 27, 2015 Citam ove zadnje komentare, i pronalazim sebe, malo lufra ima i po nekad je malo tvrdji kvacilo a nekad ne, nema pravila kako se njemu prohte da li bi reparacija seta resila problem i koliko je to jeftinija varijanta, oko 100e je na Ostruznici taj je najpopularniji po tom pitanju Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanjas 0 Posted October 27, 2015 (edited) Sto bre 30ikusur? Ja radio kod Gorana jos pre dve godine i bilo oko 200€ sa klupskim popustom. Valjda je skuplje za JTD?i ovaj u servisu je se cudio kako je skuplje od jtd 15000 je korpa i lamela negde oko 9000 je taj njegov hidro druk lezaj jer nije isti kao na jtd,taj hidro druk lezaj mu je valjda ujedno i donji cilindar i 60e ruke mada mislim da bi ruke i spustili nesto u stvari i jeste malo skuplje za jtd evo kolega bole je skoro menjao to i izaslo ga oko 35 000 Edited October 27, 2015 by nemanjas Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanjas 0 Posted October 27, 2015 pa ako je 100e reparacija i ne isplati se bas reparirati.a da probas risto kao i mi da promenis cilindar u kabini Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17683 Posted October 27, 2015 Ala se frljate sa tim ciframa . Pa naravno da zavisi i od toga sta se uzima.Iskljucivo bih gledao Sachs.Sa Valeo vise ne mogu da pohvatam sta sve petljaju i u kom rangu kvaliteta... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanjas 0 Posted October 27, 2015 da ima i do toga ali nisam ni pitao ko proizvodi te delove Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17683 Posted October 27, 2015 Pa "samo" najbitnija stvar , bar meni.Uvek mi je bilo nepojmljivo da se raspravlja o cenama, a da se ne pomene o cemu se radi.Ili se ovde kod nas (a i kod vecine majstora, sto mi licno ide na zivce) uzima kao reper ono sto je najjeftinije i najlakse dostupno.Iz tog razloga sam jos pre par godina poceo sam da biram i kupujem delove i nosim na servis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted October 28, 2015 Kad sam menjao kod sebe tj kod stila, svoje poverenje sam poverio Goranu i nisam nogo zapitkivao. Pitao sam samo koliko kosta i da bude dobro, da nije neki krs, vec da potraje. Inace se mnogo vise interesujem ali ovaj put, valjda sto je Goran, pa nisam nesto bio u tom fazonu.....Kad pogledam cenu 99% je valeo, mozda sam negde i pisao, ne secam se vise... Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted October 28, 2015 Negde sam pročitao da je neko kupio Valeo set a unutra lamela Sachs ili je bilo obrnuto...Mislim da su ta dva proizvođača blizu jedan drugom po kvalitetu.LUK je na primer klasu iznad ali zato dve klase skuplji Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanjas 0 Posted October 28, 2015 Pa "samo" najbitnija stvar , bar meni.Ili se ovde kod nas (a i kod vecine majstora, sto mi licno ide na zivce) uzima kao reper ono sto je najjeftinije i najlakse dostupno. izgleda da je tako,mislim da je rekao cenu za najjeftinije i sto ima odmah u radnji Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted October 28, 2015 Negde sam pročitao da je neko kupio Valeo set a unutra lamela Sachs ili je bilo obrnuto... Drugar je kupio Sachs lamelu, a na njoj pise 'Sachs by Valeo'. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rista JTD 0 Posted October 28, 2015 pa ako je 100e reparacija i ne isplati se bas reparirati.a da probas risto kao i mi da promenis cilindar u kabiniI ja sam o tome razmisljao kao prvi korak u resavanju tog problema, ali koliko vidim niko sa promenom cilindra nije resio problem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanjas 0 Posted October 28, 2015 pomoglo je nekima,al eto meni nije i ako je stari cilindar kad mi je pokazao serviser vidno raskliman i los,meni je delimicno pomoglo jer hoce nekad da dobije puno kvacilo a sa starim nije dobijao nikako Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted October 28, 2015 Gde kod nas kupiti Sachs ili LUK a biti siguran da je original i da nije reparacija? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanjas 0 Posted October 28, 2015 sutra cu zvati ivanovic prodavnicu i pitati sta imaju Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted October 28, 2015 Negde sam pročitao da je neko kupio Valeo set a unutra lamela Sachs ili je bilo obrnuto... Drugar je kupio Sachs lamelu, a na njoj pise 'Sachs by Valeo'. Na predhodnom belom Puntu, kad smo skinuli stari set, žig je bio Valeo a nalepnice Sachs. Uvoznik i distributer za Sachs i Luk je na sajtu "setkvacila.rs".Isto tako, ako kupiš i ugradiš Valeo u "AP Sportu", imaš garanciju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 28, 2015 pomoglo je nekima,al eto meni nije i ako je stari cilindar kad mi je pokazao serviser vidno raskliman i los,meni je delimicno pomoglo jer hoce nekad da dobije puno kvacilo a sa starim nije dobijao nikako Nemoj da brkaš problem sa hidraulikom i mehanički. Sa hidraulikom drukanjem i dobiješ kvačilo ali ako je otišla korpa i slično tu samo skidanje pomaže. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted October 28, 2015 Druk ležaj koji sam ugradio na Deltu. Identičan je skinut iz prve ugradnje Sachs/Luk sa ležajem INA/SKF Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanjas 0 Posted October 28, 2015 pa onda je sigurno mehanicki problem jer nece da dobije kvacilo drukanjem,nego eto iz cista mira dobije puno kvacilo a primetio sam da se to desi kad ga penzionerski vozim,a cim krenem da ga izvlacim do crvenog tad nastaju poteskoce sa menjanjem brzina Quote Share this post Link to post Share on other sites
bole-stilo.jtd 374 Posted November 2, 2015 tacne cene za 1.9 jtd ........... gornji cilindar 3500 din. + ruke -- 2500 din. donji cilindar ili drug lezaj luk -- 9820 din.set kvacila valeo (zelena kutija) -- 15.500 din. ulje tutela - selenija 2l -- 2250 din. ruke -- 7000 din. i garancija 6 meseci na sve , jer sam ja sve kupio preko njih - beoguma (iako sam sam nasao gde je najpovoljnije bilo tada) ........... suma sumarum sve komplet ........... 40.570 din. eto da imate neki orjentir , sa time da gornji cilindar sam dzabe menjao ali sta je tu je -- bar je sada sve novo i evo sljaka normalno vec neko vreme. inace meni je skinut set u kolima bio by fiat - valeo tako pise na njemu i dalje je na terasi (nikako da ga bacim). da je bio riknuo i plivajuci zamajac stvarno bih ga prodao u tom slucaju - jer jos ovoliko ne bih imao da dam ....................... sta je tu je idemo dalje ............... Quote Share this post Link to post Share on other sites
brunci 1 Posted November 2, 2015 (edited) Ljudi da vas pitam ovdje, na stilu jtd 80ks promijenio kvacilo jer je staro bilo tvrdo. Stavim novo Valeo sa druk lezajem, novo ulje i sve radilo dobro. Nakon cca 500km ne mogu ubaciti u rikverc ako odmah stisnem kvacilo i presaltam (zakrci).Cim stisnem kvacilo i cekam par sekundi odmah ubaci. Prije se to nije dogadjalo. U ostale brzine ide normalno. Jedino rikverc zeza.Promijenio sam i ulje.Da li je moguce da je sve to od starog kvacila nastradalo jer nije odvajalo do kraja i jer je bilo bas tvrdo. Cilindri su dobri, sve odvaja kako treba. Zasto samo rikverc zakrci i to samo ako idem iz neutral u rikverc i ako ne pricekam jedno par sekundi nakon stiskanja kvacila.Znam da rikverc nema sinkrone. Ali prije nisam morao toliko cekati da ubacim u rikverc nakon sto stisnem kvacilo Edited November 2, 2015 by brunci Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 2, 2015 Sve ti je isto bilo i sa starim setom kvačila, ali nisi obraćao pažnju na to. Klik ovde:https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/41083-fiat-stilo-krk-u-rikverc-ne%C4%87e-menja%C4%8D-u-rikverc/ Ako i posle toga možda ne veruješ da je tako bilo i sa starim setom, onda klik ovde:https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/38944-uputstvo-fiat-stilo/?p=851898 Videćeš u vlasničkom uputstvu da piše kako treba da se sačeka prilikom ubacivanja u rikverc kako ne bi zakrčalo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted November 2, 2015 Isti auto imam.Ako ne sačekam nekada krči, nekada ne.Ide uvek u rikverc lagano.Mislim da čak i u uputsvu stoji da treba da se sačeka malo pre prebacivanja u rikverc.Po mom iskustvu sasvim normalno ponašanje za taj menjač.Javiće se neko od kolega koje bolje poznaju tematiku.Ako nije tajna koliko te je izašlo kvačilo sa zamenom?Edit:Brzi Neša me preteče Quote Share this post Link to post Share on other sites
brunci 1 Posted November 2, 2015 (edited) Shvacam da treba pricekati, prije bi jednom jedva malo zakrcao ako bi bas brzo usaltao. Ali ovo je 5x gore jer cijeli auto cimne na mjestu uz jako drobljenje u mjenjacu cim usaltam. Nesto tu ne stima.Sad doslovce moram pricekati 5 sekundi. Nekad sam to radio uz sekundu ili dvijeA mozda je to samo moja navika jer na stilu nemam onu polugu koju dignem pa ubacim, na Delti odmah ulazi uz pomoc te poluge.Tko ce ga znati Edited November 2, 2015 by brunci Quote Share this post Link to post Share on other sites
dussannn 1 Posted December 7, 2015 (edited) Evo mog slučaja.Pojavio se prilično veliki prazan hod na papučici kvačila. Bacim pogled na cilindar u kabini: plastika na papučici se skroz deformisala i postojao je prazan hod od papučice do cilindra.Kupim nov cilindar (4500 din.) u jednoj radnji u Nišu. Odem u njihov servis u D.Međurovu, momak pogleda kaže da je izgleda samo plastika polomljena a cilnindar dobar. Vrati se on u prodavnicu po plastiku (1100 din.) i samo nju zameni. Već mesec da je sve u redu (nema lufta). Ispali su sasvim korektni, sve pohvale za momke u tom servisu.Inače zamena uopšte nije jednostavna. Edited December 7, 2015 by dussannn Quote Share this post Link to post Share on other sites