Jump to content
FAS Goran

dussannn

Members
  • Content Count

    62
  • Joined

  • Last visited

About dussannn

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 02/18/1976

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Nis

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Bravo 1.9, 120ks, 2007

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Što se tiče onog tupog udara pri jutarnjem paljenju dali može da se potvrdi da je u pitanju nosač motora ispod menjača br. 51811543 ? Takođe imam i teže paljenje (dosta lakše upali ako ponovim kontakt i dodam malo gasa). Što se tiče ovog udara majstor mi je menjao nosač ispod akumulatora ali se ispostavilo da nije on. Srećom drži prodavnicu delova pa mi nije naplatio nego mi vratio moj stari. Užasno me nervira prvo paljenje praćeno tim udarom !!!
  2. Evo i ja sam sredio Puki i već 2 meseca je ok, da ne baksuziram. Izvadio sam Puki, kupio otpornike (cc 50din) i zalemio po šemi PUKI tj. kao da neko sedi na suvozačkom mestu. Najviše sam se namučio sa skidanjem plastike kako bi došao do kontakata. Posle lemljenja sa sve zalio silikonom da se ne bi dodirivali otpornici.
  3. Evo i ja sam sredio Puki i već 2 meseca je ok, da ne baksuziram. Izvadio sam Puki, kupio otpornike (cc 50din) i zalemio po šemi PUKI tj. kao da neko sedi na suvozačkom mestu. Najviše sam se namučio sa skidanjem plastike kako bi došao do kontakata. Posle lemljenja sa sve zalio silikonom da se nebi dodirivali otpornici.
  4. Ja sam imao problem da mi se upale lampice ABS i ASR posle nekog vremena. Odnosno ako je kišovito vreme posle 20 minuta vožnje, a ako je toplo posle 2 minuta. Čudno. Liči mi na elektroniku i na neki hladan lem. Dijagnostika mi je pokazala zadnji desni senzor. Promenio sam ga ali je situacija ista. Onda sam na svoju ruku sam zamenio elektroniku ABS pumpe i problem je nestao, evo već 3 meseca. Inače da bi zamenili elektroniku pumpe morate skinuti akumulator, pa kutiju sa osiguračima, pa kućište akumulatora. Nije ništa teško samo malo strpljenja. Imam samo ove dve sličice.
  5. Evo i moje greške na Fiatecuscan dijagnostici. Imam problem u skidanju fioke ispod sedišta. Zadnja dva šrafa sam skinuo ali za prednja mora fioka da se izvuče, što mi nikako ne ide. Da skinem puki. Jel zna neko šta znače 1 i 2 greška? Za 3 pretpostavljam da je osc senzor. Greške su uspešno obrisane.
  6. Samo mi je glupa fioka problem, kako da je skinem.
  7. Uradio sam dijagnostiku sa klm-om. Dali neko zna šta je problem? Ja tipujem na osc senzor. Planiram da ugradim simulator sa zauzetim sedištem-Puki.
  8. I ja imam isti problem kao i većina sa airbagom. Lampica je zadnje vreme počela da se pali povremeno a sada stalno. Kontakte sam sve prskao sa kontakt sprejem ali isto. Danas sam hteo da dođem do ocs senzora kako bih napravi simulator. Odmah sam naišao na problem. Nikako nemogu da skinem (otkačim) fioku ispod suvozača. Skinuo sam zadnja dva šrafa ali za prednja dva mora se prvo izvaditi fioka. Zna li neko kako da izvadim fioku. U međuvremenu ću da probam da žice direktno vežem.
  9. Stavio sam polovnu i morala je kalibracija: Upali auto i dodaj gas tri puta do 5-6000o/min sa pauzama da se smiri obrtaljka. Ugasi i sacekaj 15-20s. Upali motor i pusti da radi oko 1min.Na diraj kocnicu,gas.Ovo je za stabilizaciju lera. Ugasi i sacekaj 15-20s. Upali i vozi!
  10. Ipak sam morao da zamenim klapnu. Moja je ranje bila već rađena, leptir je bio bušen itd. a ja sam je izgleda dokosurio.
  11. Evo mog problema. Kad pustim gas auto cimne i zna da zaglavi na 2200 obrtaja kada menjam iz 1 u 2 brzinu. Juče sam rasturio klapnu. Tom prilikom sam polomio plastični pipak koji ide u senzor. Majstor-plastičar je to lepo zalepio i ugao je isti. Skinuo sam klizač potenciometra, očistio pipke i vrlo malo ih nakrivio. Samu traku potenciometra nisam skidao već sam je na licu mesta očistio sa malo kontak sprejem. Motor nisam rasturao. Sve lepo sklopio. Međutim prijavljuje mi grešku P1684 i neće da primi gas. Lepo pali i ler je dobar. Imam dijagnostiku elm 327 i ne znam kako sa njom da uradim kalibraciju. Molim za pomoć.
  12. Jel si proguglao malo šta znače te greške? Ako je problem u nekom senzoru dobio bi isto neki kod C****
  13. Kod mene se abs i asr pali posle pređenih 20-30km i posle ponovnog paljenja. Nakon toga se uvek pali sve do sutradan kada je pri prvom paljenju sve u redu. Imam VAG dijagnostiku koja je pokazala problem u zadnjem desnom točku. Sa upaljenom lampicom za abs i asr merio sam otpornost i bila je beskonačna. Nisam imao vremena da proverim ujutru kada je sve u redu. Evo slike senzora i njegovog konektora ako nekom treba. Senzor drži šraf 10-ka. sa zadnje strane glavčine (diska). Konektor naprskati kontakt sprejem (mogući uzrok problema). Nalazi se ispod oplate, (potrebno je pomeriti oplatu). Nakon skidanja matice sa senzora, potrebno ga je odvojiti jer se malo zalepio (pomoću šrafcigera i prstiju) Izgled senzora Očistiti senzor jer je prljavština nekad uzrok paljenja lampica. Ležište senzora je potrebno šmirglom očistiti jer izgleda da preko njega dobija masu (i to može biti uzrok). Kada budem imao vremena izmeriću otpornost na levom točku pa da budem siguran da lije problem u senzoru.
  14. Kod mene se lampica za ABS i ASR upali posle vožnje od 20-30km i nakon ponovnog paljenja. Sa upaljenom lampicom merio sam otprornost senzor i bila je beskonačna. Nisam imao vremena da probam pre prvog paljenja (kada lampice ne gore) da izmerim otpornost. Malo se mučim da ubacim slike.
  15. Evo mog slučaja. Pojavio se prilično veliki prazan hod na papučici kvačila. Bacim pogled na cilindar u kabini: plastika na papučici se skroz deformisala i postojao je prazan hod od papučice do cilindra. Kupim nov cilindar (4500 din.) u jednoj radnji u Nišu. Odem u njihov servis u D.Međurovu, momak pogleda kaže da je izgleda samo plastika polomljena a cilnindar dobar. Vrati se on u prodavnicu po plastiku (1100 din.) i samo nju zameni. Već mesec da je sve u redu (nema lufta). Ispali su sasvim korektni, sve pohvale za momke u tom servisu. Inače zamena uopšte nije jednostavna.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...