Jump to content
FAS Goran
zlox

Fiat Stilo - kvačilo

Recommended Posts

Evo da napisem moj slucaj od pre 2 nedelje...krenem iz Nisa za Bg,malo brza voznja da ga produvam :) (jedno 4-5 km max) posle par km krenem da kocim i da ga vracam u 5 brzinu kad ono ide malo otezano. Prebacim u 6 brzinu i lagana voznja posle sve do Bg. Kad sam hteo da stanem pred bubanj potok vidim ja da mi kvacilo malo propada i sad ide teze izbacivanje a i ubacivanje u nizi prenos. Stanem da platim putarinu i da krenem u 1 da ubacim on nece da makne kao da nije stisnuto kvacilo ,jedva ga ubaci u 3 brzinu i 3 sam polako dosao do kuce. Zivim blizu plavog mosta a i kasno je bilo i zeleni talas me uvatio....parkiram ja aj sutra cu da vidim. Kad ono sutra ni da makne iz lera. Posle 3 dana isto ni da makne. Na kraju ga jedva ubacim u 2 brzinu i polako do majstora,blizu kuce mi je. Ostavim ga ja i kazem mu zovi me kad vidis sta mu je. Posle par dana javlja se i kaze mi da sve radi kako treba ,da ga je i on probao ,da ulazi u brzinu normalno. Kaze jos gledao sam i cilindre nigde ne curi ulje,nije nista masno,ima ulja,ozracio ga i nigde ne primecuje nesto cudno. Kaze dodji po njega i probaj ga. Odem ja po auto,sednem i vidim da ide najnormalnije. Provozam ga polagano dok se nije zagrejao pa onda krenem jace po gasu (prva pun,druga pun,treca pun) kad ono sve normalno. cak mi deluje da je sad i bolje nego sto je bilo kvacilo. Kaze majstor teraj jos to i prati situaciju. Evo presao sam 150 km za nedelju dana i nisam ni jednom primetio takav problem. Sad me kopka sta je to moglo biti,bio bih zadovoljniji da se zna sta je otislo,zamenim to i miran posle. Ovako sad mogu da krenem na duzi put i desi mi se opet ovakva glupost i samo da se obesim. Procitao sam celu temu i nisam naisao da je neko imao ovakav problem. Inace vozim fiat stilo 1.9 mjt 103kw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilo je svejedno dal iz vise u nizu ili obratno ili iz lera u bilo koju brzinu....nemam pojma. Vozicu ga ovako jos malo pa cu da vidim sta ce se desiti. Hvala u svakom slucaju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kvacilo ima prazan hod, nekad je tvrdo nekad ne ali uglavnom jeste, desi se da nekad u prvu moram iz druge a u zadnje vreme u rikver nekad nece iz prve, i prvi put mi se desilo pre nedelju dana kao da hoce da se ugasi kad krecem tako trza, cilindar ili ceo set? 85kw jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima, da li može da mi neko reši dilemu koji set kvačila i zamajac idu za stila 74kw 1.9jtd 2005. godište. Da li je set kvačila jeftiniji (ap sport oko 10.000)  http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.view&product_id=32020 koji ukljjučuje i druk ležaj ili je neki što ide ležaj odvojeno, to je valjda ovaj http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.view&product_id=32709

 

Planiram zamenu seta kvačila i zamajaca, ali kao prvo nisam siguran koji ide, neki kažu ovaj neki onaj....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, koji set za kvačilo je preporučiv za Stilo 1.9 mjet 88 kw, koji proizvodjač ? Kakva su iskustva ?

Edited by Ivan
Prebaceno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zakuni se

Pitanje je prebaceno u odgovarajucu temu, ako te zanima mozes da procitas i dosadasnja iskustva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veceras sedam u auto stiskam kvacilo ali nisam izbacio iz brzine i prilikom paljenja blago je cimnuo napred,znaci ne odvaja dovoljno.Jel to do cilindra ili nesto drugo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo svima. Trebam informaciju :)

Promenio sam set kvacila na stilu 1.4 16v pre neki dan (LUK). Sada je druga prica sto se tice menjanja brzina,tresenja prolikom polaska,ubacivanjem u rikverc , ali auto se ponasa kao da je izgubio snagu (kao da mi je klima non-stop ukljucena) u prvoj se oseca najvise,a prisutno je u svim brzinama...

Znam da je fabricki set nista ne moze da zameni ali da li je normalno da se to desava prilikom zamene seta ili ne?

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni danas pukao cilindar kvacila na mom stilu. Skretao i stisnem kvacilo da ubacim u brzinu i osetio sam pod nogom da nesto puce. nije se culo ali sam osetio da je nesto puklo. ja da pustim kvacilo ono ostade na podu. Jedva sam izbacio iz brzine na silu. ugasim auto nazovem majstora kaze dovezi.. Upali auto u prvoj brzini pod jacim gasom i dodji do mene.. Dodjoh nekako u prvoj brzini do njega sreca pa nije daleko od mene. Izvadio je cilindar plasticni koji je pukao,ulje nije iscurilo. stavio i je nov ZELJEZNI cilindar i nalatio 45 eura. 80Km :/ E ko ce sada docekati 15-ti do plate sa praznim novcanikom :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/3/2016 at 9:18 AM, Pericaaa said:

Zdravo svima. Trebam informaciju :)

Promenio sam set kvacila na stilu 1.4 16v pre neki dan (LUK). Sada je druga prica sto se tice menjanja brzina,tresenja prolikom polaska,ubacivanjem u rikverc , ali auto se ponasa kao da je izgubio snagu (kao da mi je klima non-stop ukljucena) u prvoj se oseca najvise,a prisutno je u svim brzinama...

Znam da je fabricki set nista ne moze da zameni ali da li je normalno da se to desava prilikom zamene seta ili ne?

 

Ako nisi menjao zamajac cekaj da malo nalegne novi set :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema šta da čeka, nego da ide kod majstora i traži mu da ti to namesti kako treba, tj da ti o svom trošku kupi nov set kvačila i montira ga kao svet, jer je ovaj već oštećen od nestručne ugradnje, ako je kvačilo koje si kupio bilo novo i originalno. Trebao je da obradi zamajac pre ugranje btw. Ti imaš fiksni zamajac, i ne može da prolupa kao plivajući.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, moj problem je sledeći, išao sam skoro u Hrvatsku, i usput auto počeo da mi izbacuje sam iz 6. brzine. Ništa, ja odem dole 5. isto tako ga i vratim. Oteram kod majstora(dobar dečko, drug) i on nešto petljao oko birača i kaže da ga je probao i da sad više ne izbacuje. Medjutim ja odem u Beograd i u povratku ista priča, opet kod njega on opet čačka i kaže da je menjač dobar, opet proba da ga našteluje ali ne vredi. Ostavim auto kod njega, on skine menjač i ima šta da vidi, ošo zamajac i valjda nije mogao da amortizuje udare pa se to odrazilo na menjač tako što je izbacivao iz 6. Video sam zamajac stvarno ima dosta lufta u onosu na drugi koji je bio pored ali nije pasovao na moj menjač pa moram da kupim novi.

Znači suma sumarum, nov set + plivajući zamajac + remont menjača. Živci otkazali jer treba da krenem na Lefkadu u subotu, već uplaćen depozit(medeni mesec), jaooo da poludim.

Moje pitanje vama dobrim ljudima, da li je potrebno da novi set kvačila i zamajac legnu posle zamene ili normalno mogu da vozim auto? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta si radio na menjaču? To kad ispada iz brzine zna da bude na sinhronu jedan kao pipak, ''šnaper'' što mu ne da da iskače iz brzine. 

Vozi auto najnormalnije. Izvozaj ga pre putovanja par desetina km čisto da budeš siguran da sve šljaka kao što treba, i uživaj.

Srećan put i lep provod! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala, Nisam ništa još uvek radio, danas mi menja set kvačila i zamajac, a na menjaču valjda nešto oko sinhrona, reče mi on neke termine ali sam zaboravio. Ne razumem se uopšte u mehaniku, sve što sam naučio naučio sam nažalost iz loših iskustava...

Share this post


Link to post
Share on other sites

FIAT Stilo 1.9 JTD 105ks

Moram priznati da nisam baš detaljno čitao šta piše na svih ovih 29 stranica, ali nisam pronašao da je neko pisao o ovakvom kvaru. Ako jeste, bio bih zahvalan ako mi samo date link ka tim postovima.

 

Danas mi se dva puta desilo da se papučica kvačila nije vratila posle ubacivanja u brzinu (jednom pri polasku, a drugi put u vožnji). Naime, pritisnem kvačilo, ubacim u brzinu, pustim kvačilo, a ono ostane pola centimetra od poda. Par puta ga pritisnem i ono se u jednom trenutku odblokira.

 

Da li neko ima neki savet...

Edited by brankoz
greška u kucanju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam gde to treba da se gleda. U kabini nema znakova curenja tečnosti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne razumem se baš u terminologiju, tako da ne znam o kakvoj se boci radi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad sam izlazio do kola, nivo je OK. Obrnuo sam krug po parkingu, kvačilo trenutno radi, ali sam primetio da je značajno mekše nego što je bilo.

Ne znam šta da mislim.

Zanimaju me vaša mišljenja da me majstor od ponedeljka ne bi zavrtao...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otišao ti je jedan od cilindara kvačila, verovatno onaj u kabini.

Cena cilindra u kabini je 20-30e.

Nisam.siguran koliko su ruke.

Ja sam menjao taj u kabini i imao sam slične simptome, glavi papučica, teže ide u brzine itd..

Sent from my F3311 using Tapatalk

Ne mora cilindar da propiša ulje da bi se pokvario.

Sent from my F3311 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je samo taj cilindar onda to i nije mnogo strašno.

Da li može da bude i neki veći kvar? Nadam se da nije drugi cilindar. Ako sam dobro pročitao u nekom od prethodnih postova, da bi se promenio drugi cilindar trebalo bi da se skine menjač, a to već košta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...