Jump to content
FAS Goran

brunci

Members
  • Content Count

    94
  • Joined

  • Last visited

About brunci

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 09/24/1987

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Croatia

Previous Fields

  • Garage
    Lancia Delta 2.0 Mjet Platino

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pozdrav, imam Stilo jtd 2005.g sa 115000km na satu. Tabla je pocela treperiti, gubiti kontakt. Majstor je slagao i lemio ali i dalje zezala pa je stavio od drugog auta sa 264000km. Sad ta tabla blinka km. Imam Multiecuscan, ne mogu prepraviti kilometre unatrag, samo unaprijed. Kako da vratim kilometre? Ili bas moram naci tablu sa manje km da bi dignuo na 115? Unaprijed zahvaljujem Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk
  2. Evo da se malo informirate od c635 mjenjacu i problemima http://www.forum.hr/showthread.php?t=1193611 Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk
  3. Treba obaviti service interval reset. To se dogadja kad u servisu ne poniste servisni interval i kad prodjete vise od 35000 ili godinu dana od servisa. Osim toga u racunalu se ponisti i postotak degradacije ulja. Ako netko ima MES treba odrasiti servise interval reset ili ako je auto u jamstvu u servis. Nije pozeljno dugo to ignorirati jer onda ne odradjuje dpf regeneraciju i zastopat ce vam se. Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk
  4. Hvala za ovu informaciju. Jučer stavljena navigacija i sve radi. Sad napokon sve funkcionira. Gdje gledati novije karte ako se budu pojavile?
  5. Lancia kvacilo Radi se o Lancii Delti 2.0 - problem sa kvačilom, tokom puštanja i stiskanja tj samo i uvijek na polovici hoda se čuje zvuk kao da nešto melje. Kvačilo skupa sa zamašnjakom promjenjeno prije 3000km, cijeli set od SACHS koji je i bio do sad gore original. Da li netko ima predožbu što bi moglo biti? Da li nešto u prijenosu korpa-lamela? Ili u prijenosu na getribu koja se pokrene kod puštanja kvačila. Osim toga, nikakvih drugih problema nema.
  6. Znam za tu temu, ali nitko nije detaljnije diskutirao o tome. Kod nas U HR ima za kupiti sve tri vrste ulja, tako da to nije problem. Pitanje je zašto nitko od ovlaštenih ne zna koje ulje točno ide i koje su zapravo razlike među sva tri ulja? Na kraju krajeva ako ne nađem rješenje stavit ću Technyx.
  7. Imam dilemu oko ulja za mjenjač u Fiat Bravo 2013. 88kw 1.6 mjet. Navodno u kasnije modele se nije ugrađivao M32 mjenjač, nego je dosla zamjena c630. U čemu je problem, radi se o tome da za taj auto idu tri vrste ulja za mjenjač: Tutela Technyx, Matryx i Tutela transmission gearforce. U servisnoj knjižici je navedeno Tutela transmission gearforce U ovlaštenom servisu kažu Technyx Na stranici selenia.com je navedeno Matryx za model od 120ks, dok za modele od 90 i 105 ks je naveden Technyx. Pitam ovlašteni, kažu sve je to isto. Kako može biti isto??? Prvo su različite boje ulja, Technyx je žuto, Matryx je crveno, za Transmission ne znam. Šta staviti od ta tri ulja? Ili da jednostavno umočim prst u getribu i ak vidim da je žuto stavim Technyx. Pišite. Auto trenutno ima 150 tis. km na satu, mjenjao bih ulje jer teže ide mjenjač kad je vani hladno, čim se ugrije sve ok. Sve ostalo funkcionira super.
  8. Pozdrav ekipa, neki dan sam u motornom prostoru između getribe i kabine vidio nepoznat dio na cilindru kvačila. Izgleda kao regulator za kvačilo ili nešto tome slično, pa ako netko zna nek napiše čemu to točno služi. Da li je to regulator za štelanje kvačila ili što?
  9. Sta ako ne pomogne ta procedura i nastane jos gora situacija? Javlja mi gresku na dijagnostici "nizak signal" motorica
  10. Jeste mijenjali motoric recirkulacije posto on najbrze odlazi? Ako je vec sve bilo dolje pa da se i to zamijeni. Mene to ceka ako rikne do kraja jer motoric ne zatvori kako treba do kraja klapnu, sve se bojim poceti raskapati
  11. Treba skidati vrata da se skine kokpit ili majstor odradio bez skidanja vratiju?
  12. Evo kako radi klapna za recirkulaciju zraka: In Automatic mode, to prevent the intake of air into the passenger compartment which is polluted by the exhaust gases when the vehicle is stationary, when the speed of the vehicle is approaching zero or below 5 km/h, the system controls the closing of the recirculation. When the speed of the vehicle increases again to above 12 km/h, the system restores the pre-existing automatic mode conditions. Ocito je onda kod mene ispravno. Molim admina da temu o klimi prebaci u zasebnu temu
  13. Ne bi vas htio plasiti ali Bravo ima daleko vise problema s klimom. Citajte na: http://www.fiatisti.hr/forum/index.php?topic=27708.150 Uglavnom mijenjaju se plastike od klapni jer pucaju: Edit: neka admin prepravi linkove jer mi ne dozvoljava preko moba
  14. Ma jasno za vlagu, ujutro kad je auto hladan i dok se ne ugrije drzi klapnu otvorenom sa smjerom prema soferki (AQS ukljucen). Cim se motor ugrije prebacuje na noge i dalje kako sam pisao (svako kretanje i stajanje otvara i zatvara cirkulaciju). Zvao sad ovlasteni servis tu kod nas i kazu da se moze doci do motorica klapne i da se ne raskapa sve. I da mogu vidjeti da li postoji kakav update klime te napraviti test.
  15. Shvacam ali meni uopce tako ne radi, ispada da senzor zraka brljavi i da otvara i zatvara ovisno o kretanju vozila i stajanju, ne i o minutama kao sto navodite. Nesto je cudno kod mene a na dijagnostici ne javlja nista za gresku senzora.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...