Jump to content
FAS Goran
bzkizo

Stilo 1.9 JTD - krst poluosovine

Recommended Posts

I ja imam isti problem. Pocelo je da mi lupa nesto na desnoj stani, vibracije kada ulazim u levu krivinu i kad predjem 70 km/h. Oteram u servis i zamene mi krst poluosovine. Medjetim, opet imam problem ali u dosta manjoj meri, kada vozim malo ostrije po krivinama, leva krivina, osecam vibraciju u desnom tocku, dok kada vozim normalno ta vibracija se gotovo i ne primecuje. Sta bi moglo to da bude?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ solja u kojoj ulazi taj krst se izlize i onda krst ima lufta... kad pustas i dajes gas lupka malo i trese na vecim brinama..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam Stila 1,9 jtd imam problem kad pređem preko 100 km na sat auto mi se trese pojma nemam zbog cega.

To se desava samo kad dajem gas cim stisnem kvacilo auto ide normalno sto znaci da nije do guma. Zanima me sta bi moglo biti ?

Ljudi pomagajte..

Share this post


Link to post
Share on other sites

krst poluosovine.

Tako se i meni desavalo.

Moze da ti se desi da ti je uz krst stradala i flansna od krsta.

Pozuri sa popravkom jer mozda je otisao samo krst pa da ne zajebe i flansnu! ;)

polovna flansna na otpadima u Srbiji je oko 20 eura a novi je oko 250 da znas.

krst poluosovine je isto oko 20 eura novi ali nije orig.

a kad pustis gas a ides 80-100 a auto ti je u brzini jel ti se izgube vibracije?

Share this post


Link to post
Share on other sites

kad vozim do 100 auto uopšte ne trese i nema vibracija cim pređem 100 pođe da trese i nesto lupka ali samo kad cuvam gas nije bitno koliko se vozi,

a kad pustim gas nista se ne osjeti ide normalno,cim dirnem papucu gasa ponovo on opet trese.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Definitivno krst poluosovine. U AP Sportu za stilo jtd kosta 1200 dinara. moze biti i solja amortizera a ona je 950 dinara. ruke su oko 30 eura. Malopre sam ja zvao jer imam identican problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvala drug na pomoci.

ja sam osjetio da nesto lupa na tocku moze biti i solja na desnom amortizeru.

ali u svakom slucaju vozim majstoru da i on to pogleda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

decije bolesti nasih ljubimaca uspesno se prevazilaza zajednickim snagama kao sto vidis! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se desava na mom Stilu da imam neke vibracije kada kocim motorom.Naprimer vozim trecom po ravnom i naglo pustim gas osetim sitne vibracije.

Ne trese mi kad krecem.Kada saltam naprimer iz druge u trecu cuje se vrlo tiho >klak<.Da li je neko imao takav slucaj i sat bi mogao biti uzrok.

Hvala

isti slucaj i kod mene... kao i kod kolege "vasa011"

Edited by SYNYSA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pišem iskustvo par meseci dugo.

 

 

Elem, krst poluosovine izgleda ovako :

 

Zglob_poluosovin_4de4ee7d550c8.jpg

 

Postoji dva tipa krsta i prelomna godina je 2004. tj godiste mog stila....

 

Stariji stilo ima veći krst-kako kažu sa četrdeset i nešto zuba i prečnik ova 3 ležaja je oko 42mm

 

Noviji stilo ima manji krst-kako kažu sa dvadeset i nešto zuba i prečnik ova 3 ležaja je 35,5mm

 

Krst ima u prodaji i cena novog je reda veličina 20-40€ i po mom mišljenju bolje je kupiti nov nego polovan za te novce. Isti je i levi i desni.

 

Poluosovina sa šoljom! postoje dve različite tj leva koja je kraća 

 

IMG_20130416_104437.jpg

 

I desna-duža

 

c26696dfa7e4_800x600.jpg

 

Nova kosta kod ovlašćenog oko 400€, u ricambiu se sad pojavila za 200€.

 

Razlikuju se i solje po godištu tj prelomna god kao i za krst 2004.

 

Mnogi će kao i ja da odu i kupe nov krst a polovnu poluosovinu, međutim tu nastaje problem! Slepci u 99% slučajeva prodaju komplet celu poluosovinu sa sve krstom i ostalim zezalicama i to po lepoj ceni od oko 100€ po strani. One starije mozda malo jeftinije. Znači budite uporni i tražite odvojeno, jer će onda kostati duplo jeftinije.

 

Ako imate nov tip tj auto je 2004 i mlađi onda je belaj! Retko ko rastura tako mladog stila a i ako rastura cene su vrh! Za svog stila sam nasao levu po razumnoj ceni a za desnu su mi trazili oko 80-100€ sto za celu stranu sto samo za solju.

 

Onda se nadje resenje:

 

Kompletna poluosovina kod stila se sastoji iz dva dela poluosovine i jednog krsta koji se natakne na kraj jednog dela a ulazi u šolju odnosno kraj drugog dela. Taj sklop majstori nazivaju zglob do menjača. Inače krajevi poluosovina koji ulaze u menjac i homokinetički zglob su isti, što je dovelo do zaključka da su, gledano u celini, poluosovine starog i novig tipa iste samo se sam zglob do menjaca (ovaj u sredini tj krst i solja) razlikuje!

 

Nije me mrzelo da pronađem sliku i malo pojasnim sta je sta:

 

Poluosovina_desn_518788b552b45.jpg

 

Kako nisam imao više živaca da se mlatim sa raznim lažovima i prevarantima, uzeo sam kompletnu poluosovinu, desnu, od stila 2003god i odneo kod majstora koji je sve to lepo prepakovao bez ikakvih problema i usput smo stavili i homokinetički zglob sa tog stila jer je očigledno bio u boljem stanju nego moj.

 

Desna strana, posto je duza, ima i neki aluminijumski nosač u koji ulazi lezaj koji se moze videti na slici (ono sivo odmah iza solje, sa leve strane crvene strelice). Ne znam da li odgovara ovaj lezaj i nosač sa starog na novi jer to nismo ni rasturali nego smo u kompletu zamenili...

To je ovako nešto, mada nije moja slika:

 

big_dsc08774_1358549688.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jankovicu, svaka cast za pojasnjenje :thumbsup: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potrudio sam se :)

 

Simptomi su jake vibracije i trešenje prilikom dodavanja gasa pri brzinama od 70kmh do nekih 100kmh, u zavisnosti od stepena prenosa. Npr kad ides iza nekog i nabodes gas da ga preteknes a ono počne da podrhtava auto.

 

Drugi simptom je bio u krivinama, kad uđeš malo brze u krivinu (70-80kmh) i stisnes gas opet se osete potresi.

 

Propratno je i potresi na uzbrdicama i preko sitnih neravnina. Uglavnom uvek se dešava prilikom dodavanja gasa i pokusaja da se prenese moment.

 

Bez panike, tako moze da se vozi sve dok ne počne da lupa. Ja nisam toliko čekao. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nemam simptome tresenja kod dodavanja gasa...meni trese kako god vozio...
Ovim putem moram da se zahvalim kolegi Jankovicu...nasao mi solju,kupio i poslao...Jutros stiglo. Hvala kolega Jankovicu.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima. Ne znam da li sam pogodio temu, ali evo da izlozim moj mali problem. Neki koji me znaju kazu da sam picajzla po pitanju auta, ali evo i majsor se uverio u ovo, a to je: kada skrecem u levo, puno motanje npr polukruzno, ceo auto se trese. Gume su nove m+s, felne nisu krive. Kaze majstor da sumnja na krst ili poluosovinu. Da li ima neko sa iskustvom u vezi ovog? Nista ne lupa u voznji. Auto je novi bravo 150ks. Takodje imam utisak da mi auto pliva kad malo pomerim volan levo desno u voznji, ne znam da nije zbog guma Hankok 205/55/16 m+s.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne trese nista, kazem samo imam utisak kao da malo ``pliva``.... Kaze mi takodje majstor da nije siguran sta moze da bude, pa da pakujemo deo po deo sa istog drugog auta, da ne bih kupovao bez veze delove koji mi ne trebaju?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A gde ces da nadjes donora koji je jos raspolozan da rasturi pola auta? Lici mi na nesto oko zgloba ili osovine ali me buni to plivanje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Majstorov rodjak ima isti auto, bar tako on kaze, videcemo. Homo zglob se ne cuje. Probao sam u desmo motanje, ne drhti auto, samo u levo. A to plivanje, ne znam, kao po jajima. Imao sam stila do skoro, i nista od ovog nije bilo, isao je kao strela doduse sa malo manjim gumama sava adapto 195/65/15. Nekako imam utisak kad malo mrdnem volan u voznji, auto kao da reaguje sa malim zakasnjenjem. Nije to nista tako puno, ali nisam navikao na tako ponasanje , a provozao sam zaista dosta razlicitih automobila. Eh, da, i ovo, mislim da ima veze sa servom, kad smotam u mestu do kraja levo ili desno, volan se malo otima, ne znam da li tako treba. Kad ukljucim city mode , onda cini mi se da nema tog otimanja. :(

Edited by statichawk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo danas sam primjetio po prvi put da mi volan trese ( fakat cujem narukvicu od sata na ruci kako bruji od vibracija,hehe )..preko 80 km/h se pocinje tresti..puno intenzivnije pri pritisku gasa,manje kad otpustim gas,tj skoro pa prestane..
U subotu sam stavio nove Tigrove M+S gume napred ( orginalnih dimenzija) ,uradjen i balans istih..sad jel moguce da je do njih,jer bas sad pocelo kad su one postavljene..ili se desava neki bullshit sa tom poluosovinom ili krstom...

Vidim iz dosadasnje rasprave da je najcesce uzrok taj krst poluosovine...dal da ganjam polovan ili nov...

Mozda jos pomogne informacija da mi se vec nekih mjesec dana cuje neka škripa (nije lupkanje, vec nekako cvili) kada motam ulijevo na neravninama...mislim na desnom tocku...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...