Fiat-Stilo (2002. –JTD1.9, 115HP, presao oko 153000km) Kada promenim brzinu, znaci menjac je u potrebnom polozaju, posle toga otpustam kvacilo, cuje se i oseti slabiji udarac negde (ne mogu da procenim gde, po sredini ili kod tockova), kao “stucanje”... Savetovali su mi da "mekse" dodajem gas i tom prilikom je udarac slabiji. U fiat-ovom servisu su konstatovali da se radi o krstu poluosovine (desni). Sam krst se ne prodaje, vec zajedno sa poluosovinom (za ovaj tip styla 115KS je tako, iako po kompjuterima po prodavnicama sam krst se vodi pod drugim brojem i dobijam neodgovarajuci - manji krst, te moram da ga vracam u prodavnicu). Lezajevi pravog (originalnog-na kolima) krsta su sa sfernim spoljnjim prstenom, precnika 43mm, osovina lezaja je fi 22 i debljina lezaja je 9mm. Pre nego sto bih menjao celu poluosovinu (preko 300EURA), PITANJE ZA STRUCNJAKE JE: MISLITE LI DA JE RAZLOG OVAKVOG "STUCKANJA" POSLE PROMENE BRZINE, STVARNO KRST POLUOSOVINE ILI JE U PITANJU NESTO DRUGO I STA JE ONDA? Pri skidanju i vracanju starog krsta (te sam tako i izvadio mere) nije moglo pod rukom da se oseti klaptanje lezajeva. Unapred hvala Autor Zoran Blagojevic 23 Mar 2009, 15:37