Jump to content
FAS Goran
rstefan88

Chip Tuning (čipovanje)

Recommended Posts

Evo nesto i od mene, stila jtd sam cipovao tacno pre god dana i prodao ga tako, bez zatvaranja egr ventila, koji je bio ispravan. Sa 115 + 28 ks~140 ks priblizno. Nisam merio na dino masini, ali ovako u voznji neverovatna razlika. Za 50e sto su mi uradili kod Pegaza ja sam bio prezadovoljan! Bitno je da ostali delovi budu ok da bi ovo imalo efekta.

Edited by statichawk

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Sa 115 + 28 ks~140 ks priblizno.

Kako si zivota ti uspeo odokativno da izracunas bas tih 28 ks?

 

Pa odokativno.... Ma i nije toliko vazno, dobio sam daleko bolje ubrzanje u svim brzinama, sto se narocito videlo  u preticanju, u  Grdelickoj klisuri , kad sam isao u Grcku letos.

Edited by statichawk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo: nije mi jasno zbog čega se licitira sa snagom,obrtnim momentom,silnom ergelom pastuva (ili ponija) !

Drugo: zbog čega se insistira na merenju snage, jel to možda neko reklamira ili uzima procenat od firmi koje imaju valjke !

Treće: šta meni znače brojke na papiru, 120-135-150ks, ako ja nisam zadovoljan odradjenim!

Četvrto: ako moj auto,po fabrici ubrzava za 12sec., a posle remapa za 8-8,5 sec.,ja zadovoljan i ubrzanjima i potrošnjom,kakvu potrebu treba da imam da mašem nekakvim papirom,na kome može da piše BILO ŠTA!

Drugari, opustite se,odradite remap, ili nemojte,  uživajte u vožnji i nemojte se dokazivati brojkama koje ne znače ništa! Konkretno,jedan kolega Stilista,kome je izmereno čak malo više od 140ks (prepoznaće se kad pročita,i primer je samo radi poređenja,bez uvrede),u 2-3 navrata nije mogao da prati Punta, a ja i dalje nemam pojma koliko ks i nm, ima (i nemam želju da saznam) !

Edited by vicent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jasno, ali ja bih eto merio i pre i posle, interesuje me.

Pa brate,mnogo je jeftinije stati na crtu, startovati.a i u vožnji,u III, IV, i V,sa 80kmh,potopiti gas i sve ti se objasni do u detalje!

Niko tebi ne garantuje da će merenje koje ima veće brojke na papiru.bolje da se ponaša u vožnji!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apsolutno se slažem za merenje, da ga je najbolje odraditi pre i posle, tako se uostalom svuda u svetu, barem u profi kućama, radi.

 

Nego, imam jedno pitanje. Uzmemo u obzir dva različita remapa, na recimo Stilu 115KS.

 

- jedan remap ima izmerenih 140KS, sve po PS-u, idealna kriva, sve sjajno, ali u samoj vožnji ne daje bog zna koliko bolji osećaj povlačenja

- drugi remap ima izmerenih 130KS, ali je snaga tako raspoređena da recimo od 1500 do 2500rpm mnogo bolje "lepi" i baca osmeh na lice svaki put kada se stisne gas

 

Za koji bi se odlučili? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izmedju ta dva ja bih se opredelio za drugi, jer 95% voznje mi je u gradu pa i nemam gde da ga teram u visoke obrtaje.A sad ti znas za sebe najbolje, sta i kako....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Individualna stvar,vi ga onda merite,ja nemam para za bacanje!

Edited by vicent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mericemo se valjda jednom svi, da vam pokazem moju italijansku mambu :p

Sent from my GT-S7560 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...